Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Naturelle
Skrevet

Hei,

har en runde for å melde meg som aktiv smugleser... :oops:

Du er en av de jeg har fulgt med veldig lenge, uten å melde min interesse... :wink:

Men nå er jeg igang, og ønsker deg lykke til videre som mamma til Torstein!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du funnet bildet av morkaka jinx?? Skal nå være innimellom der et sted. "Livets tre" som jordmor så stolt fortalte om. Var litt moro å se den også da :oops:

Idag er Torstein tre uker, og han veier nå 4150 gram og er 54,5 cm lang :sjarmor: Han legger på seg bra, og jeg er fornøyd med det. Store gutten min :hjerte:

Har plutselig fått store lyster på Birkebeinerskinke, så nå har jeg satt til livs en sånn 100 gr pakke......Vil ha mer :-x

Idag sov Torstein for første gang ute i vogna si uten at vi trillet. Vi trillet en tur først og parkerte han utenfor her etterpå. Sov så godt og var sååååå sulten da han kom inn. Fikk 100 ml morsmelkerstatning først og så 50 ml morsmelk etterpå :o Det en ikke bunn i gutten vår tror jeg :ler:

Skrevet

Lille vennen har vondt i magen sin igjen - og nå er det min feil :cry: Hadde litt for mye pulver oppi da jeg blanda NAN flaska hans, og virkningen kom umiddelbart. Mannen trøster som best han kan mens jeg føler meg som en elendig mamma :cry: Det var dessuten første gangen jeg blanda NAN......og det frister ikke til gjentakelse akkurat :cry:

Skrevet

Lillesmurfens vektøkning de tre første ukene:

9. september (fødsel):

3630 gram

51 cm

12. september:

3376 gram (-254 gram)

13. september (hjemreisedato):

3386 gram (+10 gram)

16. september (1 uke gammel):

3510 gram (+124 gram)

23. september (2 uker gammel):

3880 gram (+370 gram)

30. september (3 uker gammel):

4150 gram (+270 gram)

54,5 cm (+3,5 cm)

Skrevet

Nope :(

Intet bilde av placenta...

Kaldt til dere i dag også ?

Brrr.....

:kyss:

Skrevet

Kaldt ja.....brrr..... :( Det er 5 grader eller noe sånt nå, men jeg har store forventninger for dagen for med sol fra skyfri himmel det jo bli bra idag :wink:

Er på tur til byen for å handle. Mann og barn skal være hjemme..... :-)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hei!

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg.

Klem fra meg :klem2:

Skrevet

Jeg ser ingen bilder på siden jeg? :forvirra:

Vil gjerne se da, så hvis jeg mangler passord eller noe sånt hadde jeg blitt glad for å få..:sjenert:

Håper du får en fin helg Monja! :klem:

Skrevet
Jeg ser ingen bilder på siden jeg? :forvirra:

Vil gjerne se da, så hvis jeg mangler passord eller noe sånt hadde jeg blitt glad for å få..:sjenert:

Håper du får en fin helg Monja! :klem:

Bilder.........vil kjempegjerne se........... :blomst_opp: :wink:

Skrevet

Jeg er sliten.....og har hodepine. Vi har hatt masse besøk i ettermiddag. Begge foreldrene til mannen har vært her, søsteren hans og hennes pode på snart 2 år, stesøsteren hans med samboer og deres lille tulle på snart 9 mnd. Kjenner det ble nok da. Fatter ikke at Torstein klarte å sove seg gjennom lek fra de to små og en evindelig fang-til-fang runde :o Og han sover fortsatt :o Blir herlig med en stille fredagskveld. Mannen skal lage hjemmelaget pizza og vi skal bare kose oss med lillegutt og se på TV - aaahhhhh, herlig :-D

Skrevet

Fortsatt hodepine og sliten. Både jeg og baby :grine: og stakkars pappa må trøste. Kanskje det er hormoner som spiller meg et puss? Ikke vet jeg men alt føles dumt og leit i kveld :cry:

Kokte flasker og brente meg såklart på fingrene. Typisk når alt annet går på tverke også. Idag føles det ille å ha både mann og barn og jeg ønsker meg langt langt vekk fra alt dette :grine:

Skrevet

:trøste: Hørtes ut som en litt lei kveld, men det er vel normalt å ha noen sånne nedturer også. Har lest litt hos deg en stund og synes det ser ut som du stort sett koser deg veldig med lille gullet og den følelsen kommer nok snart tilbake! :)

Skrevet

Huff da Monja, høres ikke greit ut :trøste:

Men det er ikke rart man blir sliten, tenk så mye du gir av deg selv hele døgnet. Når du får så lite søvn også, blir man mye mer sliten.

Håper dere får noen rolige dager i helgen da, så dere får slappet litt av. Det kan sikkert bli litt mye barselbesøk også.

:klem: Jeg synes du virker kjempeflink og omsorgsfull jeg.

Skrevet

:trøste:

Ta en tidlig kveld og så skal du se alt er bedre i morgen :) Gi beskjed om at dere trenger litt tid for dere selv og ta besøkene senere. Torstein er jo like søt neste uke :Nikke:

Håper dere får litt kosetid i helgen.

:kose:

Skrevet

:trøste:

Håper dere våkner til en flott dag,

frisk og rask !!!! :klem:

Nå fikk også jeg sett alle bildene..

Kanskje jeg ikke scrollet ned ? :oops:

Herlig :hjerte:

Lørdags :kyss: fra Jinxen

Skrevet

Det føles mye bedre idag. Tusen takk for :trøste: jenter, :klem:

Sola skinner og vi skal snart til byen en tur. Skal ikke handle så alt for mye, men vi skal trille litt. Herlig :hjerte: Nyter å være ute når vi har så flott vær. Og det gjelder oss alle tre :wink: Torstein elsker å ligge i vogna si og han sover mye bedre da virker det som.

Idag fikk jeg endelig blanda NAN flaska hans rett også, under kyndig veiledning fra mannen - MME mesterkokken :ler: Huff så mye nytt som må læres :wink:

Håper alle som er innom får en flott lørdag!

:kyss:

Skrevet

Tusen takk for bildetitten! Det var mange kjempefine bilder.

Dessuten synes jeg småen har en del likhetstrekk med pappaen sin :wink:

Skrevet

Godt alt er bedre med deg i dag :klem:

Ps... Kunne godt tenke meg å se bilder jeg og altså :Nikke:

God helg, Monja-vennen :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...