Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (4 timer siden):

Gleder meg til i morgen 😃

Jeg også.  Ordføreren pratet så mye om å velge strategisk, for han har visst tenkt å være med en stund.  
Også spent på om det blir noe sabotasje.

Neste tvekamp må bli sekken, for det har vi aldri sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 time siden):

Jeg også.  Ordføreren pratet så mye om å velge strategisk, for han har visst tenkt å være med en stund.  
Også spent på om det blir noe sabotasje.

Neste tvekamp må bli sekken, for det har vi aldri sett.

Håper Hashar vinner tvekampen, kan bli mye action framover med han 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Håper Benjamin blir 2.kjempe og ryker ut.

Håper han ikke blir valgt, synes han er en av de mer fornuftige der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i at det var en barnslig reaksjon av Hashar, men får veldig følelsen av at det handler om mer enn at han bare blir valgt til førstekjempe.. Tror han har følt seg utenfor den klikken enkelte der inne har, så derfor ble det kanskje ekstra sårt å bli valgt, å få en slags bekreftelse på at han ikke var "godtatt" i gjengen. Jeg syns det var ganske ekkelt av Andrea og sitte å hånle av at Hashar valgte Lasse, for Lasse kom jo bare til å "gruse han" uansett. Jeg får sånn følelse av at de er en litt større gjeng der inne, også er det noen få som blir utestengt fra den gjengen. Jeg heier på Hashar!!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurp skrev (14 minutter siden):

Er enig i at det var en barnslig reaksjon av Hashar, men får veldig følelsen av at det handler om mer enn at han bare blir valgt til førstekjempe.. Tror han har følt seg utenfor den klikken enkelte der inne har, så derfor ble det kanskje ekstra sårt å bli valgt, å få en slags bekreftelse på at han ikke var "godtatt" i gjengen. Jeg syns det var ganske ekkelt av Andrea og sitte å hånle av at Hashar valgte Lasse, for Lasse kom jo bare til å "gruse han" uansett. Jeg får sånn følelse av at de er en litt større gjeng der inne, også er det noen få som blir utestengt fra den gjengen. Jeg heier på Hashar!!

Ja, etter å ha sett denne episoden er det mitt inntrykk også. Fikk litt vondt av Hashar,  selv om jeg er enig i at han gjorde det verre ved å boikotte.. Så kan jeg forstå det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (1 time siden):

Tåpelig å le av arbeidet til de andre. 

Ja der sank han litt i mine øyne..

Athena Catalina skrev (52 minutter siden):

Hashar oppfører seg barnslig, ikke slik jeg forventer en politi skal oppføre seg.

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg blir flau på vegne av Hashar og hans måte å melde seg ut av fellesskapet og legge seg ned bare på trass. Synes det er latterlig at folk gjør det i et slikt spill. Og særlig en mann som Hashar. Leit at han føler seg utfryst, men jeg tviler for at Hashar har gjort sitt beste på å komme inn i gruppa. Han er en håndfull, og humøret hans taler ikke til hans fordel.

Tror Hashar undervurderte Lasse i sitt valg, og det blir en spennende kamp. Har ikke sans for noen av de, så begge kan ryke for min del :) 

Får bezzerwizzer-vibber av Benjamin. Ikke min kopp te. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pinlig oppførsel av kjempene å bare sitte der som noen statuer uten å si noe for å psyke ut den andre, skulle trodd de var noen unger…

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det var råttent gjort av Andrea å hånle av at hasjar valgte Lasse fordi «Lasse kom til å gruse ham uansett». Men tror Hashar hadde vunnet mye på å ikke boikotte ukesoppdraget og å ikke være så sur. Så han har nok lagt opp til mye av utfrysingen selv. Ingen liker surpomper. Samtidig er det jo mye vi ikke ser, men han virker veldig sur. 

Jeg vet alt om å føle seg utestengt og føle at man ikke passer inn og jeg hadde neppe klart å bli en del av klikken der inne. Til det er jeg for introvert. Hvis Hashar kommer tilbake håper jeg han finner seg mer til rette i gruppa og blir litt blidere. Håper Lasse taper siden jeg syns sånne romansegreier er kjedelig, selv om Andrea sier at det bare er vennskap mellom dem. Vet ikke om jeg liker Andrea helt, syns det er litt vanskelig å vite hvor man har henne. Noen ganger liker jeg henne, andre ganger ikke. Lasse er den jeg liker minst av de unge gutta.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...