Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

miss summers skrev (1 time siden):

Jeg er også lei. Jeg er fortsatt for sår av kjærlighetssorg. Tror neppe jeg klarer å være så sårbar igjen med det første. Slettet alle matcher, ingen skriver uansett. Spørs om jeg sletter alle profiler også. 

Få deg en elsker som du kan møte hver 14.dag for sex og nærhet :) Funker fint synes jeg...slipper mas om dating og forhold.

Anonymkode: 30f89...872

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva mener du bra for selvtilliten? 
Du kunne tenkt deg  å være på Tinder bare for å få likes? 
Holder det liksom ikke med dama di???

Anonymkode: 

Når du er god til å møte og sjekke opp damer, og håndterer tinder, så er det en selvtillitsboost, og en veldig god egoboost "å legge" ned et bytte eller at damer kjemper om din oppmerksomhet. 

Jeg har valgt forhold fordi hun er bedre en alt dette, og at stabilitet er noe jeg ønsker. Man kan savne noe uten at man har behov for det.

Endret av Fjellmannover190
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Få deg en elsker som du kan møte hver 14.dag for sex og nærhet :) Funker fint synes jeg...slipper mas om dating og forhold.

Anonymkode: 30f89...872

Jeg ønsker ikke en slik relasjon. Jeg vil ha nærhet og lidenskap. Det er hva følelser gjør med meg. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (5 minutter siden):

Jeg ønsker ikke en slik relasjon. Jeg vil ha nærhet og lidenskap. Det er hva følelser gjør med meg. 

Da må du jakte på det da, bruke tid og frustrasjon på det. Noe som kanskje ikke finnes.

Sex er viktig det, gir masse viktig nærhet :) 

Anonymkode: 30f89...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Da må du jakte på det da, bruke tid og frustrasjon på det. Noe som kanskje ikke finnes.

Sex er viktig det, gir masse viktig nærhet :) 

Anonymkode: 30f89...872

Ikke alle som ligger med hvemsomhelst. 

  • Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (2 timer siden):

Ikke alle som ligger med hvemsomhelst. 

Nei, det trenger man jo ikke heller. Selv om det er en sexpartner trenger det ikke være hvem som helst :) 

Anonymkode: 30f89...872

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det trenger man jo ikke heller. Selv om det er en sexpartner trenger det ikke være hvem som helst :) 

Anonymkode: 30f89...872

Det er mulig du ikke skjønner hva miss summers mener, men jeg og sikkert mange andre gjør det. 

You do you.. 😉

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (16 minutter siden):

Det er mulig du ikke skjønner hva miss summers mener, men jeg og sikkert mange andre gjør det. 

You do you.. 😉

Takk ☺️

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (9 timer siden):

Møkkamann! Bra emoji @Engel 👍

:bukker:Takk. Faktisk lette jeg etter en emoji som var her tidligere som het :fiskedask:, som ganske riktig tenkt var en som ble smacket med en fisk, men den har de tydeligvis fjernet. Huskes sikkert bare av de som har hengt her inne i 20 år...😇🙈  Riktig så illustrativ.

 

miss summers skrev (8 timer siden):

Jeg er også lei. Jeg er fortsatt for sår av kjærlighetssorg. Tror neppe jeg klarer å være så sårbar igjen med det første. Slettet alle matcher, ingen skriver uansett. Spørs om jeg sletter alle profiler også. 

Det gjør godt å ta en pause, jeg kan anbefale det❤️ La deg selv få tid til å heles. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (16 timer siden):

Jeg ønsker ikke en slik relasjon. Jeg vil ha nærhet og lidenskap. Det er hva følelser gjør med meg. 

Samme her disse fwb relasjonene funker best for menn. Jeg og vil ha nærhet og lidenskap og en venn for livet. En Fwb kan aldri dekke de behovene da blir det for intimt for dem. Er som noen skrev. Man skal ikke føle noe i dagens dating .. da er man naiv og blåøyd eller noe. Trist utvikling. Skjønner deg så godt. Man vil bety noe for noen er viktig for meg for føler jeg ikke betyr en dritt for noen for tiden😂.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (12 timer siden):

Det er mulig du ikke skjønner hva miss summers mener, men jeg og sikkert mange andre gjør det. 

You do you.. 😉

Ja enig der den personen ser på sex som å spise pølse med lompe til 10 kr. Ikke at det skal være noe fint og spesielt mellom to personer. På villspor.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Samme her disse fwb relasjonene funker best for menn. Jeg og vil ha nærhet og lidenskap og en venn for livet. En Fwb kan aldri dekke de behovene da blir det for intimt for dem. Er som noen skrev. Man skal ikke føle noe i dagens dating .. da er man naiv og blåøyd eller noe. Trist utvikling. Skjønner deg så godt. Man vil bety noe for noen er viktig for meg for føler jeg ikke betyr en dritt for noen for tiden😂.

 

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Ja enig der den personen ser på sex som å spise pølse med lompe til 10 kr. Ikke at det skal være noe fint og spesielt mellom to personer. På villspor.

Ja, jeg er gammel nok til å vite hva jeg vil ha og hva jeg trenger. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprettet en Tinder konto idag. 

Tror ikke helt det var min greie. Mye useriøst og match fra andre siden av jordkloden:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Random84 skrev (22 minutter siden):

Opprettet en Tinder konto idag. 

Tror ikke helt det var min greie. Mye useriøst og match fra andre siden av jordkloden:klaske:

La meg gjette. Er de rundt 8000km unna? Helt normalt det. Mest sannsynlig fake profiler.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første date for 14 dager siden ca, det ble klining :D tenk, jeg hadde ikke glemt hvordan man kysser... 😎  det ble noen meldinger etter det, men så dalte det fort.  Men, det var stas med god samtale og klining utenfor kjøpesenteret. Følte meg litt fjortis da, men det var jo bare moro egentlig 😅 

Ser fremover mot våren og det å kunne være mer ute, da er alt litt lettere.

Heia oss som ikke gir oss :blomst:

  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke trodd da jeg litt skjelven møtte opp på turkaffedate onsdag for en uke siden at det skulle bli noe ut av det i det hele tatt. Men det føles altså så riktig det her å jeg klyper meg stadig i armen forde jeg tror jeg drømmer. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kort update her (siden jeg nevnte dette i en annen tråd). Daten jeg sa jeg var så umotivert for er unnagjort og det gikk mye bedre enn jeg forventet. Daten varte i timesvis.

Fikk en like av en dame for mange uker siden. Jeg husker ikke engang når. Tror jeg ignorerte henne fordi hun hadde for høy "too good to be true" faktor. Tror hun må ha like't meg en gang til nylig for hun bumpet plutselig opp på listen. Så jeg matchet henne og møtte henne på date, og fy søren for en søt dame! Fremstår genuin, dønnseriøs og utrolig positiv. Skal på andre date nå.  Vi får se, da om jeg etterhvert passerer den kritiske 3.daten ;)  Utfordringen nå er at jeg må styre meg litt. Vi har jo bare såvidt begynt å bli kjent... 😂 

  • Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (1 time siden):

Kort update her (siden jeg nevnte dette i en annen tråd). Daten jeg sa jeg var så umotivert for er unnagjort og det gikk mye bedre enn jeg forventet. Daten varte i timesvis.

Fikk en like av en dame for mange uker siden. Jeg husker ikke engang når. Tror jeg ignorerte henne fordi hun hadde for høy "too good to be true" faktor. Tror hun må ha like't meg en gang til nylig for hun bumpet plutselig opp på listen. Så jeg matchet henne og møtte henne på date, og fy søren for en søt dame! Fremstår genuin, dønnseriøs og utrolig positiv. Skal på andre date nå.  Vi får se, da om jeg etterhvert passerer den kritiske 3.daten ;)  Utfordringen nå er at jeg må styre meg litt. Vi har jo bare såvidt begynt å bli kjent... 😂 

Så bra!! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viste seg at han jeg har brukt litt tid på i år har tre barn. Med tre forskjellige. To uplanlagte mens han var i forhold med mor, hvor det ble slutt før fødsel, og ett ons som han ikke har kontakt med. 

Det er litt mye for meg altså 🤯 Fantastisk mann, meeen. 

Jeg lurer på hvordan jeg klarer å finne dem (men jeg vill egentlig ikke ha svar heller) 😂🆘🤯

Anonymkode: 3d14e...42e

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det viste seg at han jeg har brukt litt tid på i år har tre barn. Med tre forskjellige. To uplanlagte mens han var i forhold med mor, hvor det ble slutt før fødsel, og ett ons som han ikke har kontakt med. 

Det er litt mye for meg altså 🤯 Fantastisk mann, meeen. 

Jeg lurer på hvordan jeg klarer å finne dem (men jeg vill egentlig ikke ha svar heller) 😂🆘🤯

Anonymkode: 3d14e...42e

Oi han kan kanskje gjøre deg gravid om du er åpen for det? 😅 Men usikkerhet med at han blir. Hadde også være ekstremt usikker på en sånn mann. Men folk endrer seg jo også? Å livet skjer?

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...