Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (6 minutter siden):

Men blir morsomt om Dan sin plan om å få ut Erlend slår feil to ganger på rad 😂

Ja håper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (11 timer siden):

Benjamin liker jeg! En fascinerende mann. Tenk å kunne alt fra å sy perler til å ri hest liksom.

Benjamin er herlig, kunnskapsrik og mer fascinerende enn menn flest! Synet av han på hesten skapte stort hjertesmil her i stua!

Håper han kommer langt.

Endret av Silkedyne
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder de ikke på med innspillingen enda, med finale i slutten av oktober? Leste inne på Dagbladet her forrige dagen at en viss nordlending mistet lappen nylig pga råkjøring i 60-sone…..😅 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (2 timer siden):

Holder de ikke på med innspillingen enda, med finale i slutten av oktober? Leste inne på Dagbladet her forrige dagen at en viss nordlending mistet lappen nylig pga råkjøring i 60-sone…..😅 

Finalen har pleid å være i slutten av oktober, ja. Men det begynte jo 2 uker tidligere enn vanlig i år, så mulig finalen nettopp har vært.

Hahah, tenk om han hadde vunnet farmen og bilen han mistet lappen med var den han vant :hoho: Nå har jeg ingen tro på at han vinner da, men teeeenk om. Tipper Erlend hadde knist litt i skjegget da, hehe 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (19 minutter siden):

Finalen har pleid å være i slutten av oktober, ja. Men det begynte jo 2 uker tidligere enn vanlig i år, så mulig finalen nettopp har vært.

Hahah, tenk om han hadde vunnet farmen og bilen han mistet lappen med var den han vant :hoho: Nå har jeg ingen tro på at han vinner da, men teeeenk om. Tipper Erlend hadde knist litt i skjegget da, hehe 😂

Dobbeltsjekket nå, og det står i en artikkel fra HA at hun som eier dette årets Farmen-gård må bo hos naboen frem til november, siden finalen på Farmen er i slutten av oktober….😁

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (18 minutter siden):

Dobbeltsjekket nå, og det står i en artikkel fra HA at hun som eier dette årets Farmen-gård må bo hos naboen frem til november, siden finalen på Farmen er i slutten av oktober….😁

Ååå, da vinner ihvertfall ikke Dan 😂 heldigvis… Teit at de røper seg sånn, men ingen tror vel han vinner uansett. Er det en uke eller to lenger opphold i år da kanskje? Har pleid å starte rundt 20. sept og i år startet det den 6.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem Erlend velger til andrekjempe. Han har ikke så mange å velge mellom. Hashar vil vel gå for sekken, Benjamin er god i kunnskap, så Henrik er kanskje det tryggeste valget. Men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (55 minutter siden):

Lurer på hvem Erlend velger til andrekjempe. Han har ikke så mange å velge mellom. Hashar vil vel gå for sekken, Benjamin er god i kunnskap, så Henrik er kanskje det tryggeste valget. Men man vet jo aldri.

Hadde vært morsomt hvis dette var uken hvor torpet vinneren kom inn og så var det Einar og han havner i tvekamp med Erlend to uker på rad 😂 

(Vet han trakk seg men om han ikke hadde gjort det og dette skjedde så hadde jeg ledd bra godt :hoho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (7 timer siden):

Lurer på hvem Erlend velger til andrekjempe. Han har ikke så mange å velge mellom. Hashar vil vel gå for sekken, Benjamin er god i kunnskap, så Henrik er kanskje det tryggeste valget. Men man vet jo aldri.

Jeg tror han velger Henrik. Tror Benjamin har gjort seg for god og snill til at Erlend kommer til å klare å velge han. I tillegg til at han er god i kunnskap 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (8 timer siden):

Lurer på hvem Erlend velger til andrekjempe. Han har ikke så mange å velge mellom. Hashar vil vel gå for sekken, Benjamin er god i kunnskap, så Henrik er kanskje det tryggeste valget. Men man vet jo aldri.

Håper Henrik,men tror han kanskje tar Hashar, synd Dan ikke er et valgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

TV2 har faktisk spoilet hvilken gren det blir i kveldens episode

Det har ikke jeg fått med meg

Hvor har de spoiler det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tonebelinda skrev (1 time siden):

Det har ikke jeg fått med meg

Hvor har de spoiler det

Ligger en artikkel ute på tv2 siden, de var i det minste greie nok og advarte oss om at det står om andrekjempen der

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (13 timer siden):

Lurer på hvem Erlend velger til andrekjempe. Han har ikke så mange å velge mellom. Hashar vil vel gå for sekken, Benjamin er god i kunnskap, så Henrik er kanskje det tryggeste valget. Men man vet jo aldri.

Ganske sikker på at det blir henrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som diskuterer eventuelle spoilere om hvem som ikke er med til finalen osv kunne dere brukt spoilertagg? Ikke alle her som får med seg sånt og da er det greit å kunne velge å ikke få det med seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...