Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Måneskinn said:

Du store alpakka- dette er det fineste jeg har lest her på evigheter! :)  Dette kommer til å gå helt fint! FORDI: du tar ansvar, ved å snakke med en terapeut, du er bevisst dine mønstre - og du har ikke allerede løpt avgårde.

Jeg heier på deg og denne dama ❤️ 

Jeg skjønner at det virker skremmende. Når man har fått døra slengt i trynet fler ganger enn man kan telle, så er det såå rart når det endelig er noe fint.  Vi er litt rare sånn vi mennesker. Selvsabotasje på høyt plan :P haha. Men jeg tror på deg. :blomst:

Tusen takk!! Det var hyggelig tilbakemelding å få 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, BobTheNoob said:

Håper daten gikk bra 🙂

Åh gud, som den gjorde. Topp stemning og klinings. Føler meg 14 igjen. Gud vet hvor det fører, men en kveld jeg lever lenge på. Heia oss som er der ute i jakten! ❤️❤️❤️

Anonymkode: 17388...432

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/29/2024 at 12:24 AM, AnonymBruker said:

Åh gud, som den gjorde. Topp stemning og klinings. Føler meg 14 igjen. Gud vet hvor det fører, men en kveld jeg lever lenge på. Heia oss som er der ute i jakten! ❤️❤️❤️

Anonymkode: 17388...432

Meg over - ny date i morgen!! 😁😁😁😁 Måtte vi gå våren i møte nyforelska og lykkelige alle mann!!

Anonymkode: 17388...432

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fristet til å kontakte en på Facebook. Vennligst snakk meg ut av det. Jeg ville hatet det selv 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, miss summers said:

Jeg er fristet til å kontakte en på Facebook. Vennligst snakk meg ut av det. Jeg ville hatet det selv 😂

Kjør på!!! Hva er grunnene til at du ikke gjør det, ev?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALB skrev (1 minutt siden):

Kjør på!!! Hva er grunnene til at du ikke gjør det, ev?

Dersom han ikke sveiper meg høyre så er han ikke interessert. Det er creepy å ta kontakt utenom. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, miss summers said:

Dersom han ikke sveiper meg høyre så er han ikke interessert. Det er creepy å ta kontakt utenom. 

Hm. Bruker ikke FB-dating, men det kan jo være gode grunner til at man ikke matcher? Hvordan funker det på FB; vet du om han i det hele tatt har fått opp profilen din, eller....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, miss summers said:

Dersom han ikke sveiper meg høyre så er han ikke interessert. Det er creepy å ta kontakt utenom. 

Hva har du å tape? Det er bare creepy om du er creepy.  Finn en ok måte å innlede på. Kan være flere grunner til at han ikke har høyresveipet deg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALB skrev (18 minutter siden):

Hm. Bruker ikke FB-dating, men det kan jo være gode grunner til at man ikke matcher? Hvordan funker det på FB; vet du om han i det hele tatt har fått opp profilen din, eller....?

Jeg er ikke på Facebook dating. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (9 minutter siden):

Hva har du å tape? Det er bare creepy om du er creepy.  Finn en ok måte å innlede på. Kan være flere grunner til at han ikke har høyresveipet deg.  

Jeg er creepy 😅😂 Nei, det er litt kleint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, miss summers said:

Jeg er ikke på Facebook dating. 

Ah, skjønner. Tenker fortsatt at det ikke er noe å tape, da :) Kan hende han er av de som ikke har god selvtillit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALB skrev (15 minutter siden):

Ah, skjønner. Tenker fortsatt at det ikke er noe å tape, da :) Kan hende han er av de som ikke har god selvtillit?

Nei, han har nok selvtillit. Vi er ikke venner på sosiale medier så det er unaturlig å ta kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Meg over - ny date i morgen!! 😁😁😁😁 Måtte vi gå våren i møte nyforelska og lykkelige alle mann!!

Anonymkode: 17388...432

Herlig 🤩  Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miss summers skrev (5 timer siden):

Dersom han ikke sveiper meg høyre så er han ikke interessert. Det er creepy å ta kontakt utenom. 

Det er urimelig å henge seg opp i bekreftelsen på om den andre er interessert før dere har samtalt ilag. Verden er full av muligheter og usikkerheter, du tjener på å tørre. Det er slik resten av verden fungerer.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (1 minutt siden):

Det er urimelig å henge seg opp i bekreftelsen på om den andre er interessert før dere har samtalt ilag. Verden er full av muligheter og usikkerheter, du tjener på å tørre. Det er slik resten av verden fungerer.

Ja, jeg vet det. Bare litt høy terskel når det er u nabolaget 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg vet det. Bare litt høy terskel når det er u nabolaget 🫠

Vet han om deg? 

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, miss summers said:

Ja, jeg vet det. Bare litt høy terskel når det er u nabolaget 🫠

Men finnes det noen andre kontaktpunkter da? Nå er jeg kvinne, men hadde aldri turt å like profilen til en person i nabolaget, om jeg bodde på mindre sted…kan hende han kvier seg for det? 

Anonymkode: 17388...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet han om deg? 

Anonymkode: b0ba6...861

Ja, han vet hvem jeg er. Vi er ikke venner, mer tidligere bekjente da vi er fra samme sted, med felles bekjente. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men finnes det noen andre kontaktpunkter da? Nå er jeg kvinne, men hadde aldri turt å like profilen til en person i nabolaget, om jeg bodde på mindre sted…kan hende han kvier seg for det? 

Anonymkode: 17388...432

Vi bor ikke på et lite sted, men jeg har matchet med flere her tidligere. Naboen min også faktisk 😂 I vår alder tror jeg ikke det er så «farlig», jeg sveipet høyre i alle fall. Hvor går grensen for creepy’nes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ofte vente, det begrepet «samle mot», det er sånn det kjennes. Jeg ba ut en bekjent venn i dag, han avslo. Jeg har en uke hvor jeg har flere løselige avtaler, hvor han jeg liker best «må se hva han får til». Jeg sendte nesten melding til en ny mann i dag. Jeg lot være fordi han var superspesifikk på hva og hvordan menneske han så etter, og jeg passet bare inn i ca 3/4 deler av dette.

Så nå samler jeg mot til i morgen hvor jeg skal spørre om hvordan ståa er for ukedagene. De må være planlagt til tirsdags morgen. Jeg gruer meg, jeg går i frø etter at jeg har spurt. Jeg har armageddon i alle fremtidshorisonter, fysisk vondt i alt som holder meg sammen og må holde varsomt om hjertet som forsøker å slå hull på ribbeina. Noen betyr så mye for meg.

Så kommer torsdagen og jeg risikerer å plukke opp en ny flørt mens det glitrer i øynene mine. Og min dypsindige begrunnelse vil være noe i rettninga, han virket gøy å flørte med. Så spør vennene mine om han jeg har tutet ørene deres full med og jeg sier, nei, ikke noe nytt derfra. Han kunne ikke denne uka.

Sukk, det følelseslivet mitt er kun underholdende på en viss avstand.

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (5 minutter siden):

Jeg må ofte vente, det begrepet «samle mot», det er sånn det kjennes. Jeg ba ut en bekjent venn i dag, han avslo. Jeg har en uke hvor jeg har flere løselige avtaler, hvor han jeg liker best «må se hva han får til». Jeg sendte nesten melding til en ny mann i dag. Jeg lot være fordi han var superspesifikk på hva og hvordan menneske han så etter, og jeg passet bare inn i ca 3/4 deler av dette.

Så nå samler jeg mot til i morgen hvor jeg skal spørre om hvordan ståa er for ukedagene. De må være planlagt til tirsdags morgen. Jeg gruer meg, jeg går i frø etter at jeg har spurt. Jeg har armageddon i alle fremtidshorisonter, fysisk vondt i alt som holder meg sammen og må holde varsomt om hjertet som forsøker å slå hull på ribbeina. Noen betyr så mye for meg.

Så kommer torsdagen og jeg risikerer å plukke opp en ny flørt mens det glitrer i øynene mine. Og min dypsindige begrunnelse vil være noe i rettninga, han virket gøy å flørte med. Så spør vennene mine om han jeg har tutet ørene deres full med og jeg sier, nei, ikke noe nytt derfra. Han kunne ikke denne uka.

Sukk, det følelseslivet mitt er kun underholdende på en viss avstand.

Jeg syns du er skikkelig tøff! Jeg klarer ikke. Bare unngår matcher og ombestemmer meg annethvert minutt. Skulle hatt din guts! 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...