Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Så trist med Maymona! Jeg hadde sansen for henne og håpet hun ville nå langt. Skjønner selvsagt at hun dro hjem.. 💜

Det var godt at Benjamin ble forsikret av gode Bente om at han er ønsket der og sterkere enn han tror når han blir så selvkritisk. Håper også de to kommer langt! 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tirben skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Så utrolig trist !!! Ikke ofte jeg gråter av realityprogrammer, men nå gjorde jeg det faktisk. 

 

Samme her 💔 Fryktelig trist :(  For en grusom beskjed å få 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (1 time siden):

Maymona💗😢🥺 og søteste Henrik😢💗

Har ikke grått så hardt på lenge..🥺

Trist med Maymona ja ❤️

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser tydeligvis en helt annen farmen enn dere 🤷‍♀️ Jeg så en Benjamin som skrellet en kvart potet i timen, fikk spørsmål og litt tilsnakk om hvorfor det gikk så sakte, for så å sette seg ned for å sutre. Jeg forsto virkelig ikke greia hans.

Rart at vi oppfatter han SÅ forskjellig, jeg har ikke likt han siden episode 1, og i motsetning til andre her i tråden har han absolutt ikke vokst på meg, heller minsket. Jeg må spole forbi lattergreiene hans, liksom.

Men jeg er glad for å lese andres oppfatning, for jeg sier ikke at min er den rette. 

 

  • Liker 21
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Det Henrik kom med var jo direkte kritikk, helt unødvendig etter min mening 

Ja han var kanskje litt hard? Siden jeg ikke liker Benjamin er det jo enklere for meg å være "enig" med Henrik. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (Akkurat nå):

Ja han var kanskje litt hard? Siden jeg ikke liker Benjamin er det jo enklere for meg å være "enig" med Henrik. 🤷‍♀️

Tror vi alle kan være enige med han om hva han synes om Rob da 😅 en fyr jeg digga sist sesong men som jeg nå har mistet all sans for, siste torpet episoden var det siste strået for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (4 minutter siden):

Jeg ser tydeligvis en helt annen farmen enn dere 🤷‍♀️ Jeg så en Benjamin som skrellet en kvart potet i timen, fikk spørsmål og litt tilsnakk om hvorfor det gikk så sakte, for så å sette seg ned for å sutre. Jeg forsto virkelig ikke greia hans.

Jeg så det samme som deg. Og synes Henrik håndterte situasjonen overraskende fint. Benjamin svarte heller ikke på det enkle spørsmålet om hva han har drevet på med i 4 timer, for å jobbe med potetene hadde han opplagt ikke gjort. 

Så gikk Benjamin rett i offerposisjon som vi har sett så mange ganger tidligere. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Tror vi alle kan være enige med han om hva han synes om Rob da 😅 en fyr jeg digga sist sesong men som jeg nå har mistet all sans for, siste torpet episoden var det siste strået for meg..

Ja der er jeg med i flokken, jeg takler IKKE Rob! Vil mye heller ha Benjamin der inne enn Rob, selv om han hadde økt på med både sutring og latter. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Citha said:

Ja han var kanskje litt hard?

På ingen måte. Benjamin sutrer for alt. Trist å se en voksen mann oppføre seg som en 5-åring.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (7 minutter siden):

Jeg ser tydeligvis en helt annen farmen enn dere 🤷‍♀️ Jeg så en Benjamin som skrellet en kvart potet i timen, fikk spørsmål og litt tilsnakk om hvorfor det gikk så sakte, for så å sette seg ned for å sutre. Jeg forsto virkelig ikke greia hans.

Rart at vi oppfatter han SÅ forskjellig, jeg har ikke likt han siden episode 1, og i motsetning til andre her i tråden har han absolutt ikke vokst på meg, heller minsket. Jeg må spole forbi lattergreiene hans, liksom.

Men jeg er glad for å lese andres oppfatning, for jeg sier ikke at min er den rette. 

 

Helt enig med deg. Benjamin virker som en smart og kreativ type, men jeg liker han ikke noe særlig (synes han var usmakelig da han hånlo av den hageportalen som ble laget i en tidligere uke. Greit nok at den ikke så spesielt bra ut, men hallo). 

Altfor stor offermentalitet... Greit nok at man kan være perfeksjonist, men å bruke fire timer på å vaske poteter? Henrik var kanskje litt hard når han konfronterte Benjamin, men på lang nær en slik måte at mottakeren skal se seg nødt til å pakke sekken for å reise hjem. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 minutter siden, Ctrl said:

Jeg så det samme som deg. Og synes Henrik håndterte situasjonen overraskende fint. Benjamin svarte heller ikke på det enkle spørsmålet om hva han har drevet på med i 4 timer, for å jobbe med potetene hadde han opplagt ikke gjort. 

Så gikk Benjamin rett i offerposisjon som vi har sett så mange ganger tidligere. 

 

1 minutt siden, trønder said:

På ingen måte. Benjamin sutrer for alt. Trist å se en voksen mann oppføre seg som en 5-åring.

 

Just now, RC said:

Helt enig med deg. Benjamin virker som en smart og kreativ type, men jeg liker han ikke noe særlig (synes han var usmakelig da han hånlo av den hageportalen som ble laget i en tidligere uke. Greit nok at den ikke så spesielt bra ut, men hallo). 

Altfor stor offermentalitet... Greit nok at man kan være perfeksjonist, men å bruke fire timer på å vaske poteter? Henrik var kanskje litt hard når han konfronterte Benjamin, men på lang nær en slik måte at mottakeren skal se seg nødt til å pakke sekken for å reise hjem. 

Da har jeg i alle fall fått bekreftet at jeg har sett Farmen, ikke sovnet og drømt en egen weird episode :) Det er vel bare forskjellige oppfatninger ute å går, som normalt er. Helt enige med dere!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At hun mistet pappaen sin som hun hadde et så nært forhold til blir som om jeg skulle mistet moren min som jeg har er nært forhold til, må være grusomt 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (11 minutter siden):

 

 

 

Da har jeg i alle fall fått bekreftet at jeg har sett Farmen, ikke sovnet og drømt en egen weird episode :) Det er vel bare forskjellige oppfatninger ute å går, som normalt er. Helt enige med dere!

Er alltid to sider med meninger om deltakere 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Er alltid to sider med meninger om deltakere 😅 

Ja jeg ser nå at vi er flere i min klubb! Det føltes bare som om jeg var den eneste som tenkte mine tanker da jeg kom hit for å lese etter å ha sett episoden, så jeg ble litt usikker på om jeg hadde misforstått hele fyren og greia. 

Jeg håper egentlig Dan blir førstekjempe, men han må gjerne velge Benjamin! Da trenger jeg ikke se kampen 😶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...