Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn som bruker hele uka på nå melde med meg, prate om løst og fast..  og det er hjerter og "håper vi sees snart" og når helgen kommer...Så er det HELT stille. ..

Og så dukker de som regel opp i innboksen på søndagskvelden igjen....med "har du hatt en fin helg "... før ny uke med chatting og flørting. 

Er jeg bare tidsfordriv på hverdagene? 

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn som bruker hele uka på nå melde med meg, prate om løst og fast..  og det er hjerter og "håper vi sees snart" og når helgen kommer...Så er det HELT stille. ..

Og så dukker de som regel opp i innboksen på søndagskvelden igjen....med "har du hatt en fin helg "... før ny uke med chatting og flørting. 

Er jeg bare tidsfordriv på hverdagene? 

Anonymkode: 9d280...ebb

Kan virke sånn.. Men spør du om dere skal møtes før helga kommer da? 

Tenker at om en mann ikke spør om treff men bare chatter, da er du på gress og pausefisk for han, eller så kjeder han seg bare. Interessert er han kanskje ikke i stor grad. Men, jeg er ingen ekspert 😉 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Menn som bruker hele uka på nå melde med meg, prate om løst og fast..  og det er hjerter og "håper vi sees snart" og når helgen kommer...Så er det HELT stille. ..

Og så dukker de som regel opp i innboksen på søndagskvelden igjen....med "har du hatt en fin helg "... før ny uke med chatting og flørting. 

Er jeg bare tidsfordriv på hverdagene? 

Anonymkode: 9d280...ebb

åh de der er jeg så leie selv. Det går aldri fremover og de forsvinner i helgene. Så jeg har gitt opp sånne, svarer men vet jo at det aldri går noen vei så bare å se videre er mitt råd. 

Og spør du om å møtes som så ghoster de deg ihelgen eller de sier de ikke har tid. Så nei bortkasta tid hvis du leter etter partner ja. 

 

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 20.52):

Menn som bruker hele uka på nå melde med meg, prate om løst og fast..  og det er hjerter og "håper vi sees snart" og når helgen kommer...Så er det HELT stille. ..

Og så dukker de som regel opp i innboksen på søndagskvelden igjen....med "har du hatt en fin helg "... før ny uke med chatting og flørting. 

Er jeg bare tidsfordriv på hverdagene? 

Anonymkode: 9d280...ebb

Å chatte mer enn en uke uten at tema om å møtes kommer opp er et dårlig tegn, i alle fall hvis de er av typen som skriver hver dag. Foreslå å møtes før det går så lang tid. Er de unnvikende da så er det bare å kutte de ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra forrige post (s. 42, post #838).

"Vegard" og jeg ble enige om at vi var kjærester 17/4, i god barneskolestil (altså - han spurte). Jeg sa ja, men sa at jeg gjerne ville ha det på en lapp slik at jeg kunne krysse av - sånn for morroskyld! ;) 

Helt ærlig så er alt veldig fint. Han er trygg og god - uten å være kjedelig. Han er morsom! Han ser på meg som jeg er verdens fineste dame, og jeg tar meg selv i å sitte og smugtitte på ham i beundring. Vi har mange felles verdier og tanker om verden. Han er tydelig på at han er seriøs - i hva han sier, og hva han gjør. Jeg føler meg aldri usikker.

Artig hvordan dette har utviklet seg fra begynnelsen av tråden. Fra rare dates, blind-dates etc, til å plutselig ha det så fint. På slutten av fjordåret dro jeg faktisk til USA for å teste lykken - til min store fortvilelse det også. Jeg har vært singel i over fire år, og datet mye i denne perioden, uten at det har ledet frem. Det er først nå jeg endelig hadde gitt litt opp, og skulle fokusere på jobb og studier frem til sommeren. Så løste alt seg.

Hurra :) 

  • Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 9.30):

Jeg har ikke vært på date siden september i fjor. Var på 3 dater i fjor, ikke klaff på noen av dem. 

Har fått en match på Tinder nå, og han har spurt om vi skal møtes. Jeg vurderer det, men jeg er så amatør på dating at jeg er veldig nervøs for det. Jeg er så klein.

Han har «Prøver å finne ut av det» på Tinder, så jeg vet ikke hva han er ute etter heller. Men en sommerflørt kan det jo bli i det minste. Må tenke på det😊

Anonymkode: 30ed0...061

Han har de siste dagene endret fra «prøver å finne ut av det» til «forhold», så da har han vel funnet ut av hva han vil 😅

Vi skal møtes i løpet av denne uken, håper han er en fin person 🩷

Anonymkode: 30ed0...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte en på Happn som jeg falt litt for med en gang (bare av de to bildene).. 

Vi matchet og jeg sendte ganske raskt snapen min til han, noe jeg aldri gjør. 

Vi har chatta endel, helt sånn uskyldig. Sende bilde, si fine ting og så sier den andre tusen takk ☺️☺️☺️

Igår snakket vi på telefon. 

Han virker fin og sier selv han er sjenert. Jeg ønsker meg egentlig en rolig type. 

Er problem, vi bor et stykke unna hverandre 🤔 og jeg vil ikke flytte har jeg funnet ut.. For tidlig å tenke på men dessverre er det jo et stort problem om det blir noe av da. 

Et problem til, jeg er litt spenningssøkende og tror at jeg ønsker meg en som utfordrer meg og som er mer utadvendt. Men samtidig vet jeg at trenger og vil ha det stabilt og trygt. Er nok noe jeg sliter litt med. Trenger masse bekreftelse. 

Spent på hvordan det blir i fortsettelsen ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (På 24.4.2024 den 15.10):

Akkurat den der har jeg pønsket litt på. Er det sånn at mange av dere som har barn, venstresveiper de barnløse?

Jeg vil helst møte noen med barn av den enkle grunn at de har da erfaring med hvordan det er å ha barn 🤗

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Nuttery said:

Oppdatering fra forrige post (s. 42, post #838).

"Vegard" og jeg ble enige om at vi var kjærester 17/4, i god barneskolestil (altså - han spurte). Jeg sa ja, men sa at jeg gjerne ville ha det på en lapp slik at jeg kunne krysse av - sånn for morroskyld! ;) 

Helt ærlig så er alt veldig fint. Han er trygg og god - uten å være kjedelig. Han er morsom! Han ser på meg som jeg er verdens fineste dame, og jeg tar meg selv i å sitte og smugtitte på ham i beundring. Vi har mange felles verdier og tanker om verden. Han er tydelig på at han er seriøs - i hva han sier, og hva han gjør. Jeg føler meg aldri usikker.

Artig hvordan dette har utviklet seg fra begynnelsen av tråden. Fra rare dates, blind-dates etc, til å plutselig ha det så fint. På slutten av fjordåret dro jeg faktisk til USA for å teste lykken - til min store fortvilelse det også. Jeg har vært singel i over fire år, og datet mye i denne perioden, uten at det har ledet frem. Det er først nå jeg endelig hadde gitt litt opp, og skulle fokusere på jobb og studier frem til sommeren. Så løste alt seg.

Hurra :) 

Så hyggelig å lese 🤗 Heier på deg og "Vegard". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia 

En oppdatering her i fra ... status.

Dates i jan, feb, mars, april = 0

Idag derimot skulle jeg på date. Alt var enkelt møtte han på møteplassen sa jeg ville møtes fort han bor en halv time unna. Og han sa ja det ville han og. Han gledet seg til å treffe meg og alt var bare enkelt. Avtalte kl 19 på sportsbar her. 

Jeg var presis fem på sju. Jeg sendte melding om at jeg satt inne da  det var masse folk ute men omtrent ingen inne. 

Kl 19.25 ga jeg opp. Ikke noe svar og eneste jeg oppnådde var å bli jævlig nervøs, oppgitt og lei. Slettet og blokket han og dro hjem. 

Kjøpte meg take away burger som trøstepremie på vei hjem.

Det vil seg ikke når man ikke kommer seg på date en gang. 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jEG FANT KJærligheten Heer Innne JAAA SÅÅÅ heldDIG :) :)

Anonymkode: a5ca2...480

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ja jEG FANT KJærligheten Heer Innne JAAA SÅÅÅ heldDIG :) :)

Anonymkode: a5ca2...480

Lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

Lykke til❤️

TAJKJ SKØNNe Dig

Anonymkode: a5ca2...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (12 timer siden):

Heia 

En oppdatering her i fra ... status.

Dates i jan, feb, mars, april = 0

Idag derimot skulle jeg på date. Alt var enkelt møtte han på møteplassen sa jeg ville møtes fort han bor en halv time unna. Og han sa ja det ville han og. Han gledet seg til å treffe meg og alt var bare enkelt. Avtalte kl 19 på sportsbar her. 

Jeg var presis fem på sju. Jeg sendte melding om at jeg satt inne da  det var masse folk ute men omtrent ingen inne. 

Kl 19.25 ga jeg opp. Ikke noe svar og eneste jeg oppnådde var å bli jævlig nervøs, oppgitt og lei. Slettet og blokket han og dro hjem. 

Kjøpte meg take away burger som trøstepremie på vei hjem.

Det vil seg ikke når man ikke kommer seg på date en gang. 

❤️Han var jo tydelig ikke noe å samle på. Jeg fårstår virkelig ikke mennesker som får seg til å oppføre seg slik. Hva koster det å sende en melding om at man har ombestemt seg? MØKKAFOLK😡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym ss skrev (På 25.2.2024 den 7.18):

Enig i alt, men.. må menn ligge for å vite om han liker noen? Hvor har du dette fra?🤔

Ja på et tidspunkt må man ha sex for å vite om det er seksuell kjemi, men sex påvirker både menns og kvinners følelser til hverandre (styrt av sexen), og det øyeblikket man ligger overdøver det jo følelsen av hvorfor man likte hverandre in the first place. 

Jeg tenker at en mann har en unik egenskap til å vite om dama som kommer inn i rommet er hans type mye raskere enn vi damer vet.

Han kan vite om hun er den rette etter f.eks fem dates uten sex. Forsvinner han før han får sex, er du ikke den rette for han. 

En god strategi kan være å date to samtidig, én for leken skyld, og én du dater seriøst. Så snart den seriøse blir eksklusiv, kan du droppe den du leker deg med. Da har du et sidehustle som distraherer deperasjonen om et forhold, og tar vekk tankene dine om hvor viktig den "ene seriøse relasjonen er", og du framstår også da som mindre desperat naturlig. Det er så viktig å ha en form for sidehustle når man dater, mann kan fort oppfatte tegnene på at at han får deg for lett, og dette kommer fram uansett om du prøver å skule det, med mindre du selv distraherer følelsene. 

Bare min tanke. En annen sidehustle kan jo være en hobby, eller at du genuint utstråler hvor mye du koser deg med livet og hvor mye du viser at du trives i singeltilværelsen. 

 

Jeg tror ikke menn nødvendigvis trenger å ligge med ei dame, for å skjønne om ho passer for han. Det har med at da er det en reflektert mann, som ser din verdi i seg selv tenker jeg. Han respekterer deg rett og slett. 

Man trenger ikke å ha sex for å forstå om det er en seksuell kjemi der....Hva man har lyst til er en annen sak...

Altså det kommer jo an på hva mannen er ute etter...Er nok ikke lurt å drøye for lenge med sex, for er det bare det han er ute etter så forsvinner han ganske raskt etterpå...Mange fuckboys som elsker jakten, og er meget meget tålmodige. Når sexen er et faktum så har man smelt ballongen, og spenningen er borte for dem....Og da forsvinner dem som regel....Om det er lurt av dama er jeg usikker på 🤔. Det kommer vel an på dama tenker jeg da. Jeg hadde personlig ikke gjort det....Det koster meg for mye rett og slett, for jeg blir så lett glad i andre mennesker 💕🪷.

Å date to menn på en gang virker for meg veldig kynisk....Men jeg forstår tankegangen din bak det....Jeg har mer enn nok med å date en om gangen 😂. For da kjenner jeg han godt fra før, og tenker veldig godt om ham. Jeg dater ikke for å bli kjent sånn sett....

Men dater man to menn på en gang så synes jeg at man skal være åpen, og ærlig om det ihvertfall....Så kan mennene få lov å ta det valget om de ønsker å date deg💕🪷.

Damer klager mye over menn som dobbeltsikrer seg, men det gjør jaggu damer og.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuttery skrev (På 30.4.2024 den 19.09):

Oppdatering fra forrige post (s. 42, post #838).

"Vegard" og jeg ble enige om at vi var kjærester 17/4, i god barneskolestil (altså - han spurte). Jeg sa ja, men sa at jeg gjerne ville ha det på en lapp slik at jeg kunne krysse av - sånn for morroskyld! ;) 

Helt ærlig så er alt veldig fint. Han er trygg og god - uten å være kjedelig. Han er morsom! Han ser på meg som jeg er verdens fineste dame, og jeg tar meg selv i å sitte og smugtitte på ham i beundring. Vi har mange felles verdier og tanker om verden. Han er tydelig på at han er seriøs - i hva han sier, og hva han gjør. Jeg føler meg aldri usikker.

Artig hvordan dette har utviklet seg fra begynnelsen av tråden. Fra rare dates, blind-dates etc, til å plutselig ha det så fint. På slutten av fjordåret dro jeg faktisk til USA for å teste lykken - til min store fortvilelse det også. Jeg har vært singel i over fire år, og datet mye i denne perioden, uten at det har ledet frem. Det er først nå jeg endelig hadde gitt litt opp, og skulle fokusere på jobb og studier frem til sommeren. Så løste alt seg.

Hurra :) 

Masse lykke til videre!🥰 Håper det fortsetter å være bra, og at dere kommer dere gjennom de prøvelsene som alltid kommer etter hvert. Virker som dere har et godt utgangspunkt i alle fall🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Irak said:

Jeg tror ikke menn nødvendigvis trenger å ligge med ei dame, for å skjønne om ho passer for han.

Jeg tror seriøse menn ikke trenger å ligge med en dame for å avgjøre om hun passer. Hvis man ser etter en langsiktig partner, ser man på hvordan hun er som menneske første og fremst, og antar at sex er digg uansett.  Jeg vil tippe at de som først og fremst er interessert i hvordan sexen er, er de som først og fremt er ute etter en leke-kamerat uten noe tanker om noe mer. 

27 minutter siden, Irak said:

Er nok ikke lurt å drøye for lenge med sex, for er det bare det han er ute etter så forsvinner han ganske raskt etterpå...Mange fuckboys som elsker jakten, og er meget meget tålmodige. Når sexen er et faktum så har man smelt ballongen, og spenningen er borte for dem....

De eneste som tjener på å ha sex tidlig er fuckboysa og naive damer ligger rundt i håp om at det er veien til et forhold, men det er det ikke. Hvis man leter etter en å dele mange år av livet sitt med, må ikke alt falle på plass de to første ukene..

28 minutter siden, Irak said:

Å date to menn på en gang virker for meg veldig kynisk....Men jeg forstår tankegangen din bak det...

Jeg synes ærlig talt det er forkastelig, enten man er dame eller mann og forstår ærlig talt ikke tankegangen bak det. Er man ute etter et forhold, må man investere i det og det krever en del av deg som person. Jeg synes også 1 er krevende nok. 

Hadde jeg oppdaget at daten min/dama mi dater fler, hadde jeg blitt utrolig skuffet og hadde gått og ikke snakket mer med mennesket igjen. 

Heldigvis, hun jeg er i forhold med nå, var veldig klar på eksklusivitet fra start og vi slettet Tinder sammen etter en uke. Jeg må innrømme at jo mer jeg leser om dette (særlig på KG) jo mer priser jeg meg lykkelig over hun jeg har funnet og håper jeg aldri må ut på datingmarkedet igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (3 minutter siden):

Jeg tror seriøse menn ikke trenger å ligge med en dame for å avgjøre om hun passer. Hvis man ser etter en langsiktig partner, ser man på hvordan hun er som menneske første og fremst, og antar at sex er digg uansett.  Jeg vil tippe at de som først og fremst er interessert i hvordan sexen er, er de som først og fremt er ute etter en leke-kamerat uten noe tanker om noe mer. 

De eneste som tjener på å ha sex tidlig er fuckboysa og naive damer ligger rundt i håp om at det er veien til et forhold, men det er det ikke. Hvis man leter etter en å dele mange år av livet sitt med, må ikke alt falle på plass de to første ukene..

Jeg synes ærlig talt det er forkastelig, enten man er dame eller mann og forstår ærlig talt ikke tankegangen bak det. Er man ute etter et forhold, må man investere i det og det krever en del av deg som person. Jeg synes også 1 er krevende nok. 

Hadde jeg oppdaget at daten min/dama mi dater fler, hadde jeg blitt utrolig skuffet og hadde gått og ikke snakket mer med mennesket igjen. 

Heldigvis, hun jeg er i forhold med nå, var veldig klar på eksklusivitet fra start og vi slettet Tinder sammen etter en uke. Jeg må innrømme at jo mer jeg leser om dette (særlig på KG) jo mer priser jeg meg lykkelig over hun jeg har funnet og håper jeg aldri må ut på datingmarkedet igjen. 

Tusen takk for refleksjonene dine.

Mine refleksjoner skriver jeg ut ifra at jeg har skjønt at vi er ulike som mennesker. Noen er i stand til å skille mellom sex og følelser. Det er ikke jeg...Så jeg er sårbar, og må passe meg....

I tillegg så har jeg høy sexlyst, og det kan være en potensiell fallgruve slik jeg ser det.....

Så godt at du føler du har funnet "Drømmedama" di slik jeg føler du beskriver henne 💕🪷

Det er nydelig å være sammen med andre mennesker, som er så tydelige på hva de ønsker 💕🪷. Det er tiltrekkende det 💕🪷

Om det hjelper det er en annen sak....

Jeg er en meget bestemt dame sånn sett....

Så det skal mye til før jeg ombestemmer meg.....

Gir alle som har lyst en fair sjans da 💕🪷.

Men hvis dem ikke skjønner seg selv, ja da blir jeg skremt...

Og det til tross for oppmuntring fra meg...

Da er det noe hakkande gale tenker jeg....

Og da kan jeg få vondt av dem.....

Jeg er ikke innbilsk bare så det er sagt....

Er bare veldig gla i andre mennesker, og den siden elsker jeg ved meg selv 💕🪷

Håper jeg aldri mister den 💕🪷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (22 timer siden):

Heia 

En oppdatering her i fra ... status.

Dates i jan, feb, mars, april = 0

Idag derimot skulle jeg på date. Alt var enkelt møtte han på møteplassen sa jeg ville møtes fort han bor en halv time unna. Og han sa ja det ville han og. Han gledet seg til å treffe meg og alt var bare enkelt. Avtalte kl 19 på sportsbar her. 

Jeg var presis fem på sju. Jeg sendte melding om at jeg satt inne da  det var masse folk ute men omtrent ingen inne. 

Kl 19.25 ga jeg opp. Ikke noe svar og eneste jeg oppnådde var å bli jævlig nervøs, oppgitt og lei. Slettet og blokket han og dro hjem. 

Kjøpte meg take away burger som trøstepremie på vei hjem.

Det vil seg ikke når man ikke kommer seg på date en gang. 

Å nei. Så kjipt! Det er så utrolig lavmål 😪 Her skjer det ikke stort. Det er utrolig MYE å sette seg inn i, i den nye jobben. Jeg har overhodet ikke kapasitet til å date nå. Tankene mine er helt andre steder og hvis jeg skal date ei jente skal jeg selvfølgelig gi 100% noe jeg ikke klarer nå.

Jeg tipper om en mnd eller to har det roet seg litt. Våren er ihvertfall her! Det hjelper jo på. En lang jævlig vinter er endelig over! 🎈🎉😁

Endret av DeLorean
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått enda en småbetatthet, så nå har jeg 2, føles bra å kjenne at jeg er åpen og begeistret for menn og i flertall så det ikke blir like trist. Hadde vært lettere å ikke være så sjenert, så jeg turte å gjøre noe med det. Men livet er forstatt fint 😊🌞 

Jysk får meg til å drømme om et koseligere hverdagsliv, og kjøpe ting jeg ikke trenger! 😅 Var der med exn, litt sjalu for at han skal grille med venner idag. Han hadde aldri lyst til å finne på noe gøy da vi var sammen. Vi har vokst veldig fra hverandre den siste måneden, som er bra. Det er selskap som mangler, ikke dilldall. Føles så skummelt å ta steget, blir som en gele i nærheten av de jeg liker, skikkelig teit.

Anonymkode: b0ba6...861

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...