Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg surfer tinder og happn i håp om å finne en date for helgen. Sliter med å få matcher. 😑

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miss summers skrev (37 minutter siden):

Uff da. Hva mener du? 

Ja, hva mener jeg? Trigging: ord, handlinger og påfølgende følelser hos meg som øker terskelen for at jeg søker hans selskap. Mer eller mindre velbegrunnete, mest intuitive, og litt tidlig i kontakten å bli hinsides stresset over han. Gi meg noen dager, så kan jeg ha fått kontakt og mulighet til å prate med han det gjelder. Noe av dette går på hvilken tilstedeværelse han evner å ha, kjærlighet må ha noe å feste seg på. En som er opptatt med helt andre ting kan komme til å ikke delta.

Det føles heller ikke riktig å avskrive forelskelsen min i en annen. Sånn dyp hjertesang, som truer med å rive beina under meg. Jeg har ikke kontakt med han, så er rart at det øker på. Jeg forsøker å holde meg nøktern mellom alle forelskelsene mine, men det er i praksis en tyvstart på kjærlighet, derav dårlige vilkår: en som ser stadig mindre aktuell ut og en jeg har avsluttet med, til tross for forelskelse. Jeg kan om jeg er heldig bruke noen uker på å komme meg, om jeg er uheldig noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, miss summers said:

Jeg surfer tinder og happn i håp om å finne en date for helgen. Sliter med å få matcher. 😑

Hvorfor sliter du med å få matcher? 

Anonymkode: db83f...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor sliter du med å få matcher? 

Anonymkode: db83f...30b

Vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (2 minutter siden):

Vet ikke. 

Hva med å slappe av litt. MÅ du ha en date til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (1 minutt siden):

Hva med å slappe av litt. MÅ du ha en date til helgen?

Har lyst til å gå på date i helgen 😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miss summers skrev (1 minutt siden):

Har lyst til å gå på date i helgen 😂

Jammen, var da voldsomt! 🤣 Da så. Vi må ikke bli desperate her! Not good. Kul det ned med litt Netflix og chill 😎 (eller betydde det noe annet??).

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (3 minutter siden):

Har lyst til å gå på date i helgen 😂

Kanskje du bare skal skrive i profilen din at du søker koslig date i helgen? Vet ikke om det er manglende sosiale antenner, men noen ganger kan det jo hende det lønner seg å være ærlig? Om du ikke allerede er? Eller bare gjøre noen endringer? Fornye noen bilder? Matche med noen litt uventet? Igjen, om du ikke allerede gjør 😅

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje du bare skal skrive i profilen din at du søker koslig date i helgen? Vet ikke om det er manglende sosiale antenner, men noen ganger kan det jo hende det lønner seg å være ærlig? Om du ikke allerede er? Eller bare gjøre noen endringer? Fornye noen bilder? Matche med noen litt uventet? Igjen, om du ikke allerede gjør 😅

Anonymkode: b0ba6...861

Min tinder har stått helt stille siste uka. Jeg sveiper, men matcher lite. Profilen er også bare to uker gammel. Kanskje jeg bare er utdatert :gråter:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, miss summers said:

Har lyst til å gå på date i helgen 😂

Skal man tro KG så må jo du ha tusener av likes å matche med! 😉. Finurlig å tenke på at jeg kanskje har hatt deg på skjermen, men du ikke meg. Jeg er utenfor aldersfilteret ditt.  🤯 😅 

Vi har/hadde sikkert venstredveipet på hverandre.. 😏

Håper du finner deg en date.. 😉

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (3 minutter siden):

Min tinder har stått helt stille siste uka. Jeg sveiper, men matcher lite. Profilen er også bare to uker gammel. Kanskje jeg bare er utdatert :gråter:

Ååh, du er selfølgelig ikke utdatert 🫂😔 

Har hørt mange har slitt med det tekniske på tinder. Er også mye negativt snakk om den siden i det siste. Så kan hende det er noe feil med profilen din, men også at folk har en periode hvor de trekker seg litt unna den å søker andre utenfor? Er jo helg, vet ikke om flere vil møte noen ute da? Første vår dag å greier.

Om du ikke finner deg en date, hva med å dra på byen eller noe lignende hvor det er menn å mingle med? Bor du et sted med morsomme aktiviteter og god stemning? 

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (3 minutter siden):

Skal man tro KG så må jo du ha tusener av likes å matche med! 😉. Finurlig å tenke på at jeg kanskje har hatt deg på skjermen, men du ikke meg. Jeg er utenfor aldersfilteret ditt.  🤯 😅 

Vi har/hadde sikkert venstredveipet på hverandre.. 😏

Håper du finner deg en date.. 😉

 

 

Hva er alderen din mister? Jeg er 43. Er vi 'the 40s club'? Du er ikke utdatert @miss summers! 🤗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (6 minutter siden):

Skal man tro KG så må jo du ha tusener av likes å matche med! 😉. Finurlig å tenke på at jeg kanskje har hatt deg på skjermen, men du ikke meg. Jeg er utenfor aldersfilteret ditt.  🤯 😅 

Vi har/hadde sikkert venstredveipet på hverandre.. 😏

Håper du finner deg en date.. 😉

 

 

Haha, jeg har ikke gull så jeg vet ikke antallet. Sist jeg hadde gull var det en del tusen, men mange er langt unna. Jeg ønsker helst å treffe noen i Oslo-området. Tror filteret mitt går opp til 52. Akkurat nå kan det hende jeg skrur til 30 så jeg kan se om jeg får en hookup 😳🙈

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ååh, du er selfølgelig ikke utdatert 🫂😔 

Har hørt mange har slitt med det tekniske på tinder. Er også mye negativt snakk om den siden i det siste. Så kan hende det er noe feil med profilen din, men også at folk har en periode hvor de trekker seg litt unna den å søker andre utenfor? Er jo helg, vet ikke om flere vil møte noen ute da? Første vår dag å greier.

Om du ikke finner deg en date, hva med å dra på byen eller noe lignende hvor det er menn å mingle med? Bor du et sted med morsomme aktiviteter og god stemning? 

Anonymkode: b0ba6...861

Ikke vant med å gå ut alene. Så den sitter litt inne. Jeg har noen som veldig gjerne vil date meg, men vil helst ikke gi falske forhåpninger. 

Endret av miss summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, miss summers said:

Jeg surfer tinder og happn i håp om å finne en date for helgen. Sliter med å få matcher. 😑

Hva slags date ser du for deg? Kaffe? Nattklubb? Middag? Hookup? Hva er liksom en helmax date? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Som navnet mitt antyder, er det mye jeg trenger å lære her 😅 

(jeg prøver ikke sjekke deg opp. Jeg er opptatt i helgen, og hårfint utenfor aldersgrensen din 😉

Endret av BobTheNoob
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (10 minutter siden):

Hva slags date ser du for deg? Kaffe? Nattklubb? Middag? Hookup? Hva er liksom en helmax date? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Som navnet mitt antyder, er det mye jeg trenger å lære her 😅 

(jeg prøver ikke sjekke deg opp. Jeg er opptatt i helgen, og hårfint utenfor aldersgrensen din 😉

Jeg har lyst til å gå ut på et casual sted og spise og drikke cocktails 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, miss summers said:

Jeg har lyst til å gå ut på et casual sted og spise og drikke cocktails 😁

Høres ut som en bra date. Pleier du å spleise eller er det meningen daten spanderer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BobTheNoob skrev (40 minutter siden):

Høres ut som en bra date. Pleier du å spleise eller er det meningen daten spanderer? 

Jeg bruker å betale for meg selv. Men ofte blir det kjøpt drikke til meg. Jeg foretrekker å betale selv, føles rart å bli spandert på. Jeg traff en mann noen måneder (og ble forelska). Da ble det mer spandering egentlig. Da var vi litt mer varme på hverandre. Første date vil jeg betale selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter Sååååååå med en samtale på tinder. Jeg er vant til at menn vil ha snap pgså poffff så ryr  dickpicksene inn. Men han her spurte om instagram… supert det. Ikke en plass jeg har en samtale liksom. Så da fortsetter vi på tinder da. Han har pappauke så skjønner at det er litt «unntakstilstand» men heeeeiiii, jeg er heeer 😂😂 Vi har kun snakket et par dager men jeg kjenner desperasjonen min på laaang vei. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket litt på appene igjen, og "det er ingen flere i ditt område" er en gjenganger. Tar en kikk på matches jeg ikke har snakket med, og alle sammen er ørti mil unna. Frister liksom ikke å gå langt opp eller ned i alder heller. Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (3 minutter siden):

Kikket litt på appene igjen, og "det er ingen flere i ditt område" er en gjenganger. Tar en kikk på matches jeg ikke har snakket med, og alle sammen er ørti mil unna. Frister liksom ikke å gå langt opp eller ned i alder heller. Hva gjør dere?

Sliter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...