Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tror jeg må gå å bytte jeg - full sprut fra begge "meieriene" her nå for tiden.....Kom vel i klem igjen da?!? :roll:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Beklager, måtte le litt nå. :ler:

Skrevet

Bare le du :tunge1::ler2:

Klærne ble fine og hvite igjen og nå lukter det svømmehall i hele huset :-) Litt friskt med lukt av klor, men den forsvinner sikkert igjen, for her står alt av vinduer og dører åpne. Ble jo nesten snøblind da jeg hengte ut klærne, for Blenda hvitt mot det sollyset :briller:

:ler:

Skrevet

Glemte helt at svigermor er innlagt på sykehuset for dagkirugi idag jeg :o Snakk om å følge med i tiden...

Hun skulle visst få løsnet på en sene under foten, mellom tærne og hælen?!?, for så så få den festa igjen. Har visst blitt litt stram med tiden. Hørtes ikke noe videre herlig ut akkurat.

Og så tror jeg det er meningen at vi skal hente henne på sykehuset om ikke svigerinna mi gjør det da. Må vel bare vente på telefon etterhvert.....

Skrevet
Det er sååååå kjedelig på KG i ferietiden.....sukk :roll:
Skrevet

Måtte benytte muligheten til å bruke transe-smilyen. Er ikke så ofte jeg får brukt den.

Hørte jeg noen sa "ZzzzZZ" ?

:fy:

*SKRANGLE MED NOEN KASEROLLER*

:hoppe:

Skrevet

Har våknet nå.. Av alt bråket.. Men hvor er Monja? Og når starter festen? :danse:

Jennifer

Skrevet

Kan vel ikke sove i dette bråket vel?!? Men det var heller det at mannen befalte meg fra maskina. Han måtte koble om litt kontakter her og der og måtte ta strømmen :cry:

Takk for at dere holdt litt liv likevel da :sjarmor:

Skrevet

Puh, det er varmt..... :pese-smiley:

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har snudd eller mista dyna i natt jeg, men jeg synes det var til stadighet. I tillegg snudde jeg mannens dyne en 6-7 ganger også for han holdt virkelig på å koke over.

Men da han dro på jobben klokka halv seks fikk jeg :sove: . Og da sov jeg til klokka kvart på ni. Nå har jeg satt ut voffe, som ligger på plena og dormer i sola, og jeg har satt på en maskin med klær. Aner ikke hvor jeg får alle klærne jeg vasker fra, men det blir da nok til en maskin nesten hver dag likevel.

Stakkars mannen er jo nesten redd for at jeg har blitt :eeeh: gal han. Har aldri vært noe utpreget husarbeidmenneske akkurat, men nå......nå er jeg helt på tuppa om det står skitne kopper i oppvasken. Og er det ikke nok til å fylle maskina vasker jeg de for hånd :o Og det er mange år siden sist gitt.....Ikke rart han blir litt nervøs :ler:

*kanskje det er en del av redebyggingen vi gravide gjerne begynner med?*

Skrevet

Innom for å ønske deg en riktig fin helg, Monja! Og send gjerne solen hit :hoppe:

Skrevet

Takk for det Juni04! :klem:

Kan hende sola drar din vei i morgen for det er visst meldt regn her har jeg hørt :roll:

Nå har jeg satt ned "byggeforbud" for mannen i hele helga. Det eneste vi skal gjøre, om det blir guffent vær i morgen, er å male kjøkkenet. Jeg vil gjerne at han skal slappe av og ta det med ro denne helga, for det er tross alt bare barnerommet som gjennstår og det er ikke nødvendig at det er ferdig før til jul :tunge1:

Så denne helga skal vi slappe av sammen, og bruke noen av dagene til å rydde litt på utsiden av huset. Prøve å kjøre vekk noe isolasjon og greier til søppeldynga på mandag, så vi fyller nok tilhengeren i løpet av helga..... :wink:

Nå skal vi til byen en tur :hoppe:

Skrevet

Dere står virkelig på, det må jeg si. Huset deres blir nok tipp topp! :-)

Takk for bildene, dere har en nydelig hund med en flott premievegg.

Hva kjøpte du på byturen da?

Gjest Mayamor
Skrevet

Tusen takk for koselig hilsen.

Er nok ikke bare meg som har det travelt...

Du også har nok av jern i ilden... :wink:

Ha en strålende helg. :klem:

Klem fra Mayamor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...