Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (4 timer siden):

Bare et lite spørsmål – og se på det som en håndsrekning:

Noen her som har vurdert å gjøre det folk som til slutt oppnår målene sine gjør?

Altså ta ansvar for sin egen situasjon og si «Dette fungerer jo åpenbart ikke!», og følge opp med å spørre «Hva kan jeg gjøre annerledes for å lykkes?».

Altså i stedet for å gjøre det samme år etter år etter år, plassere forklaringen på fiasko etter fiasko etter fiasko utenfor egen kontroll, og bare fortsette å håpe blindt på et annet utfall enn det som alltid skjer?

Nå er det nyttårsaften. Hva med å bruke årets siste dag til litt genuin og autentisk ettertanke?

Rett og slett prøve å finne svaret på det eneste spørsmålet av betydning: «Hva er det jeg må endre på ved meg selv for at 2024 skal bli året som endte med suksess? Hva er det jeg må gjøre annerledes neste år for å finne den rette?»

For det er nemlig bare deg selv, og hva du selv velger å gjøre, som du kan endre på. Andre mennesker får du ikke gjort noe med.

Løsningen eksisterer. Men du må finne den.

For hvis du fortsetter å gjøre det samme som alltid, hvorfor skulle utfallet bli annerledes denne gangen?

Dette!!!!! 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satser på at i år er året. Vært singel de siste to årene, alenemor til 2 barn. 31 år. Først nå jeg kjenner at jeg begynner å bli klar for å møte en ny og ha litt overskudd til det. Må jobbe endel for å få ned muren, det syns jeg er vanskelig. Har allerede blitt invitert på date med en kar om en mnd tid, om jeg får barnefri. Aldri vært på date før, kom ut av et 13 år langt forhold 🤭 hjelp. 

Anonymkode: 45bd1...e1d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ikke løgn for ingen av oss ser inn i fremtiden på tross av at noen sier de gjør. Det er så mange mennesker i verden at sannsynligheten for at du passer med noen er 100 prosent reel, problemet er å møte dem. Håper du har bedre hell på akkurat det, du er ikke så unik som menneske at akkurat du ikke passer med noen. 

Anonymkode: b0ba6...861

Nå har jeg klart å gå snart 42 år uten å finne noen jeg passer med, sånn statistisk sett så er det omtrent et halvt liv. Sannsynligheten for at det plutselig skulle dukke opp en eller flere jeg passer med de neste 42 årene er praktisk talt ikke-eksiterende. Og det hjelper fint lite om det sitter en person i Ghana som hadde passet meg, når jeg aldri kommer til å møte ham. 

Det handler forresten ikke om at jeg tror jeg er så veldig unik, det handler om at jeg har innsett at det er noe med meg menn som gruppe unngår som pesten. Eksakt hva det er vet jeg ikke, men sikkert en kombinasjon at uheldig utseende og kjedelig personlighet. 

Anonymkode: b9556...c4c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg klart å gå snart 42 år uten å finne noen jeg passer med, sånn statistisk sett så er det omtrent et halvt liv. Sannsynligheten for at det plutselig skulle dukke opp en eller flere jeg passer med de neste 42 årene er praktisk talt ikke-eksiterende. Og det hjelper fint lite om det sitter en person i Ghana som hadde passet meg, når jeg aldri kommer til å møte ham. 

Det handler forresten ikke om at jeg tror jeg er så veldig unik, det handler om at jeg har innsett at det er noe med meg menn som gruppe unngår som pesten. Eksakt hva det er vet jeg ikke, men sikkert en kombinasjon at uheldig utseende og kjedelig personlighet. 

Anonymkode: b9556...c4c

Vet det ikke hjelper deg, ikke i fortiden, ikke før han står forran deg og kysser deg på panna og sier han er glad i deg, veldig forståelig. Men det hjelper på håpet om at det finns en mulighet. Ikke at du er nødt til å tro, men jeg skal tro for din skyld. 

Han finns selv om du ikke har møtt han/fullt for han/pratet med han/åpenhet deg nok, alle muligheter som gjør at noen ikke finner sammen. Å det er mange av han, sånn serriøst. 

La oss si du er gørgende kjedelig og har et uheldig utsendet, selv om dette kan være feil fordi det er fullt mulig å være selvkritisk på usunnt nivå..tenke på alle menn som også er i slike sko. Du er jo som deg, så tydeligvis preferer du din humor og livstil til en grad, om ikke kan du endre på den, og det er garantert menn som liker det samme som deg 😊 Skjønnhet er i stor grad individuell, selv om det er noen som alle tenker er fin. Jeg er drit stygg, hjertet mitt dank igjen og igjen i går hver gang jeg ser meg i speilet og når mamma viste meg et bilde av meg og tantebarnet mitt, lurer sånn på hvordan jeg skal endre det grusomme ansiktet mitt. Samme dag fikk jeg høre av en mann at han syns jeg er fin, det gir ikke mening, men sånn er livet. 

Håper verden overasket deg og en het romanse braker inn i den dårlige selvtilitten din 😄 42 er en fin alder! 

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke si jeg oser optimisme, men må jo prøve. Må kanskje pønske ut åssen man gjør Tinder-profilen mer salgbar da. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg mener bare at jeg har vært usynlig for menn hele livet. Det har alltid vært en penere, yngre, morsommere, eller mer spennende venninne, slektning eller kollega de heller vil ha. Nå har jeg gitt opp.

Men jeg heier på deg altså, og beundrer at du fortsatt tror på kjærligheten og kjemper for å finne den. Håper 2024 blir året du lykkes. 

Anonymkode: b9556...c4c

Det må være fryktelig vondt å føle det sånn og tenke at man har det sånn! Jeg hadde også bare krepert og gitt opp da. Det gir en mer vondt enn noe annet, det er bare slitsomt og smertefullt, så jeg skjønner deg veldig godt! Jeg har en flott venninne, som også har gitt opp. Hun er jordnær, omsorgsfull, respektfull, kjempesøt, men menn har aldri sett hennes vei og etter Tinder har det blitt helt umulig for henne. Forstår ikke de menn som sier at kvinner kan bare velge og vrake - det er ikke virkeligheten for noen kvinner. 

Masse klemmer til deg! ❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Åh, akkurat det jeg leter etter også. 💕 Jeg vil ikke lete etter menn på dating apper, det virker så utrolig overfladisk. Jeg driver mye på med data i jobb og hobby. Kanskje jeg har funnet en der, hvis jeg er veldig heldig. Får vente og se. Uansett, lykke til alle sammen, og det hadde vært hyggelig om dere skrev i denne tråden hvis dere har funnet noen.

Anonymkode: 0b6f8...d2c

Det er det. Jeg syns det er veldig vanskelig fordi at et bilde sier ikke et tusen ord på datingappen. Hva med stemmen hans? Holdningen? Blikket? Smilerynkene? Hvordan holdning har han? Hvordan er verdiene hans? Hvordan behandler han andre rundt seg? Det er så mye som er vakkert med mannen som bare forsvinner på appene og man kan ikke se det som står foran seg. Man kan møte noen som man chatter med, også er det bare helt feil... også kan man chatte med noen som bare føles helt feil, men når du møter dem så er det helt rett. I tillegg, så er det veldig mange som forventer at "nå har vi hatt en date, så nå skal vi knulle". Sukk. 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, ClausSaus said:

Bare et lite spørsmål – og se på det som en håndsrekning:

Noen her som har vurdert å gjøre det folk som til slutt oppnår målene sine gjør?

Altså ta ansvar for sin egen situasjon og si «Dette fungerer jo åpenbart ikke!», og følge opp med å spørre «Hva kan jeg gjøre annerledes for å lykkes?».

Altså i stedet for å gjøre det samme år etter år etter år, plassere forklaringen på fiasko etter fiasko etter fiasko utenfor egen kontroll, og bare fortsette å håpe blindt på et annet utfall enn det som alltid skjer?

Nå er det nyttårsaften. Hva med å bruke årets siste dag til litt genuin og autentisk ettertanke?

Rett og slett prøve å finne svaret på det eneste spørsmålet av betydning: «Hva er det jeg må endre på ved meg selv for at 2024 skal bli året som endte med suksess? Hva er det jeg må gjøre annerledes neste år for å finne den rette?»

For det er nemlig bare deg selv, og hva du selv velger å gjøre, som du kan endre på. Andre mennesker får du ikke gjort noe med.

Løsningen eksisterer. Men du må finne den.

For hvis du fortsetter å gjøre det samme som alltid, hvorfor skulle utfallet bli annerledes denne gangen?

Nå skrev jeg litt om dette i stad, men jeg har brukt 20-årene mine til sykdom. En av grunnene til at jeg velger universitet er fordi at det er noe jeg ønsker for å lykkes, noe jeg trives med og ser frem til. Men jeg satt også tidligere i år og reflekterte over at grunnen til at jeg har rotet meg borti disse dårlige mennene som jeg har gjort, er fordi at de mennene jeg trenger, ja, de ser etter noen på samme nivå som dem eller som ligger på samme nivå. Noen som ønsker det samme som dem i livet, og fakta er at jeg henger en del etter så jeg må vise meg frem, vise at jeg vil ditt og er på vei. så jeg må rett og slett bli bedre. Studiene er en stor del av å komme ditt jeg vil, ta vare på meg selv og jobbe opp for et godt liv. 🙂 men det er også noe jeg gjør for meg, kun meg, og ingen andre!

Jeg er enig med deg! Andre mennesker får du ikke gjort noe med. :) 

 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke si han ble kjempe forelska i deg?? 
Har nemlig hatt en slik selv jeg chattet med. 
For mye for fort. 

Anonymkode: 87cc2...88e

Det sa han ingenting om, men det blir for mye for fort. Vi har bare tekstet litt og jeg har et liv utenom også. I starten, så pleier det å gå tid mellom og man blir mer og mer inkluderende i hverandres liv OM man liker hverandre, men det kommer over tid. Jeg sa bare at jeg føler vi var for forskjellige og ønsket han lykke til videre. Han sa at nå gikk jeg glipp av at kupp og det var mitt tap. 😅

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri brukt noe tid på...

For min del skjer det tilfeldig uten at jeg leter eller jakter på det, dating er helt meningsløst. Velger heller å møte andre for sextreff, om noen der skulle være noe å bli mer kjent med gjør jeg det..

Anonymkode: c9ab9...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet det ikke hjelper deg, ikke i fortiden, ikke før han står forran deg og kysser deg på panna og sier han er glad i deg, veldig forståelig. Men det hjelper på håpet om at det finns en mulighet. Ikke at du er nødt til å tro, men jeg skal tro for din skyld. 

Han finns selv om du ikke har møtt han/fullt for han/pratet med han/åpenhet deg nok, alle muligheter som gjør at noen ikke finner sammen. Å det er mange av han, sånn serriøst. 

La oss si du er gørgende kjedelig og har et uheldig utsendet, selv om dette kan være feil fordi det er fullt mulig å være selvkritisk på usunnt nivå..tenke på alle menn som også er i slike sko. Du er jo som deg, så tydeligvis preferer du din humor og livstil til en grad, om ikke kan du endre på den, og det er garantert menn som liker det samme som deg 😊 Skjønnhet er i stor grad individuell, selv om det er noen som alle tenker er fin. Jeg er drit stygg, hjertet mitt dank igjen og igjen i går hver gang jeg ser meg i speilet og når mamma viste meg et bilde av meg og tantebarnet mitt, lurer sånn på hvordan jeg skal endre det grusomme ansiktet mitt. Samme dag fikk jeg høre av en mann at han syns jeg er fin, det gir ikke mening, men sånn er livet. 

Håper verden overasket deg og en het romanse braker inn i den dårlige selvtilitten din 😄 42 er en fin alder! 

Anonymkode: b0ba6...861

Jeg gidder egentlig ikke diskutere dette, for det er ikke det tråden er til for. Men jeg regner med at du også skjønner at man kommer til et punkt hvor nok er nok. Jeg gidder ikke bruke pengene mine på operasjoner, jeg kan ikke få transplantert en ny og spennende personlighet, jeg er for gammel til å gidde å spille spill og late som jeg er noe jeg ikke er for å få noen til å like meg. Alle statistikker taler mot meg, all erfaring er negativ. Til sammen gjør dette at jeg er ferdig, jeg er ikke tilgjengelig, jeg holder stengt. Det er akkurat som at jeg aldri har mestret å gå på ski, fordi jeg på et tidspunkt ble lei av å slå meg halvt i hjel og få snø på steder jeg ikke visste var mulig. Enkelte ting er bare ikke verdt det. 

Anonymkode: b9556...c4c

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har jeg aldri brukt noe tid på...

For min del skjer det tilfeldig uten at jeg leter eller jakter på det, dating er helt meningsløst. Velger heller å møte andre for sextreff, om noen der skulle være noe å bli mer kjent med gjør jeg det..

Anonymkode: c9ab9...dd4

Det er forskjell på folk på dette her. Ofte skjer ting tilfeldig for kvinner, uten at de helt har fått med seg at mannen har gjort en aktiv innsats. Personlighetstype og hva slags liv man lever teller også enormt mye. Noen kan bare dasse rundt og omtrent snuble inn i sin neste kjæreste, men de fleste må jobbe for det.

Anonymkode: 5f890...a59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det med å bli hodestups forelsket når jeg treffer en mann jeg liker. Det skjer ikke ofte, men når det skjer, så finner jeg ikke ut før senere at vi kanskje er veldig forskjellige. Har funnet ut at det er på tide jeg blir voksen nå, og skifter fremgangsmåte. Har funnet en fin venn som jeg har mye til felles med. Det har beveget seg sakte, og jeg kjenner romantiske følelser for ham. Ikke stormende forelskelse, men at jeg vil være med ham, han får meg til å smile, og kjenner det kribler i meg når han tar hånden min. Dette er nytt for meg. Håper han er den rette for meg. Vi reiser bort sammen neste år, så da finnes det gode muligheter til å finne ut hvor godt vi passer sammen, og eventuelt bevege vennskapet videre til et forhold. Han har sagt han har romantiske følelser for meg også, så jeg håper på det beste.

Anonymkode: 0b6f8...d2c

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okapi skrev (2 timer siden):

Kan vel ikke si jeg oser optimisme, men må jo prøve. Må kanskje pønske ut åssen man gjør Tinder-profilen mer salgbar da. 🤔

Fake bilde av bank kontoen … buffer 1 mill eller no sånt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, GrønnNellik68 said:

Fake bilde av bank kontoen … buffer 1 mill eller no sånt😂

Hvorfor ikke 40? 😅 40 mill buffer hørtes sånn passe ut. Da får du sikkert flere til å dumpe sine nåværende kjærester også, kan velge og vrake. 

Anonymkode: 8689c...31d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rømmer landet, så håper på å finne ei dame der jeg flytter :) Med mindre det er noen i Norge som vil være med da 

Anonymkode: d9425...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil ønske alle her inne et riktig godt nyttår! Vi 'ses' snart! 🤣

Fest med måte 🎉 🎈 😎

Og husk: du er mer enn bra nok ❤️

Endret av DeLorean
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble singel i 2023, rakk aldri å komme på noen dating app eller lignende, før en fin fyr fant meg 🥰 dater han for tiden og er spent på hva 2024 bringer 🤩 hvis jeg ikke misforstår alt, så tror jeg vi er på god vei til å bli kjærester ❤️

Anonymkode: cd516...530

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vei mot å få kjærest hadde i dag flere små hendelser: en jeg greide å bli forelsket i over nett dukket opp igjen etter måneder uten kontakt. Jeg satte grenser for en jeg har møtt en gang; jeg er ikke interessert i han og hvordan han flørter. Samt så snart kafeene åpner på nyåret, får jeg meg en ny venn eller flørt.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...