Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er 3 mnd kontrollen overstått. Blitt stor gutt ja - 6820 gram (+ 320 gram på en uke :o ), 63,5 cm og 43 cm i hodeomkrets. Han sjarmerte helsesøster i senk med masse smil :hjerter: og sprøyta var ingen sak. Han ble litt furtete med det samme, men mens vi venta de obligatoriske 20 minuttene på helsestasjonen brukte han tiden til å le av pappa'n sin og spise litt :sjarmor:

Nå ligger han i reisesenga si og leker med babygym'en og ser "Home and Away" på TV2 :ler2:

Skrevet
..og ser "Home and Away" på TV2 :ler2:

Den skal tidlig krøkes.. Ingen ting er som litt TV-såpe! :ler:

Skrevet

Hjertelig tusen takk for et flott julekort. Ble overraska, hadde ikke venta det. Koselig overraskelse og Torstein er jo som alltid supernydelig. :hjerte: :klem2:

Skrevet

Ingen hårsmak, Middis :Hehe: Koselig med julekort og det hadde du jo abolutt fortjent.

Nå sover Torstein. Han har egentlig ikke hatt noen dårlig virkning av vaksinen - enda. Hadde litt vondt i foten tidligere i kveld, men nå går det visst bra. La seg uten protester litt før 23. Ja, og så hadde han 38 grader i feber, men det kan vel knappest telle? Er kjempeletta jeg ja :-)

Skrevet

Stor fin Torstein! 6820 g er ikke dårlig nei.

Så flink han var, sprøyte uten å klage. Ikke verst å bare klage litt :riste:

Vil bare ønske dere en god adventshelg! :nissevink:

Skrevet

Han ruller...... :sjarmor:

La han på magen i kveld og han rullet umiddelbart over på ryggen. Så la vi han tilbake på magen for å se om han gjorde det igjen eller om det var bare tilfeldig. Men han gjorde det igjen og igjen 6 ganger. Er stolt nå ja :Nikke:

Har ikke gjort så mye idag. Vært i byen en tur og handlet inn siste rest til jul. Men nå er det jammen slutt og ja. Ferdig med det meste. Har igjen to julegaver bare. En skal jeg se om jeg får tak i på søndag. Det er åpnet da også så vi får se. Satt våken til klokka 06.45 i morges - surfa på nett og pakka inn over 20 julegaver :o Sov så til klokka 11, så jeg er ganske trøtt nå ja :Gjesp:

Har levert inn bestilling på hvit jul, så får vi se da :wink:

Skrevet

:klappe:

Flinke Torstein :hoppe:

Begynner å få stor gutt du nå monja!

Skrevet

Hei Monja!

Så stor og fin gutt du har fått! Han er jo til å spise opp :-)

Gleder meg til vårt lille nurk titter frem! Håper du koser deg i førjulstiden..

Ønsker deg en fin jul, Monja :-)

Klem

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg

en riktig god jul

og

et godt nyttår!

Håper du har det bra.

Skrevet

Håper det er like mye snø hos dere som det er her...?

Det laver ned i store hauger..

Å det er vel bare meldt mer...

Håper du koser deg siste søndag i advent !! :kyss:

Skrevet

Jepp - det snør her, jinx!!! Endelig julestemning :hoppe:

Takk for gode ord, Sandra, Juni og Trulselinemor! Gutten vår er blitt så stor og flott, og jeg er umåtelig stolt av han. Han er (helt objektivt sett :ler: ) den mest utrolige gutten i verden.

I går var vi på besøk til ei venninne som venter barn i mai, og jeg må si jeg misunner henne den magen ja. Det tok to timer å kjøre hver vei og været var et helvete, men likevel var Torstein eksemplarisk. Han sov godt hele tiden i bilen og når vi var der lekte han med babygymen sin på gulvet (når han ikke satt i x antall fang da :wink: ). De hadde også en liten valp på 10 uker som ble fryktelig nysgjerrig på smurfen og hun var jo stadig innom han for å nappe i strømpebuksa og slikke på hånden hans. Gutten syntes jo dette var utrolig facinerende og lo som bare det med en gang hunden viste seg :Hehe: Vi var der i flere timer og det blir ikke så lenge til neste gang vi skal dit nei.

I natt sov han fra 23.30 til 06.45 :o , men så fikk han 180 ml melk og sov til klokka 10.15 :kul: Selv snorka jeg til 11....

Nå har jeg laget 75 risboller og så skal vi til byen før det er pepperkaker og pepperkakehus som står for tur. I kveld/natt skal vi pynte litt her i heimen. Travel innspurt....puh! Snart julaften og dåp dagen etter.... :-?

Skrevet

Tusen takk for jule-hilsen-mail....

God jul til dere også

:nisse:

:klem:

Skrevet

Tenkte jeg skulle stikke innom og si:

:nisse:Riktig God Jul Monja!! :nisse:

Godt å se at dere har det bra...Torstein blir bare skjønnere og skjønnere for hver gang jeg ser ham her inne!! :)

Stoooor :klem: fra Madden

Skrevet

Tusen takk for kjempefint julekort, og GOD JUL til deg og dine, monja!

:klem:

K

Skrevet

:nissekone: INNOM FOR Å ØNSKE DEG EI KJEMPE FIN JUL MONJA :nissekone:

MANGE JULE :klem2: FRA SUSANNA!

Skrevet

Innom på julehilsen-turne jeg også.. Ønsker deg og dine en riktig god jul og lykke til med barnedåpen på 1.juledag.

Juleklemmer fra Malou :gullengel:

Skrevet

Er fryktelig lite på nett om dagen

- sikkert i likhet med mange andre...

Skal ha jul i eget hus for første gang.

Vi blir bare 5 voksne og 1 barn.

Så det blir stille og rolig.

Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone:

Klem fra Mayamor :klem:

Skrevet

Hei kjære vakre menneske!

Ville bare legge igjen en julehilsen i dagboken din!! :nisseblunk:

Håper du får en god julehøytid - fyll den med ting som gleder! Dans rundt juletreet, smil med livet og lev i julens gleder.

Klem fra lilja

Skrevet

Ønsker deg en riktig god jul.

Det blir noe ekstra når man skal feire jul sammen med en ny verdensborgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...