Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er snart et nytt år og tenkte vi trengte en ny tråd 🙂 

Lykke til alle sammen! 💞

Jeg blir 35 år i 2024 og har slettet alt av datingapper for øyeblikket. Jeg trenger å møte noen på gamle måten, føler jeg. Håper å finne meg en fin mann på universitet :love:❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil også finne kjærligheten dette året. En trygg, snill og empatisk mann. Vurderer nesten å henge opp lapp på butikken, med trekk tlf nummer lapp. Men er jo en liten risiko å ta der😁

Anonymkode: 91e05...2a4

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 46 og håper 2024 blir mitt år🥰

slette Tinder er en god ide. 

Anonymkode: 87cc2...88e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

På an igjen. 2024 er året!

3a730805f22e2ef448e7e55871686bd9b8cc9cf3e8e51c7e2e98c5664301f1f7_1.webp

Anonymkode: 3ad04...a19

OMG SOOOOOOOO FREAKING TRUE! 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er selv 46 og håper 2024 blir mitt år🥰

slette Tinder er en god ide. 

Anonymkode: 87cc2...88e

Føltes som en befrielse å slette alt av apper. Det er så mye pes. 🙂 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som er så desperat etter «å finne kjærligheten». Det er antageligvis en haug av ting dere bør ta tak i med dere selv i stedet for å bli en dame som flere menn ønsker å være sammen med. Fokuser på det istedet for denne desperasjonen etter å finne kjærligheten. Det oser bare bekreftelsesbehov og at dere ikke har noe av verdi å fylle livet og hverdagen med. 

Anonymkode: a39a1...b23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på'n igjen. Vært et litt traurig 2023, og lite aktivitet fra min side da livet har handlet om andre ting. Men, nå tenker jeg at nok er nok. Singellivet er ikke såå kult, så håper at det kommende året byr på mange fine, flotte datingopplevelser som fører til at jeg finner en kjæreste.

Jeg er optimist nå, men tipper at i slutten av januar er jeg dritlei igjen 🤪 men jeg vil gjerne være positiv, så skal prøve så godt jeg kan.

Lykke til til oss alle sammen ❤️

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til alle dere som er så desperat etter «å finne kjærligheten». Det er antageligvis en haug av ting dere bør ta tak i med dere selv i stedet for å bli en dame som flere menn ønsker å være sammen med. Fokuser på det istedet for denne desperasjonen etter å finne kjærligheten. Det oser bare bekreftelsesbehov og at dere ikke har noe av verdi å fylle livet og hverdagen med. 

Anonymkode: a39a1...b23

Seriøst??

 

Anonymkode: 87cc2...88e

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Til alle dere som er så desperat etter «å finne kjærligheten». Det er antageligvis en haug av ting dere bør ta tak i med dere selv i stedet for å bli en dame som flere menn ønsker å være sammen med. Fokuser på det istedet for denne desperasjonen etter å finne kjærligheten. Det oser bare bekreftelsesbehov og at dere ikke har noe av verdi å fylle livet og hverdagen med. 

Anonymkode: a39a1...b23

Du har helt rett, om du er god kan du gå ut døra, ta tak i en manns høyre hånd, og slik har du dannet par. 

Tenk.

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til alle dere som er så desperat etter «å finne kjærligheten». Det er antageligvis en haug av ting dere bør ta tak i med dere selv i stedet for å bli en dame som flere menn ønsker å være sammen med. Fokuser på det istedet for denne desperasjonen etter å finne kjærligheten. Det oser bare bekreftelsesbehov og at dere ikke har noe av verdi å fylle livet og hverdagen med. 

Anonymkode: a39a1...b23

ojsann, her var det mye å ta tak i...  ingen som nødvendigvis har et bekreftelsesbehov bare fordi man ønsker å finne en å dele livet sitt med. Det går faktisk an å være trygg på seg selv, like livet sitt - men også ønske å ha noen å dele ting med. Det ene utelukker ikke det andre, faktisk.

Menn er jo de som faktisk bør ta tak i seg selv og gå innover, se hva DE kan tilby og hva de kan gi - menn har litt å gå på der.

Kvinner har som regel sjelden noe problem å fylle livet og dagene med noe, så vet ikke helt hva du mener med det. Sånne oppgulp kan du forresten spare deg i denne tråden, her skal vi heie på hverandre og være positive :)

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 38 i 2024, og har definitivt gitt opp.

Blir ikke yngre og mer attraktiv med årene. Når man ikke lyktes i 20 årene er det vel ikke bra å være naiv lengre.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Til alle dere som er så desperat etter «å finne kjærligheten». Det er antageligvis en haug av ting dere bør ta tak i med dere selv i stedet for å bli en dame som flere menn ønsker å være sammen med. Fokuser på det istedet for denne desperasjonen etter å finne kjærligheten. Det oser bare bekreftelsesbehov og at dere ikke har noe av verdi å fylle livet og hverdagen med. 

Anonymkode: a39a1...b23

Jeg er en mester i å avslutte med menn som fremstår som desperasjonen selv, nettopp av den grunnen som du sier. Jeg trenger en mann som det er driv i, som har litt ambisjoner og som ikke gjør meg til hans hele liv. Jeg hadde en mann som kommuniserte at han ble veldig usikker når jeg kunne bruke 18-24 timer på å svare på meldinger til tider, og det var som jeg sa til han, at jeg har et liv, har ting å gjøre og jeg hadde bare chattet med han noen meldinger frem og tilbake på det tidspunktet. Det ble veldig ubehagelig. 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Måneskinn said:

ojsann, her var det mye å ta tak i...  ingen som nødvendigvis har et bekreftelsesbehov bare fordi man ønsker å finne en å dele livet sitt med. Det går faktisk an å være trygg på seg selv, like livet sitt - men også ønske å ha noen å dele ting med. Det ene utelukker ikke det andre, faktisk.

Menn er jo de som faktisk bør ta tak i seg selv og gå innover, se hva DE kan tilby og hva de kan gi - menn har litt å gå på der.

Kvinner har som regel sjelden noe problem å fylle livet og dagene med noe, så vet ikke helt hva du mener med det. Sånne oppgulp kan du forresten spare deg i denne tråden, her skal vi heie på hverandre og være positive :)

Jeg er veldig enig i at en god del menn på datingsapåene har en del å gå på der. 🙂 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Måneskinn said:

Ja, på'n igjen. Vært et litt traurig 2023, og lite aktivitet fra min side da livet har handlet om andre ting. Men, nå tenker jeg at nok er nok. Singellivet er ikke såå kult, så håper at det kommende året byr på mange fine, flotte datingopplevelser som fører til at jeg finner en kjæreste.

Jeg er optimist nå, men tipper at i slutten av januar er jeg dritlei igjen 🤪 men jeg vil gjerne være positiv, så skal prøve så godt jeg kan.

Lykke til til oss alle sammen ❤️

Lol. Jeg prøvde meg på appene en måned i år og var drittlei 🤣

Jeg skal prøve å være positiv for deg, maaasse lykke til ❤️:D 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...