Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver litt med ei jente nå, men hun svarer treigere enn en snegle i sirup så tror ikke det blir noe der nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal skaffe meg kjæledyr i 2024.

Anonymkode: 415a9...bc0

Gullfisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (1 minutt siden):

Jeg skriver litt med ei jente nå, men hun svarer treigere enn en snegle i sirup så tror ikke det blir noe der nei...

Jeg var på date før jul og vi ble enige om ny date nå i januar. Etter daten har det vært stille og null respons på meldinger. Blir nok ikke noe av date nr.2🙄

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamomilla skrev (På 1.1.2024 den 19.53):

Og lykke til alle dere andre og!

Takk! Tror du ikke crazystalkinglady er bedre enn crazycatlady? Eller? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (1 minutt siden):

Jeg var på date før jul og vi ble enige om ny date nå i januar. Etter daten har det vært stille og null respons på meldinger. Blir nok ikke noe av date nr.2🙄

Veldig kjipt når det blir sånn. Er sikkert den klassiske 'du er nr. 2' og ikke 'bra nok'. Det er alltid noen som er bedre, husk det!

Men før dere skilte lag på date nr. 1 var hun positiv til date nr. 2? For jeg skal begynne med å få sånt avklart med én gang. Om hun er klar for en date nr. 2 før vi skilles. Jeg gidder ikke den klassiske 'du, jeg har tenkt litt...' mld dagen etter.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (41 minutter siden):

Veldig kjipt når det blir sånn. Er sikkert den klassiske 'du er nr. 2' og ikke 'bra nok'. Det er alltid noen som er bedre, husk det!

Men før dere skilte lag på date nr. 1 var hun positiv til date nr. 2? For jeg skal begynne med å få sånt avklart med én gang. Om hun er klar for en date nr. 2 før vi skilles. Jeg gidder ikke den klassiske 'du, jeg har tenkt litt...' mld dagen etter.

Ja hun virket å være positiv til å møtes på nytt nå i januar og så ble det stille. Så det blir neppe noen date nr 2 med henne. Får heller fikse ny first date med ny dame😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

remix2020 skrev (7 minutter siden):

Ja hun virket å være positiv til å møtes på nytt nå i januar og så ble det stille. Så det blir neppe noen date nr 2 med henne. Får heller fikse ny first date med ny dame😉

Gjør det. Jeg kommer sikkert ut for det samme, vi er i samme båt. Velkommen i klubben 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALB skrev (På 1.1.2024 den 11.18):

Ja, da kan man vel melde seg inn her, da, siden mannen og jeg brukte nyttårsaften på «skilsmissepraten». 😅

Fra spøk til alvor - jeg kommer ikke til å lete etter kjærlighet i 2024, trenger året på å lande, og har også alltid tenkt at det å date i separasjonstiden er litt rart. Men når den tid kommer: Hvor pokker leter man?? Jeg har ikke datet siden nitten-pil-og-bue (ok da, 2009), har vært med mannen i 14 år.  Så jeg klarer ikke se hvor man skal snu seg som 42 år gammel skilt småbarnsmamma?!? Har søster på Tinder og det høres ut som et mareritt….

Jeg ble singel i sommer etter et langt forhold og var livredd for Tinder pga alle skrekkhistoriene. Har heller ikke datet siden tidlig 2000-tallet. Anbefaler å ikke høre så mye på skrekkhistorene, jeg kjenner mange som har møtt hverandre på Tinder 🙂 Endte opp med å opprette profil og traff blink på første date ❤️ En helt normal, oppegående mann som jeg har det veldig fint sammen med. Mitt beste tips er å følge magefølelsen, chatte på forhånd men ikke vente for lenge med å møtes for å avklare om man har reell kjemi. Lykke til!

Anonymkode: f58c7...58e

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ble singel i sommer etter et langt forhold og var livredd for Tinder pga alle skrekkhistoriene. Har heller ikke datet siden tidlig 2000-tallet. Anbefaler å ikke høre så mye på skrekkhistorene, jeg kjenner mange som har møtt hverandre på Tinder 🙂 Endte opp med å opprette profil og traff blink på første date ❤️ En helt normal, oppegående mann som jeg har det veldig fint sammen med. Mitt beste tips er å følge magefølelsen, chatte på forhånd men ikke vente for lenge med å møtes for å avklare om man har reell kjemi. Lykke til!

Anonymkode: f58c7...58e

Måtte du sette opp første date eller tok han styringen der?

Jeg har satt dato og tid flere ganger før nå venter jeg på en som er litt mer effektiv slik sett. Avtaler date og sted uten forventning om sex. Der en føler det er greit å møtes uten å måtte føle på om den andre har en baktanke …

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (48 minutter siden):

Måtte du sette opp første date eller tok han styringen der?

Jeg har satt dato og tid flere ganger før nå venter jeg på en som er litt mer effektiv slik sett. Avtaler date og sted uten forventning om sex. Der en føler det er greit å møtes uten å måtte føle på om den andre har en baktanke …

Han tok initiativet og inviterte på første date 🙂 Vi var enige om å møtes igjen etter første date, han tok initiativet til date nr 2 også.  

Anonymkode: f58c7...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 23.18):

Jeg vil også finne kjærligheten dette året. En trygg, snill og empatisk mann. Vurderer nesten å henge opp lapp på butikken, med trekk tlf nummer lapp. Men er jo en liten risiko å ta der😁

Anonymkode: 91e05...2a4

Ikke skriv at du er snill, trygg og empatisk i allefall, høres ut som oppskriften på psyko 😂

Anonymkode: 1e6b7...69a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 23.36):

Til alle dere som er så desperat etter «å finne kjærligheten». Det er antageligvis en haug av ting dere bør ta tak i med dere selv i stedet for å bli en dame som flere menn ønsker å være sammen med. Fokuser på det istedet for denne desperasjonen etter å finne kjærligheten. Det oser bare bekreftelsesbehov og at dere ikke har noe av verdi å fylle livet og hverdagen med. 

Anonymkode: a39a1...b23

Fant du også Jesus?

Anonymkode: 36d95...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bare for å holde meg i gang, ga nummeret mitt til en 20 år yngre mann i dag.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sparkling_Pink said:

Sånn bare for å holde meg i gang, ga nummeret mitt til en 20 år yngre mann i dag.

Hvor gammel er du? :o 

Anonymkode: 41db3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR NOEN SPØRSMÅL: Når dere treffer noen gjennom Tinder, så hvordan første date går dere på? Og hvis det er stemning for det, så kysser dere på første date? 

Anonymkode: 41db3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor gammel er du? :o 

Anonymkode: 41db3...562

41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sliter med at han jeg liker er sååå sjenert og forsiktig, jeg klarer liksom ikke å få helt taket på han. Jeg er også ganske forsiktig så jeg klarer liksom ikke å gi jernet helt jeg heller selv om jeg gjerne vil. Med alkohol innabords så er det mye enklere selvsagt, men jeg vil gjerne ha kontakt når det ikke er snakk om alkohol også. Jeg vil jo gjerne litt mer enn partykos. Sender noen snapper, men jeg vil helst snakke med han. Men er redd for å forstyrre, redd for at det skal bli kleint… Jeg vet han er intressert, men…

Ja så sånn går 2024. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Sparkling_Pink said:

41

Jeg.. som er en som vil være 41 når min sønn er 20.. Jeg vil ikke tenke på det der.. Skal bare lukke øynene og late som jeg ikke leste det der!

Anonymkode: 41db3...562

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det jo mange sider allerede. Jeg er med videre, selvfølgelig.😁 Håper jo at jeg skal møte noen. Aktiverte Tinder igjen i jula, men de matchene jeg har fått har ikke vært noen bra matcher (menn som har flyttet bort fra egne barn o.l.), så ligger ikke an til noen date pr nå. Tar sikkert ikke lange tiden før jeg deaktiverer igjen😅 Så får han heller dukke opp fysisk et sted🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Engel said:

Oi, her var det jo mange sider allerede. Jeg er med videre, selvfølgelig.😁 Håper jo at jeg skal møte noen. Aktiverte Tinder igjen i jula, men de matchene jeg har fått har ikke vært noen bra matcher (menn som har flyttet bort fra egne barn o.l.), så ligger ikke an til noen date pr nå. Tar sikkert ikke lange tiden før jeg deaktiverer igjen😅 Så får han heller dukke opp fysisk et sted🤞

Hadde ikke du kjæreste? Er du singel igjen??

Anonymkode: 41db3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...