Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ALB skrev (3 minutter siden):

Gjør som far - dvs Tom Sawyer - sier. Da vet du. Det går enten bra, eller så går det over. 

😂🙈🤭 Selvsagt gjør det det! Ikke bruk livet på å spille noen annens spill når du kan spille ditt eget.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville bare si noen oppmuntrende ord til de som trenger det, inklusive meg selv.

Når jeg sakte gir slipp på en, har jeg en annen som i en liten mellomfase er koselig å flørte med via nett. Og har tatt opp igjen kontakten med to som kan bli hyggelig å møte.

For øyeblikket er vennesituasjonen i livet mitt noe kritisk, er over en måned siden jeg har møtt familie eller venner, for sosiale meg er det lite gøy. Og om ikke annet føles det langt verre for meg enn at kjærligheta lar vente på seg.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 10.4.2024 den 6.47):

Så langt ingen dates i år. 

Hvordan er det egentlig mulig? Nesten så jeg lurer på hva kriteriene er for å få date deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (12 minutter siden):

Hvordan er det egentlig mulig? Nesten så jeg lurer på hva kriteriene er for å få date deg?

Men d3t er ikke så lett å finne noen å date! Jeg vet ikke hvor personen her bor, men her på vår da er det ikke bare å "plukke" noen fra tinder.  Vi har ikke engang noe særlig å sveipe på, med mindre jeg velger 20mil omkrets. 

Jeg skulle ønske menn kunne MANNE seg opp å tørre å be på en god gammeldags date. (Damer kan også be på date, men jeg ønsket faktisk å bli litt satt pris på og vartet opp)

Anonymkode: 9d280...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (På 12.4.2024 den 18.13):

Jo 4 dager er mye i den fasen dere burde vært i nå. Og nei du er ikke dårlig på dette..fordi det ikke finnes noen fasit.

Skriv fra hjertet bare. Vi menn er skjøre skapninger vi og,  det er lett å fly til neste blomst hvis en tror kvinnen ikke er interressert.

Hvorfor vente og vente og planlegge en mld i helga? Skriv nå og si du savner han..Be han karre ræva si over til deg og ta med seg en vinflaske eller to..☺️

Og blir det blankt avslag eller ikke svar hadde akkurat det samme skjedd om du ventet bort tiden og.

Ingen ting tapt..bare at du slipper å gå å tenke på det.

Da sendte jeg en sånn "briste eller bære" melding. 😄 veldig "ikke meg", så synes jeg var tøff nå

Bydde på middag og date. 😅

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da sendte jeg en sånn "briste eller bære" melding. 😄 veldig "ikke meg", så synes jeg var tøff nå

Bydde på middag og date. 😅

Anonymkode: 9d280...ebb

😁..Se der ja! Fortsett sånn så ligger du snart i armkroken til love of your life serru..👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men d3t er ikke så lett å finne noen å date! Jeg vet ikke hvor personen her bor, men her på vår da er det ikke bare å "plukke" noen fra tinder.  Vi har ikke engang noe særlig å sveipe på, med mindre jeg velger 20mil omkrets. 

Jeg skulle ønske menn kunne MANNE seg opp å tørre å be på en god gammeldags date. (Damer kan også be på date, men jeg ønsket faktisk å bli litt satt pris på og vartet opp)

Anonymkode: 9d280...ebb

Klart du ønsker å bli satt pris på, er jo hele konseptet jo. Hun bor noen få mil unna en av våre største byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (26 minutter siden):

Hvordan er det egentlig mulig? Nesten så jeg lurer på hva kriteriene er for å få date deg?

Har ikke vært på date på ÅR! Har ett kriterie og vet at det gjør ting vanskelig, men har skrevet om det andre steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Har ikke vært på date på ÅR! Har ett kriterie og vet at det gjør ting vanskelig, men har skrevet om det andre steder

Skriv det her og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (5 minutter siden):

Skriv det her og da.

Sitter og ser en direktesending på Youtube som varer i noen timer, så har ikke tid. Det er bare å scrolle oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (21 minutter siden):

😁..Se der ja! Fortsett sånn så ligger du snart i armkroken til love of your life serru..👌

Der ble tilsynelatende positivt svar det!  Men mer sånn "det kan vi godt gjøre en dag". Men jeg ga noen alternative dager, så får vi se om vi lander på en avtale. 

 

...nei, han vil " se det ann"

Anonymkode: 9d280...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Der ble tilsynelatende positivt svar det!  Men mer sånn "det kan vi godt gjøre en dag". Men jeg ga noen alternative dager, så får vi se om vi lander på en avtale. 

 

...nei, han vil " se det ann"

Anonymkode: 9d280...ebb

Han vil bare ha deg som reserve, slett og gå videre bare.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (6 minutter siden):

Han vil bare ha deg som reserve, slett og gå videre bare.

Tror du det er sånn? Har liksom den følelsen selv også.. ..... 

Det var snakk om i morgrn liksom.,  trenger vi "se det ann", når det er bare et døgn til.? ...Ja. du har nok rett.

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror du det er sånn? Har liksom den følelsen selv også.. ..... 

Det var snakk om i morgrn liksom.,  trenger vi "se det ann", når det er bare et døgn til.? ...Ja. du har nok rett.

Anonymkode: 9d280...ebb

Hadde jeg vært deg hadde jeg sletta han i mårra kveld hvis det ikke blir noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg vært deg hadde jeg sletta han i mårra kveld hvis det ikke blir noe.

Ja, du synes det er nok mulighet for han til å vise interesse? 

En interessert mann slepper alt han har i hendene når han blir bedt på date....er det det du mener?

 

 

Anonymkode: 9d280...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, du synes det er nok mulighet for han til å vise interesse? 

En interessert mann slepper alt han har i hendene når han blir bedt på date....er det det du mener?

 

 

Anonymkode: 9d280...ebb

Ja nettopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TomSawyer skrev (7 minutter siden):

Ja nettopp

Så om det koker bort, så setter jeg hobbysakene hans på trappa(evt sender i posten)?😄

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så om det koker bort, så setter jeg hobbysakene hans på trappa(evt sender i posten)?😄

Anonymkode: 9d280...ebb

Absolutt 😆..Send de i oppkrav..

Kom deg inn på match og finn deg en mann nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men d3t er ikke så lett å finne noen å date! Jeg vet ikke hvor personen her bor, men her på vår da er det ikke bare å "plukke" noen fra tinder.  Vi har ikke engang noe særlig å sveipe på, med mindre jeg velger 20mil omkrets. 

Jeg skulle ønske menn kunne MANNE seg opp å tørre å be på en god gammeldags date. (Damer kan også be på date, men jeg ønsket faktisk å bli litt satt pris på og vartet opp)

Anonymkode: 9d280...ebb

samme her. Og vite i forkant at de ikke røyker og bruker snus... bare dette er vanskelig nok å finne noen som ikke bruker noe av det. Så har noen katt.. jeg er allergisk mot katt.. noen har ikke jobb.. jeg vil ha en med jobb.. noen har ikke bil .. jeg vil ha noen som har førerkort i det minste... fordi jeg har datet noen uten fører kort og det var slitsomt.  Og jeg så fort at dette vil bli ett problem longer down the road, noen skjuler at de røyker.. noen skjuler at de er single.. er de bare ute etter sex er jeg uinteressert i noe date, og er de ærlig om det? vet aldri.

Kan en man invitere på date og ikke ha noe forventninger til noen ting annet enn å møtes og se hvem den andre er .. uten å begynne to dager før om at han kan heller stikke innom hjem til meg.. da blir det ingen date for min del. Enda jeg har sagt i fra på forhånd at jeg ikke vil ha noe hjemmedate på første date.. jeg blir så lei når det er så mye att og fram og tull og fjas.. orker det ikke og mister interessen.  

Får meg til å skjønne at de egentlig ikke er så interessert.. når folk sier det skal være enkelt når en mann viser ordentlig interesse.. vil ikke si jeg har opplevd det så da har jeg vel ikke funnet noen jeg liker som er interessert i meg.

Jeg må og like det jeg ser av utseendet.. såpass ærlig er jeg.  Jeg klarer ikke å se for meg å ha sex med en kar jeg ikke syns er kjekk og sexy lissom. Har de en bra personlighet og mye sjarm etc så veier det litt opp for utseendet da selvsagt. Er det kjekk og sexy og har ræva personlighet så er det og uaktuelt. 

Jeg har en god beskrivelse .. syns jeg selv da.. at er det noe som er interessant når man møtes så kribler det i magen, adrenaline skyter fart og man føler det som en magnet, man føler begge blir trukket mot hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Se ann» er det dummeste jeg hører ! Ikke så intressert da om man skal se ann om man vil møte noen i morgen ?

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...