Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende å se om Dan blir storbonde. Tipper Einar holder løftet. Dan sier han aldri vil velge en dame til førstekjempe. Hvem tror dere han går for i tilfelle? Erlend? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (14 minutter siden):

Spennende å se om Dan blir storbonde. Tipper Einar holder løftet. Dan sier han aldri vil velge en dame til førstekjempe. Hvem tror dere han går for i tilfelle? Erlend? 😂

Jeg håper at Einar fikk dårlig samvittighet og valgte Andrea 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde iallefall skapt litt action - om Einar velger noen andre enn Dan.

Da blir Dan tatt på senga, og må legge om strategien. Kjedelig når alt er så forutsigbart, så både vi og deltakerne ikke er spente på neste storbonde.. 

 

Hadde vært gøy om han valgte Erlend 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (11 timer siden):

Spennende å se om Dan blir storbonde. Tipper Einar holder løftet. Dan sier han aldri vil velge en dame til førstekjempe. Hvem tror dere han går for i tilfelle? Erlend? 😂

Dan har sagt at han skal velge presten som førstekjempe om han blir storbonde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silkedyne skrev (Akkurat nå):

Dan har sagt at han skal velge presten som førstekjempe om han blir storbonde

Ja, vi får se da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 timer siden):

Enig men de fleste sesonger er dessverre ikke slik

Synes det har vært langt bedre sesonger enn denne. Har fulgt med en del år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (4 timer siden):

Ja, vi får se da..

Tror det vil bli stor misnøye blandt de andre og sabotasje om de skjønner at hele planen mellom Dan og Einar var å få ut presten fortest mulig.  Så er ikke sikkert han tør å gjennomføre avtalen.. Vi får se :) Andrea sa jo at hun syns det var dårlig gjort å fremstille det som at Einar ville hjem hvis de hadde en annen plan med det, for hun ble på en måte snytt for å kunne velge den førstekjempen hun selv ville ønske å få ut. 

Kult hvis Einar innser at han bare ble brukt som en brikke i Dan's spill og  velger en annen storbonde enn Dan!

Endret av Silkedyne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (11 minutter siden):

Synes det har vært langt bedre sesonger enn denne. Har fulgt med en del år. 

Det er jeg uenig i, fulgt med en del år selv men det er min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker så godt vennskapet mellom Bente og Benjamin🥰

Og sånn all in all, selv om jeg synes sesongen er litt kjedelig til nå, så liker nesten alle! Mymona når hun ridde på hesten og generelt hennes gode humør, Ivana som tar på seg hva enn det er, Andrea som jobber på og er ærlig på når hun har det kjipt, Erlend med positiviten sin, Dan som er lun og morsom tross taktikkeri. Benjamin som er der for de som har det tungt og kan så mye.

Da er det bare Hanne, Henrik og Stine som jeg er litt likegyldige til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

For oss som ser lineær tv, begynner Farmen 23.15 i dag. Grunnet fotballkamp mellom Norge og Serbia. 

Beklager, jeg trodde det var kl 20. Sjekket til og med tv-guiden for å ikke bomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina
Turkis Sau skrev (6 minutter siden):

Beklager, jeg trodde det var kl 20. Sjekket til og med tv-guiden for å ikke bomme.

Jeg viste ikke at det var kamp i dag og skulle se nå, men da var det fotball så jeg sjekket tv-guiden og der stod det 23. 15,...men på Farmen sin FB side stod det at Farmen var klokken 19.00 i dag...da er nok 23.15 sikkert reprise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Jeg viste ikke at det var kamp i dag og skulle se nå, men da var det fotball så jeg sjekket tv-guiden og der stod det 23. 15,...men på Farmen sin FB side stod det at Farmen var klokken 19.00 i dag...da er nok 23.15 sikkert reprise.

Æsj, ikke så enkelt når de bytter tider sånn! Men vi har heldigvis ingen av de som bevisst spoilet før sendetid her i år🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (21 timer siden):

Synes det er lite action i år. Litt merkelig casting. Blir kjedelig å se på om det ikke skjer noe mer snart. Sutring over slakt og utnevne seg selv til 1.kjempe er ikke spesielt underholdende…

skal vel egentlig ikke være så mye action i slike progammer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Silkedyne skrev (7 timer siden):

Dan har sagt at han skal velge presten som førstekjempe om han blir storbonde

er vel ganske opplagt at han blir storbonde, ikke sett dagens episode ennå, ser både dagens og morgens dagen i morgen tidlig :) må si at jeg blir svært overrasket hvis Dan ikke blir valgt ,de har jo en plan . dan som storbonde og skal få ut Presten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere som omtaler Erlend som prest, det er han ikke. Han er pastor i en pinsevenn-menighet. 

Endret av Ruspus
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (30 minutter siden):

Ser flere som omtaler Erlend som prest, det er han ikke. Han er pastor i en pinsevenn-menighet. 

De fleste av oss vet nok det, men det er ok å være litt useriøse i blandt også 😂Jeg sier pastoren.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...