Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Bokmerke skrev (Akkurat nå):

Ja. Hun visste det, men var ikke med på det. Men det var jo ikke det han mente heller, når han fortalte at han hadde sagt det til de på kjøkkenet. Syntes at Bente reagerte med sinne ganske raskt, før han hadde fått snakket ferdig. 

Aha. Ja, han sa jo bare at han hadde fortalt det til henne. Skjønner han ble lei seg, jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaisamaia skrev (6 minutter siden):

Aha. Ja, han sa jo bare at han hadde fortalt det til henne. Skjønner han ble lei seg, jeg. 

Så mye unødvendig drama fra alle rundt bordet der 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (39 minutter siden):

Med årets endring i farmen så synes jeg at de kunne droppet å vise oss når andrekjempen bestemmer seg for grenen og heller vente til når førstekjempen får vite det, jeg hoppet over den delen nå og kommer til å gjøre det fremover slik at jeg kan bli overrasket samtidig som de andre :)

Enig med dette, trodde det var spnn det skulle bli jeg. Hadde blitt mer spennende!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 minutter siden):

Enig med dette, trodde det var spnn det skulle bli jeg. Hadde blitt mer spennende!

Er forresten glad for at de har kuttet ut historietimen som de bruker å ha onsdags episoden, og i tillegg er episoden 20 minutter kortere 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Er forresten glad for at de har kuttet ut historietimen som de bruker å ha onsdags episoden, og i tillegg er episoden 20 minutter kortere 😃

Haha, ja det var litt sånn ymse synes jeg. Litt interessant noen ganger, men stort sett søvndyssende😅 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (3 minutter siden):

Haha, ja det var litt sånn ymse synes jeg. Litt interessant noen ganger, men stort sett søvndyssende😅 

Er grenser for hvor mange ganger man gidder å høre om hvordan potetgull ble til 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo bli mye rart hvis Benjamin blir storbonde da 🤣  gøy det vel?  Kanskje han overrasker?  Jeg vet ikke hvem andre Dagny ville ha valgt. De fikk jo  en god tone.  
Forresten.. de brødene deres så gode ut. Vi så ikke hvordan de stekte dem, om det var bakerovn eller stekeovn i vedkomfyren. Det må være vanskelig å steke med ved.  Tviler på at de ble stekt av dem på gården.  Ha ha, juks.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (27 minutter siden):

Det kan jo bli mye rart hvis Benjamin blir storbonde da 🤣  gøy det vel?  Kanskje han overrasker?  Jeg vet ikke hvem andre Dagny ville ha valgt. De fikk jo  en god tone.  
Forresten.. de brødene deres så gode ut. Vi så ikke hvordan de stekte dem, om det var bakerovn eller stekeovn i vedkomfyren. Det må være vanskelig å steke med ved.  Tviler på at de ble stekt av dem på gården.  Ha ha, juks.
 

Jeg har en liten soft spot for Benjamin jeg, selv om han er litt mye. Men for hans del håper jeg egentlig ikke han blir storbonde. Tror det blir litt mye å gape over for han, og kritikk virker det som han tåler dårlig (så langt hvertfall).

Blir spennende å se!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt sliten av Benjamin og måten han gjør seg til offer på stadig vekk. 

Ja, misforstått blir han nok i den gruppa, men kommentarer som " kanskje jeg ikke passer til da..." "jeg prøvde å si ifra, men ble ikke hørt...." "min mening er visst ikke så viktig...." 

Blir bare sliten av det der...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt vondt av Benjamin i gårsdagens episode. Spesielt når Bente ble så utrolig sint og oppkavet ved matbordet før han i det hele tatt fikk si seg ferdig. Og etterpå når hun fikk han på tomannshånd så er hun rett på med kos og klem, det hele virker så falskt. Men det er vel bare hennes måte å spille spillet på. Han mente jo det bare godt tross alt, selv om det fort kunne oppfattes som det motsatte og et angrep mot gruppa. Jeg tror Lasse eller Benjamin blir storbonde. :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (16 minutter siden):

Jeg blir litt sliten av Benjamin og måten han gjør seg til offer på stadig vekk. 

Ja, misforstått blir han nok i den gruppa, men kommentarer som " kanskje jeg ikke passer til da..." "jeg prøvde å si ifra, men ble ikke hørt...." "min mening er visst ikke så viktig...." 

Blir bare sliten av det der...

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vic94 skrev (3 timer siden):

Fikk litt vondt av Benjamin i gårsdagens episode. Spesielt når Bente ble så utrolig sint og oppkavet ved matbordet før han i det hele tatt fikk si seg ferdig. Og etterpå når hun fikk han på tomannshånd så er hun rett på med kos og klem, det hele virker så falskt. Men det er vel bare hennes måte å spille spillet på. Han mente jo det bare godt tross alt, selv om det fort kunne oppfattes som det motsatte og et angrep mot gruppa. Jeg tror Lasse eller Benjamin blir storbonde. :) 

Helt uenig.

Bente tok dette på riktig måte. Jeg hadde også blitt forbannet om noen hadde dratt meg inn i noe jeg ikke engang er enig i eller med på.

Benjamin snakket jo på vegne av Bente, uten at henne er med på det, slikt gjør man ikke. Et barn kunne gjort noe slikt, ikke voksne mennesker.

Det er faktisk ikke greit å snakke på vegne av andre og dra andre inn i noe, uten å ha avtalt det med vedkommende. Bente var ikke sint, men hun var ryddig, tydelig og direkte.

Når man gjør det Benjamin gjorde mot Bente så trenger man faktisk å bli satt på plass. Fordi det er faktisk ikke greit, og veldig uoppdragent og frekt. At Bente tok praten med Benjamin etterpå var verken falskt eller kos og klem. Det var kun Bente som tok voksenrollen. Når man irettesetter folk, slik Bente gjorde her, er det ryddig å «reparere»/opprettholde relasjonen etterpå, derfor var det fint av Bente å ta den samtalen etterpå.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (51 minutter siden):

Jeg tror Benjamin blir storbonde imorgen. hvem tror dere?

Jeg tror også det. Kan bli underholdende, men syns nesten litt synd på ham. Det kan jo umulig gå bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cas12 skrev (2 timer siden):

Jeg tror Benjamin blir storbonde imorgen. hvem tror dere?

Uff, blir vel enten Benjamin eller hun muslimske. Like ille begge deler...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...