Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker Andrea mye bedre nå som Lasse er ute. Ikke at jeg har direkte mislikt henne, men visste liksom ikke hvor jeg hadde henne. Syns hun er en god storbonde til nå. 

Lurer på hvem som blir 1.kjempe i morgen. Kanskje matvraket? Han må jo skjønne at han ikke kan spise 5-6 porsjoner, burde ikke være nødvendig å gi han beskjed om det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Ufint å spise så mye av maten til de andre

Han er jo sulten og trodde at han fikk lov å spise seg mett.  Han forandrer seg kanskje nå som han har fått beskjed?   De hadde vel ikke snakket ordentlig om det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Han er jo sulten og trodde at han fikk lov å spise seg mett.  Han forandrer seg kanskje nå som han har fått beskjed?   De hadde vel ikke snakket ordentlig om det før.

Får håpe det, så komisk ut hvordan han skrapte ut det siste fra gryta 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg liker Andrea mye bedre nå som Lasse er ute. Ikke at jeg har direkte mislikt henne, men visste liksom ikke hvor jeg hadde henne. Syns hun er en god storbonde til nå. 

Lurer på hvem som blir 1.kjempe i morgen. Kanskje matvraket? Han må jo skjønne at han ikke kan spise 5-6 porsjoner, burde ikke være nødvendig å gi han beskjed om det. 

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående slakt så er det vel ingen nytt at alle dyr slaktes for å bli mat. Trøsten får være at det er bedre å bli slaktet på en gård på denne måten enn å bli stabla på dødsleie i båser hos en slaktefabrikk med slaktemetodene disse har.

Folk reagerer på Henriks matinntak, og egentlig alt annet ved Henrik, men ingen velger å si noe?
Henrik virker å ha en veldig barnslig holdning ovenfor gruppa. Hvis han ikke får retningslinjer til hvert måltid av storbonden så spiser han seg så mett at han ikke klarer å spise mer. Man må jo føle på ansvar når man går mett på Farmen når man vet at det er begrenset med mat. 

Henrik blir vel førstekjempe nå. Han er gruppas irritasjonsmoment fordi ingen tar den skikkelige praten med han. Det Hanne leverte var mer fjaseprat, og Henrik responderte da med en form for hovmod fordi han ikke forstår bedre. 

Endret av Christina82
endret for avsporing i første del.
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 20.9.2022 den 23.00):

Angående slakt så er det vel ingen nytt at alle dyr slaktes for å bli mat. Trøsten får være at det er bedre å bli slaktet på en gård på denne måten enn å bli stabla på dødsleie i båser hos en slaktefabrikk med slaktemetodene disse har.

Folk reagerer på Henriks matinntak, og egentlig alt annet ved Henrik, men ingen velger å si noe?
Henrik virker å ha en veldig barnslig holdning ovenfor gruppa. Hvis han ikke får retningslinjer til hvert måltid av storbonden så spiser han seg så mett at han ikke klarer å spise mer. Man må jo føle på ansvar når man går mett på Farmen når man vet at det er begrenset med mat. 

Henrik blir vel førstekjempe nå. Han er gruppas irritasjonsmoment fordi ingen tar den skikkelige praten med han. Det Hanne leverte var mer fjaseprat, og Henrik responderte da med en form for hovmod fordi han ikke forstår bedre. 

Helt enig, mye bedre for dyret å bli slaktet på den måten på en gård. Selv om jeg ikke hadde klart å være der under slakten selv.

Helt enig, når han tydeligvis ikke skjønner at han ikke kan spise ubegrenset burde de jo ha sagt ifra til han for lenge siden. Helt sykt at han ikke skjønner at det er begrenset med mat. Enig med Benjamin i at han har en veldig megmegmeg-holdning og han virker veldig umoden til å være 26 år. Tipper Henrik blir 1.kjempe nå, ja. 

Endret av Christina82
endret for sitert innlegg som er moderert.
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 20.9.2022 den 23.12):

Helt enig, mye bedre for dyret å bli slaktet på den måten på en gård. Selv om jeg ikke hadde klart å være der under slakten selv.

Helt enig, når han tydeligvis ikke skjønner at han ikke kan spise ubegrenset burde de jo ha sagt ifra til han for lenge siden. Helt sykt at han ikke skjønner at det er begrenset med mat. Enig med Benjamin i at han har en veldig megmegmeg-holdning og han virker veldig umoden til å være 26 år. Tipper Henrik blir 1.kjempe nå, ja. 

Om ikke Henrik blir førstekjempe så, så sletter jeg meg selv… not :P Men kan gå med på å spise noe hehe

Endret av Christina82
endret sitert innlegg som er avsporinger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så at Bjørn er den som taper kampen. Fordi jeg gjerne vil ha Lasse der, men også fordi jeg blir gal av den gnålete stemmen 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (3 timer siden):

Håper så at Bjørn er den som taper kampen. Fordi jeg gjerne vil ha Lasse der, men også fordi jeg blir gal av den gnålete stemmen 😬

Prater du om torpet nå eller? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (21 timer siden):

Ingen overraskelse der,men tror Andrea blir en bra storbonde. Hun har gjort et godt inntrykk til nå i Farmen i vert fall. 

Liker henne godt og hun var tøft som gjorde det med mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Ingen som har noe å si om dagens episode? 😅

JO. Jeg forstår ikke hvordan Einar kan synes pastoren er så irriterende, det virker mest som han bidrar med godt humør og er en grei arbeidskar. Det at han vekte de var jo kun på grunn av at Benjamin ba ham om det, og det var også derfor Einar mente han var så plagsom. Erlend kom med mat til han og Dan og var skikkelig grei. Det at han også løy til storbonden er tja, litt slitsomt. Han mente jo ikke han var noen trussel heller, så hvorfor ikke få ut Maymona eller en konkurrent? Det finnes mange andre måter de kan skape litt dramatikk der inne enn akkurat dette. Nå liker jeg Erlend ganske godt da, og ikke Einar så er vel kanskje litt vel hard i meningene mine 🤭

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

karroo skrev (1 time siden):

JO. Jeg forstår ikke hvordan Einar kan synes pastoren er så irriterende, det virker mest som han bidrar med godt humør og er en grei arbeidskar. Det at han vekte de var jo kun på grunn av at Benjamin ba ham om det, og det var også derfor Einar mente han var så plagsom. Erlend kom med mat til han og Dan og var skikkelig grei. Det at han også løy til storbonden er tja, litt slitsomt. Han mente jo ikke han var noen trussel heller, så hvorfor ikke få ut Maymona eller en konkurrent? Det finnes mange andre måter de kan skape litt dramatikk der inne enn akkurat dette. Nå liker jeg Erlend ganske godt da, og ikke Einar så er vel kanskje litt vel hard i meningene mine 🤭

Jeg tror at det er Dan som har lagt en plan og Einar har blitt en brikke i spillet. Jeg liker Einar, og jeg ser ikke noe feil med han pastoren heller, så jeg skjønner ikke hva som foregår.

De andre mener at Maymona er lat og sniker seg unna og lyver om at hun  er dårlig.  Jeg vet ikke.  
Slakting på Farmen har blitt kritisert i media fordi det gir et forvrengt bilde av virkeligheten, både i 1922 og nå.  De mener at Tv2 romantiserer og bagatelliserer det. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Einar sørger for å få nominert seg selv til førstekjempe for å få ut pastoren, må da være tidenes dummeste plan? Er han virkelig så sikker på at han kan slå ham i hver eneste gren? Blir spennende å se. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...