Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om noen lurer har jeg vært singel i ett og ett halvt år. Jeg har i denne tida jobbet mye og aktivt med livet mitt, fysikken, egenskapene mine og der jeg har hatt tendenser til å komme til kort. Det har vært og kommer til å bli daglige aktiviteter, men behandlerene har gitt slipp på meg for å kunne hjelpe andre som trenger det mer. Jeg skal klare meg selv, det er planen.

Jeg har tilbrakt halve voksenlivet i forhold, og tenker at om jeg finner meg en kjærest mellom nå og en 4 - 5 år tid inn i framtida så er det tidsnok for min del.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avsluttet tidlig i 2023 med det jeg trodde var min store kjærlighet, men som viste seg å være destruktiv for egen helse.

Har avsluttet 2023 med å bli forelsket, og har nå slettet tinder(med 4 mnd forhåndsbetalt platinum til 70 kr pr mnd) og satser på dette forholdet inn i 2024!

Godt nyttår og lykke til!

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (15 minutter siden):

Avsluttet tidlig i 2023 med det jeg trodde var min store kjærlighet, men som viste seg å være destruktiv for egen helse.

Har avsluttet 2023 med å bli forelsket, og har nå slettet tinder(med 4 mnd forhåndsbetalt platinum til 70 kr pr mnd) og satser på dette forholdet inn i 2024!

Godt nyttår og lykke til!

Var ikke det du som i en tidligere tråd,
sa at du var i et forhold (gift?) mens du fortsatt var på Tinder?

Om så, så høres dette litt questionable ut

Anonymkode: 76fc3...e19

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Var ikke det du som i en tidligere tråd,
sa at du var i et forhold (gift?) mens du fortsatt var på Tinder?

Om så, så høres dette litt questionable ut

Anonymkode: 76fc3...e19

Var nok ikke meg, kan ha sagt at jeg savner litt å være på tinder når jeg er i et forhold, då det har for meg vært bra for selvtilliten! Men jeg er ikke på tinder i forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen! 🙂Krysser fingrene og håper det går veien! 💞  

Anonymkode: 41db3...562

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har det med å bli hodestups forelsket når jeg treffer en mann jeg liker. Det skjer ikke ofte, men når det skjer, så finner jeg ikke ut før senere at vi kanskje er veldig forskjellige. Har funnet ut at det er på tide jeg blir voksen nå, og skifter fremgangsmåte. Har funnet en fin venn som jeg har mye til felles med. Det har beveget seg sakte, og jeg kjenner romantiske følelser for ham. Ikke stormende forelskelse, men at jeg vil være med ham, han får meg til å smile, og kjenner det kribler i meg når han tar hånden min. Dette er nytt for meg. Håper han er den rette for meg. Vi reiser bort sammen neste år, så da finnes det gode muligheter til å finne ut hvor godt vi passer sammen, og eventuelt bevege vennskapet videre til et forhold. Han har sagt han har romantiske følelser for meg også, så jeg håper på det beste.

Anonymkode: 0b6f8...d2c

Dette er hva jeg ønsker meg. Dette er sånn det skal være! 

Kjempeflott å høre om! Utrolig glad på dine vegne ❤️   

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bring IT on, kjærligheten skal finne meg, jeg skal ut og danse til helga 😍

Dansekurs med Line dance 😊

Gleder meg! 🤗

Mulig jeg skal gå ut og ta en øl også. Helt uten avtale og date. 

Anonymkode: 852a6...888

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinner skrev (På 31.12.2023 den 4.14):

Mannen vil skilles igjen🥰 Så jeg er på utkikk etter en mann som vil dele absolutt alt med meg og min datter, og han må gjerne ville ha et barn til 🥰

Fin startpakke da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kan man vel melde seg inn her, da, siden mannen og jeg brukte nyttårsaften på «skilsmissepraten». 😅

Fra spøk til alvor - jeg kommer ikke til å lete etter kjærlighet i 2024, trenger året på å lande, og har også alltid tenkt at det å date i separasjonstiden er litt rart. Men når den tid kommer: Hvor pokker leter man?? Jeg har ikke datet siden nitten-pil-og-bue (ok da, 2009), har vært med mannen i 14 år.  Så jeg klarer ikke se hvor man skal snu seg som 42 år gammel skilt småbarnsmamma?!? Har søster på Tinder og det høres ut som et mareritt….

Endret av ALB
Skrivefeil
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her. Har to langvarige forhold bak meg og har nå vært singel i 4,5 år. Datet en del de to første årene, og hadde to korte seriøse forsøk på forhold. Nå har jeg ikke datet i det hele tatt på litt over to år pga mye som har skjedd i livet mitt. Er nå veldig klar for å date igjen, og forhåpentligvis finne kjærligheten. Lagde tinderkonto rett før jul og har bestemt meg for å prøve å gå på 4 dater i måneden. Har også en jeg håper å høre fra som jeg møtte på byen rett før jul. Jeg var veldig full, han var med hjem på nach. Vi snakket mange timer, så la vi oss til å sove. Sov helt utrolig godt på armen hans. Ingen tafsing eller klining, bare holdt rundt hverandre. Dagen etter var jeg så sinnsykt fyllesyk at jeg bare klarte å svare med enstavelsesord, og fikk han ut døra uten å utveksle kontaktinfo. Angra sinnsykt på det. Klarte å finne han på Facebook for et par uker siden og la han til, men ingen respons, så snoka venninna mi opp telefonnummeret hans og sendte melding fra min telefon i natt. Ingen svar på sms, men så at han hadde akseptert Facebookforespørselen (faen at hun sendte den smsen). Han synes sikkert at jeg er crazy stalkinglady nå, men lever i håpet.

Kommer til å holde dere oppdatert og med det tvinge meg selv til å være aktiv. Wish me luck 

K42

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (22 timer siden):

Avsluttet tidlig i 2023 med det jeg trodde var min store kjærlighet, men som viste seg å være destruktiv for egen helse.

Har avsluttet 2023 med å bli forelsket, og har nå slettet tinder(med 4 mnd forhåndsbetalt platinum til 70 kr pr mnd) og satser på dette forholdet inn i 2024!

Godt nyttår og lykke til!

Altså, 70 kr pr. måned? Beklager at jeg henger meg opp i dette. 😄 Men skulle bare si at tinder refunderer hvis du sender de melding 

Anonymkode: 852a6...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser hvordan mange presenterer seg selv på ulike datingsider, tror jeg at jeg må være blant de kjedeligste som har ramla inn på disse sidene. Ikke driver jeg med ekstremsport, utstrakt friluftsliv eller trening. Kan jeg likevel finne kjærligheten? Ja, det tror jeg. Må jo ha håp om at det finnes ei der ute som kunne tenke seg en rolig, snill og omsorgsfull mann på 50, med et litt kjedelig liv🙏.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (19 minutter siden):

Når jeg ser hvordan mange presenterer seg selv på ulike datingsider, tror jeg at jeg må være blant de kjedeligste som har ramla inn på disse sidene. Ikke driver jeg med ekstremsport, utstrakt friluftsliv eller trening. Kan jeg likevel finne kjærligheten? Ja, det tror jeg. Må jo ha håp om at det finnes ei der ute som kunne tenke seg en rolig, snill og omsorgsfull mann på 50, med et litt kjedelig liv🙏.

Det er det absolutt! 😊

Anonymkode: b0ba6...861

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg skrev dette til meg: «Norske kvinner er et mareritt. Misandrisme/toxic feminisme og regler herfra til helvete. Blir gal. 😱»

Kanskje på tide å ikke være det da, om man ønsker seg en mann…

Anonymkode: 58e0c...439

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En venn av meg skrev dette til meg: «Norske kvinner er et mareritt. Misandrisme/toxic feminisme og regler herfra til helvete. Blir gal. 😱»

Kanskje på tide å ikke være det da, om man ønsker seg en mann…

Anonymkode: 58e0c...439

Når selv «mannehater» Bonde Tusvik kan få seg kjæreste, må det jo være håp for de av dere damer som faktisk liker menn😜

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

En venn av meg skrev dette til meg: «Norske kvinner er et mareritt. Misandrisme/toxic feminisme og regler herfra til helvete. Blir gal. 😱»

Kanskje på tide å ikke være det da, om man ønsker seg en mann…

Anonymkode: 58e0c...439

Du, det der stemmer ikke, altså. Jeg har 1regel: Mannen må ha høy emosjonell intelligens og evne til å bruke denne, altså til selvrefleksjon og til å føre en samtale på bakgrunn av dette.

NULL krav utover dette. Totalt uinteressert i utseende og «høy sosioøkonomisk status». Mannen jeg har vært sammen med i 14 år har fedme, er 172 høy og har VGS (jeg har selv master). Jeg gjør det slutt med han fordi vi har totalt forskjellige behov mtp sex og samtaler. Så at norske kvinner har så mange regler stemmer virkelig ikke.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar det blir mye kjærlighet på meg i 2024 også 🤗 Det ble en del på meg i 2023 men jeg hadde satt pris på å bli hodestups forelsket også💓 godt mulig er det i hvertfall🥂  Jeg gidder ikke styre så mye for å få igang noe men innimellom passer jo ting og tang 😎

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skaffe meg kjæledyr i 2024.

Anonymkode: 415a9...bc0

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...