Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ValarMorghulis skrev (7 timer siden):

Tja. Jeg fikk også et veldig dårlig inntrykk av Hashar etter onsdagens episode, men dette endret seg helt i dag. Føler det er mye vi ikke har fått sett fra denne uken, så når det kom fram i dagens episode at han har følt seg utfryst fra resten av gjengen så forstår jeg mye bedre hans reaksjon. Det er svært vanskelig å takle motgang når man står alene, så det å bli valgt til førstekjempe føltes nok ekstra vondt for han.

Han tok praten med Ivana og Maymona på en veldig fin måte, og jeg synes det står respekt av at han selv fortalte at han angret, innså at det var skikkelig bedriten oppførsel, og beklagde. Det er langt ifra alle som er villig til å se (og ikke minst innrømme) egne feil, men han beviste med den samtalen at han både kan reflektere over egen oppførsel og korrigere den.
Som svar til det noen andre skrev her i tråden - et sånt politi vil JEG ha i min by. 

Jeg er så enig og signerer i helhet. 
 

Heiet litt på Hashar fra starten av, men ble skuffet etter onsdagens episode. Det endret seg heldigvis, og jeg tror også vi ikke har sett alt. Og som alltid; ting klippes. 
 

Når det er sagt, syntes jeg det var dumt Lasse gikk ut. Han hadde fortjent å være der lengre. Men vet ikke hvem av guttene (bortsett fra Dan) jeg heller syntes burde gått..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Samme her, blir luen min i så fall. Og så velger hun Hashar som førstekjempe

Får nok bli lue her og siden jeg ikke har noen hatt, hehe 😂

Forundrer meg ikke om Hashar blir valgt igjen, nei. Men håper ikke han blir det. Han fortjener en ny sjanse selv om han har oppført seg teit. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Får nok bli lue her og siden jeg ikke har noen hatt, hehe 😂

Forundrer meg ikke om Hashar blir valgt igjen, nei. Men håper ikke han blir det. Han fortjener en ny sjanse selv om han har oppført seg teit. 

Jeg har mine tvil men får se hvordan han blir fremover, jeg håpte egentlig at han skulle bli sesongens kranglefant :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Hashar godt, tror han bare ble ganske såret og at han ikke kom inn og gruppe og slik, liker han veldig godt.

blir spennende og se hvordan Andrea takler storbonde livet :) ganske sikker på at det er henne lasse velger

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (55 minutter siden):

Liker Hashar godt, tror han bare ble ganske såret og at han ikke kom inn og gruppe og slik, liker han veldig godt.

blir spennende og se hvordan Andrea takler storbonde livet :) ganske sikker på at det er henne lasse velger

Jeg hadde ikke noe i mot han før onsdags episodene, jeg ble mildt sagt overrasket :P men kan hende det roer seg ned nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (23 timer siden):

Jeg hadde ikke noe i mot han før onsdags episodene, jeg ble mildt sagt overrasket :P men kan hende det roer seg ned nå

Ja, jeg kommer til og fortsette og like han,men likte ikke oppførselen i hele tatt og skjer det mer, så kan det nok hende jeg misliker han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår de blir lei seg grunnet slakt, men samtidig er jo slakt en del av det å drive en gård. 

Og i 1922 så hadde man vel ikke luksusen til å være i mot slakt heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert år er det noe drama rundt slakt. I år var det faktisk ganske tonet ned. Og fint er det, for dyr er mat. Hele konseptet er lagt opp til det. Så det er bare å "gilla läget" når man melder seg på et slikt konsept. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (Akkurat nå):

Hvert år er det noe drama rundt slakt. I år var det faktisk ganske tonet ned. Og fint er det, for dyr er mat. Hele konseptet er lagt opp til det. Så det er bare å "gilla läget" når man melder seg på et slikt konsept. 

Tror de alltid leter blant søknadene etter minst en som er i mot slakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Tror de alltid leter blant søknadene etter minst en som er i mot slakt

Virker sånn. Har ikke fått med meg hvem som er veggiser, som det ble nevnt. Virket ikke som om de/dem laget så mye oppstyr heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bulsara skrev (Akkurat nå):

Virker sånn. Har ikke fått med meg hvem som er veggiser, som det ble nevnt. Virket ikke som om de/dem laget så mye oppstyr heller

Har hendt at noen har prøvd å overbevise resten om å ikke slakte noe, noe som alltid er like komisk, skal gruppa liksom gå glipp av store mengder mat bare fordi en person ikke liker det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tøft av Maymona å gå tilbake og være der ♥️ Det hadde aldri jeg klart. Jeg er ikke veggis, men jeg knytter meg veldig til dyrene jeg også. Jeg hadde gått langt unna når slakten foregikk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...