Midnattsol Skrevet 8. juli 2004 #2161 Skrevet 8. juli 2004 *jeg vil også spise boller lagd av mannen min* *eller kanskje ikke, ved nærmere ettertanke* Jeg skulle ØNSKE min kunne bake boller. Prøver fortvilt og sende deg noe finvær, monja. *stråle stråle* *klem*
Jinx Skrevet 8. juli 2004 #2162 Skrevet 8. juli 2004 :o Tørker du klærne, og så vasker dem igjen ?? Tjihi.. Jeg setter på vaskemaskina en gang til jeg, når den er ferdig med første vask Litt enklere.. Så mye bollesnakk det ble her da.. *hente seg en bolle*
monja Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #2163 Skrevet 8. juli 2004 Noe må jeg jo gjøre nå også Jinx :oops: Jeg får jo knapt til annet enn å vaske klær nå, og når det ikke er noe å vaske kan jeg like gjerne begynne med småsakene. Tingen er den at det skal oppbevares i esker til rommet er ferdig, og da tenkte jeg at det ble greit å vaske dem nå, for de må jo likevel vaskes igjen før bruk. Ergo har jeg noe å gjøre om 7 uker også *regner med de er fulle av støv og sagflis før rommet er ferdig og jeg får dem i skap* Jeg lider nemlig av en utrolig vanvittig energi for tiden, og jeg har til nå bytta på senga 2 - 3 ganger i uka bare for å få noe å gjøre :o
Kipa Skrevet 8. juli 2004 #2164 Skrevet 8. juli 2004 Kom til meg så skal du få litt småting å gjøre... - skifte på senger, lage mat, bake, vanne blomster..
monja Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #2166 Skrevet 8. juli 2004 Vanne blomster...... Er det derfor de er så brune?!? Det har jeg glemt... *iler og henter blomsterkanna*
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2004 #2168 Skrevet 8. juli 2004 Og hvis du vil kan du få lov til å sortere cd-samlingen min etter alfabet og utgivelsesår! K
monja Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #2171 Skrevet 8. juli 2004 Går og venter på at venninne B skal få plumpa ut babyen sin. Hun har egentlig termin 20. juli, men satser på litt tidligere fødsel. Det har ikke den lille i magen hennes tenkt å være med på, for h*n har nå snudd seg med stumpen ned og venninne B er kjemperedd for setefødsel :o Det er 12 år siden sist hun fødte, og datteren hennes kom 12 dager før tiden, så det kan jo skje når som helst.....kanskje i natt.......
monja Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #2172 Skrevet 8. juli 2004 Tror jeg skal lure med meg "daddy-to-be" til sengs jeg. Tviler på at det blir noe problem, for han gjesper godt nå hører jeg. Sitter og glaner på en video, for vi har fortsatt ikke fått opp parabolen og alle DVD'ene våre har han alt sett Men i morgen kommer parabolmannen og da må det blir orden på sakene! Ellers blir jeg gal :evil: Trodde egentlig ikke jeg var så avhengig av TV'en, men en mnd uten motbeviser det glatt. Og nå, når det ikke er bare fotball lenger hadde det vært OK å ha da. Nei, nå skal vi tusle til sengs for å lese litt før vi snorker. Mannen leser "Pappaboka" og jeg leser en bok fra virkeligheten, "Han stjal mine barn" :cry: Natti!
Midnattsol Skrevet 8. juli 2004 #2173 Skrevet 8. juli 2004 Ikke få fæle drømmer av den boka da. *bekymret*
monja Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #2174 Skrevet 9. juli 2004 Idag sto jeg opp......øh.....nå :oops: Klokka var temmelig nær 13 ja Men jeg har vært våken en stund da. Lest ferdig boka - over 370 sider sånn i en fei - og har ikke hatt mareritt enda iallefall, Middis Men jeg blir så frustrert over hvordan krangel kan gjøre at mødre "mister" barna sine på grunn av at mannen kidnapper dem. Bare på grunn av religion. Minner litt om boka/filmen "Ikke uten min datter!" denne boka jeg leste nå. Der mamma'n brukte over 6 år på å finne igjen barna sine etter at far hadde kidnappet dem. Og der faren hele tiden er beskyttet av fanatiske jødesekter som hjelper han å skjule de tre barna. Heldigvis endte denne historien bra, men jeg vet jo at det er mange mange som kjemper for å få igjen barna sine uten å lykkes. Sånt gjør meg så :evil:
monja Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #2175 Skrevet 9. juli 2004 Idag kom parabolmannen Og det tok han 3 minutter å stille inn parabolen. Men så skulle mannen sette den helt fast så den ikke kom ut av posisjon og da klarte såklart han å dytte litt på den Og såklart var det etter at parabolmannen hadde dratt Men han tror han fikk den i stilling igjen, og nå søker vi kanaler som bare det. Den har funnet over 70 til nå så det ser lovende ut :-) Og som vanlig har jeg satt på en maskin med klær. Ble vårt sengetøy idag ettersom det endelig er oppholds og litt sol. Satser på å få tørka det ute nå jeg.....
monja Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #2176 Skrevet 9. juli 2004 Nå har mannen satt inn nytt vindu på det soverommet vi sover på nå. Håper han har tenkt å ta en pause så vi kommer oss avgårde for å handle litt.
havsulen Skrevet 9. juli 2004 #2177 Skrevet 9. juli 2004 Tusen takk for koselig rose! Håper du får en strålende helg! Selv om jeg er litt bekymret for hvordan det skal gå med bare 70 kanaler...
monja Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #2178 Skrevet 9. juli 2004 Nå er det kanskje mulig å dra på handel snart. Ikke at jeg holder på å sulte ihjel eller noe nei, men jeg er bare fryktelig sulten......Og siden det er fredag hadde det vært deilig med noe spesielt godt idag. Taco kanskje? Vi får se. Nå er endelig vinduet kommet på plass, og det ble skikkelig fint. Det gir mye lys til å være 120x59 cm, og det ble veldig fint. Er det like godt vær i morgen skal det ene kjøkkenvinduet vi har byttes ut med et sånt et. Vi heller ha mer veggplass på kjøkkenet enn to svære vinduer. Er akkurat ferdig med å sy om det ene gardinfaget på kjøkkenet til kappe, og jeg ble veldig fornøyd Tenkte jeg skulle ta vare på resten av stoffet fra gradinene og lage noen putetrekk kanskje. Må bare ha innleggsputer først. Men etter det blir det lenge til jeg rører en symaskin igjen
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2004 #2180 Skrevet 9. juli 2004 Fy fillern - du skriver mange innlegg kjapt, monja! Gratulerer med vel overstått 5400 innlegg! Og god helg! K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå