Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (6 timer siden):

Så irriterende de ungguttene er, syter og klager over han Erlend som ikke er noe annet enn hyggelig 🙄 håper de ryker snarest

Håper virkelig at Erlend vinner tvekampen! (Antar han blir valgt som andrekjempe)

Jeg håper enten erlend vinner eller at Einar har lurt ordføreren og velger han som andrekjempe. Irriterer meg når folk blir for selvgode

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PallePalle skrev (2 timer siden):

Jeg håper enten erlend vinner eller at Einar har lurt ordføreren og velger han som andrekjempe. Irriterer meg når folk blir for selvgode

Det blir jo Lotto for han om han taper og havner på torpet med Lasse 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 22.9.2022 den 15.13):

Jeg synes egentlig at denne sesongen har vært litt kjedelig de siste episodene🥱 Håper det tar seg opp igjen!

Torpet derimot ler jeg meg fillete av😅

Samme her, tror det er fordi vi har sett det samme skje med diverse personer opp igjennom årene så det slutter å bli interessant liksom :P

Samme her, torpet er som vanlig bedre enn farmen 😄  

Kaisamaia skrev (På 22.9.2022 den 17.59):

Dan har også sagt at han vil spille spille og komme langt. Sånn til kamera. Men til de der inne har han sagt det motsatte, ja. ☺️

Reality tv i et nøtteskall :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hvem heier dere på i kveld?

Synes det er faktisk er trist uansett, da jeg digger både Einar og Erlend,men siden Einar gjorde som han gjorde så holder jeg en knapp på erlend

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (20 minutter siden):

Synes det er faktisk er trist uansett, da jeg digger både Einar og Erlend,men siden Einar gjorde som han gjorde så holder jeg en knapp på erlend

Einar liker jeg ikke i det hele tatt etter ukens påfunn, ikke noe stor fan av dan heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 timer siden):

Hvem heier dere på i kveld?

Jeg tror Einar ryker. Og så håper jeg Dan blir, han lager mye morsomt og relativt uskyldig drama.
Samme med Hashar, han liker jeg i grunnen dårlig, men han kan godt bli for underholdningen,

Bryr meg ikke så veldig om Einar eller Erlend ryker - liker begge helt medium godt, fine og gode på hver sin måte, og slitsomme på hver sin måte.

Det var dagens værmelding fra meg:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden viser de oss at ukesoppdraget blir godkjent? Ødelegger jo all spenningen, bedre når vi venter spent på mens hun oppsummerer etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar har visst hukommelsestap. Nå har han overbevist seg selv om at han ba om å bli nominert for å få en tenkepause. Tror visst han at han er i 1922, og har glemt kameraene. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (20 minutter siden):

Enig, nå er det mye rar oppførsel der. 

Erlend er alt for snill for den gården, de fortjener han ikke

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Erlend er alt for snill for den gården, de fortjene han ikke

Ja fikk helt vondt av ham når han stod og snakket bare pent om Einar. Som har baksnakket ham så mye. 

  • Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Ja fikk helt vondt av ham når han stod og snakket bare pent om Einar. Som har baksnakket ham så mye. 

Føler egentlig at jeg begynner å bli lei av farmen, den vanlige i hvert fall. Det er fremmede personer som skal gå igjennom akkurat det samme som alle andre deltakere har før dem, tror jeg bare holder meg til kjendis versjonen fremover de neste årene, men mulig at jeg ser på torpet da om noen interessante folk dukker opp der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (6 minutter siden):

Føler egentlig at jeg begynner å bli lei av farmen, den vanlige i hvert fall. Det er fremmede personer som skal gå igjennom akkurat det samme som alle andre deltakere har før dem, tror jeg bare holder meg til kjendis versjonen fremover de neste årene, men mulig at jeg ser på torpet da om noen interessante folk dukker opp der

Man føler jo man har sett det mange ganger før, ja. Det har jo gått i mange år, siden 2004 eller noe sånt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...