Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (1 time siden):

At Einar sørger for å få nominert seg selv til førstekjempe for å få ut pastoren, må da være tidenes dummeste plan? Er han virkelig så sikker på at han kan slå ham i hver eneste gren? Blir spennende å se. 

Dette er det Dan som står bak. Enten får han ut pastoren som han ser på som en konkurrent, eller så er han sikret storbonde en ule til. Vinn-vinn for han rett og slett. 
 

og var det ikke Dan som sa at han ikke var der for spillets del? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lin skrev (3 timer siden):

Dette er det Dan som står bak. Enten får han ut pastoren som han ser på som en konkurrent, eller så er han sikret storbonde en ule til. Vinn-vinn for han rett og slett. 
 

og var det ikke Dan som sa at han ikke var der for spillets del? 

Einar er desverre bare en brikke i spillet til Dan. Synd at Einar ikke ser det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt rart at Einar velger å bli førstekjempe frivillig for å spille et spill om å få ut pastoren. 

Høy-risiko-spill der du setter tilværelsen din som innsats for å lykkes med.... veldig lite, egentlig. Å få ut pastoren nå så tidlig fører ingen særlig nærmere finalen. Hadde Einar og Dan kjørt dette spillet i uke 9, så hadde jeg skjønt det bedre. Det er et laaangt opphold med mange muligheter for å få ut deltakere man ønsker, og jeg ser ikke poenget med å kjøre så hardt ut i uke 3. 

Håper Einar ryker nå. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (12 timer siden):

Jeg tror at det er Dan som har lagt en plan og Einar har blitt en brikke i spillet. Jeg liker Einar, og jeg ser ikke noe feil med han pastoren heller, så jeg skjønner ikke hva som foregår.

Det har du nok rett i. Dan er litt sleip. Han kommer inn, sier han ikke er der for å spille, men for opplevelsen. Enten så var den uttalelsen en del av hans plan, eller så har han først nå bestemt seg for at han ønsker å stå løpet ut. Er sikkert noe som ikke er vist på TV også, for det virker litt merkelig… blir spennende å se :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 timer siden):

Ingen som har noe å si om dagens episode? 😅

Jeg synes egentlig at denne sesongen har vært litt kjedelig de siste episodene🥱 Håper det tar seg opp igjen!

Torpet derimot ler jeg meg fillete av😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (12 minutter siden):

Jeg synes egentlig at denne sesongen har vært litt kjedelig de siste episodene🥱 Håper det tar seg opp igjen!

Torpet derimot ler jeg meg fillete av😅

😂 jeg også 🤣😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

karroo skrev (1 time siden):

Det har du nok rett i. Dan er litt sleip. Han kommer inn, sier han ikke er der for å spille, men for opplevelsen. Enten så var den uttalelsen en del av hans plan, eller så har han først nå bestemt seg for at han ønsker å stå løpet ut. Er sikkert noe som ikke er vist på TV også, for det virker litt merkelig… blir spennende å se :) 

Han er typisk politiker. Sier det som mottaker helst vil høre. 
 

feks ville han svært gjerne være storbonde første uka. Men da han ikke ble det, så var det ikke måte på hvor bra det var. Storbonde var ikke noe for han. 
Det endret seg likevel fort etter første uka 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan har også sagt at han vil spille spille og komme langt. Sånn til kamera. Men til de der inne har han sagt det motsatte, ja. ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt karma om Einar tapte kampen... føler både kunnskap og øksekast går veldig mye på flaks, så andrekjempen kan jo velge dette og utfallet faktisk bli at Einar taper.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

karroo skrev (21 timer siden):

JO. Jeg forstår ikke hvordan Einar kan synes pastoren er så irriterende, det virker mest som han bidrar med godt humør og er en grei arbeidskar. Det at han vekte de var jo kun på grunn av at Benjamin ba ham om det, og det var også derfor Einar mente han var så plagsom. Erlend kom med mat til han og Dan og var skikkelig grei. Det at han også løy til storbonden er tja, litt slitsomt. Han mente jo ikke han var noen trussel heller, så hvorfor ikke få ut Maymona eller en konkurrent? Det finnes mange andre måter de kan skape litt dramatikk der inne enn akkurat dette. Nå liker jeg Erlend ganske godt da, og ikke Einar så er vel kanskje litt vel hard i meningene mine 🤭

Jeg også liker Erlend veldig godt, og Einar,men redd han dreit på draget her, tror kanskje han blir skuffet søndag. Så langt liker jeg Erlend,Andrea, Einar,Bente og Dan veldig godt.. Maymona likte jeg godt i begynnelsen men hun irriterer meg nå. de andre er helt greie og har ikke noe store meninger om dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Peggy-Lovise skrev (6 minutter siden):

Farmeninnspillingen er nå. Pleier å avsluttes i starten av oktober. 

Ja, det var det jeg også trodde. Så da har VG avslørt en som ikke vinner i alle fall. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende de ungguttene er, syter og klager over han Erlend som ikke er noe annet enn hyggelig 🙄 håper de ryker snarest

Håper virkelig at Erlend vinner tvekampen! (Antar at han blir valgt som andrekjempe)

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dån Håvard begynner å oppføre seg barnslig synes jeg, mon tro om dette ender opp med en reprise av 2014 sesongen hvor det endte opp med at Olav Harald Ulstein ble kalt inn på teppet angående stillingen sin som varaordfører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...