Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

miss summers skrev (3 timer siden):

Hadde helt glemt hvor vondt det er. Orker ikke mat, orker ingenting. Hvem vet hvor mange slike runder man takler egentlig. 

Man mister jo litt mer og mer troen på at det er mulig å finne den store kjærligheten ja, for hver gang sånt skjer. Det er tøft å tørre å gjøre seg sårbar gang på gang. Og man vurderer om man i det heletatt skal orke å prøve noe mer... Joda, er ikke uten grunn at jeg tok det som en seier at jeg faktisk dro på date i helga😅 og jeg har faktisk sagt meg villig til å møte han igjen også. Men kjenner samtidig at det er heeelt greit at det nok er en stund til vi får mulighet til å møtes igjen. 

Og jeg følte meg ikke engang knust etter forrige gang, så stor klem herfra!❤️:klem3:

Endret av Engel
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miss summers skrev (3 timer siden):

Hadde helt glemt hvor vondt det er. Orker ikke mat, orker ingenting. Hvem vet hvor mange slike runder man takler egentlig. 

En venninne av meg sa en gang at kjærlighetssorg kjennes ut som noen har dødd. Og det er litt sannhet i det. Kroppen reagerer litt på samme måte, det er sorg over et tap. Og ja, man kan virkelig lure på hvor mange runder man orker. Håper du ikke behøver å kjenne på dette så lenge ❤️

Anonymkode: b9556...c4c

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (11 minutter siden):

Man mister jo litt mer og mer troen på at det er mulig å finne den store kjærligheten ja, for hver gang sånt skjer. Det er tøft å tørre å gjøre seg sårbar gang på gang. Og man vurderer om man i det heletatt skal orke å prøve noe mer... Joda, er ikke uten grunn at jeg tok det som en seier at jeg faktisk dro på date i helga😅 og jeg har faktisk sagt meg villig til å møte han igjen også. Men kjenner samtidig at det er heeelt greit at det nok er en stund til vi får mulighet til å møtes igjen. 

Og jeg følte meg ikke engang knust etter forrige gang, så stor klem herfra!❤️:klem3:

Jeg er ikke så god på dating i det hele tatt, så det koster meg mye å i det hele tatt gå. Dette var en så umiddelbar klaff før og etter treff, og jeg falt pladask. Ekstra sårt at han også føler "klaffen". 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En venninne av meg sa en gang at kjærlighetssorg kjennes ut som noen har dødd. Og det er litt sannhet i det. Kroppen reagerer litt på samme måte, det er sorg over et tap. Og ja, man kan virkelig lure på hvor mange runder man orker. Håper du ikke behøver å kjenne på dette så lenge ❤️

Anonymkode: b9556...c4c

Takk, jeg håper det går like fort over som det startet. Kroppen er i høyeste beredskap nå, så jeg bare spyr og griner om hverandre. 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig forsøkt i år, men det går ikke helt veien.

1) Jeg møtte en mann på kafé. Det var såpass hyggelig at vi bestemte oss for å dra og spille biljard. Da vi spilte biljard ble han litt mer nærgående, forsøkte å holde rundt meg bakfra når jeg skulle skyte, kysse meg i nakken osv. Synes dette var litt rart, men synes han var søt. Han foreslår å bestille pizza og spise hjemme hos meg. Jeg sier nei, men vi kan gjerne ta noe mat. Vi spiser og ender opp med å dra hjem til meg likevel for å ta et siste glass vin (han bodde ikke langt unna). Han forsøker bare å kline/kle av meg. Jeg var ganske uvel etter maten+en del alkohol og måtte presisere flere ganger at jeg ikke orket å kline nå. Han har sendt noen meldinger, men ikke møtt han igjen.

2) Tre dater med en advokat(?). Første date var veldig hyggelig, tok noen øl på en lokal bar. Andre date inviterte han på middag og vin. Hadde virkelig ordnet, dekket på bordet, levende lys osv. Veldig fint! Tredje date spiste han hos meg, og ca midt i daten merket jeg at han ble mer og mer stille, og på slutten sa han at det hadde vært veldig hyggelig men at han ikke ønsket å møtes igjen. Har tenkt og tenkt på hva det kan være, men kommer ikke frem til noe.

3) Var på en date med en tysker i går. Det var forsåvidt hyggelig, daten gikk på engelsk, alt var ok. Men når det nærmet seg at vi skulle gå hjem (i 23-tiden på en tirsdag) spør han om han skal bli med meg hjem. Jeg takker nei. Vi står og venter ved bussen, og han sier da «i really want to kiss you right now”. Jeg sier at det er hyggelig, men at jeg ikke ønsker det nå. Følte ikke stemningen hadde ledet opp til det i det hele tatt…. Veldig rart.

Så sånn går mitt dating 2024 :) 

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuttery skrev (21 timer siden):

Jeg har virkelig forsøkt i år, men det går ikke helt veien.

1) Jeg møtte en mann på kafé. Det var såpass hyggelig at vi bestemte oss for å dra og spille biljard. Da vi spilte biljard ble han litt mer nærgående, forsøkte å holde rundt meg bakfra når jeg skulle skyte, kysse meg i nakken osv. Synes dette var litt rart, men synes han var søt. Han foreslår å bestille pizza og spise hjemme hos meg. Jeg sier nei, men vi kan gjerne ta noe mat. Vi spiser og ender opp med å dra hjem til meg likevel for å ta et siste glass vin (han bodde ikke langt unna). Han forsøker bare å kline/kle av meg. Jeg var ganske uvel etter maten+en del alkohol og måtte presisere flere ganger at jeg ikke orket å kline nå. Han har sendt noen meldinger, men ikke møtt han igjen.

2) Tre dater med en advokat(?). Første date var veldig hyggelig, tok noen øl på en lokal bar. Andre date inviterte han på middag og vin. Hadde virkelig ordnet, dekket på bordet, levende lys osv. Veldig fint! Tredje date spiste han hos meg, og ca midt i daten merket jeg at han ble mer og mer stille, og på slutten sa han at det hadde vært veldig hyggelig men at han ikke ønsket å møtes igjen. Har tenkt og tenkt på hva det kan være, men kommer ikke frem til noe.

3) Var på en date med en tysker i går. Det var forsåvidt hyggelig, daten gikk på engelsk, alt var ok. Men når det nærmet seg at vi skulle gå hjem (i 23-tiden på en tirsdag) spør han om han skal bli med meg hjem. Jeg takker nei. Vi står og venter ved bussen, og han sier da «i really want to kiss you right now”. Jeg sier at det er hyggelig, men at jeg ikke ønsker det nå. Følte ikke stemningen hadde ledet opp til det i det hele tatt…. Veldig rart.

Så sånn går mitt dating 2024 :) 

De mannfolka der har helt klart ikke skjønt hvordan behandle damer. De er for sex fokuserte og når man må nesten avvise de fysisk så ser man jo at det blir fort dårlig stemning. Det er denne tråden ett godt eksempel på. De trodde de skulle få fort ett ligg og uinteressert nok i ts til å ikke skjønne at hun trengte tid til å bli kjent med de. 
 

Hva om disse mennene kunne la være å prøve seg på noe fysisk utenom klemmer osv og vente til damen viser interesse for mer fysisk kontakt?? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Nuttery said:

Jeg har virkelig forsøkt i år, men det går ikke helt veien.

1) Jeg møtte en mann på kafé. Det var såpass hyggelig at vi bestemte oss for å dra og spille biljard. Da vi spilte biljard ble han litt mer nærgående, forsøkte å holde rundt meg bakfra når jeg skulle skyte, kysse meg i nakken osv. Synes dette var litt rart, men synes han var søt. Han foreslår å bestille pizza og spise hjemme hos meg. Jeg sier nei, men vi kan gjerne ta noe mat. Vi spiser og ender opp med å dra hjem til meg likevel for å ta et siste glass vin (han bodde ikke langt unna). Han forsøker bare å kline/kle av meg. Jeg var ganske uvel etter maten+en del alkohol og måtte presisere flere ganger at jeg ikke orket å kline nå. Han har sendt noen meldinger, men ikke møtt han igjen.

2) Tre dater med en advokat(?). Første date var veldig hyggelig, tok noen øl på en lokal bar. Andre date inviterte han på middag og vin. Hadde virkelig ordnet, dekket på bordet, levende lys osv. Veldig fint! Tredje date spiste han hos meg, og ca midt i daten merket jeg at han ble mer og mer stille, og på slutten sa han at det hadde vært veldig hyggelig men at han ikke ønsket å møtes igjen. Har tenkt og tenkt på hva det kan være, men kommer ikke frem til noe.

3) Var på en date med en tysker i går. Det var forsåvidt hyggelig, daten gikk på engelsk, alt var ok. Men når det nærmet seg at vi skulle gå hjem (i 23-tiden på en tirsdag) spør han om han skal bli med meg hjem. Jeg takker nei. Vi står og venter ved bussen, og han sier da «i really want to kiss you right now”. Jeg sier at det er hyggelig, men at jeg ikke ønsker det nå. Følte ikke stemningen hadde ledet opp til det i det hele tatt…. Veldig rart.

Så sånn går mitt dating 2024 :) 

Stor klem til deg!

Det med mennene er grunnene til at jeg ikke har ork. Man kjenner dem ikke og de bare hopper på deg, for å så kjefte når man sier nei.

Advokaten høres veldig hyggelig ut.

Anonymkode: 41db3...562

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til alle sammen!:juhu:

Endret av PokemonGone
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dukket opp mens jeg ser på family guy nå. Minnet meg på hva jeg føler om datingmarkedet nå.

Anonymkode: 41db3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er 3 år siden jeg møtte drømmemannen. Herregud så mye som har skjedd på disse årene. 2 barn, verdens fineste lillegutt kom for 5 uker siden, leilighet, bil. Føler meg veldig heldig som skal dele resten av livet med han. Jeg er fremdeles hodestups forelsket, han er min store trygghet, uten han hadde ikke livet mitt gått så bra. Verdens fineste bestevenn, livspartner, pappa og min store kjærlighet! 🥰🥰

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som faktisk har lyktes med nettdating og endt opp i et forhold? Jeg synes hele den nettdating greia er vanskelig og liker det best på gamle måten hvor man møter han i en virkelig setting.

Anonymkode: 9c5e6...9a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det var på tide å rydde litt, så slettet profiler og apper. Får heller revurdere tilnærmingen litt, ta et par nye bilder og prøve å komponere en mer salgbar tekst før jeg prøver igjen. Hadde vært ålreit med et par likes neste gang.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det noen som faktisk har lyktes med nettdating og endt opp i et forhold? Jeg synes hele den nettdating greia er vanskelig og liker det best på gamle måten hvor man møter han i en virkelig setting.

Anonymkode: 9c5e6...9a2

Samme her. Syns det var koseligere før, man pratet, ble kjent og hadde det fint. Husker jeg møtte moren og faren til eksen min på tredje daten. Vi var 19 år da og begge bodde fortsatt hjemme. 😁 Nå, som jeg snakker med menn, så er det "kan ikke møtes ute, er flaut". 

Anonymkode: 41db3...562

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Okapi said:

Tenkte det var på tide å rydde litt, så slettet profiler og apper. Får heller revurdere tilnærmingen litt, ta et par nye bilder og prøve å komponere en mer salgbar tekst før jeg prøver igjen. Hadde vært ålreit med et par likes neste gang.

Jeg har ikke sett bilde av deg, men jeg har vært på KG i mange år og du virker kjempehyggelig! Masse lykke til ❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det noen som faktisk har lyktes med nettdating og endt opp i et forhold? Jeg synes hele den nettdating greia er vanskelig og liker det best på gamle måten hvor man møter han i en virkelig setting.

Anonymkode: 9c5e6...9a2

Jeg møtte mannen på møteplassen for 3 år siden. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nå, som jeg snakker med menn, så er det "kan ikke møtes ute, er flaut". 

ja, har vært borti det samme - hva er flaut med det??  Skjønner ikke den greia der. Hva så om man er på første date med noen?  Trodde sånne ting var dagligdags jeg. Men overraskende mange menn som sier det der, og vil ha hjemmedate i stedet. Nei, ellers takk... 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Måneskinn said:

ja, har vært borti det samme - hva er flaut med det??  Skjønner ikke den greia der. Hva så om man er på første date med noen?  Trodde sånne ting var dagligdags jeg. Men overraskende mange menn som sier det der, og vil ha hjemmedate i stedet. Nei, ellers takk... 

Får du stygge kommentarer tilbake når du sier nei? Jeg har fått en god del stygge kommentarer når jeg har sagt nei. Syns det er håpløst. 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får du stygge kommentarer tilbake når du sier nei? Jeg har fått en god del stygge kommentarer når jeg har sagt nei. Syns det er håpløst. 

Anonymkode: 41db3...562

nei, men de prøver å argumentere for sitt syn da, kan du si... men jeg gidder ikke bruke tid på det - vi møtes ute eller ikke i det hele tatt. Enkelg og greit.  Er kanskje noen som har prøvd seg på stygge ting, men da bare fjerner jeg matchen . De viser jo sitt sanne jeg der, og it aint a pretty sight.... 😆

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Måneskinn said:

nei, men de prøver å argumentere for sitt syn da, kan du si... men jeg gidder ikke bruke tid på det - vi møtes ute eller ikke i det hele tatt. Enkelg og greit.  Er kanskje noen som har prøvd seg på stygge ting, men da bare fjerner jeg matchen . De viser jo sitt sanne jeg der, og it aint a pretty sight.... 😆

Samme her. Jeg mister helt piffen av at de holder på sånn. Kan se for meg møte ute, etter en lang argumentasjon om hvorfor man ikke møtes hjemme er, vil bli noe sånt som: skal vi gå hjem til meg? nå? nå? nå? hva med nå? nå? nå? Slutt å være så gnien. Du er så kjip. Kvinner stinker. 

Anonymkode: 41db3...562

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (På 13.1.2024 den 0.03):

Jeg har nå stengt nettprofilen hvor jeg fikk kontakt med nye mannfolk. Jeg er spent på hvor mange helt nye jeg greier å hilse på i det virkelige livet på ei uke fram i tid fra nå av. Altså lørdag - lørdag.

Oppdatering!

Tror jeg har rukket å hilse raskt på litt over 30 nye mennesker de siste 8 dagene. Tre av disse helt nye hadde jeg lange, givende samtaler med. En disse tre føles det som at jeg har noe på gang med.

Jeg har fått fire forespørsler om variasjoner lettsindig morro fra bekjente, en gammel flamme som ikke ledet fram til et forhold har meldt seg for første gangen i dette tiåret; for en gang skyld er vi begge single, jeg har blitt betatt av en på en chatt og en jeg har gitt timeout til i sommer har gjort hjemmeleksa si.

Jeg tenkte å legge inn et godt ord for flørting. I den virkelige verden 💖

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (11 timer siden):

ja, har vært borti det samme - hva er flaut med det??  Skjønner ikke den greia der. Hva så om man er på første date med noen?  Trodde sånne ting var dagligdags jeg. Men overraskende mange menn som sier det der, og vil ha hjemmedate i stedet. Nei, ellers takk... 

Du er ikke alene der. Blir det snakk om hjemmedate på første date så er det bye bye her og.  Jeg er egentlig dritt lei hele dating opplegget. Mye er nok min egen feil. Jeg får helt avsmak hvis jeg skal møte noen. Jeg finner ingen jeg syns jeg får en god tone med. Enten så svarer de omtrent ikke og skriver 1 gang i uka eller noe sånt og foreslår aldri noe. Eller så er det dette med hjemmedate... når jeg sier nei så dabber det av. Det er jo tydelig at de er kun ute etter ett lettvindt ligg. 

Hele dating opplegget er fucked up etter man fikk apper. Alt er basert på sex sex sex og atter sex. Svært sjelden en møter noen som er genuint interessert i deg som person. 

Så nei... akkurat nå.. gidder ikke prøve en gang. Jeg er redd for å møte raringer. Redd for at jeg møter folk med mentale problemer, med for mye ballast, for det syns ikke på chat. Og så må man avvise folk som åpenbart sliter nok fra før det kjenner jeg på er tungt. Skjønner jo at de og ser etter den store kjærligheten. Samtidig må man tenke på seg selv i denne settingen. Og har det helt klart i hodet mitt. At hvis livet med en mann blir mer komplisert og begrensende enn mitt single liv så er det ikke verd det.  Det må tilbringe mitt liv noe positivt. Så langt har jeg aldri truffet på det da. 

Samtidig er jeg i to tanker da...hvorfor driver jeg å leter etter forhold og kjæreste ? Når jeg åpenbart har det best som single.. jeg klarer lissom ikke å akseptere at jeg har det bra nok som jeg har det. MIsliker det sterkt med meg selv. 

Ellers håper jeg det går veien for dere andre.. at det dukker opp en flott mann eller kvinne i løpet av året. Vi er tross alt bare i januar enda da he he he. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...