Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Psst psst...

Kjøpte meg kjempe flott mamma badedrakt på H&M

(enda jeg hadde to fra før.. tjihi)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vondt i ryggen - bare i symfysen :-? Kjennes ut som om noen har pressa en kniv opp i musa på meg og vriiiiiiir...... :grine: Men jeg tenkte ikke å svømme, bare gå litt for å få trena musklene i resten av kroppen litt. Kanskje bare plaske med bena og kose meg sammen med mannen!

*H&M er notert.....* :wink:

Har bestemt meg for å starte :nisse: virksomheten i juli/august i år. Det er martna her i august, men jeg regner med at alle får badekalen fra KID til jul :ler2:

I år kjøper vi ikke til voksne venner som har barn, men til barna deres. Kanskje blir det mindre gaver å handle da....neppe.....vi skal jo handle til eget barn. Tror at selv om ungen ikke er mer enn noen mnd gammel forsvinner vel juletreet i alle gavene :roll:

Skrevet

Ellers så kan du gi alle "voksne" et bilde

av babyen pent innrammet til jul..

Vips - ferdig med 20 (?) gaver..

Skrevet

Det blir julegaven til besteforeldre, tanter og onkler iallefall! Enkelt og greit, men hyggelig! :-D

Nå kommer jeg iallefall snart i julestemning :nisse:

Skrevet
:Nikke: Ja det er en så koselig gave å få..
Skrevet

monjas-diva-nykker-ønskeliste-for-fødselen!

- Ikke ha med studenter av noe slag (ikke lege, jordmor eller sykepleierstudenter)

- Snill jordmor som ikke maser

- 15 puter i senga

- Mugge med isvann, og sitron

- Badekar med jordbær, champagne(brus), mann og stearinlys

- Dempet belysning

- Rolig musikk

- Røkelse

- Vil ikke ligge på ryggen da det ødelegger frisyren

- Kan godt ligge på siden eller stå på kne

- Akupunktur, lystgass og epidural er OK, men helst narkose eller kanskje nødslaktebil?

- Enerom seffers

:hoho:

Skrevet

:hoho: Morroklump..

Ang studenter å slikt..

Man legger ikke engang merke til om kongen

er i rommet under en fødsel..

Tankene er liksom en helt annen plass..

Skrevet

Føler liksom ikke for det likevel. Og iallefall ikke sykepleierstudenter.....siden jeg jobber på skolen her kjenner jeg til de fleste. Føler liksom ikke for det :oops:

Nå skal jeg logge av. Har sittet her 5 strake timer nå :sjokk: Pizzaen er ferdig og jeg skal hente mannen - om jeg kommer meg opp av stolen da :ler:

Tror det er en DVD på lur også. Må jo ty til noe når vi ikke har fått opp parabolen enda :roll: . Forhåpentligvis blir det på mandag.....

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!!!

:kyss:

Skrevet
monjas-diva-nykker-ønskeliste-for-fødselen!

- Vil ikke ligge på ryggen da det ødelegger frisyren

:hoho:

:ler: Husk å be om hodebunnsmassasje når du ligger i badekaret da :wink:

Skrevet

Forresten må du ta godt vare på vaktmester mannen din. Pappaen min er vaktmester, og har siden jeg vært liten villet hatt en mann som han. Visst noe har trengtes å fikses hos oss, har pappa gjort det på et blunk.

Mannen min er maskinist da, så han er en liten handyman han også, heldigvis!

Hadde mannen min hatt ti tommeltotter hadde han nok ikke vært mannen min (og det mener jeg helt seriøst!)

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler:

Du vet hvordan du vil ha det, ser jeg! :wink:

Kos deg i dag du!

K

Skrevet

Igår kveld hadde jeg for første gang så mye vann i beina at det ble en grop da monjamannen pressa på det :o Det vil si, jeg hadde bare hatt strømper sånn halvveis på meg så jeg stengt vannet inne fra vristen og ut til tærne. Så ut som hobbit føtter sa gubben :o :-x

Små feite tær og masse vann oppå selve fotbladet..... :roll: Så idag er støttestrømper på og ikke mer potetgull for min sin del nei :oops:

Skal snart hvile med beina i taket - minst :ler2:

:sove: til klokka halv elleve idag :sjokkert:

Deilig. Var opp på do i natt og hadde ikke vondt i det hele tatt. Lurte jo nesten på om jeg ikke var gravid lenger, men så rørte småen på seg og da ble all tvil lagt til side :wink: H*n har vært veldig rørbar i hel dag må vite. Er vel ikke lenge før h*n skal skremme oss med en laaaaaaang siestadag igjen :klø:

Var til byen med noen bastgardiner svigerinna skulle ha litt over 12 idag. Nå er mannen ute og snekrer. Har lagt ferdig hele taket innvendig, og begynner straks på delingsveggen mellom rommene. Så skal han sette opp den siste ytterveggen, ta hull gjennom veggen og inn i det opprinnelige bygget, og sette inn vinduer. Alt dette til uka :sjokk: :-D Så kan jeg begynne å sparkle vegger innvendig, lime på strie og male...... :hoppe: Kanskje vi får flytta inn rundt den 15 juli likevel :hoppe:

Skrevet

Idag skal jeg henge opp nye gradiner på stua. Fine cremefarga i lin/bomullsstoff. Klarer å få ned de gamle og stappe dem i vaskemaskina, men de nye må mannen hjelpe med. Må bare stryke dem først. Herlig å få bytta ut igjen - selv om det ikke er lenge siden sist jeg bytta :sjarmor:

Skrevet

Jobber og strever med å nå 5300 innlegg.....hadde 15 innlegg igjen i går, men så begynte Lea på ny dagbok, og vips var jeg nede på 5220 innlegg igjen :hår: Nå strever jeg meg videre mot nye høyder :ler2:

Skal nok ta godt vare på vaktmestermannen min ja, Cilla. Han er utrolig god å ha i hus, og jeg hadde aldri overlevd uten en mann som er litt handy. En sånn med 10 tommeltotter hadde ikke kommet inn her nei :Hehe: Må være strevsomt å bo sammen med en sånn en. Tenk bare på hvor masse vi sparer på at han kan "alt" :o Han skrur bil, han mekker vaskemaskin, er utdanna snekker, har masse bekjentskaper gjennom jobben som gir oss billigere elektriker, rørlegger.....you name it :klappe: Og det beste av alt - han er så utrolig snill og hjelpsom at det er ikke grenser :hjerte:

*der ble han skrytt langt oppi skyene igjen gitt :hjerter2: *

Skrevet

Tusen takk for et fint svar i boka mi. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Du når nok 5300 før kvelden er omme, monja! :wink:

K

Skrevet

Tviler på det da, men iløpet av morgendagen :sjarmor:

Skrevet
Pft' date=' kjør på! :wink:[/quote']

Sier du ja som har 1 igjen til 6000 :o

Gjest Gjesta
Skrevet

JAH - fy søren, middis - du runder 6000 du!!! :o

Og monja - med mindre du har skrivekrampe og stive fingre nå, så klarer du 20 innlegg til i dag, vet du! :wink:

Tips: Snikk-Snakk!

Tar kvelden!

Glad i deg! :klem:

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...