Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2004 #2221 Skrevet 15. juli 2004 Mitt lån skal vist "vare" helt til 2019, tror jeg...Så når jeg har 800 sider i dagboka mi, monja - DA kan jeg også skrive at det deilige brevet fra Lånekassa har kommet! Saaaaavner Kg jeg...får jo ikke fulgt med på NOOOOE! Men så får jeg jammen gjort mye annet da... God dag, vennen! K
monja Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #2222 Skrevet 15. juli 2004 Liker at lånet mitt er innfridd, men så har jeg tenkt på mer utdanning med tid og stunder, så regninger fra Lånekassen kommer nok tilbake etterhvert SM er blitt helt forferdelig. Blir så :evil: hver gang jeg prøver å komme inn der. Tror ikke de vil ha besøk jeg Og magebilde skal jeg prøve å legge ut idag. Har fått Paint Shop Pro til å fungere igjen - tror jeg - så jeg skal iallefall prøve. Blir som avatar i første omgang da. Har vært og kjøpt 3 liter til med maling idag. Skal bli ferdige med første strøk på veggene idag og så skal mannen legge gulv samtidig som jeg maler. Tror jammen vi kan flytte inn dit i morgen jeg :-) For første gang har jeg idag vært "utsatt" for sånne som må kjenne på magen min - helt plutselig. Ei venninne av svigermor bare måtte og så en tidligere kollega av meg. Trodde jeg ikke skulle reagere så mye på det, men er det virkelig nødvendig?!? Må iallefall gå an å spørre først :-?
Midnattsol Skrevet 15. juli 2004 #2223 Skrevet 15. juli 2004 Jeg vil også ha et sånt brev!!! Og de pengene jeg betaler tilbake nå er skikkelig SURE penger fordi jeg har valgt en helt annen retning nå. Shit happends, jeg klarer meg nok og har ikke lån for det jeg holder på med nå. Du er HELDIG på mange mange måter, monja. :klem2:
monja Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #2224 Skrevet 15. juli 2004 Nå har jeg malt ferdig første strøket på hele soverommet uten å klage Tror både jeg og mannen er like sjokkerte, for jeg bruker alltid å klage Enten går jeg lei eller så får jeg vondt i skuldrene. Tror det er en kombinasjon jeg. Men nå er det nok resultatet av mange ukers opparbeidet energi, det faktum at skuldrene ikke er betente (har jo ikke jobba på en stund så de har fått hvile) og at jeg absolutt vi ha ferdig rommet til i morgen som har slått seg sammen. Og det hjelper. Nå tar gubben de siste strøka med pensel helt oppe ved taket (får ikke klatre på stol jeg), og så skal han begynne å legge gulv. Gleder meg til å se hvordan det blir. I morgen på dagen skal vi gjøre strøk to, legge på lister og vaske. Så er det bare å henge opp gardiner og flytte inn senga. Moro Du er HELDIG på mange mange måter' date=' monja. :klem2:[/quote']
monja Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #2225 Skrevet 15. juli 2004 <-------- sånn ser magen ut når jeg er 29+4 ( i går altså)
monja Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #2228 Skrevet 15. juli 2004 En liten oppstilling av hvor mange kalorier en mann kan forbrenne under seksuelle omstendigheter. Regner med at en kvinne som tar av seg BH'en med tennene forbrenner enda flere HEKTE AV BH-EN HENNES: Med begge hender 8 Kalorier Med en hånd 12 Kalorier Med tennene 485 Kalorier TA PÅ ET KONDOM: Med ereksjon 6 Kalorier Uten ereksjon 3.315 Kalorier STILLINGER: Misjonæren 12 Kalorier Liggende 69 78 Kalorier Stående 69 812 Kalorier Trillebår 216 Kalorier Bakfra 326 Kalorier Italiensk lysekrone 2.912 Kalorier ORGASME: Ekte 112 Kalorier Fake 1.315 Kalorier ETTER ORGASME: Ligge i senga og kose 18 Kalorier Stå opp med en gang 36 Kalorier Forklare hvorfor du sto opp med en gang 816 Kalorier FÅ EREKSJON FOR ANDRE GANG: Hvis du er: 20-29 år 36 Kalorier 30-39 år 80 Kalorier 40-49 år 124 Kalorier 50-59 år 1.972 Kalorier 60-69 år 7.916 Kalorier 70 og over Resultater ikke klare KLE PÅ SEG ETTERPÅ: Rolig 32 Kalorier Travelt 98 Kalorier Mens faren hennes banker på døra 5.218 Kalorier Mens kona di banker på døra 13.521 Kalorier
Midnattsol Skrevet 15. juli 2004 #2229 Skrevet 15. juli 2004 Italiensk lysekrone?!? :klø: Forklar meg den er du snill.
monja Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #2232 Skrevet 15. juli 2004 Takk takk alle sammen Skal få mannen til å ta et nytt bilde - uten den forferdelige badedrakten - i morgen. Så da kommer det et nytt. I morgen skal vi hente masse panel for å ha på kontoret vi skal lage. Er ferdige med å legge over halve gulvet på soverommet nå, så det går da framover. Måtte nesten jage mannen ut derfra, men han trenger en pause han og. Så vi har glana på Donald Trump på TVNorge, nå er gubben i dusjen og snart er det tid for senga. Har bare en bil hjemme for tiden så jeg må kjøre han på jobben til klokka 7 i morgen Bare å stå opp klokka 6 da. Har sikkert ikke vondt av det Nå skal jeg straks
Malou Skrevet 16. juli 2004 #2234 Skrevet 16. juli 2004 Bare sånn til ren informasjon skal det sies at undertegnede har vært på besøk i Monja-heimen i natt. Jeg kom med tog og måtte gå opp en fryktelig lang og bratt bakke for tilslutt å balansere på en vindeskarm for å komme inn i Monja heimen (nei, jeg var ikke en tyv..) Etter det så (for å si sannheten) så husker jeg ikke så fryktelig mye mer. Men hyggelig var det sikkert! Utrolig hva man får gjort når man Jennifer
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2004 #2235 Skrevet 16. juli 2004 Hei, vennen min! Mage-avatar, se der ja! SÅ FIN DU ER! Og inni der ligger babyen din og vinker til oss! Så moro at det blir innflytting i helga da - det er en god, god følelse, ikke sant? Helt imponert jeg, over hvor kjapt dette har gått - dere har jo innreda et rom på "null,niks" jo! :o Veldig bra! Ville bare titte innom deg før jeg stikker på ferie, monja. Blir nok ikke mer tid til Kg før avreisen i morra. Har litt sånn "sommerfuglmage" jeg nå - får alltid det før ferien! Tror sambo og jeg kommer til å få det fint! Gratulerer med nytt soverom, monja - og ha ei finfin helg! "Ses" til helga, da stikker jeg innom deg igjen! K
Jinx Skrevet 16. juli 2004 #2236 Skrevet 16. juli 2004 Ang Optiker og syn så lønner det seg vel å gå til hxn etter svangerskapet, da graviditeten gjør ting med synet ditt ... Ang min Nams tur, så sedte jeg deg sms, men null respons Flott mage har du
meta Skrevet 16. juli 2004 #2237 Skrevet 16. juli 2004 Hei Innom med en helgeklem! Håper du får en super helg Klem fra Meta Ps.. Hvordan går det med navnevalg? Har ikke fått med meg om dere har bestemt dere..
monja Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #2238 Skrevet 16. juli 2004 Soverommet vårt er innflyttingsklart om 30 minutter Mannen har lagt ferdig gulvet og malt andre strøk etter at vi kom hjem i halv 12 tiden idag. Og hva har jeg gjort? Sovet :oops: Han lovte å vekke meg, men så syntes han likevel jeg kunne få sove for han mente jeg sikkert trengte det.....så han gjorde alt og vekte meg ikke før klokka 5 :o Han er nå snill og. Men hvordan får jeg sove til natta nå da..... :klø: Gleder meg til han er ferdig med listene på gulvet og rundt vinduet for da er det bare å vaske over og henge opp gardiner - og flytte inn senga
Midnattsol Skrevet 16. juli 2004 #2239 Skrevet 16. juli 2004 Så flott, gratulerer med nytt soverom. Håper du legger ut bilder etterhvert om du vil. Eller mailer eller noe. Hadde vært fint og sett bare. :-) God helg! :-)
monja Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #2240 Skrevet 16. juli 2004 Endelig er det ferdig..... :-D Senga er flytta inn og gardiner har kommet opp. Eneste som mangler nå er elektriker og taklister og litt bilder på veggene. Men det kommer..... Holder på og legger inn et bilde på albumet her på KG, men jeg sender deg en mail jeg, Middis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå