Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal prøve å bare å sitte og vente, på en som bare vil møtes en gang i måneden, fordi han vil være alene, han sover dårlig, han orker ikke…

for det er ham jeg elsker, han er så søt og nusselig og og snill og lukter godt.

nytter ikke å lete etter andre da, bare ifinne seg med sin skjebne 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde ikke du kjæreste? Er du singel igjen??

Anonymkode: 41db3...562

Jeg datet en i 5 mnd fra januar i fjor, og han kalte meg tidlig for kjæreste, men det gikk over ja (han stakk ved første antydning til ulikhet mellom oss. Ekstremt konfliktsky.) Etter det har jeg ikke orket å prøve å date egentlig, eller har ikke orket datingapper og dermed ikke møtt noen. Før jeg prøver sånn smått igjen nå. Får se hva jeg gidder.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne - Året er enda ungt ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2024🙏❤️

Hadde vært digg å funnet kjærligheten på Romerike. Lever i håpet om at det finnes ei der ute som er interessert i en pent brukt, perfekt uperfekt  mann på 50😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Engel said:

Jeg datet en i 5 mnd fra januar i fjor, og han kalte meg tidlig for kjæreste, men det gikk over ja (han stakk ved første antydning til ulikhet mellom oss. Ekstremt konfliktsky.) Etter det har jeg ikke orket å prøve å date egentlig, eller har ikke orket datingapper og dermed ikke møtt noen. Før jeg prøver sånn smått igjen nå. Får se hva jeg gidder.

:klem3:Det skjønner jeg veldig godt! Jeg hadde vært kjempelei meg. Det er jo på det tidspunktet man begynner å bli glad i noen. Så utrolig trist at han løp sin vei. Vi er alle her for deg! ❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager inn i 2024, og jeg må bestille nytt hjerte.. 😭💔

Men jeg turte vertfall å være ærlig. Det er da noe.

Anonymkode: 054d0...97f

  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DeLorean skrev (På 2.1.2024 den 21.53):

Jeg skriver litt med ei jente nå, men hun svarer treigere enn en snegle i sirup så tror ikke det blir noe der nei...

samme med de mannfolka jeg skriver med. Går altså såå treigt...  det som overrasker/irriterer meg: går det virkelig ikke an for menn å stille spørsmål?? 🤪  de svarer på det jeg spør om, men så blir det stille. Jeg blir matt :P

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (24 minutter siden):

samme med de mannfolka jeg skriver med. Går altså såå treigt...  det som overrasker/irriterer meg: går det virkelig ikke an for menn å stille spørsmål?? 🤪  de svarer på det jeg spør om, men så blir det stille. Jeg blir matt :P

Høres ut som en god beskrivelse på 99% av de damene jeg har hatt kontakt med de siste 3 åra. Hvis de i det hele tatt leser mine meldinger, svarer de sjelden. Om de kommuniserer, skjer det kun hvis jeg tar kontakt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (Akkurat nå):

Høres ut som en god beskrivelse på 99% av de damene jeg har hatt kontakt med de siste 3 åra. Hvis de i det hele tatt leser mine meldinger, svarer de sjelden. Om de kommuniserer, skjer det kun hvis jeg tar kontakt først.

så kjipt å høre!   trodde damene var bedre, men tydeligvis ikke..  😕

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Måneskinn said:

samme med de mannfolka jeg skriver med. Går altså såå treigt...  det som overrasker/irriterer meg: går det virkelig ikke an for menn å stille spørsmål?? 🤪  de svarer på det jeg spør om, men så blir det stille. Jeg blir matt :P

Han: Hei. 
Meg: Heisann 🙂 Hvordan går det?
Han: Bra. 
Meg: Så hyggelig. Hva jobber du med til deg daglig?
Han: Rørlegger
Meg: Okei hehe

Så mange menn. :sur: (Sikkert kvinner og!)

Anonymkode: 41db3...562

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne treg oster som dere beksriver ovenfor her gidder jeg ikke snakke lenge med.. sånne blir en fort lei. Men det er mye rart da. 

Jeg  har nå tatt iniativ til nesten alle de jeg har vært på date med siste 5 åra. .. over ett år siden siste nye  person. Satt opp avtaler og blitt enig om tid og sted lissom dratt lasset da føler jeg for å få til å møtes. Det har jo ikke kommet mye ut av det gitt. 

Men skal jeg gidde på date nå så må et være en som er mann nok til å invitere meg ut, avtale sted og tidspunkt og ikke ha noe annen agenda enn å ønske å bli kjent med meg som person. Ikke alle disse lure greiene. Om skal vi møtes? ja sier jeg hvor da?

Nei vet ikke.... kan møtes ute ett sted da sier jeg... så blir det stille.. så kan det gå noen uker så er de tilbake. Skal vi møtes? jeg spør hvor da? da var det hjem til deg eller meg.. så da var det kroken på døra.... da har de en agenda for å møtes.. få seg ett ligg. Savner en som ikke er så redd for å ta en avgjørelse. 

Men vi får se.. året er langt enda heldigvis. ha ha ha. Lykke til alle sammen dere andre og da. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (1 time siden):

samme med de mannfolka jeg skriver med. Går altså såå treigt...  det som overrasker/irriterer meg: går det virkelig ikke an for menn å stille spørsmål?? 🤪  de svarer på det jeg spør om, men så blir det stille. Jeg blir matt :P

Hei @Måneskinn lyst til å ta en kaffe en dag? Må bare trene vekk julekiloene, men er interessert jeg altså! 😁

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (4 minutter siden):

Hei @Måneskinn lyst til å ta en kaffe en dag? Må bare trene vekk julekiloene, men er interessert jeg altså! 😁

slå til da måneskinn ha ha ha

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (12 minutter siden):

Sånne treg oster som dere beksriver ovenfor her gidder jeg ikke snakke lenge med.. sånne blir en fort lei. Men det er mye rart da. 

Jeg  har nå tatt iniativ til nesten alle de jeg har vært på date med siste 5 åra. .. over ett år siden siste nye  person. Satt opp avtaler og blitt enig om tid og sted lissom dratt lasset da føler jeg for å få til å møtes. Det har jo ikke kommet mye ut av det gitt. 

Men skal jeg gidde på date nå så må et være en som er mann nok til å invitere meg ut, avtale sted og tidspunkt og ikke ha noe annen agenda enn å ønske å bli kjent med meg som person. Ikke alle disse lure greiene. Om skal vi møtes? ja sier jeg hvor da?

Nei vet ikke.... kan møtes ute ett sted da sier jeg... så blir det stille.. så kan det gå noen uker så er de tilbake. Skal vi møtes? jeg spør hvor da? da var det hjem til deg eller meg.. så da var det kroken på døra.... da har de en agenda for å møtes.. få seg ett ligg. Savner en som ikke er så redd for å ta en avgjørelse. 

Men vi får se.. året er langt enda heldigvis. ha ha ha. Lykke til alle sammen dere andre og da. 

Jeg unner deg å lykkes i år 🤗

Jeg tror initiativ er dårlig hos begge kjønn. Men jeg tror vel at man blir litt 'likegyldig' til folk på nett. Det krever en viss mengde med empati også. Man MÅ engasjere seg, man MÅ bry seg. Man må vise genuin interesse og det er der mange 'svikter'. Det er veldig veldig få jenter jeg har snakket med som har virket genuint interessert i meg eller profilen min. Det er litt sånn 'tja, kan sikkert snakke med deg jeg'. Og da blir det bare halvhjertet.

Når jeg prater med jenter går jeg 100% inn. Jeg studerer bilder og profiltekst og spør masse. Skriver også svært utfyllende. Jeg sier ikke dette for å skryte, men sånn er jeg ihvertfall 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (Akkurat nå):

Jeg unner deg å lykkes i år 🤗

Jeg tror initiativ er dårlig hos begge kjønn. Men jeg tror vel at man blir litt 'likegyldig' til folk på nett. Det krever en viss mengde med empati også. Man MÅ engasjere seg, man MÅ bry seg. Man må vise genuin interesse og det er der mange 'svikter'. Det er veldig veldig få jenter jeg har snakket med som har virket genuint interessert i meg eller profilen min. Det er litt sånn 'tja, kan sikkert snakke med deg jeg'. Og da blir det bare halvhjertet.

Når jeg prater med jenter går jeg 100% inn. Jeg studerer bilder og profiltekst og spør masse. Skriver også svært utfyllende. Jeg sier ikke dette for å skryte, men sånn er jeg ihvertfall 🙂

Det er vel det alle ønsker da at noen skal finne en veldig interessant.. men man er jo bare en fjert blant mange så skal litt til for å skille seg ut på nett altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Han: Hei. 
Meg: Heisann 🙂 Hvordan går det?
Han: Bra. 
Meg: Så hyggelig. Hva jobber du med til deg daglig?
Han: Rørlegger
Meg: Okei hehe

Så mange menn. :sur: (Sikkert kvinner og!)

Anonymkode: 41db3...562

Det er jo fryktelig tafatt da. Man er ikke oppriktig interessert vil jeg si. Det er litt 'go with the flow'. Man yter kun et minimum av hva som er forventet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, DeLorean said:

Jeg unner deg å lykkes i år 🤗

Jeg tror initiativ er dårlig hos begge kjønn. Men jeg tror vel at man blir litt 'likegyldig' til folk på nett. Det krever en viss mengde med empati også. Man MÅ engasjere seg, man MÅ bry seg. Man må vise genuin interesse og det er der mange 'svikter'. Det er veldig veldig få jenter jeg har snakket med som har virket genuint interessert i meg eller profilen min. Det er litt sånn 'tja, kan sikkert snakke med deg jeg'. Og da blir det bare halvhjertet.

Når jeg prater med jenter går jeg 100% inn. Jeg studerer bilder og profiltekst og spør masse. Skriver også svært utfyllende. Jeg sier ikke dette for å skryte, men sånn er jeg ihvertfall 🙂

Samme her. Det er jo sånn man blir kjent med noen! Og skal man treffe noen så må man virkelig gå litt inn for det. 

Anonymkode: 41db3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, DeLorean said:

Det er jo fryktelig tafatt da. Man er ikke oppriktig interessert vil jeg si. Det er litt 'go with the flow'. Man yter kun et minimum av hva som er forventet.

Ja, nettdating er gøy. Jeg har bare møtt to stykker som har virkelig oppført seg som om de var interessert i å møte noen. 

Anonymkode: 41db3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (2 timer siden):

Hei @Måneskinn lyst til å ta en kaffe en dag? Må bare trene vekk julekiloene, men er interessert jeg altså! 😁

Ja, la oss ta en kaffe 🤩 tror vi bor litt fra hverandre, men pytt sann, noen sjanser må en ta 😀

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

:klem3:Det skjønner jeg veldig godt! Jeg hadde vært kjempelei meg. Det er jo på det tidspunktet man begynner å bli glad i noen. Så utrolig trist at han løp sin vei. Vi er alle her for deg! ❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

Takk❤️ Nå skal det sies at det ikke stakk så dypt, jeg ble mer oppgitt og lei enn lei meg. Har nok dessverre blitt litt herdet med tiden og det tar nok tid før jeg tør slippe følelsene skikkelig til nå. I tillegg skal det nok sies at det ikke hjalp at det var litt avstand mellom oss, og jeg har hatt så mye annet som fyller tiden min at jeg har slitt litt med å finne tid til en kjæreste. Det ble litt sånn at jeg følte jeg måtte prioritere tid med han når jeg egentlig hadde mye annet jeg burde gjort, noe som ga litt stress ellers i hverdagen. Har gjort noen tiltak der nå da, så tror det blir roligere og litt mer ledig tid framover. Det er jo en balanse det der, når man er singel så er det jo deilig å ha mye som fyller tiden, for da rekker man ikke savne en kjæreste. Men så har man heller ikke helt tid til en kjæreste om han dukker opp...🤪

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han: Hei. 
Meg: Heisann 🙂 Hvordan går det?
Han: Bra. 
Meg: Så hyggelig. Hva jobber du med til deg daglig?
Han: Rørlegger
Meg: Okei hehe

Så mange menn. :sur: (Sikkert kvinner og!)

Anonymkode: 41db3...562

Ja hvorfor har slike menn sveipet oss til høyre? De er jo tydelig ikke interessert? I tillegg til alle de som ikke svarer i det heletatt, og de som går rett på sexprat... Er ikke rart man gir opp de appene...🙄

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...