Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

miss summers skrev (3 minutter siden):

Jeg syns du er skikkelig tøff! Jeg klarer ikke. Bare unngår matcher og ombestemmer meg annethvert minutt. Skulle hatt din guts! 

Takk, søte ord fra deg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg kjøpt lupe, klar til å vende alle steiner og fjerne høystakker på leting etter nålen. 😄

Mangler bare hest og rustning nå 

 

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er selv 38 år, og tror de fleste må innse at det er liten sjanse for å finne kjærligheten når man nærmer seg 40 år. De beste er i forhold med hus, hytte og familie- og de som er single.. ja.. det er det en god grunn til.

Jeg ble singel grunnet økonomisk utroskap i 30 årene, og visste allerede da at det var siste sjanse.. men klarte ikke det forholdet da jeg ikke kunne stole på han.  Han fant seg noen raskt selvfølgelig. 

Trist å være snart 40 år og alene, men får tenke at gode venner også er fint.

Anonymkode: 4377b...afb

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 22.3.2024 den 12.32):

Oppdatering etter singeltreffet jeg var på sist helg:

Interessant kosept, der man sitter i grupper på 4-6 personer av begge kjønn og svarer på spørsmål som blir delt ut. Så flytter mennene til ny gruppe, med nye spørsmål osv. På en måte litt speeddating-aktig, uten at jeg har prøvd det, men samtidig ganske avslappet siden man er en gruppe. Man lærer mye om folk ved å se dem prate med andre også. Nå var det i grunnen ingen menn der denne gangen som jeg følte passet meg, men jeg er absolutt positiv til konseptet. mye hyggelige damer der også, og jeg ser ikke nei takk til noen nye single venninner heller🙂 De har andre typer arrangementer også, så jeg kommer nok til å prøve meg på noen flere. Ikke overraskende så er det overvekt av kvinner der, så det er jo virkelig et gull-opplegg for menn å hive seg med. Hører at konseptet er i ferd med å spre seg utover landet også, så det blir sikkert snart mulig for flere å teste ut.

Foreløpig ikke fått noe behov for å åpne datingappene igjen, får se om jeg begynner å kjede meg for ille i påska...😅

Det høres så gøy ut da, synd det er mest i storbyer slike ting skjer.

Anonymkode: 87cc2...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei,

Er selv 38 år, og tror de fleste må innse at det er liten sjanse for å finne kjærligheten når man nærmer seg 40 år. De beste er i forhold med hus, hytte og familie- og de som er single.. ja.. det er det en god grunn til.

Jeg ble singel grunnet økonomisk utroskap i 30 årene, og visste allerede da at det var siste sjanse.. men klarte ikke det forholdet da jeg ikke kunne stole på han.  Han fant seg noen raskt selvfølgelig. 

Trist å være snart 40 år og alene, men får tenke at gode venner også er fint.

Anonymkode: 4377b...afb

Du, ikke tenk sånn! Er så positivt overrasket over både Match og Tinder! Det finnes så mange bra menn der ute. Jeg er 42, dater nå etter 13 års ekteskap, og det finnes kjærlighet i alle livsfaser. Kast deg ut i det! ❤️

Anonymkode: 17388...432

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 47 og er fremdeles optimist. Er på datingapper for at jeg skal være tilgjengelig for de som er der ute. Har vært der i over 10 år de fleste steder, men får vel 10 meldinger hvert år. Og når bare en av dem viser at de har lest profilen min, da er det ikke så mye å hente. Og når de som har lest svarer at "jammen alder er jo bare et tall" eller "ditt eneste krav er jo ikke så viktig", noe det er for meg, så blir det enda mer glissent i rekkene. Har vært på under 10 dater i mitt liv, så det hjelper ikke. Har ikke møtt noen i "det fri" heller, går ikke på pub og på fjellet og da begrenser det seg veldig. (Jeg sender også meldingen, men får sjelden svar)

På den andre siden lever jeg veldig godt med meg selv, jeg har gode venninner og noen venner, men de er gifte. Jeg kan gjøre som jeg vil og se de seriene og filmene jeg vil, selv om det hadde vært kjekt å hatt en armkrok enkelte ganger. Har kjøpt meg en "pear ring" som jeg kan ha på når jeg er ute. Da viser jeg i hvert fall at jeg er singel for de som kjenner betydningen. Så får jeg håpe at 2024 blir året!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei,

Er selv 38 år, og tror de fleste må innse at det er liten sjanse for å finne kjærligheten når man nærmer seg 40 år. De beste er i forhold med hus, hytte og familie- og de som er single.. ja.. det er det en god grunn til.

Jeg ble singel grunnet økonomisk utroskap i 30 årene, og visste allerede da at det var siste sjanse.. men klarte ikke det forholdet da jeg ikke kunne stole på han.  Han fant seg noen raskt selvfølgelig. 

Trist å være snart 40 år og alene, men får tenke at gode venner også er fint.

Anonymkode: 4377b...afb

Dette var deprimerende lesing. Jeg har passert 40, med en del år.., men det mangler ikke på interessenter, på den ene og andre måten...

Jeg sleit hardt etter skilsmissen min, økonomisk og emosjonelt, men det var da. Alle går gjennom et eller annet rart og merkelig gjennom livet, men det betyr ikke at det alltid er sånn.

Som jeg sa til en venninne av meg som fyller 50 i år, og som savner en mann i livet sitt - bare fordi det ikke har skjedd enda så er det ikke sånn for alltid!   Bare i går så jeg en video på tikok der en dame fant kjærligheten igjen i en alder av 58 og får blomster av den nye kjæresten sin hver fredag.  Folk finner hverandre i alle aldre - ingenting er avgjort i en alder av 38. Du er ung, du har masse tid. Men din indre tidsregning står nok ikke i stil med den tidsregningen selve livet har for deg ❤️  (huff ja, dette ble veldig pompøst og svært, sorry - har nettopp sett serien om Moses og ble inspirert ;)

Bare fordi det ikke har skjedd enda, så betyr det ikke at det aldri skjer. Det umulige er mulig, det tar bare litt lenger tid :)

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (11 minutter siden):

Er 47 og er fremdeles optimist. Er på datingapper for at jeg skal være tilgjengelig for de som er der ute. Har vært der i over 10 år de fleste steder, men får vel 10 meldinger hvert år. Og når bare en av dem viser at de har lest profilen min, da er det ikke så mye å hente. Og når de som har lest svarer at "jammen alder er jo bare et tall" eller "ditt eneste krav er jo ikke så viktig", noe det er for meg, så blir det enda mer glissent i rekkene. Har vært på under 10 dater i mitt liv, så det hjelper ikke. Har ikke møtt noen i "det fri" heller, går ikke på pub og på fjellet og da begrenser det seg veldig. (Jeg sender også meldingen, men får sjelden svar)

På den andre siden lever jeg veldig godt med meg selv, jeg har gode venninner og noen venner, men de er gifte. Jeg kan gjøre som jeg vil og se de seriene og filmene jeg vil, selv om det hadde vært kjekt å hatt en armkrok enkelte ganger. Har kjøpt meg en "pear ring" som jeg kan ha på når jeg er ute. Da viser jeg i hvert fall at jeg er singel for de som kjenner betydningen. Så får jeg håpe at 2024 blir året!

Jeg er også 47, og optimist. Tror jeg...😆 Må innrømme at det holder hardt til tider. Jeg har nok fått litt mer respons på appene enn deg, men orker de ikke lengre. Det er så mye negativt som kommer med det, og ikke har det fungert heller, det har bare blitt noen korte forhold. Holder på troen om at det er mulig å møte noen på en annen måte. Og det finnes bra single menn der ute, like mange som det finnes bra single damer😉 Det er bare litt vanskelig å finne dem. Og noe av grunnen til det mistenker jeg også kan ligge litt i at begge parter har litt feil fokus og ser etter noe annet enn det de faktisk trenger/kan bli lykkelig med.🤔 Jobber litt med det der selv.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (23 minutter siden):

Jeg er også 47, og optimist. Tror jeg...😆 Må innrømme at det holder hardt til tider. Jeg har nok fått litt mer respons på appene enn deg, men orker de ikke lengre. Det er så mye negativt som kommer med det, og ikke har det fungert heller, det har bare blitt noen korte forhold. Holder på troen om at det er mulig å møte noen på en annen måte. Og det finnes bra single menn der ute, like mange som det finnes bra single damer😉 Det er bare litt vanskelig å finne dem. Og noe av grunnen til det mistenker jeg også kan ligge litt i at begge parter har litt feil fokus og ser etter noe annet enn det de faktisk trenger/kan bli lykkelig med.🤔 Jobber litt med det der selv.

Tja, jeg ble invitert på spontan «aktivitet» med en match pluss hans kamerat i helgen. Det hørtes jo hyggelig ut. 🥴 Det er helt sjukt hva folk foreslår i blant altså. Enkelte eier ikke skam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei,

Er selv 38 år, og tror de fleste må innse at det er liten sjanse for å finne kjærligheten når man nærmer seg 40 år. De beste er i forhold med hus, hytte og familie- og de som er single.. ja.. det er det en god grunn til.

Jeg ble singel grunnet økonomisk utroskap i 30 årene, og visste allerede da at det var siste sjanse.. men klarte ikke det forholdet da jeg ikke kunne stole på han.  Han fant seg noen raskt selvfølgelig. 

Trist å være snart 40 år og alene, men får tenke at gode venner også er fint.

Anonymkode: 4377b...afb

Veldig pessimistisk sagt. Og pass litt på å ikke snakke utifra en offerrolle "jaja, stakkars meg, det får gå dårlig med meg..." 

Etter å ha vært litt "der ute" etter samlivsbrudd og lest en del på KG (tro det eller ei, det finnes noen seriøse her), så er mitt klare inntrykk at det finnes en del menn og kvinner 40+/50+ som helst ønsker å finne en livspartner og ikke bare enkel moro. Men det er flertall av "enkel moro" kategorien og de seriøse har vanskelig for å finne hverandre. 

Som mann synes jeg at jeg sort sett har møtt kvinner som sier de leter etter noe seriøst, men når det kommer til stykket så vil de aldri flytte sammen med noen, ikke treffes så ofte, og helst bare treffes på de tidspunktene de ikke allerede er opptatt med familie eller hvitvinsvenninnene, så med andre ord, aldri...  Jeg mener ikke å kritisere livsstilen deres, jeg bare synes det er dumt å si man leter etter et seriøst og langvarig forhold når de helt tydelig ikke er interessert i å investere i sin del av det. 

Nå er jeg så heldig at jeg har truffet en som virkelig er genuin. Som setter av nok tid, ikke er redd for å si hva hun føler, som kommer stormende blid ut når jeg svinger innom på overraskelsesvisitt fordi jeg er i området. Osv. En helt annen tydelig investeringsvilje enn jeg har sett før. Til alt overmål et bombshell av en dame, så hun har ingen grunn til å være desperat. Føler egentlig jeg dater over min "liga" - hvis man tror på det våset der. 

Poenget mitt med dette er at jeg tror de som er genuint ute etter noe ekte er sjelden vare og  har en fordel. Og det finnes en del bra menn som leter etter det. Du må bare finne en måte å filtrere vekk alle de useriøse. 

Det skulle egentlig vært en egen app bare for de dønnseriøse. Men det blir i praksis vanskelig. En matchmaker kan muligens være en ide, men jeg synes de er dyre og gir lite garanti for noe bedre resultat enn dating apper. 

I din alder er det stadig fler som anser seg som ferdi med å tulle. 

Lykke til 😊 Behold trua! 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (12 minutter siden):

Veldig pessimistisk sagt. Og pass litt på å ikke snakke utifra en offerrolle "jaja, stakkars meg, det får gå dårlig med meg..." 

Etter å ha vært litt "der ute" etter samlivsbrudd og lest en del på KG (tro det eller ei, det finnes noen seriøse her), så er mitt klare inntrykk at det finnes en del menn og kvinner 40+/50+ som helst ønsker å finne en livspartner og ikke bare enkel moro. Men det er flertall av "enkel moro" kategorien og de seriøse har vanskelig for å finne hverandre. 

Som mann synes jeg at jeg sort sett har møtt kvinner som sier de leter etter noe seriøst, men når det kommer til stykket så vil de aldri flytte sammen med noen, ikke treffes så ofte, og helst bare treffes på de tidspunktene de ikke allerede er opptatt med familie eller hvitvinsvenninnene, så med andre ord, aldri...  Jeg mener ikke å kritisere livsstilen deres, jeg bare synes det er dumt å si man leter etter et seriøst og langvarig forhold når de helt tydelig ikke er interessert i å investere i sin del av det. 

Nå er jeg så heldig at jeg har truffet en som virkelig er genuin. Som setter av nok tid, ikke er redd for å si hva hun føler, som kommer stormende blid ut når jeg svinger innom på overraskelsesvisitt fordi jeg er i området. Osv. En helt annen tydelig investeringsvilje enn jeg har sett før. Til alt overmål et bombshell av en dame, så hun har ingen grunn til å være desperat. Føler egentlig jeg dater over min "liga" - hvis man tror på det våset der. 

Poenget mitt med dette er at jeg tror de som er genuint ute etter noe ekte er sjelden vare og  har en fordel. Og det finnes en del bra menn som leter etter det. Du må bare finne en måte å filtrere vekk alle de useriøse. 

Det skulle egentlig vært en egen app bare for de dønnseriøse. Men det blir i praksis vanskelig. En matchmaker kan muligens være en ide, men jeg synes de er dyre og gir lite garanti for noe bedre resultat enn dating apper. 

I din alder er det stadig fler som anser seg som ferdi med å tulle. 

Lykke til 😊 Behold trua! 

Jeg er der damen din er. Men min var ikke klar for det. Men jeg er heller ikke så negativ som hun du siterer. Selv jeg 🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt kjent med en fyr siste mnd...gjennom felles interesse. Vi har besøkt hverandre(hobbyrelatert) , prata, drukket kaffe, drevet med felles hobby....Ikke tenkt at det er noe dating eller noe slik.  

Idag da jeg dro innom han for å hente noe relatert til hobbyen hadde han laget kake spesielt  til oss, og vi spiste og koste oss i påskesola.  Jeg ble veldig positivt overrasket, synes det var utrolig koselig gjort.  Skulle bare kjapt hente noe, men ble der i 3 t.  Jeg tør liksom ikke tenke at det kan bli noe mer... men hva hadde dere tenkt ? 

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Har blitt kjent med en fyr siste mnd...gjennom felles interesse. Vi har besøkt hverandre(hobbyrelatert) , prata, drukket kaffe, drevet med felles hobby....Ikke tenkt at det er noe dating eller noe slik.  

Idag da jeg dro innom han for å hente noe relatert til hobbyen hadde han laget kake spesielt  til oss, og vi spiste og koste oss i påskesola.  Jeg ble veldig positivt overrasket, synes det var utrolig koselig gjort.  Skulle bare kjapt hente noe, men ble der i 3 t.  Jeg tør liksom ikke tenke at det kan bli noe mer... men hva hadde dere tenkt ? 

Anonymkode: 9d280...ebb

Tnåå 🥰

Jeg hadde nok mistenkt og håpt at han følte noe. Eller er du eller føler du at du kunne vært innterisert i han? 😊

Anonymkode: b0ba6...861

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tnåå 🥰

Jeg hadde nok mistenkt og håpt at han følte noe. Eller er du eller føler du at du kunne vært innterisert i han? 😊

Anonymkode: b0ba6...861

Ja, absolutt. Det kunne godt ha skjedd.😊🤗

 

Kjente det "skjedde" noe med måten jeg ser på han i dag...  

 

 

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, absolutt. Det kunne godt ha skjedd.😊🤗

 

Kjente det "skjedde" noe med måten jeg ser på han i dag...  

 

 

Anonymkode: 9d280...ebb

Forstår jeg godt. Vet ikke med deg, men har aldri opplevd at en mann har tatt initiativ til å bake eller lagd en slik koslig stund. Så syns han her hørtes veldig hyggelig ut 😊

Håper det blir mer, du har funnet deg en god kar 😄 En god venn også, om det ikke blir kjærlighet. Om det ikke blir sårt såklart.

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Forstår jeg godt. Vet ikke med deg, men har aldri opplevd at en mann har tatt initiativ til å bake eller lagd en slik koslig stund. Så syns han her hørtes veldig hyggelig ut 😊

Håper det blir mer, du har funnet deg en god kar 😄 En god venn også, om det ikke blir kjærlighet. Om det ikke blir sårt såklart.

Anonymkode: b0ba6...861

Det var ikke Toro kake engang! 

Hyggelig at han gjorde litt ekstra innsats, uvant å bli vartet opp sånn . Veldig hyggelig og veldig snill 😊 

Anonymkode: 9d280...ebb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har blitt kjent med en fyr siste mnd...gjennom felles interesse. Vi har besøkt hverandre(hobbyrelatert) , prata, drukket kaffe, drevet med felles hobby....Ikke tenkt at det er noe dating eller noe slik.  

Idag da jeg dro innom han for å hente noe relatert til hobbyen hadde han laget kake spesielt  til oss, og vi spiste og koste oss i påskesola.  Jeg ble veldig positivt overrasket, synes det var utrolig koselig gjort.  Skulle bare kjapt hente noe, men ble der i 3 t.  Jeg tør liksom ikke tenke at det kan bli noe mer... men hva hadde dere tenkt ? 

Anonymkode: 9d280...ebb

Til å være en mann som (også) kan bake kake - det der hadde jeg nok bare gjort for en jeg har et godt øye til. 

(gir ingen garantier 😉

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (3 timer siden):

Til å være en mann som (også) kan bake kake - det der hadde jeg nok bare gjort for en jeg har et godt øye til. 

(gir ingen garantier 😉

Å nå har du godt øye til noen..

Bak henne få Kake! 👏Kake!👏 🍰 😄

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var ikke Toro kake engang! 

Hyggelig at han gjorde litt ekstra innsats, uvant å bli vartet opp sånn . Veldig hyggelig og veldig snill 😊 

Anonymkode: 9d280...ebb

😲🤩 Flink! 

Du har satt alles liste høyt nå, kake baking eller annen koslig innsats skrives øyeblikkelig opp på den beryktede krav lista 😅

Anonymkode: b0ba6...861

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Å nå har du godt øye til noen..

Bak henne få Kake! 👏Kake!👏 🍰 😄

😂😂 Jeg og den kjeften min 😂😂

Men bare så du ikke tror jeg er helt bak mål. Jeg har lagd både middag og frokost til henne (oss) flere ganger allerede. 

Men greit! Kake skal bli!! 😂   Det blir til helgen. 

5 hours ago, AnonymBruker said:

Du har satt alles liste høyt nå, kake baking eller annen koslig innsats skrives øyeblikkelig

Men hatten av for han som vartet opp Anonym..ebb.  Å lage en koselig stund i påskesola med kake er klasse. 👏 Håper det er begynnelsen på en god historie. Vi oppfordre henne til å gi litt tydelig respons tilbake og ta litt insj. Mange menn er litt treige i avtrekkeren og usikre på om de leser dama riktig. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, fikk et kyss etter lang tid, men ble ikke noe mer enn det

Må venne meg mer til singellivet, her blir jeg😅

Anonymkode: eb59d...eaa

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...