Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (13 minutter siden):

Vi vet jo ingenting om hvordan deltakerne er enda :)

Det er sant. Skinnet bedrar nok hos noen. Det er alltids noen som skal styre fra start og som ønsker å markere seg, eller noen som tar oss helt på senga på samme måten som Su gjorde i sin sesong. 😄 

Det blir nok bra. Men håper for guds skyld at det ikke blir en renheklet vennskap- og kjærlighetssesong. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (6 minutter siden):

Det er sant. Skinnet bedrar nok hos noen. Det er alltids noen som skal styre fra start og som ønsker å markere seg, eller noen som tar oss helt på senga på samme måten som Su gjorde i sin sesong. 😄 

Det blir nok bra. Men håper for guds skyld at det ikke blir en renheklet vennskap- og kjærlighetssesong. 

Greit med en blanding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (16 minutter siden):

Gleder meg, håper det blir en bra sesong, den siste sesongen skuffet. 

Jeg synes det var en av de beste på mange år 😄 håper der er noen som lager tull og tøys i denne sesongen med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (25 minutter siden):

Får ikke sett pga Tv2 er i klinsj med Altibox 😠

Fortsatt? O: har det ikke holdt på i et halvår da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (21 timer siden):

Fortsatt? O: har det ikke holdt på i et halvår da?

Jo. En million seere får ikke sett rikskringkasteren TV2 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Noen sett på torpet enda? Ser første episode nå, artig med Rob igjen 😄 

Han er jo en liten mafia (wannabe?) så introen var morsom😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):
  Vis skjult innhold

Han Bjørn er rar 😛

 

Spoiler

Ja, litt av en skrue. Greit å være opptatt av hygiene og renhold, det er viktig det, men begynne å gnåle om det nesten før han har hilst på de andre da. Ser for meg at det blir klinsj mellom han og Rob etterhvert. Var gøyal intro da og gøy å se både Rob og Thor igjen. 

Gleder meg til i kveld! :hoppendeglad:Enig med @Ctrl at gjengen ser litt for snille ut, men håper skinnet vil bedra. KoseFarmen og leirskole-farmen er kjedelige greier. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de aller fleste er vel relativt unge mennesker? eldre mennesker har kanskje større sannsynlighet for å slå seg mer til ro, og allerede være samboer / ektepar utenfor sånne TV-programmer. Men dersom mesteparten av deltakerne er i for eksempel tjue-årene eller noe, så er dem kanskje litt mer "fri og frank" og de som produserer dette showet håper vel å tyne ut mest mulig "romantikk" der. 

omtrent som "jakten på kjærligheten" på en lengre gårdsferie, og hakket mer action. I tillegg blir alle deltakerne selvfølgelig presset sammen over et lengre tidsrom i forsøk på å skape mest mulig dramatikk og krangler. 

:svett:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gjør vel som sist at før episoder er vist på tv så bruker vi spoilertagg og man kan disktuterer torpet her men innen det neste døgnet så bruker man spoilertagg (altså om torpet episoden kommer ut 22 på kvelden eller 3 på natten så bruker man spoilertagg til helt ut på kvelden i de neste 24 timene og innen sånn 00:00 dagen etterpå så trenger man ikke bruke spoilertagg) :)

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (6 minutter siden):

de aller fleste er vel relativt unge mennesker? eldre mennesker har kanskje større sannsynlighet for å slå seg mer til ro, og allerede være samboer / ektepar utenfor sånne TV-programmer. Men dersom mesteparten av deltakerne er i for eksempel tjue-årene eller noe, så er dem kanskje litt mer "fri og frank" og de som produserer dette showet håper vel å tyne ut mest mulig "romantikk" der. 

omtrent som "jakten på kjærligheten" på en lengre gårdsferie, og hakket mer action. I tillegg blir alle deltakerne selvfølgelig presset sammen over et lengre tidsrom i forsøk på å skape mest mulig dramatikk og krangler. 

:svett:

Som hver sesong 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Ja, litt av en skrue. Greit å være opptatt av hygiene og renhold, det er viktig det, men begynne å gnåle om det nesten før han har hilst på de andre da. Ser for meg at det blir klinsj mellom han og Rob etterhvert. Var gøyal intro da og gøy å se både Rob og Thor igjen. 

Gleder meg til i kveld! :hoppendeglad:Enig med @Ctrl at gjengen ser litt for snille ut, men håper skinnet vil bedra. KoseFarmen og leirskole-farmen er kjedelige greier. 

Spoiler

Minte meg litt om Sheldon Cooper, snart begynner han vel sånn "det er min plass!"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele norges favoritt prest, Thor 😄❤️  Synes det ser ut som en godt og blandet gjeng med folk :) Benjamin ser ut som en kar som kan litt om alt 😄 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vic94 skrev (3 minutter siden):

Hele norges favoritt prest, Thor 😄❤️ 

Spoiler

Synes det ser ut som en godt og blandet gjeng med folk :) Benjamin ser ut som en kar som kan litt om alt 😄 

 

Husk spoilertagg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...