Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

Og bruk spoilertagg hvis du skal skrive om noe som har hendt på torpet i løpet av det første døgnet etter torpet episoden er lagt ut slik at folk rekker å få sett episoden, innen kvelden den dagen så trenger ikke man å bruke spoilertagg når man diskuterer torpet episoden lenger

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan dette være reserve tråden til hvis den andre tråden blir stengt for godt :P

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Athena Catalina skrev (3 timer siden):

Spennende, men hun  Maymona kommer til å slite da hun ikke tåler havregrøt..

Blir underholdning for oss 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 21.1.2022 den 17.40):

Den andre tråden har blitt åpnet :)

Er det en annen tråd eller er det denne som kommer til å bli brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (2 minutter siden):

Er det en annen tråd eller er det denne som kommer til å bli brukt?

Det var forrige sesong :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 21.1.2022 den 17.23):

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

Og bruk spoilertagg hvis du skal skrive om noe som har hendt på torpet i løpet av det første døgnet etter torpet episoden er lagt ut slik at folk rekker å få sett episoden, innen kvelden den dagen så trenger ikke man å bruke spoilertagg  når man diskuterer torpet episoden lenger

gleder meg :) begynner 6/9 ser ut som en spennende gjeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bah :(  Veldig glad for at Thor valgte å takke ja til torpet, men jeg er dessverre redd Rob kommer til å ta alt fokus.. :( Håper Rob ryker ganske fort! Blir spennende med Bjørn, da jeg mener å huske at han røk ut som førstemann i sin sesong! Rakk aldri å bli kjent med han! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janzypants skrev (2 timer siden):

Bah :(  Veldig glad for at Thor valgte å takke ja til torpet, men jeg er dessverre redd Rob kommer til å ta alt fokus.. :( Håper Rob ryker ganske fort! Blir spennende med Bjørn, da jeg mener å huske at han røk ut som førstemann i sin sesong! Rakk aldri å bli kjent med han! 

Håper Rob blir der lenge, hadde blitt ganske kjedelig om han røk ut med en gang, fyren er ren tv underholdning 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (10 timer siden):

Litt lei Rob🙈 Siste vet jeg ikke hvem er, derfor heier jeg akkurat nå på Thor.

digger Rob :) håper han vinner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig synes jeg årets Farmen-deltakere ser for snill ut. For det ser ut som en fin gjeng med altfor mange vennlige tryner på det bildet. 😄 
Håper trynet bedrar, og at man får litt action. Er redd for at vi går en høst i møte med "koseFarmen", litt for mange vennskap og ukesoppdrag som dras inn på rekke og rad fordi samarbeidet fungerer så godt. 

Håper også at det ikke oppstår flokkmentalitet der førstebondene hele tiden velger det "svakeste" leddet i gruppa, men at de heller går hardt ut fra start. 

Har en våt drøm om at Farmen i år kjører på med nye og mer nøytrale konkurransegrener, der fysiske forskjeller blir jevnet mer ut og konkurransene mer rettferdig. For det hadde vært bra om en fysisk underdog som førstekjempe faktisk hadde anledning til å gå etter en fysisk sterk som andrekjempe. Slik som Torpet-konkurransene. Men jeg tviler.. Er vel ingenting nytt i år heller, som vanlig.

Etter å ha blitt stappmett på Rob i fjor må jeg innrømme at det gleder meg å se han på Torpet. Han er så slesk og slu at irritasjonen blir god underholdning. Og Thor da! Flotte Thor! Så Torpet kommer jeg garantert til å se fra start i år også. 

Ellers føler jeg meg klar til en ny runde med Farmen og Torpet nå! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

For å være ærlig synes jeg årets Farmen-deltakere ser for snill ut. For det ser ut som en fin gjeng med altfor mange vennlige tryner på det bildet. 😄 
Håper trynet bedrar, og at man får litt action. Er redd for at vi går en høst i møte med "koseFarmen", litt for mange vennskap og ukesoppdrag som dras inn på rekke og rad fordi samarbeidet fungerer så godt. 

Håper også at det ikke oppstår flokkmentalitet der førstebondene hele tiden velger det "svakeste" leddet i gruppa, men at de heller går hardt ut fra start. 

Har en våt drøm om at Farmen i år kjører på med nye og mer nøytrale konkurransegrener, der fysiske forskjeller blir jevnet mer ut og konkurransene mer rettferdig. For det hadde vært bra om en fysisk underdog som førstekjempe faktisk hadde anledning til å gå etter en fysisk sterk som andrekjempe. Slik som Torpet-konkurransene. Men jeg tviler.. Er vel ingenting nytt i år heller, som vanlig.

Etter å ha blitt stappmett på Rob i fjor må jeg innrømme at det gleder meg å se han på Torpet. Han er så slesk og slu at irritasjonen blir god underholdning. Og Thor da! Flotte Thor! Så Torpet kommer jeg garantert til å se fra start i år også. 

Ellers føler jeg meg klar til en ny runde med Farmen og Torpet nå! 

Vi vet jo ingenting om hvordan deltakerne er enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...