Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Bonden, som driver med dyr, men som er redd hester??

Benjamin som ble lei seg og «fikk skrekken» fordi han fikk en halv brødskive mindre enn de andre? Det kan bli mye tårer etter hvert. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benjamin er en dramaqueen og en sutrekagge. Han skulle vært på Torpet sammen med Erlend Elias og Sofie Elise, det hadde blitt tidenes sutrekonkurranse! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Benjamin er en dramaqueen og en sutrekagge. Han skulle vært på Torpet sammen med Erlend Elias og Sofie Elise, det hadde blitt tidenes sutrekonkurranse! 

Jeg tror nok at Tv2 prøver å sette sammen en gruppe deltakere med spesielle typer med vilje for at seerne skal irritere seg eller engasjere seg mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Jeg tror nok at Tv2 prøver å sette sammen en gruppe deltakere med spesielle typer med vilje for at seerne skal irritere seg eller engasjere seg mest mulig.

Enig. Det er personene som skiller seg ut på godt og særlig vondt som er interessante å følge med på. Hadde vert kjedelig om alle deltakerene var ordinære hvermannsen.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Jeg tror nok at Tv2 prøver å sette sammen en gruppe deltakere med spesielle typer med vilje for at seerne skal irritere seg eller engasjere seg mest mulig.

Ja, jeg vet. Og bra er jo det, for kjedelig om alle er like og bestiser. Men tror den sutringen kommer til å gå mange av deltakerne på nervene og det blir jo underholdende for oss, hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med at så mange folk der er redd for dyr? Ene frykter gjess, andre katter og noen kuer, de burde ikke melde seg på et sånt program om de ikke takler dyr 🤦‍♂️

Jeg liker han ordføreren, virker som en hyggelig fyr :) Han presten virker veldig trivelig også, han hadde sikkert kommet godt overens med Thor på torpet 😄 

Merker at jeg savner å se Mads som programleder, jeg likte han faktisk bedre enn Gaute, om ikke hans nye program gjør suksess så håper jeg at han kommer tilbake som programleder i neste sesong. Jeg finner det vanskelig å ta Niklas noe seriøst egentlig :P

Vet forresten ikke om det bare de meg men jeg synes som oftest at søndags episoden er den eneste spennende episoden. Jeg synes de godt kunne hatt bare 2 episoder i uken istedenfor, men det er min mening, lurer på om noen andre her tenker det samme da :)

Synes det var dårlig valg med Dagny, hun som har stått på så hardt!

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 timer siden):

Benjamin er en dramaqueen og en sutrekagge. Han skulle vært på Torpet sammen med Erlend Elias og Sofie Elise, det hadde blitt tidenes sutrekonkurranse! 

Han er de to sammenspleiset. Sophie Elias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse kan jeg like! ;)  Har ikke fått det beste inntrykket av storbonden frem til nå. Skjønner at det var et vanskelig valg å ta, men kjøper overhodet ikke begrunnelsen hennes for å ta det valget. Hun har nok i løpet av uken sett hvilket råskinn Dagny er og er redd for å møte henne i en eventuell konkurranse.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Grisella skrev (13 timer siden):

Fy faen!!! At en gjeng inkompetente og redde folk skal ha ansvar for dyr! Stakkars Taino 😭

gikk heldigvis fint,men skjønner ikke helt hvorfor den kua ble så sint , trodde ikke kuer var så sinte

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (10 timer siden):

Bonden, som driver med dyr, men som er redd hester??

Benjamin som ble lei seg og «fikk skrekken» fordi han fikk en halv brødskive mindre enn de andre? Det kan bli mye tårer etter hvert. 

skjønner jo han reagerer, de andre fikk 1 og halv brødskive ,han ingen, de bør jo dele ganske likt synes jeg. men enig ellers at Benjamin sutrer mye,men liker han godt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (14 timer siden):

Det var et litt merkelig førstekjempevalg ja.  Jeg hadde ventet meg noe helt annet.  Gleder meg til søndag når vi ikke får vite hvilken gren det blir før de er på tinget. Skal også bli spennende hvem som blir den utvalgte 2.kjempe. Håper at det blir en som kan sendes hjem..

Jeg også ble veldig overrasket,men man må ta et valg, synes veldig mange overreagerte veldig,men er nok mye sterkere følelser der inne enn i det virkelig liv. Men hvis Dagny ryker i en kamp så tidlig mister de en som virkelig jobber hardt og er utrolig flink, men håper hun blir,men usikker hvem hun velger, og at folk er så sikker på at hun blir kan også bli skummelt for brått slår andrekjempen til,man vet aldri og i alle fall ikke nå som man ikke får vite hva man velger før tinget

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 timer siden):

Idiotisk valg av Stine å velge den som jobber aller best allerede første uka. Ikke rukket å bli kjent, du liksom, hva med å prøve å bli litt kjent da? Fikk helt vondt av Dagny som ble så lei seg :( 

Selv om noen må velges velger man ikke den beste arbeidshesten allerede første uka! Hun kunne vel valgt han derre latsekken av en ordfører vel. Han gjør jo ikke annet enn å ligge å dra seg. Han gjør ingen nytte der uansett. Håper virkelig Dagny vinner kampen på søndag. Hun fortjener å få bli der lenge. 

Hun tenker verken taktisk eller mtp det å få gjort ting. Taktisk, så vil nok Dagny vinne en tvekamp uansett… Men er ikke sikkert Stine tenker slik, hun vil nok prøve å få ut den største konkurrenten uansett, og det er Dagny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (1 time siden):

gikk heldigvis fint,men skjønner ikke helt hvorfor den kua ble så sint , trodde ikke kuer var så sinte

Jo, kuer kan bli sinte,særlig om de har kalver. Finnes eksempler på at kuer har stanga i hjel folk! Men jeg skjønner ikke hvorfor kuene går rundt huset? De burde være i en innhegning eller likn?

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (5 timer siden):

Likte du Rob sist sesong?

Det ble litt mye mas og tull med Rob, men han har godt humør og han er  faktisk ganske snill og vil være venn med alle. Rob er ingen dramaqueen.  Tor er grei nok, men han tredje fyren der inne…. Å hjelp 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (27 minutter siden):

Det ble litt mye mas og tull med Rob, men han har godt humør og han er  faktisk ganske snill og vil være venn med alle. Rob er ingen dramaqueen.  Tor er grei nok, men han tredje fyren der inne…. Å hjelp 😂 

Fikk sheldon cooper vibber fra han 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forskjellige ytterpunkter av personligheter der i år, selvgod ordfører og ekstremt usikker på seg selv og lavmelt Benjamin. Selvom det kan bli slitsomt på sin måte syns egentlig det er fint de har med litt sensitive typer også og ikke bare store egoer som ordførern og rob som er enda mer slitsomt! Mange sjarmerende og kjekke gutter/menn i år, og tydelig satsing på unge damer åpen for flørt. Nesten så man føler at de fant noen av deltakerne på Tinder 😅 Før har det vært én kjekkas og en babe på en måte. Jeg liker ikke for mye kliss eller sånn som i fjor når hun blonde som ble programleder i tv2 og han fyren fikk all tv tiden, samme med Sofie Elise og Isak, men det ser koselig ut å være der med de som er der i år og jeg håper hovedfokus blir på gårdsdrift og vennskap og ikke alt på flørt og romantikk hvis det oppstår. 

Storbonden (som gjorde meg sikker på at botox browlift er noe jeg aldri skal gjøre) tenkte konkurranse i valget sitt, det sier hun til kamera før hun offentliggjør valget og til medhjelper i storbondehuset etter valget noe ala "Ingen vil innrømme at de tenker konkurranse første uka". 

Selvom jeg syns det var dumt så kan man skjønne at hun vil få ut den største konkurrenten sin der inne og dette var kanskje den eneste muligheten hun hadde til å få hun ut.. Jeg tror han har rett han fyren som ble sur for valget at hun hotelldirektøren aldri kunne vunnet Farmen uansett så det er veldig synd om den deltakeren alle på gården er enige om at står på mest blir sendt hjem allerede nå. Er ikke alltid lurt å sende ut de beste heller for da kan uker med sult, mer slit på på gården og feilede ukesoppdrag følge. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig i at det var et valg som ikke gavner farmen, men lurer alltid på hvorfor storbonden ikke spiller over til kritikeren om hvem de mener burde vært valgt i stedet for? Det er jo en pyton oppgave uansett. Hvis dagny taper, så kan hun vinne torpet og komme tilbake. Håper bare ikke at deltakerne skal spille kjempeoverrasket over at torpet finnes i år og. Men av nysgjerrighet, hvem mener dere hun burde valgt og hvorfor?

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...