Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg til å se!

Ut fra det jeg har lest om deltagerne så langt har jeg en favoritt i Benjamin, men som vanlig kan jo det fort endre seg😅

Digger at Rob er på Torpet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, nå har det begynt, og jeg har nettopp sett første episode av både Farmen og Torpet 😄 gøy.  Det blir gøy med de nye reglene i år også.  Regner med at alle har lest på tv2.no om det. https://www.tv2.no/underholdning/flere-endringer-i-arets-farmen-sesong/15057073/
 

Foreløpig er det ukjente fjes på Farmen, så jeg har ikke fått så mange inntrykk ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Jøss, nå har det begynt, og jeg har nettopp sett første episode av både Farmen og Torpet 😄 gøy.  Det blir gøy med de nye reglene i år også.  Regner med at alle har lest på tv2.no om det. https://www.tv2.no/underholdning/flere-endringer-i-arets-farmen-sesong/15057073/
 

Foreløpig er det ukjente fjes på Farmen, så jeg har ikke fått så mange inntrykk ennå.

Oj, spennende! Liker spesielt at de annonserer valg av gren på selve tinget. Her blir det action😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 minutter siden):

Oj, spennende! Liker spesielt at de annonserer valg av gren på selve tinget. Her blir det action😁

Enig med deg 🐑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 3.9.2022 den 20.32):

For å være ærlig synes jeg årets Farmen-deltakere ser for snill ut. For det ser ut som en fin gjeng med altfor mange vennlige tryner på det bildet. 😄 
Håper trynet bedrar, og at man får litt action. Er redd for at vi går en høst i møte med "koseFarmen", litt for mange vennskap og ukesoppdrag som dras inn på rekke og rad fordi samarbeidet fungerer så godt. 

Håper også at det ikke oppstår flokkmentalitet der førstebondene hele tiden velger det "svakeste" leddet i gruppa, men at de heller går hardt ut fra start. 

Har en våt drøm om at Farmen i år kjører på med nye og mer nøytrale konkurransegrener, der fysiske forskjeller blir jevnet mer ut og konkurransene mer rettferdig. For det hadde vært bra om en fysisk underdog som førstekjempe faktisk hadde anledning til å gå etter en fysisk sterk som andrekjempe. Slik som Torpet-konkurransene. Men jeg tviler.. Er vel ingenting nytt i år heller, som vanlig.

Etter å ha blitt stappmett på Rob i fjor må jeg innrømme at det gleder meg å se han på Torpet. Han er så slesk og slu at irritasjonen blir god underholdning. Og Thor da! Flotte Thor! Så Torpet kommer jeg garantert til å se fra start i år også. 

Ellers føler jeg meg klar til en ny runde med Farmen og Torpet nå! 

Håper det blir koseFarmen, jeg! Elsker å se de sesongene der alle er venner og samarbeidet fungerer godt, synes det er såå mye triveligere å se på da. Krangling og drama blir jeg bare frustrert over. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (5 minutter siden):

Håper det blir koseFarmen, jeg! Elsker å se de sesongene der alle er venner og samarbeidet fungerer godt, synes det er såå mye triveligere å se på da. Krangling og drama blir jeg bare frustrert over. 

Er de sesongene jeg synes har vært de kjedeligste 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første episode av Farmen: 

Spoiler

Okei. Det var mye hummer og kanari av folk i år. Ser antydning til at at folk finner seg sine venner og irritasjonsmomenter allerede nå. Tror det kan bli en blanding av både koseFarmen og spillFarmen i år. Og det er en fin kombo. Ser ikke bort ifra at ordfører Dan Håvard som var litt laid-back eller han Benjamin inne på atelieret som søkte mye bekreftelse ender som førstekjempe. 

Vi er i gang! :) 

Første episode av Torpet: 

Spoiler

Full Rob-mode fra første sekund. Han er seg selv lik. Psykologisk krigføring, taktikk og allianser fra første sekund. Men så møtte han sin motpole Thor som ikke var interessert i noe av dette. 😜 

Og det ble ikke akkurat bedre for Rob når han fikk en leksjon fra Bjørn Egil om renhold og håndvask som førsteinntrykk. Tror det lett kan skjære seg mellom dem hvis det fortsetter slik. ;) 

Dette kan bli knall!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (På 3.9.2022 den 23.53):

Får ikke sett pga Tv2 er i klinsj med Altibox 😠

kjøp tv2 play :)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg synes første episode var kjedelig, håper det tar seg opp, at noen begynner med rampestreker 

 

synes den var bra jeg, ikke vits i med drama for første stund

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (Akkurat nå):

synes den var bra jeg, ikke vits i med drama for første stund

Kunne vært det for min del 😅 liker når det er drama og action i farmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (41 minutter siden):

Kunne vært det for min del 😅 liker når det er drama og action i farmen

Ja hver sin smak :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (38 minutter siden):

Og hvorfor i alle dager melder folk seg på farmen, når de er redd for dyr 🙈

Det har jeg også lurt på.🙄

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena Catalina skrev (1 time siden):

Og hvorfor i alle dager melder folk seg på farmen, når de er redd for dyr 🙈

Kanskje de ønsker å komme over redselen?  Jeg husker Mimir fra Farmen kjendis. Han var livredd for høner, men klarte det fint med god hjelp der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (6 minutter siden):

Kanskje de ønsker å komme over redselen?  Jeg husker Mimir fra Farmen kjendis. Han var livredd for høner, men klarte det fint med god hjelp der inne.

Blir til god underholdning i hvert fall 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..hun som ble valgt som storbonde med tidenes evil look til tider som slang ut av seg kommentaren om at hun håper de får skikkelig mat snart elns..🙈 blir gøy når de kommer til den uka hvor de må leve på bare vassete grøt og potatoes😂 

Einar virker morsom, sjarmerende dialekt har han å..😄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...