Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Ruspus skrev (1 time siden):

Ser flere som omtaler Erlend som prest, det er han ikke. Han er pastor i en pinsevenn-menighet. 

Samma det vel, jesusmann er jesusmann?! :fnise:  

(Jeg bare tulla for de som ikke skjønte det) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pastor er ikke en beskyttet tittel og hvemsomhelst som leder en menighet i et trossamfunn kan kalles pastor. Mens for å bli prest i Norge tar man en 6årig utdanning i teologi på høgskole/universitet. Jesusmann er det uansett, men det er jo greit å vite om forskjellen, sånn ut av respekt ovenfor de som tatt lang utdanning 😄

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Syntes ordføreren har en veldig dårlig oppførsel mot enkelte. Det han sa under frokosten, det var litt ubehagelig å se. Også ble jeg litt urolig inni meg, for jeg så noe i øynene på Dan jeg ikke helt likte. Kan være jeg er litt følsom idag, men øynene hans trigget noe i meg, på en negativ måte. Han liker å herske.

Litt fra dagens episode, ikke så mye avslørende, men tok i spoilertag likevel😊

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (13 timer siden):

skal vel egentlig ikke være så mye action i slike progammer

Jo mer action jo artigere å følge med på 😄 

cas12 skrev (13 timer siden):

er vel ganske opplagt at han blir storbonde, ikke sett dagens episode ennå, ser både dagens og morgens dagen i morgen tidlig :) må si at jeg blir svært overrasket hvis Dan ikke blir valgt ,de har jo en plan . dan som storbonde og skal få ut Presten

Dumt når det blir forutsigbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (3 timer siden):
  Vis skjult innhold

Syntes ordføreren har en veldig dårlig oppførsel mot enkelte. Det han sa under frokosten, det var litt ubehagelig å se. Også ble jeg litt urolig inni meg, for jeg så noe i øynene på Dan jeg ikke helt likte. Kan være jeg er litt følsom idag, men øynene hans trigget noe i meg, på en negativ måte. Han liker å herske.

Litt fra dagens episode, ikke så mye avslørende, men tok i spoilertag likevel😊

Spoiler

Helt enig med deg! Under frokosten når han snakket med Erlend, så synes jeg også ansiktet og øynene hans endret seg. Han var ikke den blide, joviale ordføreren lengre. Misliker han skikkelig nå, merker jeg. Og Erlend som er en så fin fyr da, og som uansett hva som skjer klarer å ta det med hevet hode. Nei, uff... Håper karma biter Dan i rompa veldig snart.

 

  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Dan ryker asap, kvalm fyr!🤮 Einar skulle bare tatt han med seg..🥹 skjønner virkelig ikke hva Erlend har gjort Einar og Dan…kan den fyren gjøre en flue fortred liksom?🫶🏻
Eneste positive er at om hinderløypa er med i år så har ikke Dan nubbsjans og det er så ekstremt deilig å tenke på😌 når han oppfører seg som tidenes ass der inne..🫠

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (27 minutter siden):

Jeg lo godt av et uttrykk jeg hørte 

  Skjul innhold

Svart belte i Jesus 😂

 

den var morsom 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler
Spoiler

Da ble Dan Håvard valgt :) har sett dagens også,men skal ikke røpe noe her. Men hva synes dere om Dan? har egentlig ikke så mye mot han som person,men spillet han spiller liker jeg ikke

 

 

Endret av Christina82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

Hva er planen videre for Dan tro? Om Erlend ryker, så velger jo han en storbonde som sikkert velger Dan i neste runde…. 
Å som jeg heier på Erlend! Men veldig kjipt at en gutt til må ut. Vet jammen ikke hvem han bør velge, synes alle burde være der. 
 

og Benjamin 💙 han som jeg trodde i starten kom til å bli årets irritasjonsmoment. Han er så herlig! 

 

Dagens episode. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (14 minutter siden):
  Skjul innhold

 

Hva er planen videre for Dan tro? Om Erlend ryker, så velger jo han en storbonde som sikkert velger Dan i neste runde…. 
Å som jeg heier på Erlend! Men veldig kjipt at en gutt til må ut. Vet jammen ikke hvem han bør velge, synes alle burde være der. 
 

og Benjamin 💙 han som jeg trodde i starten kom til å bli årets irritasjonsmoment. Han er så herlig! 

 

Dagens episode. 

Synes så synd på vedkommende idag ;( er vanskelig og og si noe hvem jeg tenker førstekjempen bør velge før den har gått på tven, skal ikke si det ennå.

Det siste er jeg helt enig i ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (1 time siden):

Da ble Dan Håvard valgt :) har sett dagens også,men skal ikke røpe noe her. Men hva synes dere om Dan? har egentlig ikke så mye mot han som person,men spillet han spiller liker jeg ikke

synes han virker som en jævla ass..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smurfii skrev (3 timer siden):

Håper Dan ryker asap, kvalm fyr!🤮 Einar skulle bare tatt han med seg..🥹 skjønner virkelig ikke hva Erlend har gjort Einar og Dan…kan den fyren gjøre en flue fortred liksom?🫶🏻
Eneste positive er at om hinderløypa er med i år så har ikke Dan nubbsjans og det er så ekstremt deilig å tenke på😌 når han oppfører seg som tidenes ass der inne..🫠

Kunne ikke vært mer enig her! 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (2 timer siden):

Da ble Dan Håvard valgt :) har sett dagens også,men skal ikke røpe noe her. Men hva synes dere om Dan? har egentlig ikke så mye mot han som person,men spillet han spiller liker jeg ikke

Jeg synes han er sær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så kjedelig det hadde vært uten Dan Håvard - hadde jo vært reine kristedomsleiren. 

I grunn så er sesongen i år blant de mest kjedelige - må da ha litt spill og konflikter der. 

På arbeidsinnsats er det vel i grunn Maymona og Irvana som burde bli neste kvinne ut, jobber ikke mye og iherdig noen av dem. 

Ellers håper jeg Benjamin snart ryker, så kjedelig og så irriterende, spesielt den latteren hans når han starter. 

Det var min mening - og heldigvis har andre andre meninger  :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (3 minutter siden):

Tenk så kjedelig det hadde vært uten Dan Håvard - hadde jo vært reine kristedomsleiren. 

I grunn så er sesongen i år blant de mest kjedelige - må da ha litt spill og konflikter der. 

På arbeidsinnsats er det vel i grunn Maymona og Irvana som burde bli neste kvinne ut, jobber ikke mye og iherdig noen av dem. 

Ellers håper jeg Benjamin snart ryker, så kjedelig og så irriterende, spesielt den latteren hans når han starter. 

Det var min mening - og heldigvis har andre andre meninger  :)

Er tidlig da så alt kan skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...