Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (41 minutter siden):
  Skjul innhold

For en barnslig fyr han Hashar er…

 

Enig. Måte og, på hvor snurt og fornærmet man kan bli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en barnslig reaksjon! Er ikke han purk? Er han like lettkrenka på jobb, eller?! Ble litt skuffa over han nå. Trodde han ville takle det bedre enn som så.

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (15 minutter siden):

Kan ende opp med å bli morsom drama framover med han da 😄 

Haha, ja og drama er gøy. Men Guri meg, så overrasket jeg ble. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd han skulle reagere sånn! Trodde den purken ville ta det med fatning jeg, men nei. Snakk om å drite seg ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det historieinnslaget til Niklas var skikkelig morsomt og bra laget - kudos!😅

At de klarte å redigere han inn en gammel film sånn var imponerende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsElliot skrev (6 minutter siden):

Eller Erlend (pastoren)

Tror han tenker på Erlend som et litt usikkert valg. Han er nok ganske sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 timer siden):

Hvem håper/tror dere blir andrekjempe? 

håper er så vanskelig, da jeg ikke føler at jeg kjenner noen, men jeg tror Lasse eller Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hashar viser fram 4-åringen i seg når kampen om spillet velger ham. Stakkars lille politi-Hashar, tåler ikke litt motgang. Og enda kom ikke valget overraskende på ham. Nå blir vel Benjamin valgt som andrekjempe, kanskje..

Frisk historietime for engangsskyld i gårdagens episode. Det gikk jo faktisk an å se på.

Dan Håvard viser mer hvem han er denne uken. Virker som om at han blir godt likt som leder og har taktiske ferdigheter. Ettersom han er såpass jordnær og oppegående så kan jo bli interessant å følge hvordan spillet preger ham og han preger spillet etterhvert som han blir varm i trøya. 

Ellers har jeg sansen for pastoren og Maymona. Virker som om at alle pastorer har en fantastisk, empatisk og "korrekt" personlighet, akkurat som Thor. Lurer på om det er jobbrollen som former de slik eller om det er slike personligheter som søker etter jobben. Uansett fascinerende. Maymona virker uskyldig, utspekulert og tøff på samme tid. Spent på hvordan hun kommer inn i spillet i ukene som kommer. 

Endret av Ctrl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten rart Hashar ikke dro rasismekortet da han ble valgt. Lurer på hvor krenka han blir om noen roper «purk, purk sur agurk» etter ham. Sikkert døøøødelig krenket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (5 timer siden):

Dan Håvard viser mer hvem han er denne uken. Virker som om at han blir godt likt som leder og har taktiske ferdigheter. Ettersom han er såpass jordnær og oppegående så kan jo bli interessant å følge hvordan spillet preger ham og han preger spillet etterhvert som han blir varm i trøya. 

Ja han overrasker veldig. Etter forrige ukes latskap, og mentaliteten om stadig siestaer denne uken så trodde jeg de ville mislike ham som storbonde. Men hittil bare gode ord! Får se om ukesoppdraget kommer i havn da... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...