Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2004 #2341 Skrevet 24. juli 2004 Er du klar over at du og Kverris holder meg oppe nå? SKulle lagt meg jeg egentlig. Unnskyld meg, men det å være detektiv er ingen 9 til 4 jobb - her må vi ta oppdragene etterhvert som de kommer! Forøvrig er ikke det å ta kvelden en dårlig ide - lurer på om jeg skal følge oppfordringen din, middis, og ta meg en HØNEblund! God natt! K
monja Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #2342 Skrevet 24. juli 2004 når trollmor har lagt sine 11 små troll og bundet dem fast i halen. Da synger hun sakte for 11 små troll de vakreste ord hun kjenner: ai ai ai ai ai boff ai ai ai ai ai boff ai ai ai ai ai boff boff ai ai ai ai ai boff
monja Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #2344 Skrevet 25. juli 2004 I morges våkna jeg av en temmelig hysterisk mann (han var det et øyeblikk iallefall).... "Herregud, det er på tide å stå opp nå, klokka er halv ett!!!!!" hørte jeg plutselig fra min bedre halvdel før han klaska neven rett i panna på meg :o Og omtåket som jeg var trodde jeg attpåtil det var mandag, og at han hadde forsovet seg veldig :o Men så fikk han snudd litt på vekkerklokka, og oooops, da var den visst bare ni :oops: Typisk :-? Akkurat nå jeg sov min beste søvn.... :-x Men det ble en sen frokost likevel, for vi var ikke oppe før i 10- tiden. Herlig lat søndag med rundstykker til frokost Og KG .................
monja Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #2345 Skrevet 25. juli 2004 Vi mista plutselig signalene til parabolen, og like etterpå kom det en skikkelig tordenskrall..... :o Tror det er på tide å logge av for å avvente situasjonen. Vil jo ikke ha noe av at PC'en går til dundas heller
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #2346 Skrevet 25. juli 2004 En litt brå start på dagen i monja-heimen skjønner jeg. Vondt å våkne og tro at man har forsovet seg, men veldig deilig å oppdage at man har tatt feil! Deilig med nystekte rundstykker til frokost, det har sambo og jeg også hatt. Har lagt oss til denne vanen i ferien, og det blir tungt å gi slipp på den igjen... I morra kommer den brutale hverdagen igjen... Lurte nesten på om det kom til å bli tordenvær her også i dag jeg, for da jeg stod opp regna det som om himmelen skulle ha åpnet seg - og det var tett i tett med mørke lilla skyer. Men det har lettet litt, heldigvis. Kan jo ikke ha noe av at jeg ikke kan bruke pc'n nå når jeg først har fått tilgang til den igjen! Håper du får en fin dag, monja-vennen! K
Midnattsol Skrevet 25. juli 2004 #2347 Skrevet 25. juli 2004 Tordenvær? :-? Her er det kjempesol. *sende noe av den til monja*
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #2348 Skrevet 25. juli 2004 *kremt* Psst - send noe til meg også da, middis - det er jo ikke mange milene... K
Midnattsol Skrevet 25. juli 2004 #2351 Skrevet 25. juli 2004 Eller har du kanskje ikke det? Skjedde noe med mailen min. :-?
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #2352 Skrevet 25. juli 2004 *litt irritert over at jeg måtte langt ned på side 2 for å finne monjas dagbok* Syns ikke no' særlig om den nye organiseringen av dagbøkene jeg, da...er vel av den typen som ikke liker forandringer... Uansett - dagboka ble funnet (hadde strengt tatt ikke orka ENDA et mysterium å løse... :o ) og her er jeg! Ville bare titte innom for å si hei igjen - og jeg må si at jeg er litt misunnerlig akkurat nå, for siden du ikke har vært innom Kg siden morgenen, så regner jeg med at du har knallvær i dag, monja...og det vil jeg også ha!!! Looooover du å sende sol til meg i morra ettermiddag, etter jobben? K
monja Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #2353 Skrevet 25. juli 2004 Det ble med to - tre tordenskrall og en skikkelig regnskur (eller duskregn om du vil: Det regnet så hardt at det spratt fra asfalten og opp i dusken ). Etter det kom faktisk sola fram og nå er det flott. Jeg og min bedre halvdel tusla til sengs mens det enda var litt grått, for vi ble så trøtte. Lå der og kjente på den lille som sparka og tumla da svigerfar og kona hans plutselig sto i gangen Mannen viste han rommene vi har ferdigstilt nå, og kokte på en skvett med kaffe til dem. Selv måtte jeg jo nesten dra meg ut av senga og tok oppvasken + satte på en maskin med klær. Etter at de hadde dratt ble det middagstid. Stekt kyllingfilet med potetmos og bønner i tomatsaus. Var godt faktisk, og man kan jo alltids håpe det er noe potet i potetmos fra pose også Nå skal vi ta oss en tur til svigermor som fortsatt sitter i stolen sin med foten høyt til værs. Ikke greit å være "landfast" sånn. Hadde blitt gal jeg.....
monja Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #2355 Skrevet 25. juli 2004 Takk takk, Kverula :bukke: Tror nesten ikke jeg skal nevne det en gang jeg, for da forsvinner sikkert mange av innleggene JEJ!!!! 5700 innlegg
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #2356 Skrevet 25. juli 2004 Oooops, glemte meg helt... *krysser fingre for at monjas innlegg ikke forsvinner* *sjekker at mine egne innlegg fortsatt er på plass* K
monja Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #2357 Skrevet 25. juli 2004 Det går sikkert bra Ble ikke noen tur til svigers likevel idag. Hun har hatt masse besøk på ettermiddagen så det er ikke noe synd på henne. Venter til i morgen vi. Synes ikke det er lenge siden jeg spiste middag jeg, men nå måtte jeg jammen ha meg noen knekkebrød gitt :o Har spist 8 knekkebrød, 2 rundstykker og 1 posjon middag idag, men så er vi to som deler og da Og siden det er skikkelig grove knekkiser med brunost anser jeg det som ganske sunt
monja Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #2358 Skrevet 25. juli 2004 <-------her inne ligger og spreller. Bildet er tatt idag, og jeg er 31+1. Helt utrolig at vi alt er i uke 32, og at det er maks 10 uker til vi har baby :o
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #2359 Skrevet 25. juli 2004 En fiiiiin mage, monja!!! Og du - bare 10 uker da, gitt!!! :o Da får du babyen din når jeg får kattungen min da! K
monja Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #2360 Skrevet 25. juli 2004 Vi får ha nedtelling i fellesskap da, Kverula Spennende med kattepus. De er jo så skjønne, men så er mannen så fryktelig allergisk :cry: Nuvel, får vel nok med baby i første omgang..... Nå: FBI Files..... *må se det, bare må se det*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå