Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nuttery skrev (3 timer siden):

Oppdatering fra forrige post (s. 39, post #770)

«Vegard» og jeg treffes enda! Hyppigheten øker, så nå ses vi omtrent hver dag til annenhver dag, til tross for andre gjøremål (sen jobbing, studier etc). Ting kjennes veldig bra ut, og jeg lurer på om det ikke er så lenge til jeg får en offisiell kjæreste :) 

Jeg får mer og mer sansen for ham. Han er utrolig snill, hjelpsom (på en ikke-invaderende måte), oppmerksom (får med seg ting, f.eks at jeg liker blomster) og gjennomfører ting (kjøper blomster på eget initiativ). Han sov hos meg for første gang i helgen, og da ble det ligging. Han er fortsatt litt sjenert, men det blir mindre for hver gang. Vil heller ha det slik, enn den utadvendte typen som jeg er vant med, som ofte ikke har så mye hemninger.

Mine eneste aber og/eller «bekymringer» i dette er at han ikke er ferdig utdannet før til sommeren, i en bransje som jeg tror det kan være vanskelig å få seg jobb i ift det han har utdannet seg til. I tillegg har jeg jobbet i mange år, mens han har vært student. Det er en viss økonomisk ujevnhet som jeg føler på, men det prøver jeg å skyve til siden.

I tillegg er jeg nok vant med veldig turbulente relasjoner, så det føles veldig uvant å ha det slik hvor alt er trygt og godt. Men det er jo det jeg ønsker meg, så jeg må nok rett og slett bare jobbe med meg selv for å få en ny «normal» :) Blir liksom så redd for at ting skal bli kjedelig, men jeg forsøker å tenke at ting kan være bra selv om det ikke er usikkerheter og kaos i relasjonen.

Ellers lite å oppdatere (og det er bra!).

Syns dette virker lovende jeg 🥰 Ikke heng deg opp i utdanningen, han er jo ganske flink som har fått det til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mister motet av alt det positive i tråden jeg 🥺

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (14 minutter siden):

Mister motet av alt det positive i tråden jeg 🥺

Hahah, kan du utdype her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, miss summers said:

Mister motet av alt det positive i tråden jeg 🥺

Ikke gjør det, da!! Der positive er jo bare bevis på at det meste ordner seg til slutt, hehe.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (50 minutter siden):

Mister motet av alt det positive i tråden jeg 🥺

Det er forståelig det er vondt å lese at noe du savner har kommet så lett for andre. Selv om du unner dem det, så har jo du en ensomhet akkurat nå. Men jeg håper motet dukker opp igjen, for det kan jo skje deg også 😊

Syns ikke tråden var noe mer lett å følge når det virket som at det var tidenes ulykke treff. Men, sammenligning er dumt, prøv å gjør det beste ut av din hverdag 💕

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuttery skrev (53 minutter siden):

Hahah, kan du utdype her? 

Startet året veldig forelsket. 

ALB skrev (37 minutter siden):

Ikke gjør det, da!! Der positive er jo bare bevis på at det meste ordner seg til slutt, hehe.

Virker bare litt håpløst. Jeg opplevde akkurat det samme, men hos meg fikk det en brå slutt. 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er forståelig det er vondt å lese at noe du savner har kommet så lett for andre. Selv om du unner dem det, så har jo du en ensomhet akkurat nå. Men jeg håper motet dukker opp igjen, for det kan jo skje deg også 😊

Syns ikke tråden var noe mer lett å følge når det virket som at det var tidenes ulykke treff. Men, sammenligning er dumt, prøv å gjør det beste ut av din hverdag 💕

Anonymkode: b0ba6...861

Jeg har nok gitt opp for min egen del. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kun relatert til kjærligheten. Men livet også, selvtilitt, skam og isolasjon, vennskap, seksualitet og kanskje mer.

Har bestemt meg for å dra på fest i slutten av mai. Skulle vært i seng, men litt glad jeg ikke er for da har jeg kanskje ikke sett det arrangemanget og kommet til denne sluttningen. Er lettet og glad. Har følt på fomo SÅ lenge men ikke vært "bra nok" til å se noen i øynene. Dagene føles så meningsløse uten noe å se frem til og det er skremmende hvor fort livet går, og søsteren min har rett, øyeblikket jeg føler meg klar vil aldri komme, jeg må skape det med å møte motgangen. Å jeg trenger ikke være bra nok for noen for å få lov å møte opp.

Å jeg ser jo mange andre type mennesker står i det, om det er medgang, motgang, nøytral torsdagskveld. Jeg vil det, stå i følelser, le og gråte. Se andre le, og kanskje ikke gråte, men da trøste dem om de gjør.

Blir første gang siden ungdommen jeg er blandt menn i en setting som kan resultere i flørt. Ser virkelig frem til å pynte meg, og til å kanskje møte en del av de jentene jeg kjennte før, for ser noen av dem skal 😊💃🥺 

Kan ikke ringe noen i familien midt på natten og annonsere dette steget som føles stort ut akkurat nå, så det ble dere 😅

Å gleder meg til et vanlig liv, blir så lei av selvgransking og å se etter løsning på noe som aldri får en fortsettelse. Nå er det nok, nå får det bare bli yolo lol, no kjør me! 

Anonymkode: b0ba6...861

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (11 timer siden):

Jeg har nok gitt opp for min egen del.

Jeg har ikke gitt opp for deg 😊 Da får vi bare bære håpet til du er klar for å ta det med deg igjen.

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke gitt opp for deg 😊 Da får vi bare bære håpet til du er klar for å ta det med deg igjen.

Anonymkode: b0ba6...861

Miss Summers vi er i samme båt da... du må ikke gi opp da. Det er som regel når man tror at man aldri møter noen så dukker det opp noen som vil ha kontakt da. Men som regel blir det jo aldri noe mer da. 

Oppsummering mars : 0 dates.. 

Så langt ingen dates i år. 

Men lastet ned tinder bare for å se om det var noe nytt da. Har fått noen matcher, men jeg syns det er vanskelig å vite om de er ekte eller ikke. En sa han bodde i Trondheim og var fra Skottland og skulle jobber her i 3 år og vært her i 3 mnd'er. Ok.. men han sa han ikke forsto engelsken min så da ga jeg opp. Ikke forsto han norsk'en eller. 

Så begynte jeg å prate med en til en Italiener som er var i Trondheim i går. Så jeg skrev at han var bare ute etter hook ups da etter som han bare var der 1 dag osv.. neida.. det var han ikke... han kom rett som det var til Trondheim og så ikke etter noe hook ups. Relativt kjekk kar, men jeg er rar, jeg er bare taxi sjåfør og han er lissom noe høyere opp innenfor finans.  Da kjenner jeg at jeg ikke har så mye intellektuelt å tilby. Men han sa at det betydde ingenting for han da. Men jeg ble opptatt så har ikke skrevet mer. Burde kanskje gjøre det???

Tredje som skrev var en til som hadde flyttet fra østlandet og hit og kjøpt seg småbruk. Så helt ok ut. Sa han hadde måttet til Trondheim hver gang for å komme seg på date da. Han bor ca 1 time unna Trondheim men kortere fra meg. Og at han var introvert og likte livet på gården og at det ikke var så moderne.  ja ja tenkte jeg.. minimalist eller idealist eller noe. Om det passer meg vet jeg ikke. Men regner med han er ufør da han ikke jobber men har kjøpt gården gjeldfri ved å selge bolig på østlandet eller noe sånt.  Han virker nå hyggelig. Problemet er at de er en del yngre enn meg da...alle tre. Men vi får se. 

I tillegg kom det en kar på 50 på chat.no i går og skrev på pm at han ikke kunne flørte men at han likte meg og syns jeg var fin (har profilbildet der)og at han likte humor'n min og alt tull og fjaset jeg skriver der inne da. Men han bor i Egersund.. det er himla langt unna og han ble single 2024.. Jeg sa det jo til han at for oss lang tids single er nysingle ett rødt flagg og det syns jo han var så utrolig morsomt da. For han mente at han egentlig hadde vært i ett dødt forhold i 3 år.  Så realiteten single men ikke på papiret som han sa. Så skjønner ikke hvordan de tror man skal kunne bli kjent når halv norge er i mellom oss??? Det må til så mye planlegging osv osv... koster mye penger og. Det har ikke jeg råd til å fly halve norge på date  ass. 

Så slik er ståa idag... vi får satse på 1 date av disse da om ikke annet.  Vil bare på date jeg .. ikke ha samboer... første steget er å komme seg på date og bli kjent med nye folk er mitt mål for i år. 

Elers til lykke de som har lyktes da. Flott det. 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det fortsatt fint med min nye, tross at vi kun har kjennt hverandre i bare rundt 5 uker så er vi veldig mye sammen siden det har vært et ønske fra oss begge. Føler at vi er kjærester allerede men vi har jo ikke «tatt praten». Vil bare nyyyte nå å være sammen med en som vil tilbringe tid sammen med meg å som prioriteter meg. En å våkne sammen med. Det mest fantastiske jeg vet er når vi/han våkner på morran å han drar meg inntil seg å kysser meg. DET er meningen med livet ❤️

Vi sover ikke sammen hver natt enda da, så i dag ligger jeg her hjemme alene på morran å kjenner på savnet. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (15 timer siden):

Startet året veldig forelsket. 

Virker bare litt håpløst. Jeg opplevde akkurat det samme, men hos meg fikk det en brå slutt. 

Jeg har nok gitt opp for min egen del. 

:klem3:Skjønner så godt følelsene dine. Gi det tid så vil nok tankene endre seg litt etter hvert. Jeg har følt på akkurat det samme når relasjoner jeg har hatt tro på har bråstoppet. Og må jo innrømme at jeg har resignert litt i forhold til å bruke datingapper da, det har jeg gitt opp. Den type dating har jeg mistet troen på. Men jeg har troen på at jeg kan finne noen likevel, selv om det ikke er akkurat enkelt. Holder fokus på at jeg tross alt møter mange hyggelige mennesker i andre settinger som ser ut til å like meg godt, så en eller annen gang må jeg da klare å møte en singel mann som det klaffer med også.😉 Jeg er nå tross alt et skikkelig kupp for den rette mannen, og det er helt klart du også @miss summers❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke gitt opp for deg 😊 Da får vi bare bære håpet til du er klar for å ta det med deg igjen.

Anonymkode: b0ba6...861

Takk 😘

GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Miss Summers vi er i samme båt da... du må ikke gi opp da. Det er som regel når man tror at man aldri møter noen så dukker det opp noen som vil ha kontakt da. Men som regel blir det jo aldri noe mer da. 

Oppsummering mars : 0 dates.. 

Så langt ingen dates i år. 

Men lastet ned tinder bare for å se om det var noe nytt da. Har fått noen matcher, men jeg syns det er vanskelig å vite om de er ekte eller ikke. En sa han bodde i Trondheim og var fra Skottland og skulle jobber her i 3 år og vært her i 3 mnd'er. Ok.. men han sa han ikke forsto engelsken min så da ga jeg opp. Ikke forsto han norsk'en eller. 

Så begynte jeg å prate med en til en Italiener som er var i Trondheim i går. Så jeg skrev at han var bare ute etter hook ups da etter som han bare var der 1 dag osv.. neida.. det var han ikke... han kom rett som det var til Trondheim og så ikke etter noe hook ups. Relativt kjekk kar, men jeg er rar, jeg er bare taxi sjåfør og han er lissom noe høyere opp innenfor finans.  Da kjenner jeg at jeg ikke har så mye intellektuelt å tilby. Men han sa at det betydde ingenting for han da. Men jeg ble opptatt så har ikke skrevet mer. Burde kanskje gjøre det???

Tredje som skrev var en til som hadde flyttet fra østlandet og hit og kjøpt seg småbruk. Så helt ok ut. Sa han hadde måttet til Trondheim hver gang for å komme seg på date da. Han bor ca 1 time unna Trondheim men kortere fra meg. Og at han var introvert og likte livet på gården og at det ikke var så moderne.  ja ja tenkte jeg.. minimalist eller idealist eller noe. Om det passer meg vet jeg ikke. Men regner med han er ufør da han ikke jobber men har kjøpt gården gjeldfri ved å selge bolig på østlandet eller noe sånt.  Han virker nå hyggelig. Problemet er at de er en del yngre enn meg da...alle tre. Men vi får se. 

I tillegg kom det en kar på 50 på chat.no i går og skrev på pm at han ikke kunne flørte men at han likte meg og syns jeg var fin (har profilbildet der)og at han likte humor'n min og alt tull og fjaset jeg skriver der inne da. Men han bor i Egersund.. det er himla langt unna og han ble single 2024.. Jeg sa det jo til han at for oss lang tids single er nysingle ett rødt flagg og det syns jo han var så utrolig morsomt da. For han mente at han egentlig hadde vært i ett dødt forhold i 3 år.  Så realiteten single men ikke på papiret som han sa. Så skjønner ikke hvordan de tror man skal kunne bli kjent når halv norge er i mellom oss??? Det må til så mye planlegging osv osv... koster mye penger og. Det har ikke jeg råd til å fly halve norge på date  ass. 

Så slik er ståa idag... vi får satse på 1 date av disse da om ikke annet.  Vil bare på date jeg .. ikke ha samboer... første steget er å komme seg på date og bli kjent med nye folk er mitt mål for i år. 

Elers til lykke de som har lyktes da. Flott det. 

 

Jeg sliter litt med avstand, og har funnet ut at jeg ikke ønsker for stor avstand. Her jeg bor dukker det opp mye som egentlig er veldig langt unna (selv om jeg har bare 25 km avstand på tinder), det irriterer meg. Jeg har nå både vært i en relasjon i år (selv om den endte brått) og vært på dates etter det (også med han som endte brått), men det føles litt tomt og litt vanskelig. Jeg sliter med å bli interessert via apper. 

Engel skrev (8 minutter siden):

:klem3:Skjønner så godt følelsene dine. Gi det tid så vil nok tankene endre seg litt etter hvert. Jeg har følt på akkurat det samme når relasjoner jeg har hatt tro på har bråstoppet. Og må jo innrømme at jeg har resignert litt i forhold til å bruke datingapper da, det har jeg gitt opp. Den type dating har jeg mistet troen på. Men jeg har troen på at jeg kan finne noen likevel, selv om det ikke er akkurat enkelt. Holder fokus på at jeg tross alt møter mange hyggelige mennesker i andre settinger som ser ut til å like meg godt, så en eller annen gang må jeg da klare å møte en singel mann som det klaffer med også.😉 Jeg er nå tross alt et skikkelig kupp for den rette mannen, og det er helt klart du også @miss summers❤️

Takk fine deg, jeg er enig i at du er et skikkelig kupp 💗 . Jeg føler meg også veldig ferdig med appene nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALB skrev (På 8.4.2024 den 8.49):

Oi, det høres jo kjempelovende ut! 💥❤️

Vel, så gikk det et par dager, så avlyste han den felles utflukten og tar den heller alene en annen dag, da han likevel må ut på handlerunde.  Ellers så har de hyppige meldingene, der han ønsket meg god morgen og lurte på hva jeg drev med opphørt..dvs det har vært stille et par dager...trenger ikke bety noe, men jeg har en magefølelse ..

Jeg har et par ting stående her hjemme hos meg som tilhører han (hobbyrelatert stæsj). Tenker å sende en melding i løpet av helgen og høre om vi kan avtale en dag jeg kommer og leverer det, eller om jeg bare kan sette det på trappa/i garajsen hans. (det vil kanskje gi en pekepinn på hvor landet ligger)

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 Tenker å sende en melding i løpet av helgen og høre om vi kan avtale en dag jeg kommer og leverer det, eller om jeg bare kan sette det på trappa/i garajsen hans

Så defensivt? Er jo å be han om å forsvinne jo.. Og de god morgen mld..svarer du på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuttery skrev (På 9.4.2024 den 12.42):

Oppdatering fra forrige post (s. 39, post #770)

«Vegard» og jeg treffes enda! Hyppigheten øker, så nå ses vi omtrent hver dag til annenhver dag, til tross for andre gjøremål (sen jobbing, studier etc). Ting kjennes veldig bra ut, og jeg lurer på om det ikke er så lenge til jeg får en offisiell kjæreste :) 

Jeg får mer og mer sansen for ham. Han er utrolig snill, hjelpsom (på en ikke-invaderende måte), oppmerksom (får med seg ting, f.eks at jeg liker blomster) og gjennomfører ting (kjøper blomster på eget initiativ). Han sov hos meg for første gang i helgen, og da ble det ligging. Han er fortsatt litt sjenert, men det blir mindre for hver gang. Vil heller ha det slik, enn den utadvendte typen som jeg er vant med, som ofte ikke har så mye hemninger.

Mine eneste aber og/eller «bekymringer» i dette er at han ikke er ferdig utdannet før til sommeren, i en bransje som jeg tror det kan være vanskelig å få seg jobb i ift det han har utdannet seg til. I tillegg har jeg jobbet i mange år, mens han har vært student. Det er en viss økonomisk ujevnhet som jeg føler på, men det prøver jeg å skyve til siden.

I tillegg er jeg nok vant med veldig turbulente relasjoner, så det føles veldig uvant å ha det slik hvor alt er trygt og godt. Men det er jo det jeg ønsker meg, så jeg må nok rett og slett bare jobbe med meg selv for å få en ny «normal» :) Blir liksom så redd for at ting skal bli kjedelig, men jeg forsøker å tenke at ting kan være bra selv om det ikke er usikkerheter og kaos i relasjonen.

Ellers lite å oppdatere (og det er bra!).

Så glad jeg ble for å lese dette. 🥰 Krysser fingrene for dere! Så ditt forrige innlegg, og håpte på en positiv oppdatering! 

Jeg er ikke singel, men snikleser i tråden fordi jeg syntes det er en så fin tråd, og blir inspirert og imponert over dere som tør å put yourself out there, og samtidig ikke "ta til takke". 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (15 minutter siden):

Så defensivt? Er jo å be han om å forsvinne jo.. Og de god morgen mld..svarer du på de?

Hva skal jeg si som ikke er defensivt...? Jeg er så dåelig på dette...   Be han på noe? Jeg føler liksom det er han som har trekt seg unna... men alt så...det har gått 4 dager...så trenger ikke være noe heller da

Ja har såklart svart på meldingene og vekslet noen setninger da. 

Anonymkode: 9d280...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva skal jeg si som ikke er defensivt...? Jeg er så dåelig på dette...   Be han på noe? Jeg føler liksom det er han som har trekt seg unna... men alt så...det har gått 4 dager...så trenger ikke være noe heller da

Ja har såklart svart på meldingene og vekslet noen setninger da. 

Anonymkode: 9d280...ebb

Jo 4 dager er mye i den fasen dere burde vært i nå. Og nei du er ikke dårlig på dette..fordi det ikke finnes noen fasit.

Skriv fra hjertet bare. Vi menn er skjøre skapninger vi og,  det er lett å fly til neste blomst hvis en tror kvinnen ikke er interressert.

Hvorfor vente og vente og planlegge en mld i helga? Skriv nå og si du savner han..Be han karre ræva si over til deg og ta med seg en vinflaske eller to..☺️

Og blir det blankt avslag eller ikke svar hadde akkurat det samme skjedd om du ventet bort tiden og.

Ingen ting tapt..bare at du slipper å gå å tenke på det.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (20 minutter siden):

Jo 4 dager er mye i den fasen dere burde vært i nå. Og nei du er ikke dårlig på dette..fordi det ikke finnes noen fasit.

Skriv fra hjertet bare. Vi menn er skjøre skapninger vi og,  det er lett å fly til neste blomst hvis en tror kvinnen ikke er interressert.

Hvorfor vente og vente og planlegge en mld i helga? Skriv nå og si du savner han..Be han karre ræva si over til deg og ta med seg en vinflaske eller to..☺️

Og blir det blankt avslag eller ikke svar hadde akkurat det samme skjedd om du ventet bort tiden og.

Ingen ting tapt..bare at du slipper å gå å tenke på det.

Oj, wow, jeg har litt å lære om det å være offensiv! Jeg er så redd for å mase...så redd for å få nei...

Men om jeg bare gutser og spør, så slipper jeg jo den seigpininga av meg sjøl. 

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oj, wow, jeg har litt å lære om det å være offensiv! Jeg er så redd for å mase...så redd for å få nei...

Men om jeg bare gutser og spør, så slipper jeg jo den seigpininga av meg sjøl. 

Anonymkode: 9d280...ebb

Nettopp. Du er mer verd enn å sitte å vente og vente på hva mannen finner på.

Og den "felles utflukten" kan det godt være han har booket inn en annen kvinne på, hvem vet?

Finn en mellomting hva gjelder "masingen" For lite kan oppleves som uinterresse..for mye som for needy. Ingen grunn til å vente lenger nå iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, TomSawyer said:

Jo 4 dager er mye i den fasen dere burde vært i nå. Og nei du er ikke dårlig på dette..fordi det ikke finnes noen fasit.

Skriv fra hjertet bare. Vi menn er skjøre skapninger vi og,  det er lett å fly til neste blomst hvis en tror kvinnen ikke er interressert.

Hvorfor vente og vente og planlegge en mld i helga? Skriv nå og si du savner han..Be han karre ræva si over til deg og ta med seg en vinflaske eller to..☺️

Og blir det blankt avslag eller ikke svar hadde akkurat det samme skjedd om du ventet bort tiden og.

Ingen ting tapt..bare at du slipper å gå å tenke på det.

Gjør som far - dvs Tom Sawyer - sier. Da vet du. Det går enten bra, eller så går det over. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...