Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Engel skrev (33 minutter siden):

 

Ja hvorfor har slike menn sveipet oss til høyre? De er jo tydelig ikke interessert? I tillegg til alle de som ikke svarer i det heletatt, og de som går rett på sexprat... Er ikke rart man gir opp de appene...🙄

Jeg er ikke en som snakker om sex i det hele tatt, ihvertfall ikke før man har møttes fysisk flere ganger og ETTER at hun tar initiativ til det. Skriver masse, er tydelig interessert i henne og må nesten ta meg sammen for å ikke virke for ivrig ved å svare med en gang vedkommende har skrevet til meg - allikevel opplever jeg det som at jeg blir valgt bort fordi jeg er "en av 20" som hun prater med - og jeg liker tanken med å skrive litt frem og tilbake for å danne meg et bilde av hvem jeg eventuellt forhåpentligvis skal ta en kaffe med i nær fremtid.

Så, enten er jeg for kjedelig fordi jeg ikke kaster meg på "ØYH! Skal vi møtes? Si om 5 minutter?" eller så blir jeg valgt bort fordi det kom en som var enda mer interessant enn meg inn i bunken hennes 😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, Engel said:

Takk❤️ Nå skal det sies at det ikke stakk så dypt, jeg ble mer oppgitt og lei enn lei meg. Har nok dessverre blitt litt herdet med tiden og det tar nok tid før jeg tør slippe følelsene skikkelig til nå. I tillegg skal det nok sies at det ikke hjalp at det var litt avstand mellom oss, og jeg har hatt så mye annet som fyller tiden min at jeg har slitt litt med å finne tid til en kjæreste. Det ble litt sånn at jeg følte jeg måtte prioritere tid med han når jeg egentlig hadde mye annet jeg burde gjort, noe som ga litt stress ellers i hverdagen. Har gjort noen tiltak der nå da, så tror det blir roligere og litt mer ledig tid framover. Det er jo en balanse det der, når man er singel så er det jo deilig å ha mye som fyller tiden, for da rekker man ikke savne en kjæreste. Men så har man heller ikke helt tid til en kjæreste om han dukker opp...🤪

Merker litt på det selv, at man blir litt herdet og det er vanskelig å slippe seg fullstendig løs. Jeg hadde en som jeg likte veldig godt i fjor, han lovte gull og grønne skoger for så å løpe av gårde når det kom noe bedre, og når det ikke gikk så prøvde han å løpe tilbake til meg igjen. 😅:P 
Jeg tror det er sunt og godt å ha ting å fylle tiden sin med, og å få seg kjæreste er en naturlig overgang. Man bruker litt tid sammen, savner hverandre, også øker det etter hvert. 

Ja hvorfor har slike menn sveipet oss til høyre? De er jo tydelig ikke interessert? I tillegg til alle de som ikke svarer i det heletatt, og de som går rett på sexprat... Er ikke rart man gir opp de appene...🙄

Eller hvorfor begynner de samtalene for å svare så tynt? Jeg blir så FORUNDRET når det skjer.

Anonymkode: 41db3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 23.18):

Jeg vil også finne kjærligheten dette året. En trygg, snill og empatisk mann. Vurderer nesten å henge opp lapp på butikken, med trekk tlf nummer lapp. Men er jo en liten risiko å ta der😁

Anonymkode: 91e05...2a4

DET ..hadde jeg elsket!..."Kom og ta meg" annonse krever en kvinne med baller..😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (47 minutter siden):

DET ..hadde jeg elsket!..."Kom og ta meg" annonse krever en kvinne med baller..😂

Hun snakket om kjærlighet da ikke sex det blir noe helt annet. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden):

Hun snakket om kjærlighet da ikke sex det blir noe helt annet. 😂

😬🙈..."Kom og ta meg med storm" da...😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (13 minutter siden):

😬🙈..."Kom og ta meg med storm" da...😂

Ja det hørtes hakket bedre ut😂

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (På 30.12.2023 den 23.41):

Jeg blir 38 i 2024, og har definitivt gitt opp.

Blir ikke yngre og mer attraktiv med årene. Når man ikke lyktes i 20 årene er det vel ikke bra å være naiv lengre.

Tenk positivt det ordner seg og ja jeg er enig i at det ikke er bra å være for naiv. Men send positive energier ut. Vi er i et nytt år! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller hvorfor begynner de samtalene for å svare så tynt? Jeg blir så FORUNDRET når det skjer.

Anonymkode: 41db3...562

Jeg lurer sånn på det der, samtalene liksom dør ut. Hadde et prinsipp en stund om alltid å svare uansett. ( bortsett fra de som begynner med sex/snap i 4.svar ) men likevel dør samtalen ut.. som om vi alle er for trette 😅

Anonymkode: 1f710...996

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg lurer sånn på det der, samtalene liksom dør ut. Hadde et prinsipp en stund om alltid å svare uansett. ( bortsett fra de som begynner med sex/snap i 4.svar ) men likevel dør samtalen ut.. som om vi alle er for trette 😅

Anonymkode: 1f710...996

Online kommunikasjon blir mye av det samme hele tiden. Dukker det opp en som praten flyter lett med online og noen går en aldri tom for ting og snakke om det er stort pluss i boka mi. Da har man litt kjemi om ikke annet. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden):

Online kommunikasjon blir mye av det samme hele tiden. Dukker det opp en som praten flyter lett med online og noen går en aldri tom for ting og snakke om det er stort pluss i boka mi. Da har man litt kjemi om ikke annet. 

Har kun opplevd god kjemi med en person online. Håper dere er heldigere 😅

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har kun opplevd god kjemi med en person online. Håper dere er heldigere 😅

Anonymkode: b0ba6...861

Jo det har jeg opplevd flere ganger men da er de enten ikke single og ikke vil ha kjæreste

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (12 minutter siden):

Online kommunikasjon blir mye av det samme hele tiden. Dukker det opp en som praten flyter lett med online og noen går en aldri tom for ting og snakke om det er stort pluss i boka mi. Da har man litt kjemi om ikke annet. 

Jeg hadde kjempegod kommunikasjon med en hyggelig mann uten utdannelse, men med jobb. Etterhvert gikk vi over til messenger og telefon. Jeg sa ja til å møtes om en uke. Så begynte han å spørre ; hvorfor svarer du ikke? Snakker du med noen andre.. hvis jeg var i møte på jobb, eller trening, eller la meg tidlig. Og så en kveld ble han veldig pågående på messenger og ville snakke om sex, selv om jeg prøvde å snakke om ernæring og trening. Jeg ble litt redd, rett og slett 😅 blokkerte ham alle steder, men har lurt mye på om jeg vurderte det feil.

Anonymkode: 1f710...996

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden):

Jo det har jeg opplevd flere ganger men da er de enten ikke single og ikke vil ha kjæreste

Kjipt 😔 

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imagineme skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke en som snakker om sex i det hele tatt, ihvertfall ikke før man har møttes fysisk flere ganger og ETTER at hun tar initiativ til det. Skriver masse, er tydelig interessert i henne og må nesten ta meg sammen for å ikke virke for ivrig ved å svare med en gang vedkommende har skrevet til meg - allikevel opplever jeg det som at jeg blir valgt bort fordi jeg er "en av 20" som hun prater med - og jeg liker tanken med å skrive litt frem og tilbake for å danne meg et bilde av hvem jeg eventuellt forhåpentligvis skal ta en kaffe med i nær fremtid.

Så, enten er jeg for kjedelig fordi jeg ikke kaster meg på "ØYH! Skal vi møtes? Si om 5 minutter?" eller så blir jeg valgt bort fordi det kom en som var enda mer interessant enn meg inn i bunken hennes 😅

Vel, jeg har aldri 20 menn som jeg chatter med. Om det stadig er følelsen du får så tenker jeg at du bør se på om du kanskje går etter kvinner som tydelig ser etter noe annet enn det du kan tilby? Hvis du føler at du blir valgt bort? Evt at du lar chattingen pågå for lenge uten å ta initativ til å møtes, eller skriver litt for mye/ofte? Det er forøvrig noe jeg stadig vurderer også, når jeg får dårlig respons, om jeg sikter på feil menn. men nå kutter jeg dem tvert når jeg merker det er lite respons også, og fjerner matchen. Det hender jo at jeg også kjenner at den personen jeg chatter med er feil, men jeg sier heller i fra om det og avslutter samtalen på en skikkelig møte jeg da, det er jo dessverre altfor mange som ikke gjør det. Men jeg kan også ha dager/perioder hvor jeg ikke helt orker/har tid til å chatte. Da kan det jo gå flere dager uten at jeg svarer, eller svarene kan bli litt korte. men det skjer også helst hvis jeg ikke føler jeg har fått så god kontakt med motparten. Blir man først interessert så er man jo på. Og heldigvis så opplever man jo det innimellom også, selv om nå de siste par årene syns jeg det har vært ekstremt lenge mellom de gangene...🤪 Men så har jeg også blitt så kritisk på hvem jeg sveiper til høyre etter hvert at det blir jo generelt lenge mellom hver match også😅 Litt usikker på om det er riktig strategi for å faktisk finne noen. Men jeg trenger jo kun han ene som er riktig for meg, alle andre er jo egentlig bare bortkastet tid.

Det er nok dessverre også en god del av begge kjønn som er på Tinder kun for å få oppmerksomhet tror jeg, de er ikke egentlig ute etter å møte noen. For dem er det en boost å få matcher bare. Og ha en lang liste med folk de kan velge mellom hvis de skulle få lyst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (3 minutter siden):

Vel, jeg har aldri 20 menn som jeg chatter med. Om det stadig er følelsen du får så tenker jeg at du bør se på om du kanskje går etter kvinner som tydelig ser etter noe annet enn det du kan tilby? Hvis du føler at du blir valgt bort? Evt at du lar chattingen pågå for lenge uten å ta initativ til å møtes, eller skriver litt for mye/ofte? Det er forøvrig noe jeg stadig vurderer også, når jeg får dårlig respons, om jeg sikter på feil menn. men nå kutter jeg dem tvert når jeg merker det er lite respons også, og fjerner matchen. Det hender jo at jeg også kjenner at den personen jeg chatter med er feil, men jeg sier heller i fra om det og avslutter samtalen på en skikkelig møte jeg da, det er jo dessverre altfor mange som ikke gjør det. Men jeg kan også ha dager/perioder hvor jeg ikke helt orker/har tid til å chatte. Da kan det jo gå flere dager uten at jeg svarer, eller svarene kan bli litt korte. men det skjer også helst hvis jeg ikke føler jeg har fått så god kontakt med motparten. Blir man først interessert så er man jo på. Og heldigvis så opplever man jo det innimellom også, selv om nå de siste par årene syns jeg det har vært ekstremt lenge mellom de gangene...🤪 Men så har jeg også blitt så kritisk på hvem jeg sveiper til høyre etter hvert at det blir jo generelt lenge mellom hver match også😅 Litt usikker på om det er riktig strategi for å faktisk finne noen. Men jeg trenger jo kun han ene som er riktig for meg, alle andre er jo egentlig bare bortkastet tid.

Det er nok dessverre også en god del av begge kjønn som er på Tinder kun for å få oppmerksomhet tror jeg, de er ikke egentlig ute etter å møte noen. For dem er det en boost å få matcher bare. Og ha en lang liste med folk de kan velge mellom hvis de skulle få lyst.

Ser den 🙂 Og det er nok veldig klart at om begge føler at "this is it" så går flyten mye bedre og man har da begge et ønske om å prate i vei titt og ofte.

Handler vel i bunn og grunn om at folk kanskje er usikre på om de virkelig er villig til å gå all in på dating, om det er tidsfordriv eller bare et ønske om litt spenning i hverdagen.

Med fare for å virke gammel, så synes jeg det var bedre før i tiden på de datingstedene man hadde da. Føltes mer naturlig og det virker som om folk faktisk hadde tid og lyst til å prate med hverandre.

Godt mulig jeg er blitt voksen og litt særere også altså 😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke behovet for å chatte veldig lenge. Og jeg merker raskt om det er en jeg vil møte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miss summers skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ikke behovet for å chatte veldig lenge. Og jeg merker raskt om det er en jeg vil møte. 

Lenge er jo et definisjonsspørsmål, men å kunne chatte over 4-5 dager før man finner ut om det er "noe" der som man ønsker å utførske videre tenker jeg vel er innafor 🙂

Forstår de kvinnene som blir utålmodige hvis man chatter i flere uker, men litt substans før man møtes ansikt til ansikt bør man ha.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (5 minutter siden):

Lenge er jo et definisjonsspørsmål, men å kunne chatte over 4-5 dager før man finner ut om det er "noe" der som man ønsker å utførske videre tenker jeg vel er innafor 🙂

Forstår de kvinnene som blir utålmodige hvis man chatter i flere uker, men litt substans før man møtes ansikt til ansikt bør man ha.

De to jeg har møtt etter sommeren fant jeg ut at jeg ville møte med en gang. Samme med de. Den ene treffer jeg enda, det var full klaff i chat umiddelbart og i virkeligheten. 
 

Hva chatter du om i disse dagene? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (4 minutter siden):

De to jeg har møtt etter sommeren fant jeg ut at jeg ville møte med en gang. Samme med de. Den ene treffer jeg enda, det var full klaff i chat umiddelbart og i virkeligheten. 
 

Hva chatter du om i disse dagene? 

I disse dager chatter jeg ikke i det hele tatt, har hoppet av datingtoget 🙂

Men, pratet egentlig om alt mellom himmel og jord. Om interesser, hvem jeg er, hvem hun er, om barna mine og barna hennes, ønsker, drømmer, ambisjoner. Stiller spørsmål og svarer - og driver ikke med enstavelsesord til svar.

Skal nok være ærlig på at jeg ikke har gått all in - ihvertfall ikke nok virker det som 🙂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (10 minutter siden):

I disse dager chatter jeg ikke i det hele tatt, har hoppet av datingtoget 🙂

Men, pratet egentlig om alt mellom himmel og jord. Om interesser, hvem jeg er, hvem hun er, om barna mine og barna hennes, ønsker, drømmer, ambisjoner. Stiller spørsmål og svarer - og driver ikke med enstavelsesord til svar.

Skal nok være ærlig på at jeg ikke har gått all in - ihvertfall ikke nok virker det som 🙂

Skjønner. Jeg er ingen chatter (uten å kjenne personen godt), så for meg funker ikke det å ha småprat slik. Og jeg har opplevd flere av de som chatter en dag, og så er det helt dødt etterpå. Ingen fasit mao, man må gjøre det som funker for en selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...