Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Ha ha 😂

Einar mener at Erlend og Benjamin har skjult agenda for å være på Farmen, så han ville ha dem ut.

  Skjul innhold

Han tror at pastoren er ute etter medlemmer til pinsemenigheten sin, og at Benjamin reklamerer for firmaet sitt.   

 

Lenge leve paranoia gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cas12 skrev (1 time siden):

21 da er man voksne :)

 

Den delen av hjernen som behandler bla, konsekvenser, er ikke ferdig utviklet før 25 års alder. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han Erlend har virkelig fremstått som en bra fyr den siste tiden, hvis det er noen på gården nå som virkelig hadde fortjent å vinne så er det han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (1 minutt siden):

Den delen av hjernen som behandler bla, konsekvenser, er ikke ferdig utviklet før 25 års alder. 

Jeg trodde selv at jeg var voksen som 21 åring men nå som 31 åring så vet jeg at jeg var langt unna 😅 om noen viser Einar klipp fra han på farmen om sånn 10 år så tror jeg at han kommer til å bli flau :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Nei han Erlend har virkelig fremstått som en bra fyr den siste tiden, hvis det er noen på gården nå som virkelig hadde fortjent å vinne så er det han!

Jeg liker Erlend. Han virker ærlig og ordentlig.  Kan godt styre meg for preken osv. men det gjør meg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Vi finner det meste av rarieteter på Farmen 🤣

De skulle hatt en egen sesong dedikert til de 14 mest unike deltakerne igjennom seriens historie, med folk som Helgi og Hugo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

De skulle hatt en egen sesong dedikert til de 14 mest unike deltakerne igjennom seriens historie, med folk som Helgi og Hugo

Enig, det hadde vært skikkelig gøy 😂😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde selv at jeg var voksen som 21 åring men nå som 31 åring så vet jeg at jeg var langt unna 😅 om noen viser Einar klipp fra han på farmen om sånn 10 år så tror jeg at han kommer til å bli flau :fnise: 

Syntes Einar er en bra fyr, litt naiv kanskje. Håper Ordføreren får føle sitt eget spill. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Jeg liker Erlend. Han virker ærlig og ordentlig.  Kan godt styre meg for preken osv. men det gjør meg ingenting.

Han og Thor har i hvert fall gitt presteyrket et mye bedre rykte enn hva han fra noen år siden gjorde 😅 Geir tror jeg det var, han som var "lynings" og hevdet at visse deltakere "talte i tunge"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (1 minutt siden):

Syntes Einar er en bra fyr, litt naiv kanskje. Håper Ordføreren får føle sitt eget spill. 

Ordføreren er nok den jeg liker minst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (1 minutt siden):

Syntes Einar er en bra fyr, litt naiv kanskje. Håper Ordføreren får føle sitt eget spill. 

Han virker til å ha det ordentlig moro i hvert fall hehe, overraskende at han ikke søkte på overraskende istedenfor egentlig, tror han hadde trivdes enda bedre der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Enig, det hadde vært skikkelig gøy 😂😂😅

Dumt at ingen deltakere fra før 2012 sesongen har dukket opp på torpet, spesielt Hugo fra 2008 sesongen skulle jeg likt å sett på torpet, han var visstnok ekstremt bitter etter at han røk ut av farmen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (1 time siden):

Ha ha 😂

Einar mener at Erlend og Benjamin har skjult agenda for å være på Farmen, så han ville ha dem ut.

  Skjul innhold

Han tror at pastoren er ute etter medlemmer til pinsemenigheten sin, og at Benjamin reklamerer for firmaet sitt.   

 

Haha, at det går an 😂 Tviler på det der, gitt. Lurer på om han tror jorden er flat og 5G er farlig også :hoho: 

Har egentlig likt Einar godt frem til denne uken. Bra karma bet han i ræva idag. Og neste uke blir det nok sabotasje, det blir gøy. Dan fortjener ikke en kniv til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Einar minner meg så mye om han utfordreren fra sist år som lignet på Herman Flesvig

Hvem? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Apis skrev (10 timer siden):

Den delen av hjernen som behandler bla, konsekvenser, er ikke ferdig utviklet før 25 års alder. 

jeg visste godt hva jeg gjorde i alle fall når jeg var 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 timer siden):

Haha, at det går an 😂 Tviler på det der, gitt. Lurer på om han tror jorden er flat og 5G er farlig også :hoho: 

Har egentlig likt Einar godt frem til denne uken. Bra karma bet han i ræva idag. Og neste uke blir det nok sabotasje, det blir gøy. Dan fortjener ikke en kniv til. 

Det med pinse-pastoren har helt rett i. Han går bare rundt og skal fremstå som en good guy for å fronte pinsemenigheten. Har dere glemt at han prøvde å manipulere Einar til å velge Ordføreren som andre-kjempe?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...