Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes det var synd at Einar røyk ut. Likte han og hans blide vesen. 

Jeg må si jeg har sansen for ordføreren også jeg - altså, dette er underholdning for oss tv-tittere, så greit at det ikke er som en leirskole. Det må skje noe. Og husk, det er et spill med bra premiepott. 

Benjamin synes jeg er utrolig kjedelig å følge der inne!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (Akkurat nå):

Jeg syntes det var synd at Einar røyk ut. Likte han og hans blide vesen. 

Jeg må si jeg har sansen for ordføreren også jeg - altså, dette er underholdning for oss tv-tittere, så greit at det ikke er som en leirskole. Det må skje noe. Og husk, det er et spill med bra premiepott. 

Benjamin synes jeg er utrolig kjedelig å følge der inne!

Det var jo Einar som ville ut selv 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Det var jo Einar som ville ut selv 😅

Jeg er klar over at han satte i gang dette selv.

Men synes det er synd at han røyk ut. Humørspreder og gladgutt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (4 minutter siden):

Jeg er klar over at han satte i gang dette selv.

Men synes det er synd at han røyk ut. Humørspreder og gladgutt.

 

Han har alltids muligheten til å komme tilbake da, ellers kan du se han på torpet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (1 time siden):

Det med pinse-pastoren har helt rett i. Han går bare rundt og skal fremstå som en good guy for å fronte pinsemenigheten. Har dere glemt at han prøvde å manipulere Einar til å velge Ordføreren som andre-kjempe?

Å si noen ærlige ord ville jeg ikke akkurat kalt manipulering. Det var hvertfall ikke det Erlend drev med fra det jeg så på TV. Einar bare tente alle plugger fordi han åpenbart var gjennomskuet til de grader 😂

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruspus skrev (2 timer siden):

Det med pinse-pastoren har helt rett i. Han går bare rundt og skal fremstå som en good guy for å fronte pinsemenigheten. Har dere glemt at han prøvde å manipulere Einar til å velge Ordføreren som andre-kjempe?

Han har ikke vært noe annet enn snill siden starten da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (2 timer siden):

Det med pinse-pastoren har helt rett i. Han går bare rundt og skal fremstå som en good guy for å fronte pinsemenigheten. Har dere glemt at han prøvde å manipulere Einar til å velge Ordføreren som andre-kjempe?

Jeg vet ikke jeg... Jeg misliker både kristendom og menigheter sterkt, men jeg syns ikke han virker som en som prøver å fronte menigheten. Ikke driver han og forkynner hele tiden heller. Jeg syns han virker som en ålreit kar. Samtidig er det jo mye vi ikke ser.

Manipulere og manipulere, fru blom. Vil ikke akkurat kalle det der manipulering.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (13 timer siden):

Ellers synes jeg Farmen hittil i år har vært under pari med lite interessante deltakere. Tar meg selv i å strekke meg etter mobil eller PC hele tiden når jeg ser på. Håper det tar seg opp nå. 

Enig! Jeg har spolt gjennom 2 søndags-episoder for første gang.

Ble glad for at Erlend gikk videre, skal ikke lønne seg å være så kalkulert og kynisk og Einar og Dan var.

Det sagt, jeg liker Dan der, uten han hadde det vært en ufattelig kjedelig sesong. 

Liker også at Maymona er der. Ikke superfan av henne som person, men hun skaper nå en del bøll og underholdning med pøbelstrekene sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (16 timer siden):

Haha, at det går an 😂 Tviler på det der, gitt. Lurer på om han tror jorden er flat og 5G er farlig også :hoho: 

Har egentlig likt Einar godt frem til denne uken. Bra karma bet han i ræva idag. Og neste uke blir det nok sabotasje, det blir gøy. Dan fortjener ikke en kniv til. 

Kamera beit han også i rævva. Nytter ikke å lyge om hvorfor ditt og datt når alt er på teip🤭

Men utover denne ukens eskapader har jeg lite imot han. Blir gøy å se hvem som kommer inn fra torpet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 minutter siden):

Kamera beit han også i rævva. Nytter ikke å lyge om hvorfor ditt og datt når alt er på teip🤭

Men utover denne ukens eskapader har jeg lite imot han. Blir gøy å se hvem som kommer inn fra torpet!

Haha, sant :hoho: 

Har ikke noe imot han jeg heller og kommer til å savne hans blide oppsyn og den kule dialekten hans. Men likevel bra han røk. Alltid gøy når utspekulerte planer går i dass, hehe 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (8 timer siden):

Å si noen ærlige ord ville jeg ikke akkurat kalt manipulering. Det var hvertfall ikke det Erlend drev med fra det jeg så på TV. Einar bare tente alle plugger fordi han åpenbart var gjennomskuet til de grader 😂

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde egentlig ikke noe i mot Einar før denne uka (enig med flere om at hadde han sittet stille i båten så hadde han nok vært i mange uker til der). Men han ble jo uspiselig for hver dag som gikk under denne 'planen' for å få ut Erlend. Så til slutt heiet jeg helt klart på Erlend! :heiajente: Sykt deilig at han GRUSTE Einar i øksekast (som for øvrig er en kjempespennende konkurranse, skjønner ikke dem som syns den er kjedelig).

Hadde vært utrolig moro om Einar valgte noen andre enn Dan til storbonde...! Skape litt kaos. Dessverre tror jeg ikke det. Einar er nok lojal sånn sett gitt. MEN jeg syns det er så barnslig og unødvendig om ukesoppdraget blir sabotert. Det ødelegger jo mer enn det gagner. Altså - jeg skjønner at konkurrentene ikke vil at noen skal ha finalekniv, i alle fall ikke to. Men hva er oddsen til at enkeltpersoner kommer til finalen? Såå liten. Jeg tror ikke et sekund på at Dan kommer til finalen, så da har jo kniv og antallet på dem null og niks å si. Så sabotasje av ukesoppdraget gjør ingenting annet enn å sørge for at det ikke blir penger og mat på markedet for gjengen kommende uke. Syns det er såå rart at de ikke ser dette selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som innspillingen startet ca 20. juli, ihvertfall var det da ordføreren dro på lang ferie og var utilgjengelig på telefon: 
https://www.nordlys.no/ingen-vil-si-hvor-lyngen-ordforer-dan-havard-har-reist-selv-benekter-han-reality-ryktene/s/5-34-1648519

En måned seinere var det Farmen-intervju i samme avis: 

https://www.nordlys.no/lyngen-ordforeren-skal-vare-med-pa-farmen-jeg-er-egentlig-en-folsom-og-humoristisk-fyr/s/5-34-1661339

Sitat

Det er én ting han ser veldig frem til.

– Det skal bli herlig å slå av mobilen og nettbrettet i noen uker. I syv år har jeg vært 100 prosent tilgjengelig, så dette blir nesten som en rehabiliteringsperiode for meg, sier Johnsen.

 

Hvis innspillingen pågår enda, så er han ute siden han har vært i avisa i vanlige nyhetssaker fra kommunen sin. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kaisamaia skrev (46 minutter siden):

Åå, Gunnar, ja. 😍😆

Han likte jeg, og når han drev og sa "ass" hele tiden 😅 hadde han brukt det ordet i utlandet så tror ikke jeg folk hadde ledd like mye 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 25.9.2022 den 22.12):

Da fikk både Einar og Dan smake sin egen medisin. Håper på sabotasje neste uke!

Rart at Einar aldri har sett farmen før, forresten. 

Kom på nå at siden han er 21 år så ble han født når første sesong gikk på tv, hvis ikke det er bevis på hvor lenge farmen har holdt på så vet ikke jeg 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er lite action i år. Litt merkelig casting. Blir kjedelig å se på om det ikke skjer noe mer snart. Sutring over slakt og utnevne seg selv til 1.kjempe er ikke spesielt underholdende…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (Akkurat nå):

Synes det er lite action i år. Litt merkelig casting. Blir kjedelig å se på om det ikke skjer noe mer snart. Sutring over slakt og utnevne seg selv til 1.kjempe er ikke spesielt underholdende…

Jeg synes de fleste sesonger er slik 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...