Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

milletrille2 skrev (8 minutter siden):

Ja, kjente det kokte litt innvendig da jeg leste det! Hvordan er det mulig av tv2 ikke å fange det opp? Om ikke Baarli er stødig nok, så får noen andre i produksjonen ta den jobben, han brukte jo i tillegg så lang tid på å svare riktig/feil på spørsmålene. Der må man jo bare pugge svarene på forhånd!! Dagny hadde så fortjent å komme videre, hun som har blitt skviset til side hele veken. Hun kunne vunnet hele greia!! Håper virkelig Lasse ryker…. Og hvorfor skal Andrea stemme ut seg selv for å sikre Lasse? Hun ble jo en helt da L kom tilbake …. En smule irritert her! 😅 Rob er ute da, enda godt! 😂

Takk skal du FAEN meg ha!! INGEN SPOILING står det! Kan du ikke lese, eller? 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Takk skal du FAEN meg ha!! INGEN SPOILING står det! Kan du ikke lese, eller? 

Den episoden gikk da live i kveld? Leser du inne på denne tråden samtidig som du ser den på tv? Da må du virkelig la meg beklage… 🤷‍♀️ 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

milletrille2 skrev (Akkurat nå):

Den episoden gikk da live i kveld? Leser du inne på denne tråden samtidig som du ser den på tv? Da må du virkelig la meg beklage… 🤷‍♀️ 

Ingenting går live. Det er spilt inn for lenge siden! Og det står at det følger LINEÆR tv-sending! Den går nå. Og du spoilet FØR finalen ble vist på tv! Dessuten er jo halve moroa å sitte her og diskutere mens man ser på! Noen av oss klarer å gjøre to ting samtidig, skjønner du ;) 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å få skikkelig sansen for Andrea, syns hun begynte å vokse veldig etter at Lasse ble slått ut🙈 men nå har det snudd heeelt..😐 

Støtter Henrik i valget.👏🏻 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (Akkurat nå):

Jeg begynte å få skikkelig sansen for Andrea, syns hun begynte å vokse veldig etter at Lasse ble slått ut🙈 men nå har det snudd heeelt..😐 

Støtter Henrik i valget.👏🏻 

Samme her. Likte henne kjempegodt etter at Lasse røk. Nå er hun blitt sitt "gamle jeg" igjen. Håper Lasse ryker på søndag. Ufordragelig type. Henrik vokste på meg da han snakket til Lasse ang gårdsboka og jeg støtter virkelig 1. kjempevalget hans.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy å se Henrik gro litt personlighet og tre frem fra skyggenes dal endelig😄 Tøft gjort å konfrontere Lasse ang gårdsboka, og jeg skjønner valget av førstekjempe fordi Lasse er hans største konkurrent.

Men det er et stort men her- hvorfor er det egentlig OK at han tenker egoistisk ved å velge Lasse som førstekjempe - det er jo åpenbart ikke det beste for gruppa som trenger all den ekstra arbeidskraft de kan få nå- mens han syntes det var heeelt forkastelig da Lasse gikk ego med gårdsboka og avslapning før finale?

Det er et spill der inne, og til syvende og sist meler alle sin egen kake og gjør det de kan for å komme seg til finale, Henrik i aller høyeste grad han også ved å prøve å få Lasse ut med en gang- selv om han fremstiller valget sitt som et moralsk eller etisk korrekt valg basert kun på oppførsel😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (25 minutter siden):

Tipper han velger enten Benjamin eller ordføreren, og da vinner han vel..

Velger han Benjamin og han tar kunnskap tror jeg nok Benjamin vinner. Håper det, ihvertfall :) Håper Lasse taper uansett hvem han velger. Hadde vært kult om han valgte Hashar og Hashar slo han ned i støvlene nok en gang! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre her som synes at Benjamin ligner litt på Thomas Engeset? Han som spilte Kjell i Olsenbanden Jr, jeg synes han ligner litt på han som voksen nå. Ikke noe frekt ment på noen som helst måte altså, digger Kjell i Olsenbanden 😄 Jeg kunne nesten trodd at han var i slekt med skuespilleren, det hadde i så fall vært kult 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er trist at Andrea prater om å ryke ut før Lasse, hun fortjener å vinne mye mer enn Lasse

Ja merkelig. Hun er nok veldig betatt av ham. Det er full selvutslettelse med en gang han kom inn. At hun skal «spille seg selv ut» for en fyr hun har kjent i to uker 😑

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar tilbake det med at jeg mistet litt sansen for Henrik, etter at han satt Lasse på plass så fikk han min respekt 😁 det var herlig å se på :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmischief skrev (8 timer siden):

Rob passer jo ikke inn.😆 Ler høyt om han blir storbonde og skal hilse på han rigide mentoren.😆 

De har møttes på Torpet og er gode venner 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (9 timer siden):

Og så velger hun Julie som andrekjempe og hun velger sekken, Juni taper men får vite om torpet og får med seg en flaske med alkohol som hun kan dele eller drikke selv

 

jukkapalme skrev (10 timer siden):

:hoho: Nå lo jeg høyt! Juni når hun blir valgt til 1.kjempe: «nei, alvorlig talt!» :hoho: 

 

Cid skrev (10 timer siden):

Hadde Juni vært med så hadde hun nok smuglet inn alkohol i hver eneste episode mens Henrik og Lasse er to små ekorn

Snakker dere om hotel Cæsar nå?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (8 minutter siden):

 

 

Snakker dere om hotel Cæsar nå?😂

Ja sorry 😅 blir alltid en liten Hotel cæsar og Karl og Co diskusjon i farmen trådene, jeg har sær humor 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Ja sorry 😅 blir alltid en liten Hotel cæsar og Karl og Co diskusjon i farmen trådene, jeg har sær humor 😜

Storfan, så bare kjør på🙌🏼
Flirte godt jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blekkulfina skrev (33 minutter siden):

Gøy å se Henrik gro litt personlighet og tre frem fra skyggenes dal endelig😄 Tøft gjort å konfrontere Lasse ang gårdsboka, og jeg skjønner valget av førstekjempe fordi Lasse er hans største konkurrent.

Men det er et stort men her- hvorfor er det egentlig OK at han tenker egoistisk ved å velge Lasse som førstekjempe - det er jo åpenbart ikke det beste for gruppa som trenger all den ekstra arbeidskraft de kan få nå- mens han syntes det var heeelt forkastelig da Lasse gikk ego med gårdsboka og avslapning før finale?

Det er et spill der inne, og til syvende og sist meler alle sin egen kake og gjør det de kan for å komme seg til finale, Henrik i aller høyeste grad han også ved å prøve å få Lasse ut med en gang- selv om han fremstiller valget sitt som et moralsk eller etisk korrekt valg basert kun på oppførsel😅

Er jo åpenbart ikke mye Lasse har å bidra med for fellesskapet, annet enn å skape intriger og lage ulyder. Var ganske tydelig at folk som i utgangspunktet var glad for p få han inn fort ombestemte seg, han er ekstremt egoistisk etter å ha hengt med helten sin norwayRob. Det verste for min del er hvordan han lyver om egne intensjoner og handlinger, som feks når han ble konfrontert med gårdsboka og innsatsen på ukesoppdraget så nekta han for det og dikta opp noen halvsannheter. Det er så kvalmt at jeg har ikke ord. Skal han være ego som rob så må han søren meg også eie det og ikke late som noe annet

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (5 minutter siden):

Storfan, så bare kjør på🙌🏼
Flirte godt jeg :fnise:

Nah for mye snakk blir avsporing og ryddet så jeg venter heller til Farmen Kjendis 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...