Gå til innhold

Monjas lille røde


Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Mitt lån skal vist "vare" helt til 2019, tror jeg...Så når jeg har 800 sider i dagboka mi, monja - DA kan jeg også skrive at det deilige brevet fra Lånekassa har kommet! :tunge1:

Saaaaavner Kg jeg...får jo ikke fulgt med på NOOOOE! :grine:

Men så får jeg jammen gjort mye annet da... :wink:

God dag, vennen!

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker at lånet mitt er innfridd, men så har jeg tenkt på mer utdanning med tid og stunder, så regninger fra Lånekassen kommer nok tilbake etterhvert :sur:

SM er blitt helt forferdelig. Blir så :evil: hver gang jeg prøver å komme inn der. Tror ikke de vil ha besøk jeg :roll:

Og magebilde skal jeg prøve å legge ut idag. Har fått Paint Shop Pro til å fungere igjen - tror jeg - så jeg skal iallefall prøve. Blir som avatar i første omgang da.

Har vært og kjøpt 3 liter til med maling idag. Skal bli ferdige med første strøk på veggene idag og så skal mannen legge gulv samtidig som jeg maler. Tror jammen vi kan flytte inn dit i morgen jeg :-)

For første gang har jeg idag vært "utsatt" for sånne som må kjenne på magen min - helt plutselig. Ei venninne av svigermor bare måtte og så en tidligere kollega av meg. Trodde jeg ikke skulle reagere så mye på det, men er det virkelig nødvendig?!? Må iallefall gå an å spørre først :-?

Skrevet

Jeg vil også ha et sånt brev!!! Og de pengene jeg betaler tilbake nå er skikkelig SURE penger fordi jeg har valgt en helt annen retning nå. Shit happends, jeg klarer meg nok og har ikke lån for det jeg holder på med nå.

Du er HELDIG på mange mange måter, monja. :klem2:

Skrevet

Nå har jeg malt ferdig første strøket på hele soverommet uten å klage :sjarmor:

Tror både jeg og mannen er like sjokkerte, for jeg bruker alltid å klage :Hehe: Enten går jeg lei eller så får jeg vondt i skuldrene. Tror det er en kombinasjon jeg. Men nå er det nok resultatet av mange ukers opparbeidet energi, det faktum at skuldrene ikke er betente (har jo ikke jobba på en stund så de har fått hvile) og at jeg absolutt vi ha ferdig rommet til i morgen som har slått seg sammen. Og det hjelper. Nå tar gubben de siste strøka med pensel helt oppe ved taket (får ikke klatre på stol jeg), og så skal han begynne å legge gulv. Gleder meg til å se hvordan det blir.

I morgen på dagen skal vi gjøre strøk to, legge på lister og vaske. Så er det bare å henge opp gardiner og flytte inn senga. Moro :hoppe:

Du er HELDIG på mange mange måter' date=' monja. :klem2:[/quote']

:flau:

Skrevet

<-------- sånn ser magen ut når jeg er 29+4 ( i går altså)

Skrevet

En liten oppstilling av hvor mange kalorier en mann kan forbrenne under seksuelle omstendigheter. Regner med at en kvinne som tar av seg BH'en med tennene forbrenner enda flere :Hehe:

HEKTE AV BH-EN HENNES:

Med begge hender 8 Kalorier

Med en hånd 12 Kalorier

Med tennene 485 Kalorier

TA PÅ ET KONDOM:

Med ereksjon 6 Kalorier

Uten ereksjon 3.315 Kalorier

STILLINGER:

Misjonæren 12 Kalorier

Liggende 69 78 Kalorier

Stående 69 812 Kalorier

Trillebår 216 Kalorier

Bakfra 326 Kalorier

Italiensk lysekrone 2.912 Kalorier

ORGASME:

Ekte 112 Kalorier

Fake 1.315 Kalorier

ETTER ORGASME:

Ligge i senga og kose 18 Kalorier

Stå opp med en gang 36 Kalorier

Forklare hvorfor du sto opp med en gang 816 Kalorier

FÅ EREKSJON FOR ANDRE GANG:

Hvis du er:

20-29 år 36 Kalorier

30-39 år 80 Kalorier

40-49 år 124 Kalorier

50-59 år 1.972 Kalorier

60-69 år 7.916 Kalorier

70 og over Resultater ikke klare

KLE PÅ SEG ETTERPÅ:

Rolig 32 Kalorier

Travelt 98 Kalorier

Mens faren hennes banker på døra 5.218 Kalorier

Mens kona di banker på døra 13.521 Kalorier

Skrevet

:ler2:

Italiensk lysekrone?!? :klø: :forvirra:

Forklar meg den er du snill.

Skrevet

Takk takk alle sammen :flau:

Skal få mannen til å ta et nytt bilde - uten den forferdelige badedrakten - i morgen. Så da kommer det et nytt.

I morgen skal vi hente masse panel for å ha på kontoret vi skal lage. Er ferdige med å legge over halve gulvet på soverommet nå, så det går da framover. Måtte nesten jage mannen ut derfra, men han trenger en pause han og.

Så vi har glana på Donald Trump på TVNorge, nå er gubben i dusjen :sjarmor: og snart er det tid for senga. Har bare en bil hjemme for tiden så jeg må kjøre han på jobben til klokka 7 i morgen :Gjesp: Bare å stå opp klokka 6 da. Har sikkert ikke vondt av det :riste:

Nå skal jeg straks :sove:

Skrevet

Bare sånn til ren informasjon skal det sies at undertegnede har vært på besøk i Monja-heimen i natt. Jeg kom med tog og måtte gå opp en fryktelig lang og bratt bakke for tilslutt å balansere på en vindeskarm for å komme inn i Monja heimen (nei, jeg var ikke en tyv..) Etter det så (for å si sannheten) så husker jeg ikke så fryktelig mye mer. Men hyggelig var det sikkert! :ler:

Utrolig hva man får gjort når man :sove:

Jennifer

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei, vennen min!

Mage-avatar, se der ja! SÅ FIN DU ER! Og inni der ligger babyen din og vinker til oss! :vinke:

Så moro at det blir innflytting i helga da - det er en god, god følelse, ikke sant? Helt imponert jeg, over hvor kjapt dette har gått - dere har jo innreda et rom på "null,niks" jo! :o Veldig bra!

Ville bare titte innom deg før jeg stikker på ferie, monja. Blir nok ikke mer tid til Kg før avreisen i morra. Har litt sånn "sommerfuglmage" jeg nå - får alltid det før ferien! :ler:

Tror sambo og jeg kommer til å få det fint!

Gratulerer med nytt soverom, monja - og ha ei finfin helg! "Ses" til helga, da stikker jeg innom deg igjen!

:klem:

K

Skrevet

Ang Optiker og syn så lønner det seg vel å gå til hxn

etter svangerskapet, da graviditeten gjør ting

med synet ditt ...

Ang min Nams tur, så sedte jeg deg sms,

men null respons :grine:

Flott mage har du :hjerte:

Skrevet

Hei

Innom med en helgeklem! Håper du får en super helg :)

Klem fra Meta :vinke:

Ps.. Hvordan går det med navnevalg? Har ikke fått med meg om dere har bestemt dere..

Skrevet

:hoppe: Soverommet vårt er innflyttingsklart om 30 minutter :hoppe:

Mannen har lagt ferdig gulvet og malt andre strøk etter at vi kom hjem i halv 12 tiden idag. Og hva har jeg gjort? Sovet :oops: Han lovte å vekke meg, men så syntes han likevel jeg kunne få sove for han mente jeg sikkert trengte det.....så han gjorde alt og vekte meg ikke før klokka 5 :o :hjerte: Han er nå snill og. Men hvordan får jeg sove til natta nå da..... :klø:

Gleder meg til han er ferdig med listene på gulvet og rundt vinduet for da er det bare å vaske over og henge opp gardiner - og flytte inn senga :klappe:

Skrevet

Så flott, gratulerer med nytt soverom. Håper du legger ut bilder etterhvert om du vil. Eller mailer eller noe. Hadde vært fint og sett bare. :-)

God helg! :-)

Skrevet

Endelig er det ferdig..... :-D

Senga er flytta inn og gardiner har kommet opp. Eneste som mangler nå er elektriker og taklister og litt bilder på veggene. Men det kommer.....

Holder på og legger inn et bilde på albumet her på KG, men jeg sender deg en mail jeg, Middis :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...