Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (40 minutter siden):

Måten Hashar oppfører seg på minner meg veldig om Rhino fra Nissene på låven

Ha ha, jeg kommenterte det samme i stuen tidligere i kveld 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet de at det er 10 minutter til Mentor kommer når de ikke har klokke?

Reagerte på det samme, har de en klokka på kameraene kanskje? La forresten merke til at noen hadde et bilde av noen folk på t skjorten sin, ganske 1922 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sys64738 skrev (10 minutter siden):

Hvordan vet de at det er 10 minutter til Mentor kommer når de ikke har klokke?

Det lurer jeg også på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud🙈 Han er ikke akkurat den første som har valgt å legge ned arbeidet etter å ha blitt valgt som førstekjempe🤪 det å begynne å dra inn jobben han som politibetjent er bare teit..

Litt synd at Lasse er ute, virka som en som stod på💪🏻

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (3 minutter siden):

Herregud🙈 Han er ikke akkurat den første som har valgt å legge ned arbeidet etter å ha blitt valgt som førstekjempe🤪 det å begynne å dra inn jobben han som politibetjent er bare teit..

Litt synd at Lasse er ute, virka som en som stod på💪🏻

Jeg synes det er alltid like barnslig å legge ned arbeidet når man blir valgt 🙄 Det går ikke utover bare storbonden men alle på gården

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto litt mer av Hashads reaksjon i dag. Han følte at det ikke var plass til ham og vanskelig å bli inkludert i hovedhuset etter uken som hjelper. Jeg håper at det går bedre i neste uke. 
Selv er jeg lei av ordføreren..

Hvem blir storbonde nå?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 minutter siden):

Jeg forsto litt mer av Hashads reaksjon i dag. Han følte at det ikke var plass til ham og vanskelig å bli inkludert i hovedhuset etter uken som hjelper. Jeg håper at det går bedre i neste uke. 
Selv er jeg lei av ordføreren..

Hvem blir storbonde nå?  

Dama til Lasse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Jeg forsto litt mer av Hashads reaksjon i dag. Han følte at det ikke var plass til ham og vanskelig å bli inkludert i hovedhuset etter uken som hjelper. Jeg håper at det går bedre i neste uke. 
Selv er jeg lei av ordføreren..

Hvem blir storbonde nå?  

Blir nok Andrea.

Håper Hashar finner seg mer til rette neste uke jeg også. Det er aldri hyggelig å føle seg utestengt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Blir nok Andrea.

Håper Hashar finner seg mer til rette neste uke jeg også. Det er aldri hyggelig å føle seg utestengt. 

Om han bidrar til ukesoppdraget så er sjansene gode i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Om han bidrar til ukesoppdraget så er sjansene gode i hvert fall :)

Jepp. Satser på at han har lært av sine feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Hashad har vært så ille, da. Jeg mener dere overdriver. Men Benjamin sin hånfliring over smiearbeidet kan jeg jo styre meg for.. 

Endret av Kaisamaia
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (2 minutter siden):

Synes ikke Hashad har vært så ille, da. Jeg mener dere overdriver. Men Benjamin sin hånfliring over smiearbeidet kan jeg jo styre meg for.. 

Du synes det var ille at han droppet hele ukesoppdraget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (1 minutt siden):

Du synes det var ille at han droppet hele ukesoppdraget?

Jeg synes ikke det var ille at han droppet hele ukesoppdraget, nei. Er jo veldig mange som har gjort det før. Er da et spill og en konkurranse, dette. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke det var ille at han droppet hele ukesoppdraget, nei. Er jo veldig mange som har gjort det før. Er da et spill og en konkurranse, dette. 

Jeg synes i hvert fall at det er egoistisk gjort, siden det da går utover alle, når deltakere begynner sånn så synker de i mine øyne. Men det er min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Jeg synes i hvert fall at det er egoistisk gjort, siden det da går utover alle, når deltakere begynner sånn så synker de i mine øyne. Men det er min mening :)

Tja. Jeg fikk også et veldig dårlig inntrykk av Hashar etter onsdagens episode, men dette endret seg helt i dag. Føler det er mye vi ikke har fått sett fra denne uken, så når det kom fram i dagens episode at han har følt seg utfryst fra resten av gjengen så forstår jeg mye bedre hans reaksjon. Det er svært vanskelig å takle motgang når man står alene, så det å bli valgt til førstekjempe føltes nok ekstra vondt for han.

Han tok praten med Ivana og Maymona på en veldig fin måte, og jeg synes det står respekt av at han selv fortalte at han angret, innså at det var skikkelig bedriten oppførsel, og beklagde. Det er langt ifra alle som er villig til å se (og ikke minst innrømme) egne feil, men han beviste med den samtalen at han både kan reflektere over egen oppførsel og korrigere den.
Som svar til det noen andre skrev her i tråden - et sånt politi vil JEG ha i min by. 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (Akkurat nå):

Tja. Jeg fikk også et veldig dårlig inntrykk av Hashar etter onsdagens episode, men dette endret seg helt i dag. Føler det er mye vi ikke har fått sett fra denne uken, så når det kom fram i dagens episode at han har følt seg utfryst fra resten av gjengen så forstår jeg mye bedre hans reaksjon. Det er svært vanskelig å takle motgang når man står alene, så det å bli valgt til førstekjempe føltes nok ekstra vondt for han.

Han tok praten med Ivana og Maymona på en veldig fin måte, og jeg synes det står respekt av at han selv fortalte at han angret, innså at det var skikkelig bedriten oppførsel, og beklagde. Det er langt ifra alle som er villig til å se (og ikke minst innrømme) egne feil, men han beviste med den samtalen at han både kan reflektere over egen oppførsel og korrigere den.
Som svar til det noen andre skrev her i tråden - et sånt politi vil JEG ha i min by. 

Får se om han takler det bedre om han blir valgt på onsdag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...