PallePalle Skrevet 24. september 2022 #321 Del Skrevet 24. september 2022 Cid skrev (6 timer siden): Så irriterende de ungguttene er, syter og klager over han Erlend som ikke er noe annet enn hyggelig 🙄 håper de ryker snarest Håper virkelig at Erlend vinner tvekampen! (Antar han blir valgt som andrekjempe) Jeg håper enten erlend vinner eller at Einar har lurt ordføreren og velger han som andrekjempe. Irriterer meg når folk blir for selvgode 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #322 Del Skrevet 24. september 2022 PallePalle skrev (2 timer siden): Jeg håper enten erlend vinner eller at Einar har lurt ordføreren og velger han som andrekjempe. Irriterer meg når folk blir for selvgode Det blir jo Lotto for han om han taper og havner på torpet med Lasse 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #323 Del Skrevet 24. september 2022 Turkis Sau skrev (På 22.9.2022 den 15.13): Jeg synes egentlig at denne sesongen har vært litt kjedelig de siste episodene🥱 Håper det tar seg opp igjen! Torpet derimot ler jeg meg fillete av😅 Samme her, tror det er fordi vi har sett det samme skje med diverse personer opp igjennom årene så det slutter å bli interessant liksom Samme her, torpet er som vanlig bedre enn farmen 😄 Kaisamaia skrev (På 22.9.2022 den 17.59): Dan har også sagt at han vil spille spille og komme langt. Sånn til kamera. Men til de der inne har han sagt det motsatte, ja. ☺️ Reality tv i et nøtteskall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #324 Del Skrevet 25. september 2022 Hvem heier dere på i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 25. september 2022 #325 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (1 time siden): Hvem heier dere på i kveld? Synes det er faktisk er trist uansett, da jeg digger både Einar og Erlend,men siden Einar gjorde som han gjorde så holder jeg en knapp på erlend 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #326 Del Skrevet 25. september 2022 cas12 skrev (20 minutter siden): Synes det er faktisk er trist uansett, da jeg digger både Einar og Erlend,men siden Einar gjorde som han gjorde så holder jeg en knapp på erlend Einar liker jeg ikke i det hele tatt etter ukens påfunn, ikke noe stor fan av dan heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 25. september 2022 #327 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (3 timer siden): Hvem heier dere på i kveld? Jeg tror Einar ryker. Og så håper jeg Dan blir, han lager mye morsomt og relativt uskyldig drama. Samme med Hashar, han liker jeg i grunnen dårlig, men han kan godt bli for underholdningen, Bryr meg ikke så veldig om Einar eller Erlend ryker - liker begge helt medium godt, fine og gode på hver sin måte, og slitsomme på hver sin måte. Det var dagens værmelding fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #328 Del Skrevet 25. september 2022 Hvorfor i all verden viser de oss at ukesoppdraget blir godkjent? Ødelegger jo all spenningen, bedre når vi venter spent på mens hun oppsummerer etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #329 Del Skrevet 25. september 2022 Er han ordføreren med fortsatt? Orker ham ikke, kan se på når han er sparket ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. september 2022 #330 Del Skrevet 25. september 2022 Einar har visst hukommelsestap. Nå har han overbevist seg selv om at han ba om å bli nominert for å få en tenkepause. Tror visst han at han er i 1922, og har glemt kameraene. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #331 Del Skrevet 25. september 2022 Irriterende fyr han Einar, håper han blir grust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #332 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Er han ordføreren med fortsatt? Orker ham ikke, kan se på når han er sparket ut. Kjenner du han privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. september 2022 #333 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Irriterende fyr han Einar, håper han blir grust! Enig, nå er det mye rar oppførsel der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #334 Del Skrevet 25. september 2022 (endret) Boetica skrev (20 minutter siden): Enig, nå er det mye rar oppførsel der. Erlend er alt for snill for den gården, de fortjener han ikke Endret 25. september 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. september 2022 #335 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Erlend er alt for snill for den gården, de fortjene han ikke Ja fikk helt vondt av ham når han stod og snakket bare pent om Einar. Som har baksnakket ham så mye. 4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #336 Del Skrevet 25. september 2022 Boetica skrev (Akkurat nå): Ja fikk helt vondt av ham når han stod og snakket bare pent om Einar. Som har baksnakket ham så mye. Føler egentlig at jeg begynner å bli lei av farmen, den vanlige i hvert fall. Det er fremmede personer som skal gå igjennom akkurat det samme som alle andre deltakere har før dem, tror jeg bare holder meg til kjendis versjonen fremover de neste årene, men mulig at jeg ser på torpet da om noen interessante folk dukker opp der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #337 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Kjenner du han privat? Nei 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 25. september 2022 #338 Del Skrevet 25. september 2022 Einar har blitt lurt av ordføreren, hvem stiller frivillig som førstekjempe? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #339 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg er så drittlei av det "du får velge gren så derfor burde jeg få besøket" 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. september 2022 #340 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Føler egentlig at jeg begynner å bli lei av farmen, den vanlige i hvert fall. Det er fremmede personer som skal gå igjennom akkurat det samme som alle andre deltakere har før dem, tror jeg bare holder meg til kjendis versjonen fremover de neste årene, men mulig at jeg ser på torpet da om noen interessante folk dukker opp der Man føler jo man har sett det mange ganger før, ja. Det har jo gått i mange år, siden 2004 eller noe sånt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå