Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (Akkurat nå):

Men var vel svindyrt på den tiden?

Vet ikke hva prisen var, syns det bare ville hvert litt artig om de fikk en gammel traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Vet ikke hva prisen var, syns det bare ville hvert litt artig om de fikk en gammel traktor.

Ja hadde vært interessant men ville det ikke gjort ting mye enklere da med visse ting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Athena Catalina said:

Vet ikke hva prisen var, syns det bare ville hvert litt artig om de fikk en gammel traktor.

 

1 hour ago, Cid said:

Ja hadde vært interessant men ville det ikke gjort ting mye enklere da med visse ting? 

De fikk vel det på farmen kjendis i vår :) Lånte en gammel traktor til det ene ukesoppdraget. Det kan jo hende de får det nå også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (9 timer siden):

Helt uenig.

Bente tok dette på riktig måte. Jeg hadde også blitt forbannet om noen hadde dratt meg inn i noe jeg ikke engang er enig i eller med på.

Benjamin snakket jo på vegne av Bente, uten at henne er med på det, slikt gjør man ikke. Et barn kunne gjort noe slikt, ikke voksne mennesker.

Det er faktisk ikke greit å snakke på vegne av andre og dra andre inn i noe, uten å ha avtalt det med vedkommende. Bente var ikke sint, men hun var ryddig, tydelig og direkte.

Når man gjør det Benjamin gjorde mot Bente så trenger man faktisk å bli satt på plass. Fordi det er faktisk ikke greit, og veldig uoppdragent og frekt. At Bente tok praten med Benjamin etterpå var verken falskt eller kos og klem. Det var kun Bente som tok voksenrollen. Når man irettesetter folk, slik Bente gjorde her, er det ryddig å «reparere»/opprettholde relasjonen etterpå, derfor var det fint av Bente å ta den samtalen etterpå.

 

Eneste han sa var at han hadde fortalt de på kjøkkenet at han tok eggene. Så å klikke sånn som hun gjorde var helt unødvendig. Skulle tro han beskyldte henne for å være med på det sånn som hun reagerte.  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (3 timer siden):

Uff, blir vel enten Benjamin eller hun muslimske. Like ille begge deler...

Vi for håpe på Lasse, han liker jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette her med eggedramaet.. Han som outet eggestjelingen til Benjamin hadde jo stjelt egg selv siden han sa han fant sju egg mens Benjamin visste at han hadde lagret åtte der 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkedyne skrev (28 minutter siden):

Dette her med eggedramaet.. Han som outet eggestjelingen til Benjamin hadde jo stjelt egg selv siden han sa han fant sju egg mens Benjamin visste at han hadde lagret åtte der 🤣

Haha det er sant. Tenkte jeg ikke på. Virker ikke som noen der inne tok den heller 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (12 timer siden):

Og dyrene som ikke forstår norsk 😛 

Spoiler

Det var vel ikke akkurat det som var problemet. Om man banner på norsk eller kinesisk spiller vel ingen rolle, men vår sinnsstemning, vibber, tonefall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (19 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Det var vel ikke akkurat det som var problemet. Om man banner på norsk eller kinesisk spiller vel ingen rolle, men vår sinnsstemning, vibber, tonefall.

 

Spoiler

Jeg er uenig med Benjamin i mye , og synes han har merkelige reaksjoner på en del. Men her er jeg faktisk helt enig med han når det gjelder hvordan man skal forholde seg til dyrene.. Man skal være rolig med dyr, og selv om de ikke forstår stygge ord så er det noe med sinnsstemning og vibbene man sender ut. 

 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...