Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2004 #3241 Skrevet 4. november 2004 Hei monja-vennen! Jeg pleier faktisk å få med meg "5 kjappe" på p4, i hvertfall når jeg jobber og ellers de dagene jeg er ekstra tidlig oppe. Lurer på om jeg hadde kobla hvis jeg hadde hørt monjamannen jeg! Moro, da! Skjønner godt at du droppa kontrollen jeg, hvis ikke du ønsket GU. Og som du sier - prevensjon skal du ikke ha, så da var det jo ingen grunn til å gå dit, var det vel! I ettermiddag skal jeg gjøre ingenting - det blir godt! Håper også dere får en god ettermiddag! K
Malou Skrevet 5. november 2004 #3242 Skrevet 5. november 2004 Har det begynt å snø der oppe i nord ennå sånn at Torstein kan lære å gå på ski? (den skal tidlig krøkes og alt det der..) De sa faktisk på værmeldingen her i går at det kunne komme hagl/snø i nedbøren noen steder her i dag, men heldigvis (og takk og lov og alt det der) har jeg ikke sett noe annet enn godt gammeldags regnvær foreløpig. Men jeg burde kanskje få lagt om til vinterdekk på bilen snart? :klø: Nå, men det var vel forsåvidt bare god helg jeg skulle si. Malou
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2004 #3243 Skrevet 5. november 2004 Hvordan står det til i monjaheimen? Har helgefreden senket seg! Jeg har jobba i dag (har tatt med en båtis til deg, forresten! ) og det beste med å jobbe på fredager er at man virkelig får følelsen av at det er helg! Alle ønsker hverandre god helg når man skal hjem, og det er sånne små ting jeg kjenner at jeg savner...Det å se fram mot helg - og selvfølgelig det sosiale ved å være i jobb! Ønsker deg og dine en fin fredagkveld, monja! K
Malou Skrevet 7. november 2004 #3244 Skrevet 7. november 2004 Så fin avatar, med deg og lille Torstein! :D Håper dere har en fin søndag. Her skinner sola for andre dag på rad nå, så jeg bør vel komme meg ut en tur.
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2004 #3245 Skrevet 7. november 2004 Ja, den nye avataren var kjempefin, monja! K
monja Skrevet 7. november 2004 Forfatter #3246 Skrevet 7. november 2004 Takk for det, jenter.....*rødme* Fant ut at det var på tide å fornye avataren litt, og det bildet er jag faktisk veldig fornøyd med selv også. Mannen tok det i dag Er hjemme alene. Skal rydde og vaske hus, så mannen tok med seg sønnen og dro vekk på besøk. Men så havna jeg her da.....med ett øye på PC'en og ett øye på cupfinalen! Ikke spesielt spennende den kanskje, men men..... Skal skrive litt senere. Først huslige plikter :-?
Sandra Skrevet 7. november 2004 #3248 Skrevet 7. november 2004 Ja, det bildet var kjempefint Monja! Håper du får en fin uke
monja Skrevet 8. november 2004 Forfatter #3249 Skrevet 8. november 2004 Må til legen idag. Sendte med mannen urinprøve i morges og jeg har urinveisinfeksjon - igjen :-x Så jeg fikk akutt time til legen for å få medisiner - og gubben får tre timer fri fra jobben for å passe lillegutt (hørte ikke klager fra den kanten )
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2004 #3250 Skrevet 8. november 2004 :trøste: Kjedelig...Godt å komme seg til legen og få medisiner da, så du blir frisk igjen! Kan tenke meg at monjamannen syns det er helt greit å være hjemme med smurfen, ja! God bedrings! K
Susanna Skrevet 8. november 2004 #3251 Skrevet 8. november 2004 Uff da.. UVI, er så kjedelig.. :trøste: Sender over en god bedring
monja Skrevet 8. november 2004 Forfatter #3252 Skrevet 8. november 2004 Her kommer det noen nye bilder av sjarmtrollet vårt: En god latter..... Torstein og Tobias Sammen med mamma..... Noe skummelt?
Susanna Skrevet 8. november 2004 #3253 Skrevet 8. november 2004 Kjempe fine bilder Monja! En orntlig godgutt ja! Måtte når jeg så det bildet der Torstein gjør :o !! Så hærlig!
Midnattsol Skrevet 8. november 2004 #3254 Skrevet 8. november 2004 Åååh, så fin! Måtte le av det siste bilde jeg også. Hva var det han så på? God bedring, vennen. :blomst_opp:
Sandra Skrevet 8. november 2004 #3255 Skrevet 8. november 2004 Huff, UVI er ikke godt nei Håper det går over snart Bildene dine var kjempefine, Torstein er såå søt! Når var det Torstein begynte å smile? Det var et kjempekoselig bilde av han Marcus "smiler" jo nå, men det er nok bare bruk av smilemusklene.
Nanella Skrevet 8. november 2004 #3256 Skrevet 8. november 2004 Åååå så fine bilder Monja! Torstein er kjempesøt! Ha en fin dag!
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2004 #3257 Skrevet 8. november 2004 Kjempefine bilder - han er så vakker, monja... K
monja Skrevet 8. november 2004 Forfatter #3258 Skrevet 8. november 2004 He he....han så på meg på det der siste bildet :o Han ligger i vogna si og er ganske så nyvåkna og så kommer mamma'n oppi der med kamera og tar en bildeserie med blits. Ikke rart han ble litt stor i øya Men akkurat den detaljen har han fra pappa'n sin, for han er også ganske vill i øynene på diverse bilder Koselig at dere likte bildene, Susanna, Middis, Sandra, Silje og Kverris Er ikke så rent lite stolt av gutten min nei Var til legen idag og fikk medisiner mot UVI. Har ikke merka noen typiske symptomer, bortsett fra en rimelig stram lukt de siste dagene. Hadde mistanken da og det det var nok som jeg trodde. Heldigvis en relativt grei sak å kurere Og så spurte han om jeg hadde hatt 6 ukerskontrollen enda Sa som sant var at jeg ikke hadde det og ikke hadde tenkt å ha den heller. Han mente at så lenge jeg ikke følte ubehag eller at jeg hadde noen plager var det ikke nødvendig. Men jeg har time til han 1. desember i tilfelle jeg ombestemmer meg Torstein begynte ikke å smile før han var en 6 uker omtrent, Sandra, men han er gjerrig på smilene. Et par stykker i løpet av en dag, men han tenker sikkert med seg selv at fy søren så teite foreldre han har som forventer at han skal sitte å glise hele dagen Men det var en morgen han lå på soverommet og nettopp hadde våkna - da stakk jeg hodet ned til han og hele ansiktet spratt opp i et ensete stort glis....Det rører et mammahjerte Håper han ikke forblir så sparsommelig med smilene etterhvert, men det er jo helt nytt for han. Uansett smiler han ikke bare i søvne, til grønnplanten og stålampa lenger
monja Skrevet 8. november 2004 Forfatter #3259 Skrevet 8. november 2004 Nytt bilde av gutten, med en herlig liten detalj på bildet. Fikk forresten pakke fra H&M idag. Masse klær til stumpen og bukse og 2 BH'er til mor (Og julenissedrakt til lillegutt, med snoopy julesokker )
Sandra Skrevet 8. november 2004 #3260 Skrevet 8. november 2004 Å så koselig det må ha vært da du tittet ned på han og han lå der og smilte Så fint du laget det siste bildet også, flink du! Bra at legen din ikke syntes det gjorde noe at du dropper kontrollen da. Det er jo tross alt din kropp, så synes det er en selvfølge at du slipper. Kjøpte du julenissedrakten på H&M også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå