Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt mer info om singel-treffet jeg var på. Nå starter de nemlig opp i Østfold, Akershus og Oslo i tillegg til Vestfold. Rykende fersk nettside: https://www.singleandmingle.no/

Ser også de har lagt inn mulighet til å velger alder helt ned til 25 år nå, men eventene som ligger ute er for 35 + foreløpig. De skriver de vil tilpasse etter interessen etter hvert.

Koster 100 kr i mnd å få tilgang til å melde deg på eventer, i tillegg koster eventene litt, avhengig av type event. Her er det både kaffetreff, ulike kurs, fester m.m. Det skjer noe alle uker stort sett. Og du er garantert at alle du møter er single og leter etter en partner. Du hjelpes også i gang med minglingen, så det er helt greit å møte opp alene. Jeg har faktisk litt tro på dette opplegget🙂

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Engel skrev (27 minutter siden):

Litt mer info om singel-treffet jeg var på. Nå starter de nemlig opp i Østfold, Akershus og Oslo i tillegg til Vestfold. Rykende fersk nettside: https://www.singleandmingle.no/

Ser også de har lagt inn mulighet til å velger alder helt ned til 25 år nå, men eventene som ligger ute er for 35 + foreløpig. De skriver de vil tilpasse etter interessen etter hvert.

Koster 100 kr i mnd å få tilgang til å melde deg på eventer, i tillegg koster eventene litt, avhengig av type event. Her er det både kaffetreff, ulike kurs, fester m.m. Det skjer noe alle uker stort sett. Og du er garantert at alle du møter er single og leter etter en partner. Du hjelpes også i gang med minglingen, så det er helt greit å møte opp alene. Jeg har faktisk litt tro på dette opplegget🙂

Dette så litt spennende ut - kanskje jeg skal teste. Foreløpig var det ingen aktuelle pga andre ting/ eksamen som nærmer seg, men jeg skal følge med litt fremover tenker jeg.

Mingling med single er bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det 1 mnd siden match på Tinder og 4 uker siden første date ❤️ I dag var vi på middagsdate på resturant etterfulgt av mange timer på sofaen med gode samtaler. Fortsetter å klype meg i armen, kan ikke tro det helt. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (3 timer siden):

Litt mer info om singel-treffet jeg var på. Nå starter de nemlig opp i Østfold, Akershus og Oslo i tillegg til Vestfold. Rykende fersk nettside: https://www.singleandmingle.no/

Ser også de har lagt inn mulighet til å velger alder helt ned til 25 år nå, men eventene som ligger ute er for 35 + foreløpig. De skriver de vil tilpasse etter interessen etter hvert.

Koster 100 kr i mnd å få tilgang til å melde deg på eventer, i tillegg koster eventene litt, avhengig av type event. Her er det både kaffetreff, ulike kurs, fester m.m. Det skjer noe alle uker stort sett. Og du er garantert at alle du møter er single og leter etter en partner. Du hjelpes også i gang med minglingen, så det er helt greit å møte opp alene. Jeg har faktisk litt tro på dette opplegget🙂

Den prisen virker fornuftig. Vet du hva eventene ligger på? (Utenom materiale til kurs, og lignende)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (På 30.12.2023 den 23.41):

Jeg blir 38 i 2024, og har definitivt gitt opp.

Blir ikke yngre og mer attraktiv med årene. Når man ikke lyktes i 20 årene er det vel ikke bra å være naiv lengre.

Jeg ble singel etter 4 års samboerskap for mange år siden. Jeg ble 40 det året jeg ble singel. Hadde tanker om barn og hele pakka. Men det regnet jeg med måtte skrinlegges.

men året etter så ble jeg samboer igjen, og vi er fortsatt sammen 11 år nå i mars. to barn. Så alt er mulig

Anonymkode: cd468...301

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du som skriver ovenfor, det tror jeg er unntaket. Er også 38, og det går bra ikke. Fant også ut idag at jeg har sluppet ting for langt, og lagt på meg alt for mye.. og så skal man ut og finne noen.. hvordan kan man klare å snu hjernen og kroppen når man har så dårlig tid? Var på god vei i 2023, var så bekumringsfri og glad. Men nå har jeg jo innsett hvor gammel jeg er, og at jeg har latt meg forfalle de siste månedene.. 🥹

Anonymkode: 4377b...afb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men du som skriver ovenfor, det tror jeg er unntaket. Er også 38, og det går bra ikke. Fant også ut idag at jeg har sluppet ting for langt, og lagt på meg alt for mye.. og så skal man ut og finne noen.. hvordan kan man klare å snu hjernen og kroppen når man har så dårlig tid? Var på god vei i 2023, var så bekumringsfri og glad. Men nå har jeg jo innsett hvor gammel jeg er, og at jeg har latt meg forfalle de siste månedene.. 🥹

Anonymkode: 4377b...afb

Det kommer til å gå bra 🤗 Du er ikke gammel og du har ikke forfall. Tror det beste er å bare begynne, ikke tenke, start å ta små steg i retningen av hverdagen du ønsker for deg selv. Tvil og såre følelser kommer bestandig, å de får bare komme. Men ikke la dem vinne 😊

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (19 timer siden):

Den prisen virker fornuftig. Vet du hva eventene ligger på? (Utenom materiale til kurs, og lignende)

Kaffetreff ligger på 200 kr, men da er kaffe og servering (boller e.l.) inkludert, jeg tror det er litt sånn grunnpris, og så kommer det som koster mer i tillegg (ekstern kursholder, utstyr, mat (ser de skal ha en gresk aften feks)) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/31/2024 at 4:48 PM, AnonymBruker said:

Meg over - ny date i morgen!! 😁😁😁😁 Måtte vi gå våren i møte nyforelska og lykkelige alle mann!!

Anonymkode: 17388...432

Ok, da har jeg hatt både date to og tre med denne fantastiske fyren. Og jeg forstår ingenting. Alt kommer liksom bare så lett og seilende på et fat. Alt er for godt til å være sant. Samtale, fysisk kjemi, like verdier, humor og interesser. 
 

Er det i det hele tatt mulig å treffe blink på første Tinder-date? Dette må jo krasjlande? Ingen har så flaks?!?

Anonymkode: 17388...432

  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 20.38):

Har blitt kjent med en fyr siste mnd...gjennom felles interesse. Vi har besøkt hverandre(hobbyrelatert) , prata, drukket kaffe, drevet med felles hobby....Ikke tenkt at det er noe dating eller noe slik.  

Idag da jeg dro innom han for å hente noe relatert til hobbyen hadde han laget kake spesielt  til oss, og vi spiste og koste oss i påskesola.  Jeg ble veldig positivt overrasket, synes det var utrolig koselig gjort.  Skulle bare kjapt hente noe, men ble der i 3 t.  Jeg tør liksom ikke tenke at det kan bli noe mer... men hva hadde dere tenkt ? 

Anonymkode: 9d280...ebb

Vi har pratet en god del, både alvor og tøys, og til uka skal vi ut og handle og "sjekke ut" ting relatert til hobbyen vår, så blir en lang biltur og innom diverse butikker og slik.   Han spurte om jeg ville henge med på det, det er ikke nødvendig at jeg er med. bare en hyggelig greie å gjøre sammen tenker jeg.  🙂

joda..., så det kan jo utvikle seg dette!  .-)

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ok, da har jeg hatt både date to og tre med denne fantastiske fyren. Og jeg forstår ingenting. Alt kommer liksom bare så lett og seilende på et fat. Alt er for godt til å være sant. Samtale, fysisk kjemi, like verdier, humor og interesser. 
 

Er det i det hele tatt mulig å treffe blink på første Tinder-date? Dette må jo krasjlande? Ingen har så flaks?!?

Anonymkode: 17388...432

Det er absolutt mulig 🙂 Velkommen i klubben 😉

Anonymkode: f58c7...58e

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, da har jeg hatt både date to og tre med denne fantastiske fyren. Og jeg forstår ingenting. Alt kommer liksom bare så lett og seilende på et fat. Alt er for godt til å være sant. Samtale, fysisk kjemi, like verdier, humor og interesser. 
 

Er det i det hele tatt mulig å treffe blink på første Tinder-date? Dette må jo krasjlande? Ingen har så flaks?!?

Anonymkode: 17388...432

Jeg er så glad på dine vegne! ❤️ Joda! Noen har så flaks! Og jeg kjenner igjen tankene du gir uttrykk for. Det er helt sykt når alt virkelig klaffer og man samtidig går med "for godt til å være sant" tanker.

Går stadig med en angst-tanke om at neste snap jeg får er en break-up melding, men det er alltid bare hjerter og gode kjærestemeldinger. 😬❤️😍 

Vi er 1mnd inn nå, vi har vært mye ssmmen denne tiden, og har begge snakket litt om disse følelsene. Ting har utviklet seg fort. Nyter dagene. Håper du/dere også gjør det!!!  😁

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/6/2024 at 8:24 PM, AnonymBruker said:

Vi har pratet en god del, både alvor og tøys, og til uka skal vi ut og handle og "sjekke ut" ting relatert til hobbyen vår, så blir en lang biltur og innom diverse butikker og slik.   Han spurte om jeg ville henge med på det, det er ikke nødvendig at jeg er med. bare en hyggelig greie å gjøre sammen tenker jeg.  🙂

joda..., så det kan jo utvikle seg dette!  .-)

Anonymkode: 9d280...ebb

Oi, det høres jo kjempelovende ut! 💥❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/6/2024 at 11:37 PM, BobTheNoob said:

Jeg er så glad på dine vegne! ❤️ Joda! Noen har så flaks! Og jeg kjenner igjen tankene du gir uttrykk for. Det er helt sykt når alt virkelig klaffer og man samtidig går med "for godt til å være sant" tanker.

Går stadig med en angst-tanke om at neste snap jeg får er en break-up melding, men det er alltid bare hjerter og gode kjærestemeldinger. 😬❤️😍 

Vi er 1mnd inn nå, vi har vært mye ssmmen denne tiden, og har begge snakket litt om disse følelsene. Ting har utviklet seg fort. Nyter dagene. Håper du/dere også gjør det!!!  😁

 

Ja, nyter maks. Han Facetimet meg når jeg kom hjem fra date to lørdag kveld. Da hadde vi vært sammen i 6-7 timer. Snakket i to timer, deretter snakket vi i halvannen time i går. Skal treffes søndag, da blir det overnatting. Som jeg gleder meg! Nå har vi hatt heftig sex allerede, men som han sa - jeg trenger å sovne og våkne med deg på armen. ❤️❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Anonymkode: 17388...432

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ja, nyter maks. Han Facetimet meg når jeg kom hjem fra date to lørdag kveld. Da hadde vi vært sammen i 6-7 timer. Snakket i to timer, deretter snakket vi i halvannen time i går. Skal treffes søndag, da blir det overnatting. Som jeg gleder meg! Nå har vi hatt heftig sex allerede, men som han sa - jeg trenger å sovne og våkne med deg på armen. ❤️❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Anonymkode: 17388...432

Så fin lesning på en mandag 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

 han sa - jeg trenger å sovne og våkne med deg på armen. ❤️❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Anonymkode: 17388...432

Herlig å lese! Og jeg skjønner 100% hva daten din snakker om.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 17.01):

Ok, da har jeg hatt både date to og tre med denne fantastiske fyren. Og jeg forstår ingenting. Alt kommer liksom bare så lett og seilende på et fat. Alt er for godt til å være sant. Samtale, fysisk kjemi, like verdier, humor og interesser. 
 

Er det i det hele tatt mulig å treffe blink på første Tinder-date? Dette må jo krasjlande? Ingen har så flaks?!?

Anonymkode: 17388...432

Så hyggelig!🥰 Og selvfølgelig kan det gå bra! Og uansett er det bare å nyte det nå i alle fall.😉

 

Jeg har den siste uka møtt på en vag bekjent , om jeg kan kalle han det, som jeg egentlig var litt nysgjerrig på for et par år siden. En veldig hyggelig mann som jeg deler interresser med. Han virket dog ikke interessert da, og jeg fant vel ut at han nok ikke er en type jeg passer med uansett, uten at vi har snakket mye sammen. Men nå i det siste har jeg plutselig møtt på han flere ganger, og nå har han blitt så blid og snakkesalig og henvender seg tydelig til meg selv om vi er sammen med flere. Og i går var det da jammen småflørting?🤔 Ikke lett å bli klok på menn altså. Jaja, han vet hvor han finner meg om han faktisk er interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra forrige post (s. 39, post #770)

«Vegard» og jeg treffes enda! Hyppigheten øker, så nå ses vi omtrent hver dag til annenhver dag, til tross for andre gjøremål (sen jobbing, studier etc). Ting kjennes veldig bra ut, og jeg lurer på om det ikke er så lenge til jeg får en offisiell kjæreste :) 

Jeg får mer og mer sansen for ham. Han er utrolig snill, hjelpsom (på en ikke-invaderende måte), oppmerksom (får med seg ting, f.eks at jeg liker blomster) og gjennomfører ting (kjøper blomster på eget initiativ). Han sov hos meg for første gang i helgen, og da ble det ligging. Han er fortsatt litt sjenert, men det blir mindre for hver gang. Vil heller ha det slik, enn den utadvendte typen som jeg er vant med, som ofte ikke har så mye hemninger.

Mine eneste aber og/eller «bekymringer» i dette er at han ikke er ferdig utdannet før til sommeren, i en bransje som jeg tror det kan være vanskelig å få seg jobb i ift det han har utdannet seg til. I tillegg har jeg jobbet i mange år, mens han har vært student. Det er en viss økonomisk ujevnhet som jeg føler på, men det prøver jeg å skyve til siden.

I tillegg er jeg nok vant med veldig turbulente relasjoner, så det føles veldig uvant å ha det slik hvor alt er trygt og godt. Men det er jo det jeg ønsker meg, så jeg må nok rett og slett bare jobbe med meg selv for å få en ny «normal» :) Blir liksom så redd for at ting skal bli kjedelig, men jeg forsøker å tenke at ting kan være bra selv om det ikke er usikkerheter og kaos i relasjonen.

Ellers lite å oppdatere (og det er bra!).

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nuttery said:

Oppdatering fra forrige post (s. 39, post #770)

«Vegard» og jeg treffes enda! Hyppigheten øker, så nå ses vi omtrent hver dag til annenhver dag, til tross for andre gjøremål (sen jobbing, studier etc). Ting kjennes veldig bra ut, og jeg lurer på om det ikke er så lenge til jeg får en offisiell kjæreste :) 

Jeg får mer og mer sansen for ham. Han er utrolig snill, hjelpsom (på en ikke-invaderende måte), oppmerksom (får med seg ting, f.eks at jeg liker blomster) og gjennomfører ting (kjøper blomster på eget initiativ). Han sov hos meg for første gang i helgen, og da ble det ligging. Han er fortsatt litt sjenert, men det blir mindre for hver gang. Vil heller ha det slik, enn den utadvendte typen som jeg er vant med, som ofte ikke har så mye hemninger.

Mine eneste aber og/eller «bekymringer» i dette er at han ikke er ferdig utdannet før til sommeren, i en bransje som jeg tror det kan være vanskelig å få seg jobb i ift det han har utdannet seg til. I tillegg har jeg jobbet i mange år, mens han har vært student. Det er en viss økonomisk ujevnhet som jeg føler på, men det prøver jeg å skyve til siden.

I tillegg er jeg nok vant med veldig turbulente relasjoner, så det føles veldig uvant å ha det slik hvor alt er trygt og godt. Men det er jo det jeg ønsker meg, så jeg må nok rett og slett bare jobbe med meg selv for å få en ny «normal» :) Blir liksom så redd for at ting skal bli kjedelig, men jeg forsøker å tenke at ting kan være bra selv om det ikke er usikkerheter og kaos i relasjonen.

Ellers lite å oppdatere (og det er bra!).

Så hyggelig! Heier på deg og "Vegard" !! :D  Hold kursen!!!! 

Mitt råd: Ikke tenk på dette med studier og økonomisk situasjon! Det er ytre ting og blir dere et par så står dere sammen i tykt og tynt. Når jeg ser tilbake på mitt eget liv, ser jeg hva slags situasjon jeg var i i 20-årene og hvordan ting endret seg mye fra det ene tiåret til det neste. Mht ytre rammer, hele tiden til det bedre.  Livet går opp og ned. Blir dere langvarige så blir det perioder hvor han lener seg på deg og perioder hvor du lener deg på ham. Ha åpenhet og dialog rundt hvordan dere håndterer ting og velg å alltid stå sammen og passe på hverandre - enten det handler om å kjøpe ny brødrister eller fullføre studier og finne jobb. Det er kanskje svulstig å tenke så langsiktig allerede nå - og det er ikke meningen å forskuttere ting - men snarere å etablere og vise sunne og kjærlige holdninger fra dag 1, så blir det ikke en omstilling senere. 

Skjønner du har litt issues fra tidligere relasjoner. Det kan være lurt å ha noen å snakke med om det. Det er flott at du er bevisst på det, for mange havner i et mønster hvor de tiltrekkes av usunne relasjoner. Et forhold blir ikke kjedelig bare fordi det er stabilt. Tvert i mot. Det åpner for at det blir mer liv og moro i stedet for styr og kaos. Det er bare en bra ting! :D Jeg kan relatere - jeg har hatt alt for mange år med emosjonell terror og kjenner den tilknytningsmessige usikkerheter river i kroppen i perioder. Heldigvis har jeg en partner som er flink til å skape trygge rom. 
 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (24 minutter siden):

Så hyggelig! Heier på deg og "Vegard" !! :D  Hold kursen!!!! 

Mitt råd: Ikke tenk på dette med studier og økonomisk situasjon! Det er ytre ting og blir dere et par så står dere sammen i tykt og tynt. Når jeg ser tilbake på mitt eget liv, ser jeg hva slags situasjon jeg var i i 20-årene og hvordan ting endret seg mye fra det ene tiåret til det neste. Mht ytre rammer, hele tiden til det bedre.  Livet går opp og ned. Blir dere langvarige så blir det perioder hvor han lener seg på deg og perioder hvor du lener deg på ham. Ha åpenhet og dialog rundt hvordan dere håndterer ting og velg å alltid stå sammen og passe på hverandre - enten det handler om å kjøpe ny brødrister eller fullføre studier og finne jobb. Det er kanskje svulstig å tenke så langsiktig allerede nå - og det er ikke meningen å forskuttere ting - men snarere å etablere og vise sunne og kjærlige holdninger fra dag 1, så blir det ikke en omstilling senere. 

Skjønner du har litt issues fra tidligere relasjoner. Det kan være lurt å ha noen å snakke med om det. Det er flott at du er bevisst på det, for mange havner i et mønster hvor de tiltrekkes av usunne relasjoner. Et forhold blir ikke kjedelig bare fordi det er stabilt. Tvert i mot. Det åpner for at det blir mer liv og moro i stedet for styr og kaos. Det er bare en bra ting! :D Jeg kan relatere - jeg har hatt alt for mange år med emosjonell terror og kjenner den tilknytningsmessige usikkerheter river i kroppen i perioder. Heldigvis har jeg en partner som er flink til å skape trygge rom. 
 

Jeg er helt enig i det - og jeg forsøker å ikke tenke på det! Men det sniker seg inn noen tanker likevel, og jeg må nesten anerkjenne dem for å klare å jobbe med dem. Selv var jeg ferdigutdannet fryktelig tidlig, samt at "Vegard" er et par år yngre enn meg, så det blir jo en naturlig forskjell der også. :) Uansett tenker jeg at relasjonen er ganske fersk nå, så man får jo bare se hva som skjer med oss utover, og hva høsten bringer for ham. Begge er jo like spennende synes jeg! Uansett tenker jeg at det viktigste er et sunt fundament - og det kan jeg se for meg skal gå an å bygge med ham! 

Ja - det har jeg absolutt. Jeg har jobbet en god stund med å klare å snu det om, men stadig falt tilbake i gamle mønstre. Men det tror jeg rett og slett har vært fordi jeg har møtt på feil "snille typer". "Vegard" er snill - men har også mange andre kvaliteter som jeg ser opp til og beundrer. Jeg prater litt med venninner om det, for jeg tenker det er sunt å si det høyt. Det er vel også en del av det å prosessere gamle problemer og klare å legge dem bak seg. Jeg er spent på hva fremtiden bringer, og sånn sett synes jeg det er veldig deilig å ha en fyr som ikke sender meg ned i et tankespinn av en berg og dalbane annenhver dag. Han får meg til å føle meg trygg, likt og forstått - og det er jo egentlig sånn det skal være :) Så nå handler det bare om å bli vant til denne gode hverdagen. Vi kan heller finne på morsomme aktiviteter og dra på spennende reiser tenker jeg ;) 

Tusen takk for godt svar, det gjorde godt å få litt innspill og anerkjennelse her også! 

Endret av Nuttery
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...