Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Mousj skrev (1 time siden):

Jeg er veldig enig i at det var et valg som ikke gavner farmen, men lurer alltid på hvorfor storbonden ikke spiller over til kritikeren om hvem de mener burde vært valgt i stedet for? Det er jo en pyton oppgave uansett. Hvis dagny taper, så kan hun vinne torpet og komme tilbake. Håper bare ikke at deltakerne skal spille kjempeoverrasket over at torpet finnes i år og. Men av nysgjerrighet, hvem mener dere hun burde valgt og hvorfor?

 

I den første uka faller valget gjerne på årets kranglefant (gjerne en godt voksen mann), eventuelt den som overhodet ikke passer inn.  Så langt er det ingen som umiddelbart virker å falle inn i noen av disse kategoriene.  Jeg var overbevist om at hun enten kom til å velge ordføreren (liker å ta livet med ro, tydeligvis, underspiller voldsomt sitt eget konkurranseinstinkt) eller Benjamin (han virker å vaere et skikkelig petimeter, samtidig som han ønsker bekreftelse på alle små valg han tar i forhold til sine arbeidsoppgaver).

I uke 1 vil førstekjempevalget uansett vaere vanskelig og bittelitt tilfeldig.  14 personer som har tilbragt 3-4 dager sammen på dette tidspunktet.  Jeg synes ikke storbondens begrunnelse om at Dagny var den hun kjente minst, var så hinsides.  Selve rollen som storbonde - der tror jeg hun tok seg vann over hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cas12 skrev (9 timer siden):

skjønner jo han reagerer, de andre fikk 1 og halv brødskive ,han ingen, de bør jo dele ganske likt synes jeg. men enig ellers at Benjamin sutrer mye,men liker han godt

Nei han fikk 1 skive i starten av måltidet, det sier han selv, "jeg fikk ikke mer enn den ene". Men gikk altså glipp av den halve som ble utdelt senere. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt på de som kommer dit og er livredde for dyr, rot og virker litt snåle og rare, det skyldes nok at disse tingene plager dem.  De forteller om det selv også, at de veldig gjerne vil komme over en fobi eller bare bli litt tøffere under oppholdet.   Det er jo en ærlig sak det, selv om det kan være ganske pinlig å følge med på av og til.    Det verste synes jeg, er slike «verdensmestere» som noen vil være. 
Så det er en god blanding. Jeg kommer nok til å ergre meg over noen og heie på noen.  Og jeg kan ta fullstendig feil 😂

Fint når vi er flere som følger med på samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker litt på de som kommer dit og er livredde for dyr, rot og virker litt snåle og rare, det skyldes nok at disse tingene plager dem.  De forteller om det selv også, at de veldig gjerne vil komme over en fobi eller bare bli litt tøffere under oppholdet.   Det er jo en ærlig sak det, selv om det kan være ganske pinlig å følge med på av og til.    Det verste synes jeg, er slike «verdensmestere» som noen vil være. 
Så det er en god blanding. Jeg kommer nok til å ergre meg over noen og heie på noen.  Og jeg kan ta fullstendig feil 😂

Fint når vi er flere som følger med på samme.

Vil de komme over en fobi så finnes det andre måter enn å melde seg på et realityprogram som folk over hele Norge ser på 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Vil de komme over en fobi så finnes det andre måter enn å melde seg på et realityprogram som folk over hele Norge ser på 😛 

De tar den hardeste veien ja. Noen er vel også oppfordret eller påmeldt av noen som kjenner dem.  Jeg hadde aldri funnet på noe slikt.  Var det ikke en av folkene her inne som hadde søkt om å delta?  Vet du hvordan det gikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (2 minutter siden):

De tar den hardeste veien ja. Noen er vel også oppfordret eller påmeldt av noen som kjenner dem.  Jeg hadde aldri funnet på noe slikt.  Var det ikke en av folkene her inne som hadde søkt om å delta?  Vet du hvordan det gikk?

Er flere tusen som melder seg på vært år så sjansen er ganske liten for å komme med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til kampen på søndag! Heier på Dagny uansett hvem hun velger. Råsterk dame og et arbeidsjern uten like, hun fortjener å få bli der lenge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange snodige deltakere, men mange virker kule. Kjenner igjen Li gård. Har de sluppet opp for nye gårder? Ganske omfattende ukesoppdrag til å være første uke. Spørs om de klarer alt. Maten så god ut. Vet ikke helt hva jeg synes om endringene i forhold til når førstekjempen får vite om grenen.

Endret av Galen King
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (13 minutter siden):

Tipper Dagny velger Ivana som andrekjempe. Gleder meg til i morgen.

Finner ingen tråd om Torpet ?

Folk ble enige sist sesong om å bare diskutere det her, jeg lagde en torpet tråd sist sesong men flere klagde og sa det var unødvendig så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Folk ble enige sist sesong om å bare diskutere det her, jeg lagde en torpet tråd sist sesong men flere klagde og sa det var unødvendig så

Å ja. Opprettet en nå jeg. Ja ja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (6 minutter siden):

Å ja. Opprettet en nå jeg. Ja ja

Bra, jeg synes selv det er kjekt med en egen torpet tråd :) Da kan vi disktutere alt som skjer i torpet uten å risikere å spoile for folk her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (26 minutter siden):

Jeg er helt enig i at det er best med en egen Torpet-tråd. 

Jeg kommer til å holdt torpet diskusjoner der fremover i hvert fall :) jeg synes originalt at det var det beste slik at de som ikke ser på torpet kan få bli overrasket over hvem som dukker opp på farmen når torpet er over 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turkis Sau skrev (På 7.9.2022 den 12.26):

Nova Scotia Duck Tolling Retriever.

Han er ikke en Toller, mulig Toller i han. Men ikke ren i hvert fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (20 timer siden):

Mange snodige deltakere, men mange virker kule. Kjenner igjen Li gård. Har de sluppet opp for nye gårder? Ganske omfattende ukesoppdrag til å være første uke. Spørs om de klarer alt. Maten så god ut. Vet ikke helt hva jeg synes om endringene i forhold til når førstekjempen får vite om grenen.

Hvilke endringer? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var stas med en muslimsk dame der inne. Og at hun er eggtyven..ha ha ha..hvem mistenker henne ??? Hun blir nok ikke stemt ut med det første heller pga rassisme kortet tør ingen å få på seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (1 time siden):

Hvilke endringer? ☺️

Førstekjempen får vite grenen først når de møter opp på tinget like før kampen, og ikke når kjempene fortsatt er på hyttene.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...