Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

cas12 skrev (2 minutter siden):

Fikk forferdelig vondt av Maymona :( gjorde seriøst vondt... håper virkelig ikke Lasse ryker, håper han tar ut Dan nå.

Jeg liker ikke hvordan han manipulerer Andrea 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (10 timer siden):

Dagny var jo rett i hælene på Lasse, så hvordan i huleste kan tv2 være så bastante på at utfallet ville blitt det samme??

Hadde det vært mellom Lasse og Rob som bare hadde et par poeng og lå langt bak så hadde jeg forstått det, men ikke når det var close run

Hadde jeg vært Dagny så hadde jeg ikke latt den der forbigå i stillhet

Og; hvorfor bruker Niklas 5min å vurdere om det er riktig svar eller ikke? Dagny kunne ha løpt inn mye tid på den tiden den fyren, som står med fasiten i hånda, bruker på å lire ut av seg riktig eller feil! Forstår at de venter noen sekunder på å si hvem neste storbonde er, eller hvem som er første eller andrekjempe, for å holde på,spenningen, men i en avgjørende konkurranse så gjør man bare ikke det. Dårligste farmen-programlederen ever! 

Helt enig i hvert ord. Helt uten sjarme og humor er han også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg liker ikke hvordan han manipulerer Andrea 

den ser ikke jeg for og være ærlig.. Likte Henrik godt,men ikke etter denne uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (5 minutter siden):

den ser ikke jeg for og være ærlig.. Likte Henrik godt,men ikke etter denne uka

Så du på de to siste episodene? Jeg hadde ikke noe i mot han før men etter de siste episodene så synes jeg at han er ufyselig, Henrik har jeg fått mye mer sansen for denne uken etter måten han taklet oppførselen til Lasse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Så du på de to siste episodene? Jeg hadde ikke noe i mot han før men etter de siste episodene så synes jeg at han er ufyselig, Henrik har jeg fått mye mer sansen for denne uken etter måten han taklet oppførselen til Lasse 

Ja har sett torsdag og onsdag :) da er vi uenig,men kan ikke være enig i alt. Likte ikke måten han behandlet Benjamin på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sladderkjerring

Likte Lasse godt før han tapte men nå er han bare forferdelig sutrete og egoistisk. Syns det var helt på sin plass at Henrik satte foten og ga klar beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, cas12 said:

Fikk forferdelig vondt av Maymona :( gjorde seriøst vondt... håper virkelig ikke Lasse ryker, håper han tar ut Dan nå.

Ja..det var bare så vondt å se🥺💔 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sladderkjerring
cas12 skrev (3 timer siden):

Fikk forferdelig vondt av Maymona :( gjorde seriøst vondt... håper virkelig ikke Lasse ryker, håper han tar ut Dan nå.

Fine Maymona, gråt med henne❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mye endringer denne sesongen, vet ikke om alt er bra. Tidlig med finale på Torpet men ser ut til at det skal være to. Passer nok bra med Lasse som førstekjempe når han har oppført seg som han har gjort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (10 timer siden):

Jeg synes 2018 sesongen var bra kjedelig 

Det er den eneste sesongen av farmen jeg ikke har sett😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turkis Sau skrev (4 timer siden):

Det er den eneste sesongen av farmen jeg ikke har sett😅

Var den sesongen hvor det lesbiske paret var med og så hadde vi han Kjetil som ble svært bitter når han fant ut at de var lesbiske siden han hadde en crush på hun ene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Var den sesongen hvor det lesbiske paret var med og så hadde vi han Kjetil som ble svært bitter når han fant ut at de var lesbiske siden han hadde en crush på hun ene

Og da han stakk fra finalen fordi han tapte. Snakk om dårlig taper! :skratte: Enig i at det var en kjedelig sesong. Eneste sesongen jeg egentlig husker er 2014-sesongen. Og Rob og Kåre fra i fjor og han barnslige surpompen som mislikte Rob så fælt. Husker selvfølgelig enkelte hendelser fra mange sesonger da, som da Helgi klikket f.eks, jeg trodde jeg skulle dø av latter :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Og da han stakk fra finalen fordi han tapte. Snakk om dårlig taper! :skratte: Enig i at det var en kjedelig sesong. Eneste sesongen jeg egentlig husker er 2014-sesongen. Og Rob og Kåre fra i fjor og han barnslige surpompen som mislikte Rob så fælt. Husker selvfølgelig enkelte hendelser fra mange sesonger da, som da Helgi klikket f.eks, jeg trodde jeg skulle dø av latter :hoho: 

Hvem var det som ikke likte Rob? Har glemt 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hvem var det som ikke likte Rob? Har glemt 😛

Husker ikke navnet, men en godt voksen mann på rundt 60. Het kanskje Kjell eller noe liknende. Han sa at hvis han skulle ta bussen og Rob kjørte skulle han vente på neste uansett hvor lenge det var til den kom fordi han ikke tåler Rob. Masse annet dritt om Rob og, husker ikke alt. Han var en skikkelig surpomp, ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...