Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ordføreren har god tid og slapper godt av i hengekøya. Han har jo ingen ambisjoner om å komme langt i konkurransen og blåser nok i om de klarer ukesoppdraget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Ordføreren har god tid og slapper godt av i hengekøya. Han har jo ingen ambisjoner om å komme langt i konkurransen og blåser nok i om de klarer ukesoppdraget. 

Rob 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (1 minutt siden):

Utrolig ufint å banne til dyrene 😡 De merker når folk er sinte uansett om de ikke forstår språket..

Enig, ble skikkelig provosert 😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (7 minutter siden):

Utrolig ufint å banne til dyrene 😡 De merker når folk er sinte uansett om de ikke forstår språket..

 

Athena Catalina skrev (5 minutter siden):

Enig, ble skikkelig provosert 😠

Enig! Dyr leser sinnsstemning, toneleie og kroppspråk. Syns det var veldig fint at det ble tatt opp i plenum, kudos til storbonden som tok dette på alvor!

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, også Benjamin da, som har sagt til jentene at han skal ta vare på det de vil av kroppshår for dem 😮

Sikkert godt ment, men jeg hadde ikke sluppet han til på min kropp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der nappinga av armhulehår i sofaen 😱

2 minutter siden, Knitalong said:

Uff, også Benjamin da, som har sagt til jentene at han skal ta vare på det de vil av kroppshår for dem 😮

Sikkert godt ment, men jeg hadde ikke sluppet han til på min kropp. 

Enig, ikke på meg heller! 

 

Liker at Dan-Håvard skjønner godt hva det hintes til, men velger å ikke "ta hintet" når Benjamin sutrer 🙈 Jeg tenker som Maymona at det hadde nok vært bedre om det bare satt noen inne med ham så han ikke var ensom og måtte ut å sosialisere seg hele tiden. Den andre kan jo gjøre noe annet nyttig inne hvis Benjamin er for sær til å la noen slippe til på syingen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip1 skrev (6 minutter siden):

Aldri😂

3 måneder er lenge 😛

Turkis Sau skrev (23 minutter siden):

 

Enig! Dyr leser sinnsstemning, toneleie og kroppspråk. Syns det var veldig fint at det ble tatt opp i plenum, kudos til storbonden som tok dette på alvor!

Dan virket ikke til å ta det noe særlig alvorlig egentlig synes jeg, han sa jo selv at Benjamin klager på masse så han må filtrere klagene og han hadde ikke tro på at de i gruppa ville ta det på alvor. Jeg synes det er bra at Benjamin reagerer og velger å ta opp det med dyrene, han kan virke litt for mye av og til men han virker også som en snill og fornuftig person, håper han blir der lenge :) 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin blir nok førstekjempe ja.

Veldig enig ang dyrene, men jeg hadde blitt helt utslitt av å tilbringe en dag med han..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (Akkurat nå):

Benjamin blir nok førstekjempe ja.

Veldig enig ang dyrene, men jeg hadde blitt helt utslitt av å tilbringe en dag med han..

Han blir nok med på neste sesong av sofa etter dette er over :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med Benjamin ang dyrene jeg også og bra han tok det opp.

Men Gud, så slitsom han er! Sutrer, klager, maser og setter seg selv i offerrollen hele tiden. Samtidig syns jeg synd på ham og jeg vet så godt hvordan det er å kjenne på ensomhet og føle at man ikke passer inn. Håper han finner seg mer til rette etterhvert ♥️ Men han må tørre å spørre om å være med å jobbe ute og tørre å overlate litt av syingen til noen andre. Da kunne han hatt selskap inne også. Men han slipper jo ikke de andre til og hvis det er sånn at han river opp andres arbeid fordi det ikke er bra nok skjønner jeg at folk ikke gidder.

Jeg vil så gjerne like Benjamin, for han virker som en hyggelig og kunnskapsrik fyr, men han virker også som en skikkelig energityv. Tror nok han blir 1. kjempe, ja. Spent på om han har noe konkurranseinstinkt i det hele tatt eller om han nesten gir opp før han har prøvd og lar den andre vinne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, jukkapalme said:

Veldig enig med Benjamin ang dyrene jeg også og bra han tok det opp.

Men Gud, så slitsom han er! Sutrer, klager, maser og setter seg selv i offerrollen hele tiden. Samtidig syns jeg synd på ham og jeg vet så godt hvordan det er å kjenne på ensomhet og føle at man ikke passer inn. Håper han finner seg mer til rette etterhvert ♥️ Men han må tørre å spørre om å være med å jobbe ute og tørre å overlate litt av syingen til noen andre. Da kunne han hatt selskap inne også. Men han slipper jo ikke de andre til og hvis det er sånn at han river opp andres arbeid fordi det ikke er bra nok skjønner jeg at folk ikke gidder.

Jeg vil så gjerne like Benjamin, for han virker som en hyggelig og kunnskapsrik fyr, men han virker også som en skikkelig energityv. Tror nok han blir 1. kjempe, ja. Spent på om han har noe konkurranseinstinkt i det hele tatt eller om han nesten gir opp før han har prøvd og lar den andre vinne. 

Samme her! Skjønner godt at folk blir irriterte, når han tar opp igjen arbeidet deres, dersom det ikke er bra nok for han.. Det blir jo ganske respektløst, når de har brukt tid og energi på arbeidet de har gjort. I tillegg til at det er så mye som må gjøres.

Tror han hadde kommet mer inn i det sosiale, hvis han hadde greid å legge fra seg den perfeksjonismen litt. Da rekker han sikkert å gjøre litt ute, også. 

Men han prøver da❤️ 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt vondt av Benjamin jeg. Han driver et småbruk hjemme, med masse dyr og mark, i tillegg til håndtverksarbeidet sitt. Han kan mye.
Men så langt har han kun vist håndarbeidet sitt på Farmen, og isolert seg inne.
Jeg tror det er hans trygge sone der, og at det er derfor han tar på seg alle disse "inne-og-strikke"-oppgavene.

Håper for hans del han prøver å pushe seg selv ut av atelieret etter hvert, tar opp en hammer eller en spade, og får litt mer del i fellesskapet.
 
Endret av Turkis Sau
  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Benjamin virker til å være en som tar mye energi og er krevende. Han trenger tydelig mye bekreftelse. 
 

Men så utrolig kunnskapsrik han er! Kan jo mye om alt. Om han ikke er den nest effektive til å jobbe, så er han gull som rådgiver på de fleste oppgavene. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 timer siden):

Utrolig ufint å banne til dyrene 😡 De merker når folk er sinte uansett om de ikke forstår språket..

Ja enig, det skaper en negativ energi. Selv om de ikke har noe intensjon om å være slemme på noen måte. Syns det var bra av Benjamin å reagere på det og ta det opp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...