Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DelvisPresley skrev (1 time siden):

Jeg blir 38 i 2024, og har definitivt gitt opp.

Blir ikke yngre og mer attraktiv med årene. Når man ikke lyktes i 20 årene er det vel ikke bra å være naiv lengre.

Skal vi danne vår egen støtteforening? 

Jeg blir 42 neste år, og jeg ga vel opp allerede i 20-årene en gang. Det tok ikke så veldig lang tid å oppdage at jeg ikke er en sånn dame som menn vil ha, for å si det sånn.

Og ja, jeg vet at dette ikke er tråden for meg, men jeg bruker å lese litt i disse årlige trådene fordi jeg nesten fascineres litt av de som aldri gir opp. Samme hvor vanskelig det er og hvor mange ganger det mislykkes, så er håpet der. Og jeg heier selvsagt på dere.

Anonymkode: b9556...c4c

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er selv 46 og håper 2024 blir mitt år🥰

slette Tinder er en god ide. 

Anonymkode: 87cc2...88e

45 år og skal ikke tilbake på Tinder - lykke til🥰

Anonymkode: 7c9f2...c51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal vi danne vår egen støtteforening? 

Jeg blir 42 neste år, og jeg ga vel opp allerede i 20-årene en gang. Det tok ikke så veldig lang tid å oppdage at jeg ikke er en sånn dame som menn vil ha, for å si det sånn.

Og ja, jeg vet at dette ikke er tråden for meg, men jeg bruker å lese litt i disse årlige trådene fordi jeg nesten fascineres litt av de som aldri gir opp. Samme hvor vanskelig det er og hvor mange ganger det mislykkes, så er håpet der. Og jeg heier selvsagt på dere.

Anonymkode: b9556...c4c

Hva mener du med en sånn dame som menn ikke vil ha?

Jeg var alvorlig syk i 20-årene, er takknemlig for at jeg er i levende live og gråt masse tarer den dagen jeg fylte 30. Jeg ser jo mange har etablert seg i 20-årene og jeg har veldig lyst på en kjæreste selv så må bare prøve! Litt i hvert fall. Jeg har aldri hatt en. Hehe :)❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, DeLorean said:

Hvis det bildet var rettet mot meg, så takk 🤗 En hyggelig gest 😊

Ja, det var det 🙂 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva mener du med en sånn dame som menn ikke vil ha?

Jeg var alvorlig syk i 20-årene, er takknemlig for at jeg er i levende live og gråt masse tarer den dagen jeg fylte 30. Jeg ser jo mange har etablert seg i 20-årene og jeg har veldig lyst på en kjæreste selv så må bare prøve! Litt i hvert fall. Jeg har aldri hatt en. Hehe :)❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

Jeg mener bare at jeg har vært usynlig for menn hele livet. Det har alltid vært en penere, yngre, morsommere, eller mer spennende venninne, slektning eller kollega de heller vil ha. Nå har jeg gitt opp.

Men jeg heier på deg altså, og beundrer at du fortsatt tror på kjærligheten og kjemper for å finne den. Håper 2024 blir året du lykkes. 

Anonymkode: b9556...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for tiden stormforelsket og har rotet meg inn hit igjen. Vet ikke om det er gjengjeldt enda, men lever i håpet. Tonen er god og hun virker glad for å se meg, men har tatt feil før, så ja... 😊

Blir 43 neste år, så det er virkelig på tide, men inntil videre er det dårlig med spising og soving. Får krysse fingrer, tær og noe i mellom for at det endelig kan være klaff 🤞🥰

  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er snart et nytt år og tenkte vi trengte en ny tråd 🙂 

Lykke til alle sammen! 💞

Jeg blir 35 år i 2024 og har slettet alt av datingapper for øyeblikket. Jeg trenger å møte noen på gamle måten, føler jeg. Håper å finne meg en fin mann på universitet :love:❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

Samme alder som deg. Samme sivilstatus som deg. DM? 😆😉😂

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vil også finne kjærligheten dette året. En trygg, snill og empatisk mann. Vurderer nesten å henge opp lapp på butikken, med trekk tlf nummer lapp. Men er jo en liten risiko å ta der😁

Anonymkode: 91e05...2a4

Ja, det er da da. Å finne den rette. Det er ikke lett. Hvor er det liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen vil skilles igjen🥰 Så jeg er på utkikk etter en mann som vil dele absolutt alt med meg og min datter, og han må gjerne ville ha et barn til 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg vil også finne kjærligheten dette året. En trygg, snill og empatisk mann. Vurderer nesten å henge opp lapp på butikken, med trekk tlf nummer lapp. Men er jo en liten risiko å ta der😁

Anonymkode: 91e05...2a4

Åh, akkurat det jeg leter etter også. 💕 Jeg vil ikke lete etter menn på dating apper, det virker så utrolig overfladisk. Jeg driver mye på med data i jobb og hobby. Kanskje jeg har funnet en der, hvis jeg er veldig heldig. Får vente og se. Uansett, lykke til alle sammen, og det hadde vært hyggelig om dere skrev i denne tråden hvis dere har funnet noen.

Anonymkode: 0b6f8...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et lite spørsmål – og se på det som en håndsrekning:

Noen her som har vurdert å gjøre det folk som til slutt oppnår målene sine gjør?

Altså ta ansvar for sin egen situasjon og si «Dette fungerer jo åpenbart ikke!», og følge opp med å spørre «Hva kan jeg gjøre annerledes for å lykkes?».

Altså i stedet for å gjøre det samme år etter år etter år, plassere forklaringen på fiasko etter fiasko etter fiasko utenfor egen kontroll, og bare fortsette å håpe blindt på et annet utfall enn det som alltid skjer?

Nå er det nyttårsaften. Hva med å bruke årets siste dag til litt genuin og autentisk ettertanke?

Rett og slett prøve å finne svaret på det eneste spørsmålet av betydning: «Hva er det jeg må endre på ved meg selv for at 2024 skal bli året som endte med suksess? Hva er det jeg må gjøre annerledes neste år for å finne den rette?»

For det er nemlig bare deg selv, og hva du selv velger å gjøre, som du kan endre på. Andre mennesker får du ikke gjort noe med.

Løsningen eksisterer. Men du må finne den.

For hvis du fortsetter å gjøre det samme som alltid, hvorfor skulle utfallet bli annerledes denne gangen?

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg mener bare at jeg har vært usynlig for menn hele livet. Det har alltid vært en penere, yngre, morsommere, eller mer spennende venninne, slektning eller kollega de heller vil ha. Nå har jeg gitt opp.

Men jeg heier på deg altså, og beundrer at du fortsatt tror på kjærligheten og kjemper for å finne den. Håper 2024 blir året du lykkes. 

Anonymkode: b9556...c4c

Men det er kanskje noe i deg som ikke har lyst til å gi opp siden du deler dette, derfor håper jeg på tross av din gi opp het, at du møter noen 😊

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ClausSaus said:

Bare et lite spørsmål – og se på det som en håndsrekning:

Noen her som har vurdert å gjøre det folk som til slutt oppnår målene sine gjør?

Altså ta ansvar for sin egen situasjon og si «Dette fungerer jo åpenbart ikke!», og følge opp med å spørre «Hva kan jeg gjøre annerledes for å lykkes?».

Altså i stedet for å gjøre det samme år etter år etter år, plassere forklaringen på fiasko etter fiasko etter fiasko utenfor egen kontroll, og bare fortsette å håpe blindt på et annet utfall enn det som alltid skjer?

Nå er det nyttårsaften. Hva med å bruke årets siste dag til litt genuin og autentisk ettertanke?

Rett og slett prøve å finne svaret på det eneste spørsmålet av betydning: «Hva er det jeg må endre på ved meg selv for at 2024 skal bli året som endte med suksess? Hva er det jeg må gjøre annerledes neste år for å finne den rette?»

For det er nemlig bare deg selv, og hva du selv velger å gjøre, som du kan endre på. Andre mennesker får du ikke gjort noe med.

Løsningen eksisterer. Men du må finne den.

For hvis du fortsetter å gjøre det samme som alltid, hvorfor skulle utfallet bli annerledes denne gangen?

Dette er hva gjør denne siden til kanskje den mest deprimerende plass på hele Internett. 

Jeg skal si deg jeg er nå 47. Jeg har smerter over hele kroppen, kronisk øresus, kan så vidt gå opp en trapp, kommer snart til å være både tannløs og hårløs, pengeløs, kjærlighetsløs, jeg orker ingenting. Hva Jan jeg gjøre annerledes? Jeg har brukt meg selv opp, det som er igjen er et slitent rustet vrak. Jeg har oppnådd mitt livs mål nr 1. Barn jeg har lykkes å videreføre mine gener, til unger som er så fine som jeg er glad i men som også er noe utakknemlig og har ikke tenkt å videreføre gener selv. Mål nr 2 også oppnådd jeg har hatt meningsfull "karriere" jobb. Å ha/ få en kjæreste har aldri vært et mål i seg selv for meg, har vel tenkt at slikt kommer av seg selv og alle de jeg har hatt har gjort det altså selv om jeg sjekket en av de opp, så var de iallefall villige til å være med på leken og ga et eller annet tegn for det via ord eller ved å ta kontakt på en måte som ikke var confusing eller tvetydig. 

Nå bør mitt første mål være å ikke ha smerter, likevel driver hjernen min og brur seg om overlevelse, om å tjene penger, og om kjærligheten å ha noen der som faktisk bryr seg om meg og vil ta vare på meg, for det er det ingen som har gjort før- ikke på ekte, noen har sagt de gjør, men handlingene deres, eller mangel på det har vist at det ikke stemmer. 

Jeg vet ikke hvorfor heg har så vondt, men noe sier meg at det er verre enn influensa. Det er ikke normalt å ha det slik, jeg merker jeg er en del verre enn 6 mnd siden. Jeg trenger noe å glede meg over, trenger kjærlighet. Som jeg alltid har sagt livet er kort. Å finne noen nå er rimelig håpløs prosjekt med mindre de faktisk elsker meg og da trenger jeg noen som har evne til det, som kan være glad i ei som har store behov og ikke noen som trenger et perfekt liv og vil finne den perfekte puslespill brikken til sin harmoniske hverdag. 

Ja jeg vil finne kjærligheten, men da faktiskekte ren kjærlighet. Jeg duger ikke lenger til det folk idag ønsker. Har ikke råd til å gå rundt å tenke logisk på " hva kan jeg gjøre annerledes" .

Det jeg kan gjøre annerledes for å dø lykkelig er å en eller annen måte være glad uten noen. Være glad i livet som den er/ var. Gi opp drømmen om at en annen person skal kunne gjøre der på noe måte bedre. Vi er født alene og dør alene. ❤️

Om en eller annen "gærning" skulle komme med sin rene kjærlighet til meg må det tas som bonus. Jeg leter etter kjærligheten nå ikke en jeg syns er perfekt som passer inn i min liste av perfekt, men kjærligheten, noe jeg har evne til å gi. 

Hva kan jeg gjøre annerledes? Gå med noen som har evne til å gi kjærlighet, som jeg kan di at jev elsker, hvis mulig. Men jeg tror det er umulig. 

Anonymkode: 8689c...31d

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er en mester i å avslutte med menn som fremstår som desperasjonen selv, nettopp av den grunnen som du sier. Jeg trenger en mann som det er driv i, som har litt ambisjoner og som ikke gjør meg til hans hele liv. Jeg hadde en mann som kommuniserte at han ble veldig usikker når jeg kunne bruke 18-24 timer på å svare på meldinger til tider, og det var som jeg sa til han, at jeg har et liv, har ting å gjøre og jeg hadde bare chattet med han noen meldinger frem og tilbake på det tidspunktet. Det ble veldig ubehagelig. 

Anonymkode: 41db3...562

Ikke si han ble kjempe forelska i deg?? 
Har nemlig hatt en slik selv jeg chattet med. 
For mye for fort. 

Anonymkode: 87cc2...88e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (2 timer siden):

Bare et lite spørsmål – og se på det som en håndsrekning:

Noen her som har vurdert å gjøre det folk som til slutt oppnår målene sine gjør?

Altså ta ansvar for sin egen situasjon og si «Dette fungerer jo åpenbart ikke!», og følge opp med å spørre «Hva kan jeg gjøre annerledes for å lykkes?».

Altså i stedet for å gjøre det samme år etter år etter år, plassere forklaringen på fiasko etter fiasko etter fiasko utenfor egen kontroll, og bare fortsette å håpe blindt på et annet utfall enn det som alltid skjer?

Nå er det nyttårsaften. Hva med å bruke årets siste dag til litt genuin og autentisk ettertanke?

Rett og slett prøve å finne svaret på det eneste spørsmålet av betydning: «Hva er det jeg må endre på ved meg selv for at 2024 skal bli året som endte med suksess? Hva er det jeg må gjøre annerledes neste år for å finne den rette?»

For det er nemlig bare deg selv, og hva du selv velger å gjøre, som du kan endre på. Andre mennesker får du ikke gjort noe med.

Løsningen eksisterer. Men du må finne den.

For hvis du fortsetter å gjøre det samme som alltid, hvorfor skulle utfallet bli annerledes denne gangen?

Absolutt. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det er kanskje noe i deg som ikke har lyst til å gi opp siden du deler dette, derfor håper jeg på tross av din gi opp het, at du møter noen 😊

Anonymkode: b0ba6...861

Det er som en annen her sa, at når man når en viss alder, er det på tide å bli realistisk. På et tidspunkt er det på tide å slutte å tro på alle fine ord om at det finnes noen der ute for alle, og bla bla bla. Det gjør ikke det, det er løgn. Om det hadde vært noen der ute som kunne elske meg, så hadde jeg garantert møtt ham nå, i en alder av snart 42. Noe annet er naivt å tro. Noen av oss må rett og slett innse at vi aldri kommer til å oppleve romantisk kjærlighet. 

Anonymkode: b9556...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er som en annen her sa, at når man når en viss alder, er det på tide å bli realistisk. På et tidspunkt er det på tide å slutte å tro på alle fine ord om at det finnes noen der ute for alle, og bla bla bla. Det gjør ikke det, det er løgn. Om det hadde vært noen der ute som kunne elske meg, så hadde jeg garantert møtt ham nå, i en alder av snart 42. Noe annet er naivt å tro. Noen av oss må rett og slett innse at vi aldri kommer til å oppleve romantisk kjærlighet. 

Anonymkode: b9556...c4c

Det er ikke løgn for ingen av oss ser inn i fremtiden på tross av at noen sier de gjør. Det er så mange mennesker i verden at sannsynligheten for at du passer med noen er 100 prosent reel, problemet er å møte dem. Håper du har bedre hell på akkurat det, du er ikke så unik som menneske at akkurat du ikke passer med noen. 

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...