Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

«Se ann» er det dummeste jeg hører ! Ikke så intressert da om man skal se ann om man vil møte noen i morgen ?

Anonymkode: 6ced5...3d1

Ja er det ikke det?? Jeg hsdde bytta bort en jobbdag eller avspasert fra jobb,  om jeg kunne få treffe et menneske jeg var interessert i.🤣 jeg trenger ikke "se an". Da sier jeg ja, så får jeg det til på et vis. 

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja er det ikke det?? Jeg hsdde bytta bort en jobbdag eller avspasert fra jobb,  om jeg kunne få treffe et menneske jeg var interessert i.🤣 jeg trenger ikke "se an". Da sier jeg ja, så får jeg det til på et vis. 

Anonymkode: 9d280...ebb

det har jeg gjort før. Kjørt over 2 timer flere ganger for å møte en flere ganger.. så er jeg interessert så er jeg villig til å ofre litt ja

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Å vite i forkant at de ikke røyker og bruker snus... bare dette er vanskelig nok å finne noen som ikke bruker noe av det. Så har noen katt.. jeg er allergisk mot katt.. noen har ikke jobb.. jeg vil ha en med jobb.. noen har ikke bil .. jeg vil ha noen som har førerkort 

Er det her de eneste kravene du har? Ikke røyk/ snus og katt og at han har en bil og forsørger seg selv.?.🤭😂

Hvilke menn er det egentlig på se appene du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 time siden):

Er det her de eneste kravene du har? Ikke røyk/ snus og katt og at han har en bil og forsørger seg selv.?.🤭😂

Hvilke menn er det egentlig på se appene du bruker?

ja jeg skrev at jeg må like utseendet og da og personligheten. 

Du kan le du men er forbausende mange som ikke klarer de kravene der altså..

lol

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt over menn på datingapper som ikke leser profilen jeg.  Ett av de første spørsmålene jeg får er "hvor bor du?"  Vel, jeg har skrevet det helt øverst på profilen min, men det ser ikke ut til å hjelpe.

Ellers - så meningsløse samtaler man har. Fikk en match på fb dating ( jeg matchet tilbake litt under tvil, tenkte at det gjelder å prøve) og det var nå greit nok. Men, fyren snakker så mye om sykdommen sin og hvordan dette plager han i hverdagen. Sa i fra i dag at ok, jeg skjønner at dette er vondt for deg og at du er plaget - men nå har du fortalt om det og det holder enn så lenge. Du kan snakke mer om det dersom vi blir bedre kjent sa jeg.

Følte meg litt fæl som sa det, men har vært sammen med menn før som også har hatt sykdom/div. plager, og det kan bli litt slitsomt i lengden.  Og så bruker han alkohol for å dempe smertene, og da føler jeg at det bikker litt over på feil side. Og han bruker en evighet på å skrive en sms. Så jeg tror nok ikke dette går så bra. Kan jo hende han er kjempefin når (om...) vi treffes,men pr nå ser jeg liksom ikke det helt for meg.

En date i år, det ble klining - håper på en til i løpet av sommeren. Det kan da ikke være så vanskelig selv om man bor på et mindre sted?  :P

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos meg er det ikke så mye action orker ikke så mye av app styret. Ble jo slutt med han der litt unike jeg fant i februar. Har vært på en tur date og var hyggelig det men stoppet der.

Så fikk jeg melding nå i kveld av en x helt fra 2010 ish ca om god helg osv. Svarte på den og han er en hyggelig fyr men ikke en jeg ønsker en runde til med. Men han er en sånn som egentlig aldri gir seg helt men sender melding eller ringer en gang i blant. Blitt et slags avstandsvennskap. Kunne sikkert lagt opp til mer og hadde jeg spurt vet jeg han hadde vært på døra her på 123.

Meeen som med alle xer er det en grunn til at jeg gjorde det slutt i utgangspunktet. 

Har en et par her og der jeg skravler litt med men er liksom "meh" jeg er så lite interessert. Lite futt i meg i år. Satser på det går seg til utover våren 🤞☺️

Vet ikke helt om jeg vil finne noen egentlig var slitsomt det forrige forholdet selv om det var veldig fint og på områder jeg ikke har funnet på lenge. 

Så var xn min på døra her i dag, han jeg har barn med. Trur jeg har nok å styre med i grunn. Nå er nå barnet vårt snart voksent og men vi er nå naboer da. Men jeg håper jo den relasjonen kan rundes litt mer av sånn på sikt. Trur egentlig det og trengs for å få helt sving på denne nye fasen i livet. 

Livet har nok noen flere overraskelser rundt neste sving det har det alltid. Må bare komme meg opp på hesten igjen akkurat nå føles det som hester bare traver forbi og jeg vifter dem bare bort og gidder ikke bry meg de får bare gå rundt aleine gidder ikke🤭👌

Nei skal mye til akkurat nå. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skjedd noe her i år heller. Har prøvd en håndfull av appene, men enten blir det ikke match, eller så skriver de ikke, eller så svarer de ikke, eller så legger de null innsats i samtalen, så noe møte blir det aldri. Kunne selvsagt prøvd å utvide søket til hundre kilometer, men såpass mye avstand blir fort slitsomt å forholde seg til.

Anonymkode: 5f890...a59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (18 timer siden):

Hadde jeg vært deg hadde jeg sletta han i mårra kveld hvis det ikke blir noe.

Ikke hørt noe ennå ang å møtes senere idag, han driver fortsatt å "ser ann" antar jeg...

Anonymkode: 9d280...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke hørt noe ennå ang å møtes senere idag, han driver fortsatt å "ser ann" antar jeg...

Anonymkode: 9d280...ebb

Jeg tror han mannen opptar alt for mye av tankene dine til at du mest sannsynlig ikke når topp 3 på reservelista hans en gang.?

Foreslår du sletter han i kveld hvis det ikke blir møte i dag, ser ut for meg som han spiller deg som ei gammel fele for å ha deg på reservebenken, jævlig råttent gjort hvis det er sånn.

Og foreslår han date ut i uka en gang er det mest sannsynlig bare et nytt trekk i samme spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (25 minutter siden):

Jeg tror han mannen opptar alt for mye av tankene dine til at du mest sannsynlig ikke når topp 3 på reservelista hans en gang.?

Foreslår du sletter han i kveld hvis det ikke blir møte i dag, ser ut for meg som han spiller deg som ei gammel fele for å ha deg på reservebenken, jævlig råttent gjort hvis det er sånn.

Og foreslår han date ut i uka en gang er det mest sannsynlig bare et nytt trekk i samme spillet.

Ja du tenker at forslag om ny date ...er bare for å holde meg varm evt? Merkelig spill. Hfffff......Jeg tenker i utgangspunktet om han for3slår ny dag, så er der positivt, i motsetning til om jeg må mase meg til en ny date...

Heldigvis har vi ikke gjort annet enn å prate... 

Anonymkode: 9d280...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja du tenker at forslag om ny date ...er bare for å holde meg varm evt? Merkelig spill. Hfffff......Jeg tenker i utgangspunktet om han for3slår ny dag, så er der positivt, i motsetning til om jeg må mase meg til en ny date...

Heldigvis har vi ikke gjort annet enn å prate... 

Anonymkode: 9d280...ebb

Finner du ingen bedre enn den skruen der da?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (47 minutter siden):

Finner du ingen bedre enn den skruen der da?

Haha ikke til nå, men jeg må nok lete videre. For mitt forslag om å møtes ikveld ble stemt ned....

Anonymkode: 9d280...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha ikke til nå, men jeg må nok lete videre. For mitt forslag om å møtes ikveld ble stemt ned....

Anonymkode: 9d280...ebb

Hva hadde han som unnskyldning for å ikke møtes ?  Minner litt om exen min, hadde ikke tid han nemlig, var så travelt for han. Det endte der.  Du finner noen bedre. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva hadde han som unnskyldning for å ikke møtes ?  Minner litt om exen min, hadde ikke tid han nemlig, var så travelt for han. Det endte der.  Du finner noen bedre. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

I går var svaret at han skulle "se det ann" om han ville møtes i kveld. (Jeg ba han på en date, altså...tidligere har vi bare vært sammen pga felles hobby)...

Så fikk jeg melding nå ikveld om at han både var fyllesjuk og at han derfor ikke hadde lyst på middag og vin...og at han dessuten var hos en kompis og at han blei sen.

Så det var vel et kraftig nei.

Anonymkode: 9d280...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I går var svaret at han skulle "se det ann" om han ville møtes i kveld. (Jeg ba han på en date, altså...tidligere har vi bare vært sammen pga felles hobby)...

Så fikk jeg melding nå ikveld om at han både var fyllesjuk og at han derfor ikke hadde lyst på middag og vin...og at han dessuten var hos en kompis og at han blei sen.

Så det var vel et kraftig nei.

Anonymkode: 9d280...ebb

eller han hadde dratt med seg ei dame hjem fra by'n.. og ja fyllesyk osv idag. lol menn som er fyllesyke skriver ofte til meg at de er kosesyke og så var rart han ikke var det? Kunne aldri ha tenkt meg sex med en mann i bakrus.. æææææsj... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

I går var svaret at han skulle "se det ann" om han ville møtes i kveld. (Jeg ba han på en date, altså...tidligere har vi bare vært sammen pga felles hobby)...

Så fikk jeg melding nå ikveld om at han både var fyllesjuk og at han derfor ikke hadde lyst på middag og vin...og at han dessuten var hos en kompis og at han blei sen.

Så det var vel et kraftig nei.

Anonymkode: 9d280...ebb

Han er ikke interessert i deg på den måten nei, bare å gå videre. Menn som er interessert vil møtes. Om de så ikke kan en dag så foreslår de noe konkret en annen dag.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Engel skrev (1 time siden):

Han er ikke interessert i deg på den måten nei, bare å gå videre. Menn som er interessert vil møtes. Om de så ikke kan en dag så foreslår de noe konkret en annen dag.

Sant, og det er ikke AT han sier nei, det er bare måten han går rundt grøten uten å tørre å si NEI. 

Lørdag ettermiddag ba jeg han på date søndag ettermiddag: 

- første svaret var: skal se det ann ...

-så kom han i tillegg med at han har en avtale A på dagtid og vet ikke når han er hjemme.

-når dagen kommer har han i tillegg en avtale B etter avtale A(virket det som) ..og i tillegg var han fyllesjuk og "orket ingenting" den kvelden uansett...Men han orket A og B da...

-han skal igjen "SE ANN" uti uka... om han har mulighet. 

🤣

Åååå....lyden av avvisning har mange toner! 

Hei menn! Kan dere ikke bare si NEI da.

-

Anonymkode: 9d280...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei menn! Kan dere ikke bare si NEI da.

Feil mann bare, er du som må kvinne deg opp å be han dra pokker i vold. Den ventepølseleken hans er jo rett og slett latterlig lett gjennomskubar med null finesse..

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant, og det er ikke AT han sier nei, det er bare måten han går rundt grøten uten å tørre å si NEI. 

Lørdag ettermiddag ba jeg han på date søndag ettermiddag: 

- første svaret var: skal se det ann ...

-så kom han i tillegg med at han har en avtale A på dagtid og vet ikke når han er hjemme.

-når dagen kommer har han i tillegg en avtale B etter avtale A(virket det som) ..og i tillegg var han fyllesjuk og "orket ingenting" den kvelden uansett...Men han orket A og B da...

-han skal igjen "SE ANN" uti uka... om han har mulighet. 

🤣

Åååå....lyden av avvisning har mange toner! 

Hei menn! Kan dere ikke bare si NEI da.

-

Anonymkode: 9d280...ebb

Jeg har også gått i den fellen. Vert for mye på tilbudssiden om det er en jeg har hatt litt sansen for. 

Det er mye lettere når man bestemme seg for at man kun har sansen for menn som viser genuin interesse og er konsekvente. 

Det er ikke hot med en unnvikende vinglepetter. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (16 minutter siden):

Jeg har også gått i den fellen. Vert for mye på tilbudssiden om det er en jeg har hatt litt sansen for. 

Det er mye lettere når man bestemme seg for at man kun har sansen for menn som viser genuin interesse og er konsekvente. 

Det er ikke hot med en unnvikende vinglepetter. 

Veldig godt sagt! Har selv erfart at det er mye enklere når man har bestemt seg for dette, da gjennomskuer man de som ikke er genuint interesserte med en gang og slipper å kaste bort tid på dem. Det er handlingen man må se på, sammen med hvordan de får deg til å føle deg. Ikke  hva de sier.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...