Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spoiler

Dette var for bra, Einar ble rett og slett eid av Erlend 😅 Erlend så ganske badass ut der han sto 😄 

Håper Erlend vinner hele farmen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (38 minutter siden):

Bare synd at det er en vinn vinn situasjon for han uansett. Enten så vinner han og kommer tilbake eller så taper han og han får reist til torpet og hygge seg med Lasse. Hvis han da i tillegg slår ut Rob så er torpet ferdig i år for min del  

Det er sant. Håper han taper på torpet også om han taper på farmen, for kjedelig om Rob skal ryke ut til fordel for Einar. Da blir det kjedelig der. Eina har verdens kuleste dialekt da, det skal han ha.

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Det er sant. Håper han taper på torpet også om han taper på farmen, for kjedelig om Rob skal ryke ut til fordel for Einar. Da blir det kjedelig der. Eina ha verdens kuleste dialekt da, det skal han ha.

Einar minner meg så mye om han utfordreren fra sist år som lignet på Herman Flesvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (3 minutter siden):

Øks er kjedelig, ja. Og av en eller annen grunn veldig populær gren blant deltakerne. 

Lett valg om man ikke ønsker noe fysisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (Akkurat nå):

Lett valg om man ikke ønsker noe fysisk 

Da er det faktisk bedre med kunnskap. Syns i hvert fall jeg,

Økekast og melkespann syns jeg er de kjedeligste grenene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Da er det faktisk bedre med kunnskap. Syns i hvert fall jeg,

Økekast og melkespann syns jeg er de kjedeligste grenene. 

Ikke alle som har så mye kunnskap om gård der, jeg hadde valgt øksekast selv og håpt på det beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (2 minutter siden):

Ikke alle som har så mye kunnskap om gård der, jeg hadde valgt øksekast selv og håpt på det beste

De har en gårdsbok de kan lese i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk både Einar og Dan smake sin egen medisin. Håper på sabotasje neste uke!

Rart at Einar aldri har sett farmen før, forresten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Hurra for at Erlend slo ut Einar. Hovmod stod for fall for Einars del og Erlend er en gjennomført bra mann, så jeg var ikke i tvil om hvem jeg heide på. For et førstekast av Erlend!

Ikke alle som ville brukt tiden før kamp til å be for motstanderen.

Ny uke som storbonde for Dan Håvard nå, så han berget seg på førstekjempestuntet deres. 

Ellers synes jeg Farmen hittil i år har vært under pari med lite interessante deltakere. Tar meg selv i å strekke meg etter mobil eller PC hele tiden når jeg ser på. Håper det tar seg opp nå. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg hvorfor kjempehyttene er utpå åkeren i år? Har det kanskje noe å gjøre med lav vannstand i vannet å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Det var gøy å se hvor god pastoren var med øksa.  

Det var han nok fordi han hadde trent mye med øks. Eller kanskje det var gud eller Moses som bistod han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (21 minutter siden):

De har en gårdsbok de kan lese i.

Ikke alle som orker å lese i den, tar i hvert fall mer enn 3 uker før man har klart å pugge hele boken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (4 minutter siden):

Det var han nok fordi han hadde trent mye med øks. Eller kanskje det var gud eller Moses som bistod han?

Ha ha 😂

Einar mener at Erlend og Benjamin har skjult agenda for å være på Farmen, så han ville ha dem ut.

Spoiler

Han tror at pastoren er ute etter medlemmer til pinsemenigheten sin, og at Benjamin reklamerer for firmaet sitt.   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...